De Steenen Man

Caspar de Roblesdijk 26 8751 TJ Zurich Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Steenen Man

Janny W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Meerdere malen hier geluncht en altijd dik in orde maar vandaag hebben we Jeroen gemist....waar was ....niet in de keuken!!
Mgm B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Dit restaurant hoort bij het enige 'hotel' van het dorp, en is wellicht ook het enige restaurant. Dat dit uitgebuit wordt, blijkt o.a. uit de te hoge prijzen. De duurste vis van de kaart: de snoekbaars bevatte veel graten en kwam niet uit boven het niveau van een vis-tent. Het decor is zeer ouderwets: het zou mij niet verbazen als dit hotel/restaurant binnenkort grondig gerenoveerd wordt of instort. Positief is de gezellige bediening met wie je grappen kunt maken. Enkel geschikt voor de toevallige passant.
Charliefox .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Echt heerlijk gegeten! Ik was 2 nachten in het dorpje Zürich voor de rust. Slapen deed ik in pension de Hofstede, eten bij de Steenen Man (ook hotel overigens). Sfeer is rustiek oud Hollandsch, boerenstijl. Er waren die avond fietsers op doorreis, gebeurt vaker, hoorde ik. Het was er heerlijk rustig. Ik bestelde van de kaart 'n Zürichs stoofpotje. Heerlijk puur Hollands eten was het, ik heb er uitgebreid van genoten! Gestoofd vlees met o.a. ui en paprika. Lekkere verse gebakken aardappeltjes. Heerlijke sperzieboontjes. Verse bieten. Zeer gevarieerde salade er bij. Echt 'n aanrader voor wie op doorreis in het dorp of er verblijft.