De Steenoven

Steenovenweg 21 5708 HN Helmond Nederland Kaart

Over restaurant De Steenoven

Een karakteristieke locatie

Als je een liefhebber bent van de mediterrane keuken is een bezoek aan Restaurant De Steenoven zeker aan te raden. Naast de uitgebreide keuze voor dagverse en seizoensgebonden producten is de accommodatie ook nog is zeer kenmerkend. Het restaurant is gevestigd in een voormalige steenfabriek met een torenhoge schoorsteen. Een vooroorlogs pand met bijpassende karakteristieke elementen is de ideale locatie voor een bijzondere avond.

Meer informatie over restaurant De Steenoven

Maandag en Dinsdag 17:00 - 21:30
Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Maria V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten,de ontvangst/bediening was heel fijn en ongedwongen.Zelfs met AH kaarten was de keuze heel royaal.
M.van de Ven
Dirkerik .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
In 1990 voor het eerst de Steenoven bezocht. Toen was het al uitstekend. Daarna nog verscheidende keren geweest, steeds op een hoog niveau. Ook ditmaal weer verrassend vooral met de voor deze actie uitgebreide keuze van het 3-gangenmenu. Veel succes.
Anjavanmeerwijk .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Prima restaurant. Goede bediening, dringt zich niet op en past zich aan aan de gasten en wat belangrijk is: Lekker eten en ruim voldoende.
Cvanpelt .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We waren hier al jaren niet meer geweest, maar met de AH actie nog eens terug gegaan en we waren blij verrast! Elke gang was heel erg lekker, het is ook sfeervol, met name door de uitstraling van het gebouw. We komen nu zeker weer eens sneller terug, ook voor de volle prijs is het de moeite waard. Zeker aan te raden!
Margret V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten...pure verwennerij! Ook het AH-menu staat garant voor een avondje genieten! Vooraf de zalm was heerlijk, entrecote was perfect gebakken en de tiramisu was de perfecte afsluiter.
Margret V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Voor het eerst gebruik gemaakt van deze actie bij hen, maar ook dit is de moeite waard! Genoten van de zalm als voorafje, heerlijke entrecote bij het hoofdgerecht die perfect was gebakken en tiramisu als afsluiter....kortom een aanrader!
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met vrienden heerlijk gegeten bij de Steenover. Wij hebben gebruik gemaakt van het AH menu, het was fantastisch, boven verwachting.
De Bediening erg vriendelijk
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Een fijne avond gehad met super lekkere maaltijd in een mooie omgeving beslist voor herhaling vatbaar met zo,n kwaliteit komen we zeker terug
M. S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Zeer slechte ervaring, doordat de keuken en bediening het aantal gasten niet aankon. Blijkbaar twee feesten en vol restaurant,waardoor er tussen de gerechten drie kwartier tot een uur zat. We hebben drie keer moeten vragen of we mochten bestellen. Meerdere ontevreden gasten, tafel langs ons sprak serveerster aan, deze liep huilend weg. Klachten en opmerkingen werden niet serieus genomen, ook niet door de eigenaar die erbij geroepen werd. We hebben van half zeven tot half twaalf gezeten, ook op het eind van de avond wachttijd veel te lang. Gingen teleurgesteld naar huis, en hadden zeker niet genoeg gegeten. Kwaliteit eten was goed, klachten wordt niet naar geluisterd helaas. Dit restaurant is wat ons betreft zeker geen aanrader!
Conny.weijtens .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het was bijna perfect. We zijn er al vaker geweest en het is steeds weer verrassend lekker en mooi opgemaakt. Prima professionele bediening in een smaakvolle omgeving. Een echte aanrader!
Monique23051 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij komen al heel lang bij de steenoven, zijn daar zelfs op 2/5/2005 getrouwd en een geweldig feest daar gehad, of ja, een uitgebreid etentje met 24 man, prima verzorgd ook toen en nu. Kleine foutjes bij het eten (ik mag geen courgette eten en had dat doorgegeven en kreeg het toch op mijn bord maar binnen 3 minuten stond er al een andere biefstuk voor mijn neus nu met veel champignons en taugé eroverheen, heerlijk gegeten! Jammer dat de taxi té laat daar was en té vroeg ons op kwam halen, daardoor hebben we iets sneller moeten eten en konden we onze koffie niet meer opdrinken, jammer jammer, maar zoals altijd was gastheer Johan aardig (en weet veel van ons) en de dames in de bediening waren ook super gastvrij weer. Is leuk als ze je kennen :-) Heerlijk gegeten, jammer alleen dat dit jaar het menu niet veranderd, was vorig jaar wel en dat vonden wij wel leuk om dan een paar keer daar heen te gaan en eten!!! Nu ga je uitwijken naar andere restaurants die bijna allemaal ongeveer hetzelfde op het menu hebben staan, dat vind ik wel jammer nu van deze actie, vorig jaar was de actie beter!! Groetjes uit Helmond, Monique de Greef
Evelien_vanhout .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Eten echt super lekker, meer dan voldoende.
De bediening vond ik af en toe knullig.
we hadden pork rib besteld en kwam aan tafel vertellen dat het lamsvlees was....
Lekkeretenhlengel .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
De ambiance is altijd gezellig, bediening is goed en zeer vriendelijk, heel goed service. Het eten is ook lekker. Ook een zeer ruime keuze. Vooral het Steentjesmenu is zeer geslaagd.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De Steenoven is voor ons een bekend restaurant.
We hebben het als zeer prettig ervaren, dat de behandeling niet minder goed is, dan wanneer je zonder korting komt eten. Het was een gezellige, lekkere avond uit.
Daantje21 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
De ontvangst was vriendelijk, we hadden een prachtig plekke in de serre. Kregen brood met kruidenboter op tafel en hebben daarna gesmuld van een 3 gangen diner. Lekkere carpaccio, ene geurig een mooi gebalanceerd groentetaartje en heerlijke chocolademousse met sinasappelijs toe. Er was een ruime kaart om uit te kiezen. Het personeel was heel vriendelijk, de bediening paste zich aan op wat wij wilden. Kortom: hier gaan we zeker nog eens naar toe.
Ericadreverman .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We gaan regelmatig bij de steenoven eten. Mooi restaurant gezellig terras vriendelijk personeel en het belangrijkst heerlijk eten !
Nicc .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Genoten van een heerlijk AH driegangen menu in de gezellige tuin van restaurant de Steenoven. Komen zeker nog eens terug voor het steentjesmenu met zoals gezien op de kaart ook heerlijke gerechten!
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten, fijn dat we buiten konden zitten. Helaas waren er mensen die buiten rookten, waar ik last van had tijdens het eten.
Siskavanede .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
De bediening was heel erg aardig en vrolijk. Het gebouw was erg gezellig. Wij zaten buiten lekker in het hoekje. Erg lekker eten en ook genoeg! Althans wij zijn geen grote eters, dus voor ons was het zeker genoeg ;) Voor de wat hongerige mensen, denk ik dat het al snel niet genoeg zal zijn.
Mmukrab .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Als afsluiter van ons weekendje weg in Helmond besloten we met de AH actie hier te eten. We hebben heerlijk gegeten en het personeel is ook erg aardig. Echt een aanrader!