De Steenfabriek

6,9

Jouw recensie over het restaurant De Steenfabriek

Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Gezellige locatie in de mooie Krommestraat. De bediening is goed maar het eten is ten opzichte van de prijs absoluut niet in verhouding. Elk gerecht mist de kwaliteit van een goede keuken.
Nomis63 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Dwalend door de Kromme Straat troffen we De Steenfabriek. Met z'n vieren gegeten op een rustige zaterdagavond. Direct bij binnenkomst al een vriendelijke sfeer. Gebruik gemaakt van het zelf samen te stellen menu.
Alles was uitzonderlijk lekker en smakelijk, zeker de wijn. (vraag de kaart!) En de stoelen zitten lekker. Zo'n restaurant bevelen we graag aan.
Sam H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Samen met mijn partner en 2 vrienden hier wezen eten. Een nieuwe tent in hartje Amersfoort is altijd de moeite waard. Het ontvangst was goed en de service tot aan het uitserveren van het hoofdgerecht was prima. De voorgerechten waren goed, maar mijn hoofdgerecht smaakte alsof ze de pot rookaroma hebben laten vallen erin. Ik vind een rooksmaak heerlijk, maar dit was echt over de top. Dit vertelde ik aan de serveerster en zij zou het de Chef laten proeven. Niet enkel debrasseerde ze al het overig eten van de tafel in mijn hoofdgerecht, tevens hebben zij een open keuken. Ze heeft het niet laten proeven aan de Chef, wij allemaal konden dit zien. ''De Chef zegt dat het gerecht zo hoort, hij heeft het geproefd'' zegt het meisje. Toen wij zeiden dat dit niet waar was, heeft zij de Chef erbij gehaald. Ook hij presteerde het ons keihard voor te liegen. Wij sloegen het dessert en de koffie van het huis over en zullen hier nooit meer terug komen.
arthur H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
HEERLIJK ! Vandaag 11 aug 2017 dit nieuwe restaurant in Amersfoort geprobeerd. Mooie veelzijdige kaart, vlees, vis en Vega. Vrolijke en vakkundige bediening merkte zelf op dat de aan tafel open gemaakte fles wijn een kurk smaak had en haalde een twee prima fles. Chapeau.
Voor en hoofdgerecht waren beide heerlijk, porties wel iets aan de grote kant. Stokbrood mag amuselepel worden met deze porties.
Wij komen terug met vrienden!
Ireen L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk gegeten in dit prachtige restaurant. Het restaurant oogde sfeervol. De bediening aardig, professioneel. Het duurde allang voor wij de menukaart kregen voor het dessert terwijl wij er wel om gevraagd hadden. Daardoor zat er lange tijd tussen dessert en hoofdgerecht. Mijn heek was heerlijk en het vleesgerecht van mijn vriend ook. De wijn goed afgestemd. Het aardbeiendessert kan iets gevarieerder. Maar....wij komen zeker terug!!
André C.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Restaurant 'De Steenfabriek' oogt strak, modern en gezellig, echter de prijs/kwaliteit verhouding van het menu laat veel te wensen over.
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Akoestiek is helaas zeer slecht. Je kan elkaar amper verstaan als het vol zit. Bediening varieert van kundig tot ongeïnteresseerd. Geen vaste bediening aan tafel. Gerechten missen finesse en zijn aan de prijs. De vitello lijkt wel een lunchgerecht met zo'n dikke boterham eronder en de risotto is veel te zout. Het kruidenstokbroodje doet ook wat simpel aan. Groentenchips zijn wel leuk gevonden. Dessert is iets heel anders dan op de kaart wordt gesuggereerd. (Cheesecake) Op het einde van de avond en naarmate de zaak leger wordt worden we ondanks dat we nog genoeg hebben besteld een beetje weggekeken. Jammer.
galois .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
De Steenfabriek zit er van binnen erg leuk uit, mooie inrichting. Strak.
De gerechten zijn prima, wij hebben er lekker gegeten. Niets bijzonders verder.De bediening erg vriendelijk en attent. De prijzen zijn wat dat betreft misschien wel wat aan de hogere kant...
Toen wij er waren (dinsdagavond) waren er 2 tafeltjes bezet, erg rustig...
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Prima restaurant, lekkere gerechten. Als verbeterpunt: de nootjes en stokbroodje kruidenboter lijken ons uit de supermarkt en staan in schril contrast met de heerlijke gerechten. It's all in the details....
Kaat D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
zowel eten als bediening was teleurstellend:
de kingsalade was taai en er zat geen dressing op. Erg Smaakloos. Hetzelfde kan gezegd van de ramen soep die ook niet bepaald bulkte van de smaak. De geitenkaas op de prei en biet salade smaakte naar blauwe kaas. Dat klopte volgens de ober; maar mijn opmerking dat ik dat totaal niet lust, maakte geen enkele reactie los.
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Eerste keer gegeten bij de Steenfabriek; geweldige ervaring! Kaart is zeer veelzijdig & perfecte smaakcombinaties. Bediening is opmerkzaam, attent & zorgzaam. Zeker een aanrader wanneer je goed wilt eten in Amersfoort!