De Steenoven

Steenovenweg 21 5708 HN Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant De Steenoven

Een karakteristieke locatie

Als je een liefhebber bent van de mediterrane keuken is een bezoek aan Restaurant De Steenoven zeker aan te raden. Naast de uitgebreide keuze voor dagverse en seizoensgebonden producten is de accommodatie ook nog is zeer kenmerkend. Het restaurant is gevestigd in een voormalige steenfabriek met een torenhoge schoorsteen. Een vooroorlogs pand met bijpassende karakteristieke elementen is de ideale locatie voor een bijzondere avond.

Meer informatie over restaurant De Steenoven

Maandag en Dinsdag 17:00 - 21:30
Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant De Steenoven

Leon D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel, aanrader.
Corry Mirkes Negenman M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij waren daar met een AH korting bon, Wij zouden niet vlug voor het totale bedrag en dit menu reserveren.
Dan moet de kwaliteit hoger zijn.
Adriaan D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Goed restaurant met vlotte bediening. Een betere akoestiek zou het diner aangenamer maken! Parkeerplaats heeft weleens een up date nodig.
luribogers .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Bij het serveren van het nagerecht ging het mis. Hetgeen mijn vrouw had besteld (Capacino met) kwam meteen na de bestelling echter mijn nagerecht (kersen bavarois) werd pas echt veel later geserveerd. Mijn vrouw had haar koffie allang op. Had ze gewacht was die allang koud geweest.
Daarnaast vind ik de wijn in te duur.
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Het is bij de restaurant de steenoven superlekker, het is lekker rustig. Je kunt er lekker eten van de kaart of lekker menu wil je heel veel uit kan kiezen dan moet je de steentjes menu. Dat is niet onder de steenoven is professioneel
janny. V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het is er erg gezellig,vriendelijk personeel en er goed eten .
Ben er al dikwijls geweest en de kwaliteit is altijd het zelfde.
Zeker een aanrader.
Mikocor .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het eten was lekker en de bediening was goed en vriendelijk. Kortom we hebben gezellige avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!
emerance V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gezellige avond uit, vrolijke bediening ( 2 gastheren en 2 gastvrouwen ), heerlijke en mooie gerechtjes, lekker vlotjes geserveerd ondanks dat het restaurant bijna vol zat en last but not least: Cornet bier van de tap en een lekkere rode Merlot huiswijn, Genoten
Beike S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Andere kaart dan vorige keer. Niet meer zo smaakvol.. Geen pasta. Te duur voor wat je krijgt
M R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Geweldig zoals altijd! Chic, heerlijk, vriendelijk en hulpzaam personeel, geen lange wachttijden, mooie producten, enfin de steenoven is altijd en zal altijd mijn favoriet blijven!
mpbleij .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en prachtige ambiance. Uitstekende eerste kennismaking met dit restaurant. Voor herhaling vatbaar!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Wederom in een gezellige ambiance gegeten. Het is een leuk restaurant met fijn personeel. Wij komen er vaker en zullen er nog wel vaker gaan eten.
Leny G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
we hebben een aangename avond gehad
jammer van de rode wijn , deze was echt te warm
Piet M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Bediening was zonder meer goed
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wij hebben een gezellig avondje uit gehad met vrienden. Hebben prima gegeten in een gezellige locatie. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Prima restaurant met n lekkere keuken goede prijs kwaliteitsverhouding en een bijzonder gastvrij personeel waarvoor niets te veel is. Super we komen zeker terug en bevelen de Steenoven zeker aan
Margret V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Menu gegeten ( AH actie), op zich lekker gegeten. Zalm was goed gegaard en lekker in de combinatie met groenten. Ik vond het voorgerecht en nagerecht kwalitatief wat minder. Op zich wel lekker maar dat kan echt beter. Carpaccio had 4 vlokjes kaas en een berg truffelmayonaise en een wat vlakke smaak. De dame blanche was al aan het smelten bij het uitserveren. Geen roomijs met een goede vanille smaak en geen slagroom maar iets van een mousse met een vreemde structuur. Beetje goedkoop kwam het over. Dat vonden we jammer als fijnproevers, we hadden er meer van verwacht. De AH actie was voor on de aanleiding om de steenoven uit te proberen..
Jos T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het was de derde keer dat we gebruik maakten van Restaurant de Steenoven waarvan 2 maal de AH menu's. Telkens waren we zeer tevreden over de kwaliteit en de verzorging uitstekend en voor herhaling vatbaar.
Elze M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was goed te noemen. De service en bediening was echter minder goed. Hoe het dessert was hebben we helaas niet kunnen beoordelen omdat we die nooit hebben gekregen..
peggyvdberg .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk AH-menu gegeten, mooi weer dus lekker buiten gezeten. Kortom voor een mooie prijs, echt verwend! Voor herhaling vatbaar...