De Stenen Boog

Hoofdweg 135 9621 AG Slochteren Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Stenen Boog

Wendenski .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Hoe moeilijk kan het zijn: overzichtelijk kaart, redelijk geprijsd, een goede en zeer vriendelijke bediening, redelijke huiswijn. Inrichting is wat sobertjes, maar als je er zit voelt het al snel vertrouwd aan. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar goed en lekker eten. En dat is precies waar dit restaurant goed in is.
No_Name .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Als we zin hebben in spare ribs, gaan we bij de stenen boog eten. Wij vinden ze verrukkelijk!
Ook de andere grill gerechten zijn zeker de moeite waard.
Ook de desserts zijn lekker, helaas is de ruimte voor een dessert na de hoofdmaaltijf beperkt.
De bediening is goed, de kok komt bij de tafels langs om te vragen of alles in orde is, zeer attent!
Keesboele .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Veel te lang geleden verschillende keren te gast bij De Stenen Boog geweest. Niets is er veranderd, de sfeer glijdt als een warme deken om je schouders. Verrukkelijke ossenhaas smelt op de tong, aan de andere kant van de tafel verdwijnt een bijna goddelijke zalm. En de chocolade ijs toetjes zijn helemaal onvergetelijk.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Steakhouse in Slochteren. Beetje donker (ouderwets interieur), zeer vriendelijk personeel, lekker eten. Verwacht geen hoogstandjes maar zeker de moeite van het proberen waard als je van een goede steak of spareribs houdt.