De Steek

Lusthofstraat 2A 3062 WN Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant De Steek

Geen fratsen

Een perfect gebakken visje, botermals vlees, een goed gevulde salade; het eten bij De Steek is puur, zonder fratsen en vooral heel erg lekker. Tel daar de gastvrije bediening bij op en je hebt een topavond!

Meer informatie over restaurant De Steek

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

christel B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Sophieke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Na goede recensies hadden we hoge verwachtingen. Helaas was de carpaccio meer strooikaas dan vlees, waren de frietjes half rauw van binnen en duurde het een half uur voordat wij ons voorgerecht hadden. De steak, waar ze hier om bekend staan, was wel goed en zacht!
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
1e keer in dit restaurant afgesproken met een vriendin. Heerlijk gegeten vai de AH restaurantactie. De gegratineerde mosselen en de garnalenkroketten waren heerlijk als voorafje. Ook de 'steek van de week' met gebakken aardappeltjes, patatjes en een bakje salade waren prima. Er zat alleen bijna geen verschil in de rauw en medium steek, beiden bijna rauw. De witte wijn smaakte goed en als toetje hadden we alleen nog maar ruimte voor een heerlijk kopje koffie. Al met al een geslaagd etentje en zeker voor herhaling vatbaar.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten. Gezellige sfeer. Prima wijn. Personeel en eigenaresse zoals altijd vriendelijk. Gezellige entourage.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijke steaks! Groter porties. Ontvangst kan iets vriendelijker, maar verder heerlijk gegeten en aanrader om terug te komen! Carpaccio komt met brood erbij. Saus wel prijzig en apart bestellen, maar heerlijk. Geld waard, zeker met de AH kaart!
Arnold A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De kwaliteit van de gerechten was prima. Het vlees was prefect.
Er was alleen sla bij de maaltijd. Daar misten we een warme groente.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een gezellig eetcafé! Goed gegeten! Ze deden er alles aan dat je niets te kort kwam! Het personeel was erg vriendelijk!!
Rein B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Pittige garnalen vielen tegen. De tonijn salade is redelijk. Gebakken mosselen ok. De steak is goed. Bij gerechten ook goed. Bediening is prima.
a.groningen1 V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Gezellig Rotterdams eetcafé met vriendelijke personeel en humoristisch publiek. Personeel gaat flexibel om met onze wensen. Gebakken mosselen waren prima van smaak en de vis was heerlijk. Glühwein was die avond gratis: een heerlijke opwarmer. Leuk om nog eens terug te gaan.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie met de familie. Mochten kiezen uit elk gerecht op de kaart en alles smaakte even goed. Zeer goed verzorgd en erg vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
karelvanandel .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met de AH-restaurantaktie gegeten bij De Steek. We hebben een ruime keuze mogen maken van de gehele menukaart. De gerechten waren heerlijk van smaak en leuk opgemaakt.
Een zeer correcte en degelijke bediening viel ons ten deel. We kwamen niets te kort en er was ruimte om onze wensen qua drinken en eten te kunnen realiseren.
Fijn en ontspannen sfeer waar we zeker op terug zullen komen.
Wout G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gezellig, bruin café achtig eetcafé. Gemoedelijke, huiselijke sfeer. De gerechten waren heerlijk. De steaks waren precies goed, de salade erg lekker. Er wordt hier met aandacht gekookt! Zeker een plek waar we terugkomen!
john M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goed gegeten leuke bediening alleen koude wind als de deur open ging [misschien een gordijn bij de deur]
Lekkere biertjes van de tap redelijke prijzen
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met de AH-actie steak van de week gegeten. Kogelbiefstuk was goed gebakken, saus was wat karig en een extra bakje werd in rekening gebracht. Heerlijk ouderwets gebakken aardappelen.
Y Z.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hartelijke ontvangst. Met mijn diabetes werd heel attent rekening gehouden, het eten werd op tijd geserveerd. Heerlijke gerechten! Dikbil tournedos en kalfslever zijn aanraders!! Gezellige sfeer ondanks dat het best druk was met gasten. We gaan er zeker terug...
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We kozen voor de soep van de dag, erwtensoep! Heerlijk, en lekker gevuld, De hoofdgerechten allemaal verschillend gekozen van de menukaart maar smaakten allen prima en de bijbehorende supplementen waren ruimschoots voldoende. Als nagerecht verschillende koffie's en flensjes. Gewoon goed gegeten voor een goede prijs.
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vanavond heerlijk wezen eten in "de steek"
Fantastisch eten, keus volop
Vriendelijke dame en de kok kan heerlijk koken.
Kippetje!! Spareribs!! Steak!!
Wij komen zeker nog een keer terug!!
Beslist een aanrader ????
pvdh .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Klein restaurant zat helemaal vol. Waarschijnlijk daarom duurde het ruim een uur voordat het voorgerecht kwam. Daarna liep het vlotjes. Heerlijk gegeten, zowel vlees als vis waren prima. Vriendelijke bediening.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hadden een gezellig tafeltje, het is wel wat rumoerig, we hebben heerlijk gegeten met name hebben we van de frites genoten. Wel is het rumoerig. Zeker wel voor herhaling vatbaar.
johan V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
het is altijd goed 'thuiskomen' in 'De Steek', een echt Kralings buurtrestaurant met no nonsense mentaliteit en dito eetkwaliteit.
Constante kwaliteit met natuurlijk de beroemde 'ste(e)ak als hoofdmoot van het lekker overzichtelijke menu. Wij aten het zgn. AH-menu, d.w.z. gewoon een driegangendiner van de kaart. Als het gerecht wat duurder uitvalt, komt er een kleine ophoging bij, alleszins redelijk met zo'n grootgrutterskaart. Voeg daarbij de gezellige sfeer en je hebt een heerlijk verpozen daar op de hoek Waterloostraat-Lusthofstraat.
Altijd een blijvende aanrader daar bij de gastvrije horeca.