De Stee

Hoofdstraat 24 7873 BC Odoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Stee

HenkenHillydeVries .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wij hebben bij De Stee koffie gedronken op het terras. Bij de koffie hebben wij heerlijk huisgemaakt appelgebak gehad met echte slagroom. Het appelgebak was echt heel erg lekker, hetzelfde geld voor de (echte) slagroom. De bediening was vriendelijk, zoals het hoort. Bij het afrekenen bleek dat de appeltaart inclusief slagroom slechts 2,30 euro kostte. Een dag eerder, in dezelfde omgeving, nog 3,75 euro betaald voor fabrieksappelgebak met nep slagroom (uit een spuitbus). Wij geven een compliment aan De Stee in Odoorn.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
De Stee serveert "Wat de Pot schaft" een dagelijks wisselend 3-gangen diner, waarvoor men zich kan inschrijven. Kleine aanpassingen in de samenstelling zijn mogelijk in overleg. De kwaliteit en smaak zijn uitstekend, alsmede de prijs. Er is zorg besteed aan de presentatie.
Beeldentuin .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
We (55+) zijn 3 nachten bij de Stee geweest. Het welkom was vriendelijk. De kamer wat klein, maar alles is er en erg schoon. Het eten was erg lekker en wordt aangepast voor mensen met eet beperkingen. Je kunt hier heerlijk wandelen en fietsen. Wanneer je van rust en natuur houdt ben je hier op de juiste plek .De prijs/ kwaliteit verhouding is prima.