De Steenenbrug

• Af te huren , Terras
7,2
Plakker01 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Onderlaatst hier heerlijk gegeten. Vooral de gebakken mosselen (zowel voor- als hoofdgerecht mogelijk) was voortreffelijk. Het decor is wat achterhaald maar de service maakt veel goed. Verhouding prijs/kwaliteit is erg goed.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Gisteren hier geweest. Een 3 gangen week menuutje genomen: mosterdsoepje, best aardig. Hoofdgerecht, biefstukje met uien en champignons. gebakken aardappeltjes bij. Jammer dat die zeker niet versgebakken waren... maar van een leverancier van kant-en-klare bakaardappeltjes. Extra salade erbij, eenvoudig maar goed genoeg. En een stukje tiramisu, dat was iets met cake van een banketbakker. Niet zelf gemaakt. De bediening was heel vriendelijk, het decor heel vol, niet oncomfortabel. Kortom: een eetcafeetje, aardig voor een keer
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
We hebben hier de lunch gebruikt, zeer matig resultaat en overprijst. Ik had de uitsmijter met spek en tomaat, echtgenote een pistolet met gerookte kip. Had niets met gerookte kip te maken en was zeer karig belegd.
Mij zien ze hier niet meer.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Meerdere keren hier fijn gegeten. Verwacht geen flitsende bediening ,interieur of gerechten. Het is echt een eetcafe, qua kaart, prijs en inrichting. De spareribs waren erg lekker. Een vriendelijke mevrouw in de bediening. Helaas woon ik niet meer zo in de buurt, maar ik ga er graag nog eens eten.