De Steeds

Lommerbergen 1 5953 TT Reuver Nederland Kaart

Over restaurant De Steeds

Veel meer dan een vakantiepark.

Landal Greenparks De Lommerbergen in Reuver beschikt over veel meer dan je denkt! Het is niet alleen een populair vakantiepark, ook fijnproevers komen er graag om zich tegoed te doen aan de gevarieerde gerechten op de kaart. Restaurant De Steeds mag in zijn handjes knijpen met een gedreven keukenteam als deze. Maak kennis met het voortreffelijke dinerbuffet en laat je culinaire hartje sneller kloppen!

Meer informatie over restaurant De Steeds

• : Parkeerplaats

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Terras
7,2
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wij hebben hier met 5 personen gegeten via de Tank en Dineer actie en een geslaagde avond gehad. Het was een drukke avond, dus de doorloop van het eten was goed en er werd constant bijgevuld waardoor alles voldoende was. Vooraf kon je lekker brood pakken, er was keuze uit twee soepen en koude salades. Wat betreft de hoofdgerechten was er wat ons betreft ook voldoende keuze (vis, vlees, rijst, pasta, aardappel, etc.) De kwaliteit van het eten vonden wij goed en er zaten ook wel wat leuke gerechten bij, maar niet alles was even bijzonder. Het overtrof wel onze verwachting die overigens niet heel hoog was.
Wat betreft het dessert was er ook voldoende keuze (gebak, mousse, bavarois) en het smaakte prima, maar van de desserts was er weinig (of niets) zelf gemaakt. Wij misten ook ijs bij het dessertbuffet. Wel leuk voor kinderen is dat ze zelf een softijsje kunnen tappen!
De bediening is vriendelijk, maar voor een tweede rondje met drankjes zul je ze even moeten roepen. Het decor vonden wij niet heel bijzonder (grote zaal met veel tafels), maar in goed gezelschap doet dat er wat ons betreft weinig toe.
Epuntn .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Buffetrestaurant De Steeds ligt in de plaza van een Landal park en wij waren er in een rustige week. Aankleding is wel mooi gedaan, voor zo'n open plaza ruimte!!.
Ontvangst was zeer vriendelijk, waren 4 andere tafels bezet.
Mbt het eten was er uitgebreide keuze maar omdat het zo rustig was staat het wel lang.
Vooral de friet was uitgedroogd en koud, de rest ging wel als je het even doorroerde.
Wel goedkope producten, kipsate bestond uit restvlees van de kip incl vel. Dus niet lekker vet vrije kipfilet in satesaus!!
Alleen bij het plaatsnemen word gevraagd wat je wil drinken, daarna niemand meer gezien tot het afrekenen.
Openingstijden zijn wel erg kort..hou daar rekening mee!! 18.45 word er al opgeruimd.
Had gereserveerd voor Maandag en Woensdag.
Woensdag bleek restaurant gesloten te zijn, ondanks de gemaakte reservering.
Donderdag konden we terug komen en kijken of er nog plaats was.
Toen waren we iets eerder en was het iets drukker.
Eten was daardoor ook "verser" en na 50 minuten kwam men vragen of we nog iets wilden drinken..Raar, want drinken kunnen ze juist aan verdienen.

Wel voor herhaling vatbaar..hebben er goed kunnen eten.
Heleenluiten .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
prima te eten en een goeie bediening.Vriendelijk personeel en kort bij huis.Voor herhaling vatbaar. Ook de deal met het shell tanken spreekt mij aan
Puebla .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Er was keuze genoeg van het buffet. Eten had hier en daar wat warmer gekund, de rest was prima verzorgd. Een min puntje was dat er geen servetdoeken werden gebruikt bij het brood snijden een ieder pakte het brood in de handen en dat lijkt mij niet hygiënisch.
Verder kon men bij de gerechten kaartjes neerzetten zodat men weet wat het is.
Maar het is voor herhaling vatbaar.
Helmi.seuren .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De tomatensoep was lekker. Verder hetgeen ik gegeten heb was ook lekker. Alleen het aanbod van het dessert vond ik wat minnetjes. Ik miste namelijk de keuze van het ijs. Er was alleen softijs. Mijn vriend en het bevriend stel waar wij mee waren vond een aantal dingen lekker, maar van het hoofdgerecht vond ze sommige dingen niet zo lekker. Had in elk geval iets beters verwacht. Ook hun vonden het aanbod van het dessert wat minnetjes.
Lekkerbekjesuus J.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het is natuurlijk het buffet restaurant van Landal. Dus hele hoge verwachtingen hadden we niet.
Je word naar je tafel gebracht en direct nemen ze 1 drankje op. Dat is dan ook gelijk de laatste keer dat je iemand van de bediening ziet. In 1,5 uur tijd.
Voorgerechten keuze vinden wij beperkt, soep, saladebar (met alleen standaard materiaal wat uit pakjes komt) en voorgerechten bar met keuze uit 2 soorten Italiaanse worst, nog meer salade en zalm welke heel erg lijkt op de versie die ook bij het hoofdgerecht wordt geserveerd. Wij maken 1 boordje met brood (overigens erg lekker) en de Italiaanse worsten.
Als hoofdgerechten is er veel keuze en wij gaan voor stoofvlees, beenham, zalm. Alles is prima qua smaak.
Ook de dessert tafel komt veelal uit pakjes, weinig vers. Alleen het fruit ziet eruit alsof het vers is gesneden.
Wij waren blij dat we hier met de AH actie waren anders is 25 euro p.p. erg veel voor weinig. Landal zou een keer bij het concept van de watertuin moeten kijken. Zo kan het ook!
Hilde56 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Prima buffetrestaurant. Vriendelijk personeel. Doordat we met de AH actie (lekker) gegeten hebben ook betaalbaar. We zouden echter niet voor het volle bedrag niet terug gaan omdat we bij veel andere restaurants voor minder geld veel méér keuze krijgen.
John F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was lekker. Schijnbaar was er onverwachts veel aanloop waardoor er slecht werd bijgevuld en ook steeds andere dingen werden bijgevuld dan dat er eerst lag.
In het restaurant gedeelte weinig plekken voor twee personen en de plekken die er waren, waren gelegen achter een muurtje zodat men niet het restaurant kon in kijken. Kregen plaats aangewezen in het grootste niet aangeklede deel van het restaurant. Sfeer was dus ook slecht.
Janssenvanmelick .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We waren een van de laatsten die dag, net vóór 19.00 uur aanwezig. Personeel erg vriendelijk
en gastvrij. Gezellige sfeer in restaurant. De champignonsoep vonden we verrukkelijk.
Ook de rest van het buffet vonden we erg goed, grote keuze en erg lekker.
Zeker voor herhaling vatbaar, zeker met deze actie van AH.
Enige verbetertip van ons: Eventueel kaartjes plaatsen bij sommige gerechten en sauzen
met de benaming van wat het is.
Christinebreemen .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Vriendelijk personeel. Genoeg keuze uit het buffet. Eten wordt regelmatig bijgevuld. Aankleding is mooi. Eten had hier en daar wat warmer gekund.
Menmjansen .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Ruim assortimenten van voorgerecht, salade of soep, als ook in hoofd gerecht en zeker ook in nagerecht!!! Allemaal zeer lekker en goed!!! Geweldig buffet restaurant. Een aanrader voor iedereen die een keuze kan/wil maken voor het super goed en keurig buffet. Wij hebben een goede tip aan familie en vrienden gegeven om zelf aldaar ook ervaring op te doen. Dit is omdat wij het reuze goed vonden. Succes, veel goeds, M&M Jansen.
Drakinnetje1 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Ontvangst en uitleg was goed.
Dat je de borden op een dienblad zet met halen vind ik goed. Hoe vaak loopt er niet iets over de rand van het bord en komt op de vloer terecht. Dienblad zet je daarna aan de kant met eten.
Het eten smaakte goed, er was genoeg keuze, vlees, vis div. salades en warme groenten. Ik ben alleen niet zo'n fan van vlees in saus.
Heb liever de saus apart, zodat ik zelf kan bepalen wat ik erbij doe. Maar verder was alles naar wens
Anadonners .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
De rijst had een harde bovenlaag waardoor er kleurverschil was en er niet smakelijk uitzag en de gehaktballetjes in rode saus zagen echt niet smakelijk uit. De koude voorgerechten waren lekker. de champignonsoep echt lekker.
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
De soep was lekker en de rest was ook allemaal heerlijk. Het zag er allemaal goed uit en het stoofvlees was ontzettend lekker!

Petrafred .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Wij vinden het buffet bij De Steeds lekker. We komen er vaker en we merken dat er wordt afgewisseld qua gerechten. We kunnen elke keer weer uit andere gerechten kiezen.
Dat waarderen w, dan is het niet steeds hetzelfde wat je eet.
Er is volop keuze, de bakken worden aangevuld en de bediening is goed.
Met kleine kinderen hier eten is fijn. ook zij kunnen lekkere dingen kiezen en als ze klaar zijn met eten, kunnen ze naar de binnenspeeltuin.
Roza.visser31 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Alle gerechten was zeer goed gezellig opgezet lopend buffet voor de kinderen erg leuk aangekleed vriendelijk personeel het was top
E.vangrunsven .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
De soep was heerlijk, aardappel gerechten met groenten en sparibs, nagerechten gevarieerd met ijs en pudding waren uitstekend, ook de drankjes waren perfect.
Ton Machteld S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We hebben lekker gegeten. Ruime keus in eten. Eenvoudig maar lekker. Geldt voor voorgerecht , hoofdgerecht en nagerecht. Vriendelijke bediening.
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
We hadden gereserveerd bij Steeds, dit restaurant bleek echter gesloten op maandag. Bij de receptie van Lommerbergen werd snel een oplossing aangedragen. We mochten bij het ernaast gelegen restaurant gaan eten.
We werden vriendelijk ontvangen en
mochten kiezen van de kaart of het menu van de chef. Voor het laatste gekozen.
De varkenshaas was wat droog en niet of te weinig gekruid en daardoor vrij smakeloos. Het menu van biefstuk en Limburgs zuurvlees kon ermee door. De biefstuk was te ver doorgebakken, het zuurvlees smaakte uitstekend. Helaas heel weinig groente, een paar plakjes winterwortel en courget. De frites waren krokant gebakken. T.
De toetjes werden smaakvol opgediend en waren prima.
John.monique .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
zeer lekker gegeten zeer vriendelijk personeel behulpzaam en echt een aanrader komen graag nog eens terug om weer gezellig te eten