De Steenhoeve

Raadhuisplein 1A 4921 Made Nederland Kaart

Over het restaurant De Steenhoeve

Brabant in volle glorie

Gelegen aan het Raadhuisplein in Made, vormt restaurant De Steenhoeve al generaties lang het culinaire trefpunt voor bewoners van het dorp. Hier komen fijnproevers samen om van het goede des levens te genieten. Het interieur van het restaurant is sfeervol ingericht, maar ook op het terras of in de serre is het bijzonder goed toeven. De gerechten op de kaart wisselen met de seizoenen mee, waardoor De Steenhoeve beschikt over een gevarieerd aanbod van producten. Hier proef je de smaak van Brabant in zijn puurste vorm!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Steenhoeve

op 50 meter afstand vanaf Breda lijn 123
  • : in directe omgeving gratis parkeren voor de steenhoeve en Valkenbergplein en aan achterzijde parkeerplaats Hotel 't Trefpunt

Arie E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Was fijn restaurant (wel groot maar toen wij er waren relatief rustig), prettige behulpzame bediening en kwaliteit eten was goed.
R B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijke, goede service en bediening. Prijs-kwaliteit verhouding was prima.
Wij zijn er gaan eten met AH-actie. Een aparte kaart daarvoor met voldoende en ruime keuze.
Een aanrader, het was er op onze avond erg rustig.
Henriëtte B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het was een heel gezellige eetgelegenheid. De gastvrouw was hartelijk. Er werd goed voor je gezorgd zonder dat het opdringerig was. Het eten was heel goed. Hier kun je, in tegenstelling tot veel andere restaurants, ook met de AH actie uit veelverschillende gerechten kiezen.
Absoluut een aanrader!!!!!
Corry Mirkes Negenman M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het was een fijn ontvangst , de inrichting en sfeer was prima. Wij hebben uitstekend gegeten en de servies het was
uitstekend. Ik heb hier verder niets mee aan toe te voegen.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Restaurant De Steenhoeve is een aanrader, wij waren er nog nooit geweest, maar daar gaat nu verandering in komen! Attent en leuk personeel. De gekozen gerechten was niets mis mee. Wij komen vast terug.
Lucie H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We werden vriendelijk welkom geheten, hebben er heerlijk gegeten. Het bedienend persoon was erg gezellig. Zeker een aanrader voor een gezellig en smaakvol etentje!
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We zijn vriendelijk ontvangen.
Het eten was heerlijk en zag er keurig verzorgd uit.
Een kaart met genoeg keuze.
Personeel was heel vriendelijk en hield goed in de gaten of alles naar wens was.
Kortom zoals men het wenst als je uit eten gaat.
We komen hier zeker nog eens terug. ????
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gegeten via AH actie. Het eten was prima, bediening heel vriendelijk en vlot. Eem minpuntje was dat het AH menu sowieso duurder was dan een normaal driegangenmenu (€35,=) en dat je bij zeker de helft van de gerechten nog bij moest betalen. Toch gaan we hier zeker nog een keertje eten.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prima gegeten en echt helemaal niets te klagen gaan we zeker nog eens naartoe ook zonder kortingskaarten van albert hein
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Vandaag sliptongetjes besteld, zeer slecht bereid, ze plakten van de kleffigheid aan het bord, leek alsof het was opgewarmd. Heel weinig groente erbij en de mayonaise was in een puntrolletje zo klein, nog minder dan een vingerhoed en dat voor 2 personen. Mijn man had een duitse schnitzel besteld, eveneens slap en niet krokant, kok kan beter in een bejaardentehuis werken.
G V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Eten mooi opgemaakt en erg smakelijk. Voldoende keuze op de speciale AH menu kaart
Wij waren er gisteren en het was er erg rustig.
verhuisdozen .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk geluncht was rustig. De Mevr die de bediening deed was super attent ! Zeker voor herhaling ,dan met vrienden. Wij konden het restaurant al maar alleen van het diner.
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeer tevreden echt iets om terug te gaan goede ontvangst korte wachttijden eten was heel goed en betaalbaar borden waar mooi op gemaakt
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten en een nette bediening. net als iedere keer als we hier komen !!!
Lekker buiten op het terras gegeten. Tot snel maar weer,
corrie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Personeel heel vriendelijk, mooie muziek achtergrond en niveau precies goed. Het eten was heerlijk, goede kwaliteit en het wachten tussendoor was kort. Zeker een aanrader!
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Bijzonder vriendelijke ontvangst en het menu netjes aangepast aan de dieetwensen. Vanwege het vreemde weer was er in de serre al een plaats voorbereid met verwarming aan. Heerlijk gegeten en gezellig bijgekletst.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We zijn al diverse keren gaan eten bij dit restaurant. Het is er gewoon supergoed. Service staat hier hoog in het vaandel. Het personeel is super vriendelijk en werken allemaal hard. Dus 1 conclusie een dikke 10.
toon L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Zeer goed verzorgd en zeker voor herhaling vatbaar,compliment aan de kok en de bediening.sfeer was goed gezellig zeer uitgebreid 4 gangen diner we hebben er van genoten.
toon L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
hier een gezellig en goed diner gebruikt en voor herhaling vast een aanrader wat zeker zal gaan gebeuren de komende periode voor februari.