De Steenoven

Steenovenweg 21 5708 HN Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant De Steenoven

Een karakteristieke locatie

Als je een liefhebber bent van de mediterrane keuken is een bezoek aan Restaurant De Steenoven zeker aan te raden. Naast de uitgebreide keuze voor dagverse en seizoensgebonden producten is de accommodatie ook nog is zeer kenmerkend. Het restaurant is gevestigd in een voormalige steenfabriek met een torenhoge schoorsteen. Een vooroorlogs pand met bijpassende karakteristieke elementen is de ideale locatie voor een bijzondere avond.

Meer informatie over restaurant De Steenoven

Maandag en Dinsdag 17:00 - 21:30
Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
K. F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
j.verberne3 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten met met het AH menu, niets op aan te merken. Opmerkelijk was de grote keuze in voor, hoofd en nagerechten. Aan te bevelen restaurant.
Het was even geleden dat we er geweest waren maar ze zijn op niveau gebleven. Een goed restaurant en we gaan zeker snel weer een keer terug.
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een keer echt lang moeten wachten, was wel druk !
John A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Via AH actie hier gedineerd. 2 Volwassenen en kinderen 1 en 7 jaar oud. Kan niet anders zeggen dan dat het restaurant een dikke voldoende verdient. Alles was prima, eten, bediening en entourage.
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met AH actie een heerlijk 3-gangen keuzemenu gegeten. Van begin tot eind genoten van verse ingrediënten, mooie opmaak en originele combinaties. Prima keuken met veel aandacht voor smaak.
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
vriendelijke ontvangst, je voelt je welkom. Het eten was heerlijk, mooi geserveerd, in een woord TOP. We hebben genoten
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben met ons tweetjes heerlijk genoten van het AH keuze menu. Verrassend veel keuze uit diverse smakelijke culinaire gerechten. Complimenten voor de kok en de charmante bediening. We gaan hier zeker nog een keer terug.
Theo en Marjo Bosch
Michiel R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Personeel erg aardig, maar eigenaar (in zwart overhemd) vindt kinderen echt erg vervelend en komt zeer onaardig over. Verder is het eten prima
Margo P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Voor de 2e keer hier met AH menu gegeten. Eerste keer in september was ook heel goed. Nu een ander, winters menu. Vooral het hoofdgerecht van wild en het hazelnoot parfait toetje waren heerlijk! Al vaker met AH actie ergens gegeten maar kreeg toch vaak het idee dat het dan een aangepast menuutje was, kwalitatief ook niet geweldig. Hier echter een geweldige keuze en zeer goede kwaliteit. Vraag me wel af of het ook mogelijk is gewoon water te bestellen ipv een fles merkwater die eigenlijk vanzelfsprekend wordt aangeboden.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten was we goed. Vriendelijk bediening/nooit lang moeten wachten.
Als ik punten moest geven was dit zeker 8,5
P.B.
Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Zeer tevreden. Gekozen voor het steentjesmenu. Goede bediening. Zelf vegetarisch en hier werd voortreffelijk mee omgegaan. Mooie wat luxere producten. Zou er zo weer heen gaan.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten,de ontvangst/bediening was heel fijn en ongedwongen.Zelfs met AH kaarten was de keuze heel royaal.
M.van de Ven
dirkerik .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
In 1990 voor het eerst de Steenoven bezocht. Toen was het al uitstekend. Daarna nog verscheidende keren geweest, steeds op een hoog niveau. Ook ditmaal weer verrassend vooral met de voor deze actie uitgebreide keuze van het 3-gangenmenu. Veel succes.
anjavanmeerwijk .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Prima restaurant. Goede bediening, dringt zich niet op en past zich aan aan de gasten en wat belangrijk is: Lekker eten en ruim voldoende.
cvanpelt .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We waren hier al jaren niet meer geweest, maar met de AH actie nog eens terug gegaan en we waren blij verrast! Elke gang was heel erg lekker, het is ook sfeervol, met name door de uitstraling van het gebouw. We komen nu zeker weer eens sneller terug, ook voor de volle prijs is het de moeite waard. Zeker aan te raden!
Margret V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten...pure verwennerij! Ook het AH-menu staat garant voor een avondje genieten! Vooraf de zalm was heerlijk, entrecote was perfect gebakken en de tiramisu was de perfecte afsluiter.
Margret V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Voor het eerst gebruik gemaakt van deze actie bij hen, maar ook dit is de moeite waard! Genoten van de zalm als voorafje, heerlijke entrecote bij het hoofdgerecht die perfect was gebakken en tiramisu als afsluiter....kortom een aanrader!
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met vrienden heerlijk gegeten bij de Steenover. Wij hebben gebruik gemaakt van het AH menu, het was fantastisch, boven verwachting.
De Bediening erg vriendelijk
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Een fijne avond gehad met super lekkere maaltijd in een mooie omgeving beslist voor herhaling vatbaar met zo,n kwaliteit komen we zeker terug
M. S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Zeer slechte ervaring, doordat de keuken en bediening het aantal gasten niet aankon. Blijkbaar twee feesten en vol restaurant,waardoor er tussen de gerechten drie kwartier tot een uur zat. We hebben drie keer moeten vragen of we mochten bestellen. Meerdere ontevreden gasten, tafel langs ons sprak serveerster aan, deze liep huilend weg. Klachten en opmerkingen werden niet serieus genomen, ook niet door de eigenaar die erbij geroepen werd. We hebben van half zeven tot half twaalf gezeten, ook op het eind van de avond wachttijd veel te lang. Gingen teleurgesteld naar huis, en hadden zeker niet genoeg gegeten. Kwaliteit eten was goed, klachten wordt niet naar geluisterd helaas. Dit restaurant is wat ons betreft zeker geen aanrader!