De Steenen Camer

Meer informatie over restaurant De Steenen Camer

7,2
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Eten is erg goed, met een groep wezen eten en de tijd tussen de gerechten was gewoon goed. De pannenkoeken waren goed van smaak en zeker een aanrader!

Bediening is wat knullig, het zou verstandig zijn wat leidinggevende types aan te nemen. Bediening hangt namelijk voortdurend aan de bar en dat oogt totaal niet goed.
Dennis0705 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Pannenkoeken zijn aan de kleine kant. Locatie is erg mooi, alleen interieur valt wat tegen. Toetjes aan dure kant voor standaard ijs.
Herbert Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Gisteravond wilden we samen met 1 van onze kinderen even snel een wat eten. Onze zoon had zin in een pannenkoek en wij hebben liever een vlees of vis gerecht. Nadat wij de menukaart hadden bekeken op internet is onze keuze gevallen op de Steenen Camer. om 18:35 kwamen wij aan en werden netjes opgevangen en naar een tafeltje op het terras gebracht. daar werden de drankjes snel opgenomen en ook was de bediening netjes op tijd met het opnemen van de bestelling. (1 x kinderpannenkoek, ossenhaaspuntjes voor mijn vriendin en voor mij de schnitzel van de maand) Toen begon het grote wachten. Het viel mij op dat andere groepen die later waren gaan zitten al voorgerechten kregen en zelfs al een hoofdgerecht. Daarom de bediening gevraagd of ze ons wellicht vergeten waren. Na navraag in de keuken bleek dit inderdaad het geval. Excuses gekregen en zoals het hoort een drankje aangeboden gekregen. Na 5 minuutjes kwam er een andere dame om aan te geven dat het nog ongeveer 15 min zou duren omdat wij vleesgerechten hadden en dat duurt nu eenmaal wat langer dan pannenkoeken, maar dat het nu met spoed klaargemaakt zou worden. Ondertussen hadden wij ons drankje "van het huis" nog niet gehad. Mijn zoontje moest na ongeveer 10 min zonder drinken te zitten naar de WC en bij binnenkomst in de zaak keek het meisje wat de drankjes had beloofd mij geschrokken aan en verschoot van kleur, snel ging ze de drankjes inschenken en uitserveren. Erg slordig, tot 2 x toe dezelfde tafel vergeten. Affin, al met al nog eens ruim 40 min moeten wachten op ons eten en ondertussen zagen wij steeds weer mensen uitgeserveerd krijgen. ik kan bijna niet geloven dat je ruim 45-50 min nodig hebt voor het maken van een schnitzel, ossenhaaspuntjes en wat friet. om een lang verhaal kort te maken, het eten was wat je er van kunt verwachten voor die prijs (13,95 voor de vleesgerechten) maar de bediening liet nogal wat steekjes vallen. Conclusie: eten is redelijk maar niet bijzonder, bediening laat nogal wat te wensen over. Een snelle hap zit er dan dus ook niet in bij de Stenen Camer.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Heerlijk gegeten bij het pannenkoeken restaurant. Ik begon met een Bonbon van zalm met garnalen, deze was heerlijk. daarna de Israelische Pannenkoek met shoarma en knoflooksaus.
pannenkoek was perfect gebakken. De bediening was heel vriendelijk.
Kom hier zeker terug.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Je kunt hier een prima pannenkoek eten. De keuze is groot en het beslag lekker. Jammer van de ongeduldige en bruuske bediening, maar een leuke plek om te zitten na een wandeling in de uiterwaarden van de Rijn.