De Steenhoeve

Raadhuisplein 1A 4921 Made Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant De Steenhoeve

Brabant in volle glorie

Gelegen aan het Raadhuisplein in Made, vormt restaurant De Steenhoeve al generaties lang het culinaire trefpunt voor bewoners van het dorp. Hier komen fijnproevers samen om van het goede des levens te genieten. Het interieur van het restaurant is sfeervol ingericht, maar ook op het terras of in de serre is het bijzonder goed toeven. De gerechten op de kaart wisselen met de seizoenen mee, waardoor De Steenhoeve beschikt over een gevarieerd aanbod van producten. Hier proef je de smaak van Brabant in zijn puurste vorm!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Steenhoeve

op 50 meter afstand vanaf Breda lijn 123
  • : in directe omgeving gratis parkeren voor de steenhoeve en Valkenbergplein en aan achterzijde parkeerplaats Hotel 't Trefpunt

Jouw recensie over het restaurant De Steenhoeve

Semmy K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Lekkere malse spare ribs!????
Eveliene M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Alles duurde wat langer dan we zouden willen. Eten was prima maar niet zo goed als verwacht i.v.m. de prijs.
Vivian N.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
lekker gegeten voor een leuk bedrag en veel keuze uit gerechten! alleen jammer dat we dan heel lang moesten wachten met afruimen en dan de volgende gang weer binnen 5 min op de tafel hadden staan
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Eten was goed en zeer vriendelijke bediening we hebben genoten...
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Met Social deal wezen eten voor €17,50. Normale prijs voor 3gangen is geloof ik €37,50, echt veel te veel. Eten was smaakloos en pasta was veel te gaar. Ook zaten er schilletjes in de aspergesoep. Hoofdgerecht niet opgegeten en het daarna voor gezien gehouden. Waren niet eens meer benieuwd naar het toetje. Hier gaan we niet meer eten. Jongen van de bediening was vriendelijk. Zijn vrouwelijke collega had er minder zin in...
Jammer...
dehaanwimjose .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het personeel is altijd vriendelijk. Gezellig eetcafé. Tot de volgende keer. Binnenkort gaan we daar eens lunchen. Men heeft daar ook vegetarische gerechten. Goed zo.
Antoonbeppie A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Afgelopen zaterdag geweest met een Social Deal voucher. Het eten was voor de prijs van de voucher OK. Maar de originele prijs van dit 3 gangen menu van 37,50 staat in geen verhouding met het gebodene! Moest zelfs 4,50 bijbetalen voor een biefstuk die van matige kwaliteit was, dus het menu had 42 euro gekost!!! Moesten erg lang wachten.
Het karige bakje sla bij het hoofdgerecht bevatte oude/taaie croutons.
De prijs van een glaasje wijn is met 4,95 absoluut té hoog!
PLUSpunt: je kunt hier een glaasje kraanwater bestellen, al betaal je daar 0,50 cent voor, maar absoluut geen probleem mee, je kunt het in ieder geval besttellen. De bediening was erg vriendelijk, dus ik wilde dit ook niet met hen be-discussieren. Heb dat wel achteraf met de - volgens mij - manager gedaan, maar die was niet ontvankelijk voor deze "kritiek". Ga hier niet meer terug.
Martinvanblijswijk B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Werden gastvrij ontvangen door een vriendelijke jonge man. Het was volgens de jonge man erg rustig de avond. Wij gebruikten slechts een hoofd maaltijd. Mijn vrouw koos voor pittige biefstuk puntjes €20,50, ik zelf een zeetong €33,00 bij het gerecht gemengde salade, aardappelgratinee en frites. Twee goede glazen Chardonnay €9,50.
Beide gerechten smaakten uitstekend. Goede charmante bediening. Voor herhaling vatbaar! Tot later!
May L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Lekker gegeten maar de friet had wat bruiner mogen zijn ,ook hetwijntje was wel n beetje aan de hoge kant met 4,95 bediening was correct

Verder ok
will J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
En wederom was het weer TOP!
We hebben genoten van het lekkere 3 gangen menu.
Prettige ontvangst en gezellig personeel!
Gezellige avond gehad!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Goede prijs/kwaliteitverhoudibg
will J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
ontvangst en eten was top
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Eten was prima verzorgd, alleen 1 klein bakje salade voor 4 personen was vrij karig. Verder is men heel erg bezig om drank te verkopen en de drank is juist duur pilsje 2,85 en glas wijn 4,95.
Lizzy V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
"Gastvrije ontvangst, fijne tafel, mooie aankleding, fijne bediening. Eten was lekker en porties ruim genoeg.

Bediening was erg vriendelijke zonder opdringerig te zijn, maar wel erg attent
Sandy S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Ik vond de bedieningsmedewerkers erg vriendelijk en vrolijk. Veel soorten lekker bier op de kaart en prima eten. Ik vond vooral de Oosterse garnalen erg lekker.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker gegeten. Op ons gemak. Vriendelijke bediening.
robert G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Bij toeval bij restaurant De Steenhoeve terecht gekomen.

Ontvangst en bediening was vriendelijk en attent op lege glazen.
De gerechten waren heerlijk klaargemaakt.
Voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Enig minpunt qua prijs zijn de raket (2 euro) en de magnum (3,50 euro) op de kinderkaart. Aan deze ijsjes hoeft de kok niets te doen, alleen de doos open scheuren. Dan vind ik de genoemde prijzen aan de zeer hoge kant. Ik weet dat drankjes ook altijd prijzen hebben die niet in verhouding staan tot 'supermarktprijzen', maar bij de genoemde ijsjes viel het me extra op. Waarschijnlijk omdat de combinatie kindermenu en kinderprijsjes niet juist is.
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goed eten. Alleen ben je verplicht een 3 gangen menu ten nemen, als je gebruik wilt maken van de Iens actie: 50% korting op de gehele rekening. Bovendien werd er voor veel gerechten nog een extra prijs doorberekend.
cees E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
netjes ontvangen en goed uitleg gehad over de kaart.
lekker gegeten en zeker voor herhaling,
door zulke acties kom je nog eens bij andere restaurants
Karel T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten bij de steenhoeve.
Vriendelijke vlotte bediening, kwaliteit goed, gerechten waren goed warm !
Kleine opmerking, wij zouden de cupjes roomboter vervangen door kruiden boter.