De Steenhoeve

Raadhuisplein 1A 4921 Made Nederland Kaart

Over het restaurant De Steenhoeve

Brabant in volle glorie

Gelegen aan het Raadhuisplein in Made, vormt restaurant De Steenhoeve al generaties lang het culinaire trefpunt voor bewoners van het dorp. Hier komen fijnproevers samen om van het goede des levens te genieten. Het interieur van het restaurant is sfeervol ingericht, maar ook op het terras of in de serre is het bijzonder goed toeven. De gerechten op de kaart wisselen met de seizoenen mee, waardoor De Steenhoeve beschikt over een gevarieerd aanbod van producten. Hier proef je de smaak van Brabant in zijn puurste vorm!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Steenhoeve

op 50 meter afstand vanaf Breda lijn 123
  • : in directe omgeving gratis parkeren voor de steenhoeve en Valkenbergplein en aan achterzijde parkeerplaats Hotel 't Trefpunt

hdweert .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
A E.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
DinerJP .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
dirkerik .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
11/01 2017. AH lunch. Mandje met diverse soorten brood.
plateau met uitgebreide soorten beleg. (vis, vlees enz). Daarbij 2 kopjes Italiaanse tomatensoep.
Ons inziens was hier de kok uitgeschoten met de peperbus. De soep was enorm pittig.
Hebben we thuis s' middags en s' avonds veel last van gehad.
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij zijn nu twee keer geweest met onze buren en wij zijn zeer tevreden het eten was lekker de bediening goed en de ruimten gezellig groetjes fam Roomer.
wilma V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
het heel goed en vriendelijk personeel
het vlees was heel goed er was goede bief stuk kip file was ook heel goed er was ook varkens haas geweldig
het was steen grill
voor herhaling vat baar
Familie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor de derde keer bij de Steenhoeve gegeten verdeeld over verschillende seizoenen. Elke keer het erg naar ons zin gehad. Het was er lekker behaaglijk warm. De sfeer van het restaurant is goed. Dat is iets minder als je door de lange gang naar het toilet moet. Zelf ben ik helemaal weg van het vegetarische hoofdgerecht met geitenkaas. Bij het toetje had ik het idee dat de slagroom zuur was. Ik gaf aan dat ik het zo proefde maar niet zeker wist of het klopte. De ober gaf aan dat hij het mee zou nemen naar de keuken. Later kwam de serveerster vertellen dat ze zelf de slagroom hebben nagekeken en geproefd. Een goede service dat ze dit doen. En ook zeker goed wat ze doen met iets wat een klant aangeeft. Super! Mogelijk was het voor mij de combinatie van smaken. We komen zeker weer een keer terug.
dehaanwimjose .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Waren weer erg tevreden over alles. Vriendelijk personeel. Ze zien ons vast weer terug. Prettige feestdagen. Delen dit zeker met vrienden. Prettige feestdagen.
Marie-Annet K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
AH menu in verhouding duur. Veel gerechten met bijbetaling. Kwalitatief niet bijzonder. Kleine porties.
1 portie (zak) friet voor 4 pers. is wel erg karig.
Weinig aandacht voor details. Kwamen bijv. niet vragen tijdens het eten of alles naar wens van. Pas na het afruimen werd dit gevraagd.
Drankjes werden niet regelmatig opgenomen. Dit kwam waarschijnlijk door de drukte en weinig personeel.
Personeel was wel vriendelijk. De entourage is nogal gedateerd. Een bont geheel van kerstversiering. Erg rumoerig wellicht omdat alles vol zat. Wij vonden het meer een eet-café.
Andy T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Prima ontvangst, heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. Zeer ruime kaart voor de AH actie. Vriendelijk personeel.
Waren met 6 personen en kregen het eten zeer snel opgediend.
Antoon D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Bediening goed en lekker eten zag er allemaal perfect uit en goede sfeer.komen zeker nog een keer terug.zal zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.
M.J.A.A. M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
we hebben een hele leuke avond gehad heerlijk gegeten gezellige bediening voor herhaling vatbaar dank jullie wel fam. Maijvis
FiatPunt0 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellige avond gehad zeer lekker gegeten en gedronken en personeel was vriendelijk en attent dus echt een aanrader om daar te gaan eten
Rinus L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Beoordeling betreft Grill Cafe Onze Buren: Uitstekend verzorgd en in overleg met bediening is elke aanpassing mogelijk. Pauze inlassen is geen enkel probleem, nieuwe steen nodig roept u maar.
wvdrvelde .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Personeel was vriendelijk , kon alleen de drukte niet aan, maar deed wel hun best. vlees was hier en daar grof gesneden. Eten was wel lekker. WIJ hebben een 3 gangen menu gehad vd Albert heyn actie. (steengrillen)
wvdrvelde .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Steengrillen via de AH aktie. Voorgerecht - hoofdgerecht - en nagerecht waren goed van smaak. Vlees wel een beetje te grof gesneden, maar kan je zelf kleiner snijden. Vond het buffet wel in een klein hoekje opgesteld . Personeel was vriendelijk, deed ook hun best, maar konden de drukte niet aan. Vandaar iets te lange wachttijd, maarja als je uit eten gaat neem je er de tijd voor. Kortom prima.
Elsekant .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Op zich een aardige lunch. Maar als ik de normale prijs van €40 had moeten betalen zou ik doodziek zijn geweest. Ook blijkt dat je eerste drankje niet onder het aarangement valt dit wordt bij de prijs opgeteld. Uiteindelijk 25 euro moeten aftikken voor deze lunch en daar heb ik bij andere gelegenheden. Wel beter voor gegeten.
ceesanneke .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Alles was goed tot zeer goed voorgerecht kippenlevertjes hoofdgerecht konijn en als toetje
winterfris heel lekker zeker een aanrader
toon L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
leuke gelegenheid en een aanrader voor iedereen.ik heb er samen met mijn vrouw genoten van de uitvoerig menu kaart voor ieders wat wil.
fb D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
het eten was uitstekend de bediening was heel erg goed we kwamen niks te kort namens mijn vrouw en ik zelf heel erg bedankt voor het lekkere eten