De Steenoven

Steenovenweg 21 5708 HN Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant De Steenoven

Een karakteristieke locatie

Als je een liefhebber bent van de mediterrane keuken is een bezoek aan Restaurant De Steenoven zeker aan te raden. Naast de uitgebreide keuze voor dagverse en seizoensgebonden producten is de accommodatie ook nog is zeer kenmerkend. Het restaurant is gevestigd in een voormalige steenfabriek met een torenhoge schoorsteen. Een vooroorlogs pand met bijpassende karakteristieke elementen is de ideale locatie voor een bijzondere avond.

Meer informatie over restaurant De Steenoven

Maandag en Dinsdag 17:00 - 21:30
Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant De Steenoven

Peter P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
De porties konden een tikje groter zijn.
De keuze voor een menu zonder dessertbuffet is niet aangegeven noch aangereikt en heb hierover ook een opmerking over gemaakt. mijn gezelschap en ook ik vonden de kwaliteit van het eten goed. Kan dit restaurant zeker aanbevelen.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
We gingen voor het steentjesmenu. Helaas is dat gestopt per 1 oktober hoorden wij. 3 gangen menu gekozen waar grand dessert in buffetvorm was. Voor en hoofdgerecht smakelijk maar dessertbuffet erg matig. Weinig variatie en hoegenaamd geen vers fruit ( paar stukjes watermeloen)
Prijs/ kwaliteitsverhouding niet helemaal naar wens.
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Vooral de hoofdgerechten: hertenhaasfilet en de tournedos waren voortreffelijk. Nieuw voor ons was het uitgebreide dessert. Er was heel veel keus en je kon zoveel keer gaan als je wilde. Het personeel was heel vriendelijk en belangstellend. We komen zeker terug, met of zonder AH restaurantactie.
Margo P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Voor de 3e keer met AH actie in september gegeten. Dit omdat het twee keer echt heel goed was. Deze keer was echter een tegenvaller. Weinig smaak aan hoofdgerechten met vooral lauwe groenten. Allen de tongfilet was goed. Bovendien werd een keuze van koffie/thee ipv nagerecht ook nog in rekening gebracht terwijl op menu duidelijk stond aangegeven dat dit een alternatief nagerecht was.
marion V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben gebruik gemaakt van het AH menu, wat ons zeer goed bevallen is. We mochten een keuze maken van de kaart, 3-4-5 gangen menu wat zeer uitgebreid was! Ook het dessert was heel erg goed en zeer divers, werd geserveerd in buffetvorm. Zeker een rede om nog eens terug te gaan!
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Prima eten en goede bediening! De muziek stond niet te luid! Ook waren de porties eten precies goed! Voor de rest was het allemaal goed verzorgd!
gonneke K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede service, aardige en goede bediening. Het was alleen ontzettend warm binnen
Rogier S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Steentjesmenu is niet meer....zo zonde!!

Kwaliteit van het eten is prima, maar erg weinig!

Nieuw concept maar verdiend een hoop aanpassingen!
yvonnebu .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker gegeten, ruime keuze en vriendelijke ongedwongen bediening. Echter de sfeer/inrichting vonden wij wat minder, voornamelijk door te felle verlichting (o.a. bouwlampen aan de wanden).
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was lekker en van goede kwaliteit.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Formule is ook aan te raden. Op de maandagavond best druk bezocht, gezellig.
We dachten dat we er alleen zouden zijn,niet dus. Gr. M.S d K
Mex V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Geweldig restaurant zeker een aanrader. Perfecte sfeer en perfecte service.
mvandiessen V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
De Steenoven hebben wij altijd als prima ervaren, zijn zeer tevreden.
Xiaoli K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Service is niet echt vriendelijk en prijs op kaart is niet heel duidelijk wordt uitgelegd .
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
We waren met 4 personen om onze A.H. bonnen te verzilveren door hier te gaan eten. Vanwege info vooraf hebben we dit restaurant doelbewust gekozen. Onze verwachtingen werden overtroffen.
Een eerdere ervaring bij een gans ander restaurant was ronduit teleurstellend. Daarvoor kreeg ik overigens geen evaluatie mailtje.
De Steenoven in Helmond "heeft het" helemaal. Dit adres gaan we alle 4 onthouden!
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel, aanrader.
Corry Mirkes Negenman M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij waren daar met een AH korting bon, Wij zouden niet vlug voor het totale bedrag en dit menu reserveren.
Dan moet de kwaliteit hoger zijn.
Adriaan D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Goed restaurant met vlotte bediening. Een betere akoestiek zou het diner aangenamer maken! Parkeerplaats heeft weleens een up date nodig.
luribogers .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Bij het serveren van het nagerecht ging het mis. Hetgeen mijn vrouw had besteld (Capacino met) kwam meteen na de bestelling echter mijn nagerecht (kersen bavarois) werd pas echt veel later geserveerd. Mijn vrouw had haar koffie allang op. Had ze gewacht was die allang koud geweest.
Daarnaast vind ik de wijn in te duur.
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Het is bij de restaurant de steenoven superlekker, het is lekker rustig. Je kunt er lekker eten van de kaart of lekker menu wil je heel veel uit kan kiezen dan moet je de steentjes menu. Dat is niet onder de steenoven is professioneel