De Steenhoeve

Raadhuisplein 1A 4921 Made Nederland Kaart

Over restaurant De Steenhoeve

Brabant in volle glorie

Gelegen aan het Raadhuisplein in Made, vormt restaurant De Steenhoeve al generaties lang het culinaire trefpunt voor bewoners van het dorp. Hier komen fijnproevers samen om van het goede des levens te genieten. Het interieur van het restaurant is sfeervol ingericht, maar ook op het terras of in de serre is het bijzonder goed toeven. De gerechten op de kaart wisselen met de seizoenen mee, waardoor De Steenhoeve beschikt over een gevarieerd aanbod van producten. Hier proef je de smaak van Brabant in zijn puurste vorm!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Steenhoeve

op 50 meter afstand vanaf Breda lijn 123
  • : in directe omgeving gratis parkeren voor de steenhoeve en Valkenbergplein en aan achterzijde parkeerplaats Hotel 't Trefpunt

Andy T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Antoon D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
M.J.A.A. M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
we hebben een hele leuke avond gehad heerlijk gegeten gezellige bediening voor herhaling vatbaar dank jullie wel fam. Maijvis
FiatPunt0 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellige avond gehad zeer lekker gegeten en gedronken en personeel was vriendelijk en attent dus echt een aanrader om daar te gaan eten
Rinus L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Beoordeling betreft Grill Cafe Onze Buren: Uitstekend verzorgd en in overleg met bediening is elke aanpassing mogelijk. Pauze inlassen is geen enkel probleem, nieuwe steen nodig roept u maar.
Wvdrvelde .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Personeel was vriendelijk , kon alleen de drukte niet aan, maar deed wel hun best. vlees was hier en daar grof gesneden. Eten was wel lekker. WIJ hebben een 3 gangen menu gehad vd Albert heyn actie. (steengrillen)
Wvdrvelde .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Steengrillen via de AH aktie. Voorgerecht - hoofdgerecht - en nagerecht waren goed van smaak. Vlees wel een beetje te grof gesneden, maar kan je zelf kleiner snijden. Vond het buffet wel in een klein hoekje opgesteld . Personeel was vriendelijk, deed ook hun best, maar konden de drukte niet aan. Vandaar iets te lange wachttijd, maarja als je uit eten gaat neem je er de tijd voor. Kortom prima.
Elsekant .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Op zich een aardige lunch. Maar als ik de normale prijs van €40 had moeten betalen zou ik doodziek zijn geweest. Ook blijkt dat je eerste drankje niet onder het aarangement valt dit wordt bij de prijs opgeteld. Uiteindelijk 25 euro moeten aftikken voor deze lunch en daar heb ik bij andere gelegenheden. Wel beter voor gegeten.
Ceesanneke .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Alles was goed tot zeer goed voorgerecht kippenlevertjes hoofdgerecht konijn en als toetje
winterfris heel lekker zeker een aanrader
Toon L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
leuke gelegenheid en een aanrader voor iedereen.ik heb er samen met mijn vrouw genoten van de uitvoerig menu kaart voor ieders wat wil.
Fb D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
het eten was uitstekend de bediening was heel erg goed we kwamen niks te kort namens mijn vrouw en ik zelf heel erg bedankt voor het lekkere eten
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij hebben voor het steengrillen gekozen. Dit was ruim voldoende en ook lekker. we hebben dan ook goed gegeten. Gastvrijheid van de bediening was ook goed.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Als je hier een klant over het eten hebt, dan gaat meneer met je in discussie en word je afgeblaft. Mijn klacht is niet verholpen, er werd geen oplossing aangedragen. Klant is koning? Niet hier. Het is een zielloos restaurant, kwaliteit is allesbehalve. De mosterdsoep bijv., die van de Unox uit zak is lekkerder dan wat men hier serveert.
Fiona D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Uiensoep wat bouillon met wat uien erin weinig smaak. Vlees bij steengrill waren grote hompen eer ze gaar waren , waren ze super droog. Champions waren oud en leek wel of ze door een kind van drie gesneden waren . Waar we werden gezet om te eten werdt ook gerookt . Het ijs van het toetje was al gesmolten toen we het kregen.
Hier geen tweede keer meer.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Met de AH-actie een ruime keus, maar wel sommige gerechten met bijbetaling. Samen waren we, inclusief vijf alcoholische consumpties, ruim zestig euro kwijt en dat was het wel waard. De bediening was vlot en geroutineerd. Mijn vrouw had de gerookte zalm vooraf en de gyros (in een pannetje opgediend) als hoofdgerecht en zij was heel tevreden. Ik ook met mijn salade vooraf en de tiroler schnitzel erna. Als dessert koos ik Zomers fris, en dat vond ik niet helemaal geslaagd. De meloen met geitenkaas was lekker en het mango-ijs ook, maar de combinatie vond ik vooral vreemd.
Rdebest .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Normale prijs van het menu 35 euro, voor een toast zalm, schnitzel en twee bolletjes ijs. Dat is echt teveel, zelfs voor 2.
Goede gerechten, zeer leuke bediening.
J.woppenkamp .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We zaten heerlijk buiten, achter glas. Bediening is vriendelijk maar het eten liet wel lang op zicht wachten. Het champignon voorgerecht was snel afgemaakt met texaanse ships. Het oma stoofpannetje kunnen ze beter oma stoofvlees noemen. Want op de bodem van het pannetje lagen 3 stooflapjes met zilveruitjes. Je verwacht een pannetje vol eten! Erbij lagen 3 hapjes rauwkost,1 hap aardappeltoefje en een zak friet. Verwachtingsvol een coupe malaga besteld en ik kreeg een kom met 3 bolletjes ijs met koekje. Dat samen kostte 35,-! Voor de A.H. coupon maken ze zich er makkelijk vanaf op een goedkope manier.
bertantje2012 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Geweldig, hebben een ah menu gehad. We hadden niet verwacht dat we zoveel keuze hadden.
Dikke pluim . We hebben heerlijk gegeten.
Lucaswm .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben 2 x gegeten bij De Steenhoeve in het kader van de AH restaurantactie; beide keren prima bevallen. Er waren voor de diverse gerechten ruim voldoende keuzemogelijkheden. Met name de 'soep van de chef' was in beide gevallen prima: niet te zout, waardoor de smaak van de overige ingrediënten goed te proeven was. De andere gerechten waren ook oké. Met name was ook de hoeveelheid goed aangepast niet te weinig, maar ook niet te veel, waardoor je niet het gevoel had dat het jammer zou zijn als het overschot zou moeten worden gedumpt en afgevoerd. Ook de bediening was goed (persoonlijk), met goede adviezen.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
AH menu was prima - ruime keuze dus veel variatie - minpuntje is dat een karafje kraanwater € 1,25 kost terwijl dat gewoon bij de betaalde wijn werd gevraagd - totaal belachelijk om daarvoor geld te vragen.
Ook € 0,85 voor een xtra portie mayonaise is buitenproportioneel - jammer want juist dat soort dingen maakt t gevoel dat ze goed bezig zijn weer zwakker.