De Stee

Voorstraat 38 3401 DC IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant De Stee

Happen, stappen, tappen!

Happen - Stappen - Tappen, oftewel de drie pijlers van Café De Stee. En kennelijk heeft dit concept succes, want het is hier altijd gezellig druk en het fornuis staat voor het grootste deel van de tijd roodgloeiend. Bij De Stee krijg je heerlijke gerechten voor een schappelijke prijs voorgeschoteld en altijd met een knipoog naar het seizoen. Bovendien geniet je hier van heerlijke bieren van zowel tap als fles en kun je ‘s avonds lekker met de voetjes van de vloer!

Meer informatie over restaurant De Stee

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant De Stee

Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten in de Stee dit keer met vrienden, hebben met Theo nog gezellig gepraat heel leuk, tot de volgende keer

Vr gr Anneke Schraverus
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
In een gezellige omgeving , leuke spontane bediening. Geen overdreven opsmuk.
Ik kom zeker terug en zal de Stee zeker aanprijzen bij vrienden.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een gezellige locatie om een hapje te gaan eten. Goede menukaart en lekker eten. Ook het optreden van tributeband OneAfter909 gaf een positieve dimensie aan deze gezellige avond.
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Was erg gezellig daar. Zeer , zeer vriendelijke bediening .Attent en oplettend.Goede sfeer daar, levendige omgeving waar genoeg te kijken valt.
Jeanet D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij zijn hier terecht gekomen via de AH actie. Wij konden echter alleen maar een week menu kiezen volgens de voorwaarde van AH. (2e diner gratis)
Als we iets van de kaart wilde kiezen kregen we bij
3 gangen 19,50 korting
2 gangen 15,00 korting
1 gang 10,00 korting.
wij voelde ons flink in de maling genomen.
Want volgens de site konden we uit drie voor/ hoofd/ nagerechten kiezen.
De ober vertelde dat dit slechts een impressie was van hetgeen ze serveerde.
Voor ons nooit weer.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben n.a.v. de verjaardag van mijn man heerlijk gegeten in de Stee, we hadden de vorige keer ook al lekker gegeten dus kwamen er graag nogmaals, dus een pluim voor de Stee
Mzoeri .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten, Je kan kiezen wat je wilt eten uit het gehele menu. Er wordt op het eind €19,50 van het eind bedrag afgetrokken. Een mooie constructie.
Clary H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig kleinschalig restaurant in oud Hollandse stijl..Vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteits verhouding.
Dady D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heel gezellig ????
e-gdejonge .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben met de AHrestaurantactie gegeten. Koos je uit de menukaart, dan werd de prijs van het weekmenu afgetrokken van het totaal bedrag. We kozen voor het weekmenu. Eenvoudig maar lekker en met zorg opgediend. De locatie doet enken aan een bruin cafe waar een overvloed aan goedbedoelde spullen staan. Er is een bar, biljart en eetgelegenheid. Het personeel is vriendelijk.
toosgruters .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het was verrassend lekker en gezellig. een ongedwongen sfeer, Leuk om met kinderen naar toe te gaan. Vooral de biefstuk Stee wan verrukkelijk
Mireille G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Hebben heerlijk gegeten, en het personeel heeft geweldig meegewerkt aan een complot, zodat wij een deurtje een geweldige surpriseparty konden vieren. Mede dankzij jullie hebben wij een onvergetelijke avond gehad!
Bedankt en eten is geweldig.
Hettie N.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We moesten kiezen van de kaart. Kregen de keuze 3 gangen 19 euro korting, 2 gangen 14 euro korting op de rekening. Dat is niet 2e menu gratis zoals bij de ah actie vermeld wordt
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten en ze houden goed rekening met glutenvrij. Een aanrader om daar nog eens te gaan eten. Drukke maar wel gezellige inrichting.
Ineke en Sjef L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ontvangst was teleurstellend daar de online boeking niet bekend was, echter goed opgelost werd een tafeltje bijgeplaatst en kregen een drankje voor het langere wachten. Cappuccino was niet echt, niet te drinken werd later ook niet verrekend. Verder heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug.
ada R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gebruik gemaakt van AH restaurant actie.
Op de site van De Stee staat een diner keuze; alleen die keuze is er niet!!!
Wel kun je een keuze maken van de kaart en krijg je 19 euro voordeel.
Het ging mij om het diner waar je uit kon kiezen!!!
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Het is een fijne gelegenheid om iets te gaan eten. Leuke bediening.en het ligt mooi centraal
Prijs kwaliteit zeer goed
Ga zeker nog eens terug !!
Matthieu V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hadden een bon van Ah.En vandaar de keuze dit restaurant,normaal zouden we hier nooit gaan eten.Wat heel teleurstellend was we kregen maar 19 euro korting in plaats van tweede gratis.Als je dan met zon actie meedoet,doe dan wel helemaal mee.
Olga A.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten bediening is vriendelijk en niet opdringerig. Was al eerder in dit restaurant geweest, echt een aanrader.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ik was nog nooit in De Stee geweest. Ik had van tevoren gelezen dat je het beste om een plek bij de open haard kon vragen, dus dat had ik duidelijk in de reservering vermeld. Mijn vriendin melden me dat ze eerst een tafel in een naar hoekje kreeg toegewezen. Toen ze aangaf bij het tafeltje bij de haard te willen zitten is dat alsnog geregeld. De Stee is echt een oud cafe met een rommelige indruk. Het was gezellig druk, maar je moet wel van deze sfeer houden. De bediening was vriendelijk. We hadden gekozen voor het Standaard menu van de AH actie. De bospaddenstoelen soep vonden we heerlijk. De Cordonbleu was voldoende maar ook weer niet top. Hij was wel erg groot, we kregen hem beide niet op. Het toetje kaneelijs met stoofpeertjes was weer erg lekker. Al met al redelijk gegeten voor een wel heel lage rekening.