De Steenhoeve

Raadhuisplein 1A 4921 Made Nederland Kaart

Over het restaurant De Steenhoeve

Brabant in volle glorie

Gelegen aan het Raadhuisplein in Made, vormt restaurant De Steenhoeve al generaties lang het culinaire trefpunt voor bewoners van het dorp. Hier komen fijnproevers samen om van het goede des levens te genieten. Het interieur van het restaurant is sfeervol ingericht, maar ook op het terras of in de serre is het bijzonder goed toeven. De gerechten op de kaart wisselen met de seizoenen mee, waardoor De Steenhoeve beschikt over een gevarieerd aanbod van producten. Hier proef je de smaak van Brabant in zijn puurste vorm!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Steenhoeve

op 50 meter afstand vanaf Breda lijn 123
  • : in directe omgeving gratis parkeren voor de steenhoeve en Valkenbergplein en aan achterzijde parkeerplaats Hotel 't Trefpunt

toon L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Zeer goed verzorgd en zeker voor herhaling vatbaar,compliment aan de kok en de bediening.sfeer was goed gezellig zeer uitgebreid 4 gangen diner we hebben er van genoten.
toon L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
hier een gezellig en goed diner gebruikt en voor herhaling vast een aanrader wat zeker zal gaan gebeuren de komende periode voor februari.
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was heerlijk bij de Steenhoeve. De bediening was netjes, behulpzaam en vlot.
De sfeer was rustig en gezellig.
Kortom iedereen was dik tevreden over het etentje op 28 januari.
mirakel38 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker gegeten, en ondanks de drukte niet echt heel erg lang moeten wachten op ons eten. Wij komen nog wel een keer terug
Veravandongen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hadden steengrill arrangement via de AH actie, zaten in voor ons gevoel in een zaaltje achteraf, maar bleek gewoon een apart stukje restaurant te zijn, wij zaten alleen niet bij een raam in de buurt. Keuze aan het buffet (vlees, salades, sausjes) was oke, maar had uitgebreider gekund. Keuze in voor en nagerechten was matig.
vreeswijk-sleeuwijk .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben met onze vriendengroep op vrijdag 27 januari heerlijk gegeten bij de Steenhoeve. Het geheel zag er verzorgd uit en smaakte heerlijk. De bediening was correct en aardig. het restaurant zag er verzorgd uit.
hdweert .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gastvrije ontvangst. Lekker gegeten. Veel keus in het AH menu.
Het was erg druk, dit ging niet ten koste van de service.
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hadden varkenshaas, prima bereid. Wat wij wel miste was verse groente, op ons bord lag een beetje zoetzure groente uit een potje waarschijnlijk een afknapper dus.
A E.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Geplaatst in een apart gedeelte voor de Ah steengril aanbieding. Er hing een walm en het rook erg fris. Slechte afzuiging. Het eten was erg matig. De garnalen smaakte nergens naar ook niet met een laag saus. Het was er erg lawaaierig. De bediening was aardig. Wij waren blij dat er niet de volle mep hoefde te betalen.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We moesten lang wachten voor het opnemen van het voorgerecht, de wijn was zeer prijzig.
Ze waren bij het hoofd gerecht enkele dingen vergeten.
DinerJP .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij waren met 6 pers.. Reservering met AH-actie. Ik vroeg of de tafel gesplitst kon worden in 2 betalende partijen. Dus wel tegelijkertijd bestellen en gezellig samen kunnen eten, maar dat de gerechten dus genoteerd worden op 2 partijen. Dit was niet mogelijk, want dan zou je als het ware 2 tafels krijgen en dan zou de een wel zijn gerechten kunnen hebben en de andere tafelgenoten niet. Verder is het niet mogelijk af te wijken van de gerechten. Dus stel dat je het wildgerecht hebt gekozen en dit omvat 1x hert en 1x wildzwijn, Je wilt graag 2x hert, omdat wildzwijn niet je favoriet is. Ook dit is niet mogelijk.
Het is, vinden wij, een gemiste kans, dat deze twee punten niet tot de mogelijkheden behoren. Naar de klant toe kan dit getuigen van een goede extra service en klantvriendelijke instelling.
Tevens vonden wij allen dat de groentegarnituur heel erg tegenviel. Voor de te betalen prijs verwacht je ook echt wel dat je groente erbij krijgt. Er was geen groente, maar een klein schuitje met zoetzuur à la Conimex Atjar Tjampoer. Dit eet je bij Chinees - Indisch eten en vonden wij bij onze gerechten niet op zijn plaats.
Verder wel een gezellige avond gehad. De inrichting is gezellig. Het zat goed vol
dirkerik .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
11/01 2017. AH lunch. Mandje met diverse soorten brood.
plateau met uitgebreide soorten beleg. (vis, vlees enz). Daarbij 2 kopjes Italiaanse tomatensoep.
Ons inziens was hier de kok uitgeschoten met de peperbus. De soep was enorm pittig.
Hebben we thuis s' middags en s' avonds veel last van gehad.
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij zijn nu twee keer geweest met onze buren en wij zijn zeer tevreden het eten was lekker de bediening goed en de ruimten gezellig groetjes fam Roomer.
wilma V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
het heel goed en vriendelijk personeel
het vlees was heel goed er was goede bief stuk kip file was ook heel goed er was ook varkens haas geweldig
het was steen grill
voor herhaling vat baar
Familie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor de derde keer bij de Steenhoeve gegeten verdeeld over verschillende seizoenen. Elke keer het erg naar ons zin gehad. Het was er lekker behaaglijk warm. De sfeer van het restaurant is goed. Dat is iets minder als je door de lange gang naar het toilet moet. Zelf ben ik helemaal weg van het vegetarische hoofdgerecht met geitenkaas. Bij het toetje had ik het idee dat de slagroom zuur was. Ik gaf aan dat ik het zo proefde maar niet zeker wist of het klopte. De ober gaf aan dat hij het mee zou nemen naar de keuken. Later kwam de serveerster vertellen dat ze zelf de slagroom hebben nagekeken en geproefd. Een goede service dat ze dit doen. En ook zeker goed wat ze doen met iets wat een klant aangeeft. Super! Mogelijk was het voor mij de combinatie van smaken. We komen zeker weer een keer terug.
dehaanwimjose .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Waren weer erg tevreden over alles. Vriendelijk personeel. Ze zien ons vast weer terug. Prettige feestdagen. Delen dit zeker met vrienden. Prettige feestdagen.
Marie-Annet K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
AH menu in verhouding duur. Veel gerechten met bijbetaling. Kwalitatief niet bijzonder. Kleine porties.
1 portie (zak) friet voor 4 pers. is wel erg karig.
Weinig aandacht voor details. Kwamen bijv. niet vragen tijdens het eten of alles naar wens van. Pas na het afruimen werd dit gevraagd.
Drankjes werden niet regelmatig opgenomen. Dit kwam waarschijnlijk door de drukte en weinig personeel.
Personeel was wel vriendelijk. De entourage is nogal gedateerd. Een bont geheel van kerstversiering. Erg rumoerig wellicht omdat alles vol zat. Wij vonden het meer een eet-café.
Andy T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Prima ontvangst, heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. Zeer ruime kaart voor de AH actie. Vriendelijk personeel.
Waren met 6 personen en kregen het eten zeer snel opgediend.
Antoon D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Bediening goed en lekker eten zag er allemaal perfect uit en goede sfeer.komen zeker nog een keer terug.zal zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.
M.J.A.A. M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
we hebben een hele leuke avond gehad heerlijk gegeten gezellige bediening voor herhaling vatbaar dank jullie wel fam. Maijvis