De Steek

Lusthofstraat 2A 3062 WN Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant De Steek

Geen fratsen

Een perfect gebakken visje, botermals vlees, een goed gevulde salade; het eten bij De Steek is puur, zonder fratsen en vooral heel erg lekker. Tel daar de gastvrije bediening bij op en je hebt een topavond!

Meer informatie over restaurant De Steek

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Y Z.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hartelijke ontvangst. Met mijn diabetes werd heel attent rekening gehouden, het eten werd op tijd geserveerd. Heerlijke gerechten! Dikbil tournedos en kalfslever zijn aanraders!! Gezellige sfeer ondanks dat het best druk was met gasten. We gaan er zeker terug...
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We kozen voor de soep van de dag, erwtensoep! Heerlijk, en lekker gevuld, De hoofdgerechten allemaal verschillend gekozen van de menukaart maar smaakten allen prima en de bijbehorende supplementen waren ruimschoots voldoende. Als nagerecht verschillende koffie's en flensjes. Gewoon goed gegeten voor een goede prijs.
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vanavond heerlijk wezen eten in "de steek"
Fantastisch eten, keus volop
Vriendelijke dame en de kok kan heerlijk koken.
Kippetje!! Spareribs!! Steak!!
Wij komen zeker nog een keer terug!!
Beslist een aanrader ????
Pvdh .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Klein restaurant zat helemaal vol. Waarschijnlijk daarom duurde het ruim een uur voordat het voorgerecht kwam. Daarna liep het vlotjes. Heerlijk gegeten, zowel vlees als vis waren prima. Vriendelijke bediening.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hadden een gezellig tafeltje, het is wel wat rumoerig, we hebben heerlijk gegeten met name hebben we van de frites genoten. Wel is het rumoerig. Zeker wel voor herhaling vatbaar.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
het is altijd goed 'thuiskomen' in 'De Steek', een echt Kralings buurtrestaurant met no nonsense mentaliteit en dito eetkwaliteit.
Constante kwaliteit met natuurlijk de beroemde 'ste(e)ak als hoofdmoot van het lekker overzichtelijke menu. Wij aten het zgn. AH-menu, d.w.z. gewoon een driegangendiner van de kaart. Als het gerecht wat duurder uitvalt, komt er een kleine ophoging bij, alleszins redelijk met zo'n grootgrutterskaart. Voeg daarbij de gezellige sfeer en je hebt een heerlijk verpozen daar op de hoek Waterloostraat-Lusthofstraat.
Altijd een blijvende aanrader daar bij de gastvrije horeca.
Liliangeisen64 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ik had de dagsoep ,de mosterdsoep gekozen, was erg lekker, mijn man de champignons. Ook nog even geproefd was ook heerlijk. Ik had de entrecote mijn man de dikbilbief.
Beide gerechten waren prima, vlees mals. Lekkere gebakken aardappeltjes erbij en een frisse salade.
Helemaal goed.
Het restaurant heeft een gezellige huiskamer sfeer. Voor herhaling vatbaaar

gezellig restaurant, huiskamer gevoel
Marcelbronder .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig Rotterdams restaurant met goede bediening. De tournedos was botermals en de gamba's waren erg lekker.
Prijs vond ik wat aan de hoge kant voor dit eenvoudige restaurant.
Rook N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met z'n 6e gegeten met de AH bonnen ,alles even lekker van voor tot nagerecht en een prima witte en rode huiswijn. We gaan hier zeker terug ook de familie zeiden hier graag nog eens te gaan eten.
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij de eetcafé de Steek. Na een vriendelijke ontvangst werden we uitermate goed bediend de gehele avond. Mijn partner en ik gingen bieden voor het 3 gangen menu, met als hoofdgerecht de Dikbil steak (de specialiteit van het huis). Hij was werkelijk perfect. Wij komen zeker nog eens terug.
Het is wel een idee om een gordijn bij de voordeur te plaatsen. We zaten bij de deur, welke zeer regelmatig open ging, en het was koud.
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
met de ah actie met z'n tienen hier heerlijk gegeten, vooral de tournedos is een aanrader! mag van mij nog iets roder maar hij was botermals! Ook de andere gerechten waren lekker. Vriendelijke bediening ook en ook dat is altijd fijn!
Evelien H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten was prima, alleen hebben we in totaal maar 2 keer drinken gehad. bij binnenkomst en net voor het hoofdgerecht. Ook duurde de tussentijden van het voorgerecht en het hoofdgerecht redelijk lang.
Fam.hoek .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Op een woensdagavond gegeten bij de Steek. Wat luidruchtig gezelschap en tafels dicht op elkaar. De Steek is een echt eetcafe in een Rotterdamse volksbuurt. Prettig is dat je van de hele kaart mag kiezen, sommige gerechten wel met een kleine toeslag, maar dat staat er duidelijk bij. Carpaccio was redelijk, veel geraspte kaas erover en dressing ook niet echt bijpassend. Hoofdgerecht: specialiteit van het huis, een heerlijke belgische biefstuk! Die is echt om voor terug te komen. Nagerecht, lekker maar niet heel bijzonder.
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Hier met 6 personen gegeten via de ah actief en aangenaam verrast. Porties ruim voldoende vers gebakken aardappelen bij het hoofdgerecht..Geen lange wachttijden en een prima ambiance. Voor herhaling vatbaar.

Baloevonk .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten, klein zaakje met een heerlijk super simpel uiterlijk. Wel reserveren. De steek van de week was supermals. De spareribs heerlijk gaar.
Thees .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Via de AH zegelactie hier gegeten. Het eten was niet slecht maar niet in verhouding met de prijs die je er voor betaald. Deze vonden we aan de prijzige kant. Zeker voor een eetcafe. Wel een vriendelijke bediening.
Y.c.dendekker .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
het eten kwam in ruime porties en was goed van smaak. personeel vriendelijk en we konden met de ah actie alles van de kaart kiezen. het decor wat simpel en oudbollig maar paste ook wel weer in het geheel plaatje. gaan zeker nog een keer terug !
Mgponstein .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gisterenavond hebben we met z'n vieren heerlijk gegeten bij "De Steek". Het is een niet al te groot restaurant met een huiselijke sfeer. De bediening was heel vriendelijk. Op de kaart staan zowel vis als vleesgerechten en waren erg goed !!
Kraat00 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij waren met zijn achten en hebben in een ongedwongen sfeer lekker gegeten. Eenieder was tevreden over zijn gerechten. Goed bereid en mooie porties. Een verhuizing van buiten naar binnen, omdat het wat frisser werd, was geen probleem. De bediening was niet vlot, wel vriendelijk. Niets mis met prijs-kwaliteitsverhouding.
Tristan V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Eten is perfect, bediening wat chaotisch maar komt uit een goed hart. Prima eetcafe (met terras!) om een gezellige avond te hebben.