De Stenen Boog

Meer informatie over restaurant De Stenen Boog

Jouw recensie over het restaurant De Stenen Boog

Charl C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Zoals beloofd terug voor een tweede rondte. Nu geen spareribs maar steak en dat was een schot in de roos: mooie T-bone goed op smaak. Mooi aangebakken, 'grill smaak' exact goed (een hele kunst is dat) en mals. Mijn verzoek was 'bijna medium' en jawel - een mooie saignant. Groente vandaag al dente, gevarieerd en smaakvol, gebakken aardappeltjes prima. Enig minpuntje: doe aub echte slagroom bij de desserts ipv uit een spuitbus, het eten is dat meer dan waard.
Charl C.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Zeer gastvrij en vriendelijke bediening. Ons zoontje van 8 wou graag een kijkje in de keuken nemen. Geen probleem: het werd een complete rondleiding met uitleg over de bereiding. Het eten is prima. Bijgerechten doorsnee, maar het vlees - en daar gaat het hier om - uitstekend. Om een doorsnee dag was dit restaurant aardig goed bezet, dat zegt genoeg. We komen graag terug - niet in de minste vanwege de goede prijs-kwaliteit verhouding.
Wendenski .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Hoe moeilijk kan het zijn: overzichtelijk kaart, redelijk geprijsd, een goede en zeer vriendelijke bediening, redelijke huiswijn. Inrichting is wat sobertjes, maar als je er zit voelt het al snel vertrouwd aan. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar goed en lekker eten. En dat is precies waar dit restaurant goed in is.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Als we zin hebben in spare ribs, gaan we bij de stenen boog eten. Wij vinden ze verrukkelijk!
Ook de andere grill gerechten zijn zeker de moeite waard.
Ook de desserts zijn lekker, helaas is de ruimte voor een dessert na de hoofdmaaltijf beperkt.
De bediening is goed, de kok komt bij de tafels langs om te vragen of alles in orde is, zeer attent!
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Veel te lang geleden verschillende keren te gast bij De Stenen Boog geweest. Niets is er veranderd, de sfeer glijdt als een warme deken om je schouders. Verrukkelijke ossenhaas smelt op de tong, aan de andere kant van de tafel verdwijnt een bijna goddelijke zalm. En de chocolade ijs toetjes zijn helemaal onvergetelijk.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Steakhouse in Slochteren. Beetje donker (ouderwets interieur), zeer vriendelijk personeel, lekker eten. Verwacht geen hoogstandjes maar zeker de moeite van het proberen waard als je van een goede steak of spareribs houdt.