De Steenhoeve

Raadhuisplein 1A 4921 Made Nederland Kaart

Over het restaurant De Steenhoeve

Brabant in volle glorie

Gelegen aan het Raadhuisplein in Made, vormt restaurant De Steenhoeve al generaties lang het culinaire trefpunt voor bewoners van het dorp. Hier komen fijnproevers samen om van het goede des levens te genieten. Het interieur van het restaurant is sfeervol ingericht, maar ook op het terras of in de serre is het bijzonder goed toeven. De gerechten op de kaart wisselen met de seizoenen mee, waardoor De Steenhoeve beschikt over een gevarieerd aanbod van producten. Hier proef je de smaak van Brabant in zijn puurste vorm!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Steenhoeve

op 50 meter afstand vanaf Breda lijn 123
  • : in directe omgeving gratis parkeren voor de steenhoeve en Valkenbergplein en aan achterzijde parkeerplaats Hotel 't Trefpunt

Jouw recensie over het restaurant De Steenhoeve

Chiel J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Klantvriendelijke bediening, maar weinig sfeer doordat er nog maar 1 ander gezin in onze zaal zat.
In het andere gedeelte zat ook 4 personen.
Waarom niet bij elkaar zetten voor de sfeer.
C. B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Erg gastvrij ontvangen! We waren er voor de tweede keer en het eten is zo heerlijk en uitgebreid dat we het voorgerecht er niet bij hebben genomen, wij zijn heel tevreden!
J.A.M S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heel lekker gegeten ,gezellige inrichting en de prijzen zijn redelijk.Nette bediening, 'n aanrader. Het is echt voor herhaling vatbaar.Het is ook makkelijk te vinden.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vriendelijk personeel, eten zeer matig.Saladebar is een bak gemengde sla met kant en klare zoetzuur en komkommer en wat stukjes tomaat. tongrolletjes uit de diepvries vrij zout. smakeloos ijs met fruitcocktail uit blik. niet voor herhaling vatbaar voor ons
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
De kwaliteit van het eten zou echt verbeteren als er met alleen verse producten gekookt wordt. Service is prima - gebouw gedateerd.
R.H. V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
erg vriendelijke ontvangst en prima service!
lekker mosselen gegeten, ik vond de prijs wel een beetje aan de hoge kant, maar dat maakte de vriendelijke en snelle service wel weer goed.
D D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Goede bediening, geeft je de tijd. ondanks vol geboekt een rustige ambiance. buffet zag er verzorgd uit. jammer dat je voor bepaalde gerechten een toeslag moet betalen. Vind dit afbreuk doen aan het concept all you can eat.
prijs glas wijn 4,95 redeljk fors, je verwacht dan toch ook wel een klein glas water erbij, maar dat is mijn mening.
Prijs / kwaliteit in verhouding.
Josien Z.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Mooie locatie in het dorp en voor mij dichtbij. Je gaat makkelijk een keer in de week erheen. Lekker eten aangesloten met actie bij AH. Prima bediening Top!!
Walter M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Eten en bediening was goed. Mijn partner kon het hoofdgerecht zelfs nog veranderen nadat ze het voorgerecht al had gekregen en daarna een ander hoofdgerecht wilde. Werd direct geregeld, prima.
C. B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We kregen een welkome ontvangst en hebben heerlijk geluncht, hele leuke bediening. We komen zeker nog een keer, voor herhaling vatbaar!
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Erg lekker gegeten bij dit restaurant met volop keuze uit de eigen AH menukaart. Vlotte en vriendelijke bediening. Een aanrader !
mirakel38 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Zeer vriendelijk en attent personeel, heerlijke geitenkaas salade, en carpaccio. Hoofdgerecht vond ik wat minder, gestoomde varkenshaas, hij is toch lekkerder als hij een pan heeft gezien. Taaie boontjes in mijn Portugese kip, kip was gelukkig wel lekker. Overbodig rösti rondje op het bord was klef in plaats van krokant. De sla op het salade buffet was kleddernat en vertoonde verkleuringen. De rest zag er prima uit, maar het waren wel allemaal aangemaakte dingen, zelf geef ik de voorkeur aan de groente zonder allerlei dressings er op zodat je echt je eigen salade samen kunt stellen. Witte wijn wordt nogal karig ingeschonken, zo krijg je wel negen glazen uit een fles.
leni K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
het personeel is vriendelijk de uitleg van het eten goed het afhandelen van wensen ook goed en de sfeer was uitstekend ondanks de drukte met het komen van gasten en de bruiloft die er was heerlijk gegeten.
Arie E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Het eten was goed. Minpunt was de saus over de tournedos. Liever had ik een schaaltje met saus er naast gezien zodat je zelf de hoeveelheid kan bepalen.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Was fijn restaurant (wel groot maar toen wij er waren relatief rustig), prettige behulpzame bediening en kwaliteit eten was goed.
R B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijke, goede service en bediening. Prijs-kwaliteit verhouding was prima.
Wij zijn er gaan eten met AH-actie. Een aparte kaart daarvoor met voldoende en ruime keuze.
Een aanrader, het was er op onze avond erg rustig.
Henriëtte B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het was een heel gezellige eetgelegenheid. De gastvrouw was hartelijk. Er werd goed voor je gezorgd zonder dat het opdringerig was. Het eten was heel goed. Hier kun je, in tegenstelling tot veel andere restaurants, ook met de AH actie uit veelverschillende gerechten kiezen.
Absoluut een aanrader!!!!!
Corry Mirkes Negenman M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het was een fijn ontvangst , de inrichting en sfeer was prima. Wij hebben uitstekend gegeten en de servies het was
uitstekend. Ik heb hier verder niets mee aan toe te voegen.