De Steenen Tafel

Weg achter Het Bos 1 6822 LV Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant De Steenen Tafel

Een culinaire ervaring bij de Steenen Tafel

De Steenen Tafel is een intiem restaurant met een ruime, lichte en warme uitstraling. Het interieur is helemaal aan de bosrijke omgeving van Arnhem aangepast. Op de Frans georiënteerde menukaart staan gerechten waar zoveel mogelijk ecologische en biologische producten in de verwerkt wordt. Ervaar de gastvrijheid en kom snel langs voor een heerlijk etentje!

Meer informatie over restaurant De Steenen Tafel

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Steenen Tafel

Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wereldzaak, elke euro goed besteed.
Al weer paar jaar geleden dat we hier ten, maar het is zo mogelijk nog beter. Nu bij daglicht begonnen met prachtig uitzicht. Deze keer verrassingsmenu, drie gangen met extra kaas. Filodeeggerechtje met epoisse vooraf: heel lekker. Hertenstoofvlees en -bout: mals, lekker, vier bolletjes met verschillende purees. Mijn oma zou gezegd hebben: smullen met de deur dicht.
Kaaswagen blijft indrukwekkend, wat een keus en smaak. Ober gevraagd keuze te maken (met enige randvoorwaarden) en dat was goed idee. Helaas missen we nog steeds neutrale brood. Dessert: pindaijs. Dat klinkt niet lekker en zou ik nooit besteld hebben, maar was geweldig.
Kimberley G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Ik begon al een beetje te twijfelen toen we aan kwamen rijden en er stond buiten een kast vol pannen etc.. Interieur volgens mij niet veranderd sinds de jaren '90. Heel vriendelijk personeel, maar eten veelal erg zout. Elke gang heel lang moeten wachten. Er zaten een paar lekkere dingen tussen, maar veel ook niet en veel extreme smaken; zuur, zout, pittig, anijs.
Voorgerecht kwam op een bevroren rubberen handschoen, iets aparts is leuk maar dit was toch vooral raar.

Net thuis, ik ben misselijk van het eten en mijn vriend heeft nog honger.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Zoals altijd geweldig en gezellig.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Mooi restaurant wat lekker vol zat heerlijk paar hapjes aan t begin was nog niet t amuse mooie start daarna een heerlijke amuse eerste gang was kreeft met een avocado salade schuim en balsamico heerlijk met een glas riesling daarna een eendennest filet met boerderij groente en heerlijke eigen saus hierbij een mooie niet te volle glas rode wijn uit Portugal leuk detail dat de koks meelopen met de gerechten dessert was eerst een heerlijke kaas trolly met een heerlijke lekker dessert wijn uit Spanje bij de
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Van ontvangst tot vertrek was het personeel attent. Mooi , sfeervol ingericht restaurant. Warme aankleding, personeel verstaat het vak. De gerechten worden op tijd gebracht , alles mooi gepresenteerd en smaakvol. Voldoende keuze uit de wijnkaart, goede adviezen van de sommelier. Mooie wijnglazen en alles is hier goed voor elkaar. We hebben er een fijne avond beleefd. Top restaurant in Arnhem.
Eva E.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij hebben echt genoten. We zaten met een groep van 8 aan een ovalen tafel dus we hadden goed contact met elkaar. En we kregen een speciaal keuzemenu met heerlijke gerechten. Met name de sucade was heel erg lekker. De bediening was ook uitermate vriendelijk en we konden zelfs een toetje mee naar huis nemen voor onze tafelgenoot die eerder moest afhaken.
Echt een aanrader.
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Stoelen matige zit. Entourage prima voor elkaar
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Met de Steenen Tafel is op zich niks mis: goed bereid, enigszins traditioneel eten, mooie locatie en een adequate bediening. Maar als je ala carte prijzen vraagt die op het niveau van de 3-sterrenzaken liggen, moet je meer bieden: verrassing, het ultieme wow-gevoel bij gerechten of echt vernieuwende elementen. Die zijn er niet. De Steenen Tafel wil graag dat je een menu kiest, de rest van de kaart is beperkt. Biologisch is er niets, of het wordt verborgen gehouden. Natuurlijk is black angus lekker, en is zuiglam (alleen als het biologisch is) acceptabel, maar deze zaak zou zoveel meer kunnen. Ga vernieuwen, speel met de kaart, ga voor biologisch, let op je prinsstelling...dan is de Steenen Tafel binnenkort weer een zaak om naar twrug te gaan....
F. D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gisteren met 15 m/v inclusief kinderen gedineerd. Eten perfect, bediening perfect en hartelijk. Ambiance helemaal goed. Met zeer specifieke dieetwensen werd keurig rekening gehouden. Een aanrader voor iedereen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was zeer lekker en fantastisch , alleen de stoelen mogen wat beter zijn .. graag alle stoelen met leuning beschikbaar stellen
Kortom een van de beste restauarant van ons land!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten en bediening fantastisch, entourage uitstekend. Wel vreemd als je bij het verrassingsmenu aangeeft geen inktvis te willen, dat toch krijgt??
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Erg goed eten, klassiek restaurant. Wel wat ouder publiek. Goede en attente bediening, hoewel ze een serieuze steek hebben laten vallen.

Hoofdgerecht (hert) was taai en koud. Gemeld bij de bediening, maar er kwamen geen excuses of iets van dien aard. Werd ter kennisgeving aangenomen.
Arno P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Super we old menu met bij passende wijzen en een goede service
Henriette A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
het eten heeft geheel aan onze verwachting voldaan.
erg lekker, keurige bediening.
komen zeker nog terug.
Quli K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Smaakvol maar qua variatie in bereiding nogal beperkt. Uiteindelijk toch gewoon een stukje vlees of vis met garnituur. In deze categorie restaurants verwacht je wel
wat meer.

Dick S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Het was echt een heerlijk avondje uit eten.
Een perfecte haring vooraf gevolgd door een haringkaviaar met room en rode biet.

Het reekalf van de Veluwe was redelijk doorbakken.

De stoelen kunnen wel stukken beter, ook is de opstelling iets aan de krappe kant. Voor een ultiem gevoel verdient dit verbetering.

Prisca .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
We hebben onlangs met z'n vieren gegeten in de Steenen Tafel. Eerst een glaasje wijn op het terras met eigenlijk het mooiste uitzicht en daarna een viergangen menu. Een aanrader. Bediening door een jonge , enthousiaste jongeman en vakkundige dames. Alles klopte!
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Op een zaterdagavond voor het eerst gaan eten bij de Steenen Tafel. Vanwege het schitterende weer konden we buiten op het terras eten en ondertussen genieten van het mooiste uitzicht van Gelderland.

De bediening was tijdens het hele diner erg goed: attent, vlot, niet uit de hoogte en met duidelijke uitleg over de gerechten en wijnen.

Vooraf de ravioli met eend gegeten: heerlijk zacht, pasta perfect gegaard en mooie diepe smaak van eend. De bijpassende rode wijn was voortreffelijk.

Als hoofdgerecht een heerlijke zeebaars. Naast de erg goed gegaarde vis ook hele fijne garnituren met mosseltjes. Ook bij deze gang een goed bijpassende witte wijn.

Als nagerecht aten we een moelleux met pruimen en vanille-ijs. De moelleux was net te lang in de oven geweest waardoor deze van binnen niet vloeibaar genoeg meer was. Het ijs was voortreffelijk.

Het restaurant is niet goedkoop. Aan de andere kant; als er op het eten zo weinig valt af te dingen, dan is de prijs ook gerechtvaardigd.
Jeroen C.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Zeer vriendelijk personeel, zeer goed eten kwaliteit en kwantiteit. Mooi uitzicht! Prijs voorgerechten even hoog of hoger dan hoofdgerechten, dat moet anders kunnen. Er was een beperkte hoeveelheid asperges volgens de bediening van een boerderij uit Gelderland, maar mijn disgenoot was daar smorgens geweest en toen waren ze er nog niet. Foutje in de interne communicatie. Kleinigheden, verder een aanrader!
Rogiervhuffelen .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Op donderdag hier gegeten, het is hier altijd genieten! aparte smaakcombinaties die goed met elkaar gaan mooie producten die er worden gebruikt, lekkere wijnen en een goede ongedwongen service. kaasjes zijn ook top! Mooi uitgelegdt op een trolley. Genoten! zeker een aanrader. 1minpuntje vindt het decor ietsje verouderd maar wel op een zeer mooie locatie!