De Stobbe / Brasserie Vrouwe Swedera

Westerstraat 84 7963 BE Ruinen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Stobbe / Brasserie Vrouwe Swedera

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Bij het arrangement zat een 3 gangen "diner". Hierin was geen wijziging aan te brengen, zelfs niet tegen bijbetaling. Het gevolg was dat we bij een "diner" aan cordon bleu zaten, iets wat we thuis niet eens eten. Vervolgens was alles verpest qua smaken. Een rabarbercompot was veel te zoet, waardoor je de rabarber niet meer proefde en verder was het eten veel te zout. De friet was ook niet gaar. Bij enig commentaar op de kwaliteit was er geen enkele vorm van Open staan voor feedback. Kortom slechte kwaliteit en geen uitzicht op verbetering. Absolute afrader.
Eten1744 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Ontbeten en gedineerd. Ontbijt is prima vrij basis. De kaart had naast gamba's alleen vleesgerechten. Na navraag kon de kok ook zalm maken. Was lekker.
Georgette T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
wij boekten 2 overnachtingen met ontbijt. Het ontbijt was vers, met wel 8 soorten brood, oa croissants, Duitse broodjes ( Kaiser brötchen), heerlijk lokaal brood en Drents Suikerbrood. Verse kwark en joghurt met veel vers fruit en cruesli. Ook een ruim assortiment kaas en worst. Lekkere verse eitjes, helaas geen verse jus d'orange. Diverse soorten thee, koffie of capuccino. Tafel wordt netjes opgedekt, met separaat een afval bakje op de tafel. Vele soorten jams en allerhande hollands broodbeleg uit kartonnen doosjes, alles netjes gerangschikt en gekoeld, middels koelbloks welke onderin de kaas vitrine en worst vitrine waren geplaatst. De eitjes keurig afgedekt middels een nette theedoek, en de boterhammen ook allemaal in afsluitbare vitrines, met draaihendel. Een aanrader voor mensen die bijvoorbeeld een fietsvakantie houden en echt een stevig en gezellig ontbijt waarderen!