De Steenen Brug

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Steenen Brug

anne L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk gegeten hier. Ik ga zeker een keer terug. Naast de pannenkoeken hebben ze ook prima ander eten op de kaart staan voor zowel lunch als diner.
Aardig personeel. Al met al zeker een aanrader!
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wezen lunchen met z'n 4-en. 2x Schnitzels als deurmatten, uiensoep , broodje tonijnsalade en broodje carpaccio. Goed, lekker, snel gebracht en met een glimlach en oprechte belangstelling of het smaakt. Daar houden we van! Prijs viel ook niet tegen ( 53 euri) . Inrichting niet spectaculair maar wel netjes en da's genoeg. Je hoeft er immers niet te gaan wonen.
Pino P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
heerlijk gegeten alles ruim voldoende aanwezig niet te druk en voor een alles in een menu zeer aan te bevelen alleen een fles water voor 4.50 euro vind ik iets aan de hoge kant maar verder toppie
Rianda K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
We zijn in de buurt op vakantie en zagen dit pannenkoekenrestaurant op Iens.nl. Waardering zoals eerder beschreven klopt. We hebben hier heerlijke pannenkoeken gegeten. Hele aardige bediening. Speciale aandacht voor de kinderen door een aparte menukaart in plaatjes aan de kinderen zelf te geven, kleurplaten, speelhoek en een cadeautje bij de pannenkoeken. Een aanrader.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
De Steenen Brug blijkt een pannenkoekenrestaurant te zijn met een zeer uitgebreide kaart, misschien wel te uitgebreid. De menukaart bestaat uit een pannenkoekenkaart, een schnitzelkaart, een broodjeskaart, een lunchkaart met eiergerechten, tosti's etc. Verder is het mogelijk om te steengrillen. Wij zijn aangeschoven voor een uitgebreide lunch. Het broodje kip was prima, de pannenkoeken zeer ruim belegt. Waardoor het leek dat het binnenste van de koek niet helemaal gaar was. De smaak was verder prima, door de hoeveelheid beleg zit je ook echt helemaal vol na zo een koek. Service was zeer goed, vriendelijk, vlot en netjes, leuke interactie met de kinderen. Decor is oudbollig en vies. Vieze vloer met inmiddels diep zwarte voegen , plakkerige tafels, onverzorgde aankleding. Wat jammer is, de locatie is top. Een leuk idee is de speelhoek maar helaas is deze erg donker en heel erg vies. Maak dat speelgoed toch regelmatig schoon!