De Steenhoeve / Grill-Café Onze Buren

Raadhuisplein 1A 4921 Made Nederland Kaart

Over het restaurant De Steenhoeve / Grill-Café Onze Buren

Brabant in volle glorie

Gelegen aan het Raadhuisplein in Made, vormt restaurant De Steenhoeve al generaties lang het culinaire trefpunt voor bewoners van het dorp. Hier komen fijnproevers samen om van het goede des levens te genieten. Het interieur van het restaurant is sfeervol ingericht, maar ook op het terras of in de serre is het bijzonder goed toeven. De gerechten op de kaart wisselen met de seizoenen mee, waardoor De Steenhoeve beschikt over een gevarieerd aanbod van producten. Hier proef je de smaak van Brabant in zijn puurste vorm!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Steenhoeve / Grill-Café Onze Buren

op 50 meter afstand vanaf Breda lijn 123
  • : in directe omgeving gratis parkeren voor de steenhoeve en Valkenbergplein en aan achterzijde parkeerplaats Hotel 't Trefpunt

Jouw recensie over het restaurant De Steenhoeve / Grill-Café Onze Buren

Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goed eten. Alleen ben je verplicht een 3 gangen menu ten nemen, als je gebruik wilt maken van de Iens actie: 50% korting op de gehele rekening. Bovendien werd er voor veel gerechten nog een extra prijs doorberekend.
cees E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
netjes ontvangen en goed uitleg gehad over de kaart.
lekker gegeten en zeker voor herhaling,
door zulke acties kom je nog eens bij andere restaurants
Karel T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten bij de steenhoeve.
Vriendelijke vlotte bediening, kwaliteit goed, gerechten waren goed warm !
Kleine opmerking, wij zouden de cupjes roomboter vervangen door kruiden boter.
Rebekka G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gaan er zeker nog een keer al was het alleen maar vanwege de vriendelijkheid maar het eten was er ook goed wellicht dat de afbuiging wat beter kan
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prijs kwaliteit kan beter. Bodempje wijn voor 4,95 is 'n lachertje. Feitelijk hadden we daar iets over moeten zeggen maar dat zou sfeer verpestend zijn geweest en de bediening was aardig.
anifra S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
volgens verwachting gezien eerdere bezoeken
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een beetje verwarrend om ingang te vinden , op ingangsdeur aangegeven ,neem andere deur . Gerechten goed van kwaliteit en ook de bediening uiterst correct en gezellig . Een minpuntje , ik wilde een nagerecht bestellen van een menu maar dat kon niet omdat omdat daar geen code van bekend was ....... ik denk dan sla een redelijk bedrag aan en serveer het gewenste nagerecht . Jammer dat dit niet kon .
C.W. H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Na een aantal keren (toen was alles naar wens) nu weer met vier personen gegeten met de AH restaurantactie dit keer hebben het nu als zeer karige porties ervaren, de biefstuk was taai en de vis was ondanks de bijbetalen klein van stuk.
De garnering was minimaal bestond uit schuifje sinaasappel en een kleine/mini maïskolf.
Het kleine kommetje met mixsalade voor vier personen was ook niet over bemeten.
Voor de berekende prijs (menu a € 37,-) verwacht men toch wat gesorteerde groente en naast een zak friet een gebakken aardappeltje of aardappelkroketje.
Ons gevoel was dat het gebodene de zeker niet de flinke eindafrekening niet waard, zijn dan ook met een onvoldaan gevoel huiswaard gegaan, zal wel de laatste keer zijn!
( De score van 7 is voor ons geflatteerd, 5- is juist)
ricky B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
we hebben heerlijk gegeten.
een heerlijk voorgerecht.
hoofgerecht was ook lekker vlees met alles erop en eraan.
en een erg lekker nagerecht.
en vriendelijk personeel.
een echte aanrader.
Chiel J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Leuke ontvangst en een vlotte en spontane bediening. De speciale kaart heeft een ruime keuze, maar bij ongeveer de helft van de gerechten was een bijbetaling nodig van tussen de een en de vijf euro. Wij hebben lekker gegeten en vinden het zeker een bezoek waard.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Aan te bevelen!
Gezellige sfeer, het was goed bezet, de bediening was helemaal in orde.
3-gangen menu is altijd welkom, er is voor elk wat wils.
De gerechten waren met zorg bereid, zagen er mooi uit en waren lekker.
Een karaf kraanwater bij de wijn is niet in rekening gebracht.
We gaan beslist terug.
Eddy V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Buiten de wachttijd in het begin, wat goed gemaakt werd door de bediening met excuses en een gratis broodmandje hebben wij een fijne avond gehad en heerlijk gegeten. wij komen beslist terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Klantvriendelijke bediening, maar weinig sfeer doordat er nog maar 1 ander gezin in onze zaal zat.
In het andere gedeelte zat ook 4 personen.
Waarom niet bij elkaar zetten voor de sfeer.
J.A.M S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heel lekker gegeten ,gezellige inrichting en de prijzen zijn redelijk.Nette bediening, 'n aanrader. Het is echt voor herhaling vatbaar.Het is ook makkelijk te vinden.
C. B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Erg gastvrij ontvangen! We waren er voor de tweede keer en het eten is zo heerlijk en uitgebreid dat we het voorgerecht er niet bij hebben genomen, wij zijn heel tevreden!
MaDi6670 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
gezellig en rustig restaurant met goede kwaliteit eten. Goede sfeer en vriendelijke ontvangst. Parkeergelegenheid voor de deur en verder in de buurt. Ligt aan rustige straat
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vriendelijk personeel, eten zeer matig.Saladebar is een bak gemengde sla met kant en klare zoetzuur en komkommer en wat stukjes tomaat. tongrolletjes uit de diepvries vrij zout. smakeloos ijs met fruitcocktail uit blik. niet voor herhaling vatbaar voor ons
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
De kwaliteit van het eten zou echt verbeteren als er met alleen verse producten gekookt wordt. Service is prima - gebouw gedateerd.
R.H. V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
erg vriendelijke ontvangst en prima service!
lekker mosselen gegeten, ik vond de prijs wel een beetje aan de hoge kant, maar dat maakte de vriendelijke en snelle service wel weer goed.
D D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Goede bediening, geeft je de tijd. ondanks vol geboekt een rustige ambiance. buffet zag er verzorgd uit. jammer dat je voor bepaalde gerechten een toeslag moet betalen. Vind dit afbreuk doen aan het concept all you can eat.
prijs glas wijn 4,95 redeljk fors, je verwacht dan toch ook wel een klein glas water erbij, maar dat is mijn mening.
Prijs / kwaliteit in verhouding.