De Steek

Lusthofstraat 2A 3062 WN Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant De Steek

Geen fratsen

Een perfect gebakken visje, botermals vlees, een goed gevulde salade; het eten bij De Steek is puur, zonder fratsen en vooral heel erg lekker. Tel daar de gastvrije bediening bij op en je hebt een topavond!

Meer informatie over restaurant De Steek

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Nick V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk lokaal en knus eetcafé, onderdeel van de wijk en daardoor goed gevuld met buurtbewoners. Vriendelijke bediening, prettig geprijsd en gewoon lekker eten!
jw S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer gastvrij ontvangen in een klein, maar leuk ingericht restaurant. Mooie keuzes op de kaart zonder franje. Terecht dat ze al lang van te voren zijn volgeboekt.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
echt een leuke Rotturdamse sfeer, zat helemaal vol en was erg gezellig. Prima locatie, goede porties en voor herhaling vatbaar, kaart met ruime keus! zeer goede bediening.
christel B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk eten voor een eerlijke prijs. De biefstuk wordt precies geserveerd zoals je m wil. Ik zo rauw mogelijk en een medium voor mijn tafelgenoot. Vergezeld van lekkere gebakken aardappeltjes en een salade. Doordat t niet te groot is is er een goed overzicht en is de bediening er als hè ze nodig hebt.
Sophieke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Na goede recensies hadden we hoge verwachtingen. Helaas was de carpaccio meer strooikaas dan vlees, waren de frietjes half rauw van binnen en duurde het een half uur voordat wij ons voorgerecht hadden. De steak, waar ze hier om bekend staan, was wel goed en zacht!
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
1e keer in dit restaurant afgesproken met een vriendin. Heerlijk gegeten vai de AH restaurantactie. De gegratineerde mosselen en de garnalenkroketten waren heerlijk als voorafje. Ook de 'steek van de week' met gebakken aardappeltjes, patatjes en een bakje salade waren prima. Er zat alleen bijna geen verschil in de rauw en medium steek, beiden bijna rauw. De witte wijn smaakte goed en als toetje hadden we alleen nog maar ruimte voor een heerlijk kopje koffie. Al met al een geslaagd etentje en zeker voor herhaling vatbaar.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten. Gezellige sfeer. Prima wijn. Personeel en eigenaresse zoals altijd vriendelijk. Gezellige entourage.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijke steaks! Groter porties. Ontvangst kan iets vriendelijker, maar verder heerlijk gegeten en aanrader om terug te komen! Carpaccio komt met brood erbij. Saus wel prijzig en apart bestellen, maar heerlijk. Geld waard, zeker met de AH kaart!
Arnold A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De kwaliteit van de gerechten was prima. Het vlees was prefect.
Er was alleen sla bij de maaltijd. Daar misten we een warme groente.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een gezellig eetcafé! Goed gegeten! Ze deden er alles aan dat je niets te kort kwam! Het personeel was erg vriendelijk!!
Rein B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Pittige garnalen vielen tegen. De tonijn salade is redelijk. Gebakken mosselen ok. De steak is goed. Bij gerechten ook goed. Bediening is prima.
a.groningen1 V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Gezellig Rotterdams eetcafé met vriendelijke personeel en humoristisch publiek. Personeel gaat flexibel om met onze wensen. Gebakken mosselen waren prima van smaak en de vis was heerlijk. Glühwein was die avond gratis: een heerlijke opwarmer. Leuk om nog eens terug te gaan.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie met de familie. Mochten kiezen uit elk gerecht op de kaart en alles smaakte even goed. Zeer goed verzorgd en erg vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
karelvanandel .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met de AH-restaurantaktie gegeten bij De Steek. We hebben een ruime keuze mogen maken van de gehele menukaart. De gerechten waren heerlijk van smaak en leuk opgemaakt.
Een zeer correcte en degelijke bediening viel ons ten deel. We kwamen niets te kort en er was ruimte om onze wensen qua drinken en eten te kunnen realiseren.
Fijn en ontspannen sfeer waar we zeker op terug zullen komen.
Wout G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gezellig, bruin café achtig eetcafé. Gemoedelijke, huiselijke sfeer. De gerechten waren heerlijk. De steaks waren precies goed, de salade erg lekker. Er wordt hier met aandacht gekookt! Zeker een plek waar we terugkomen!
john M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goed gegeten leuke bediening alleen koude wind als de deur open ging [misschien een gordijn bij de deur]
Lekkere biertjes van de tap redelijke prijzen
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met de AH-actie steak van de week gegeten. Kogelbiefstuk was goed gebakken, saus was wat karig en een extra bakje werd in rekening gebracht. Heerlijk ouderwets gebakken aardappelen.
Y Z.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hartelijke ontvangst. Met mijn diabetes werd heel attent rekening gehouden, het eten werd op tijd geserveerd. Heerlijke gerechten! Dikbil tournedos en kalfslever zijn aanraders!! Gezellige sfeer ondanks dat het best druk was met gasten. We gaan er zeker terug...
ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We kozen voor de soep van de dag, erwtensoep! Heerlijk, en lekker gevuld, De hoofdgerechten allemaal verschillend gekozen van de menukaart maar smaakten allen prima en de bijbehorende supplementen waren ruimschoots voldoende. Als nagerecht verschillende koffie's en flensjes. Gewoon goed gegeten voor een goede prijs.
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vanavond heerlijk wezen eten in "de steek"
Fantastisch eten, keus volop
Vriendelijke dame en de kok kan heerlijk koken.
Kippetje!! Spareribs!! Steak!!
Wij komen zeker nog een keer terug!!
Beslist een aanrader ????