De Stee

Voorstraat 38 3401 DC IJsselstein Nederland Kaart

Over restaurant De Stee

Happen, stappen, tappen!

Happen - Stappen - Tappen, oftewel de drie pijlers van Café De Stee. En kennelijk heeft dit concept succes, want het is hier altijd gezellig druk en het fornuis staat voor het grootste deel van de tijd roodgloeiend. Bij De Stee krijg je heerlijke gerechten voor een schappelijke prijs voorgeschoteld en altijd met een knipoog naar het seizoen. Bovendien geniet je hier van heerlijke bieren van zowel tap als fles en kun je ‘s avonds lekker met de voetjes van de vloer!

Meer informatie over restaurant De Stee

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Airconditioning
Em1983 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was goed. Voor vegetarische mensen had er wel iets extra's op de kaart gemogen
Nu geen keus omdat er maar 1 gerecht is dat is jammer.
Hennie H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik was daar met familie met de AH bonnen actie. We konden kiezen uit het dagmenu of van de kaart en bij keuze van de kaart werd er per kaart 21 euro van het bedrag af getrokken. Wij hebben heerlijke gegeten in een leuke ambiance met zeer vriendelijk bedienend personeel!
V_koolwijk .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Erg gezellige setting, werden heel vriendelijk geholpen en regelmatig gevraagd of alles in orde was en of we wat wilde drinken. Zeker voor herhaling vatbaar!
Wgcelie .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Erg gezellige gelegenheid, vriendelijk personeel en lekker eten.
Helaas een beetje koud binnen.
Tip: vraag een tafeltje bij de open haard en niet dicht bij de deur.
Roadqueen .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het was een erg leuke locatie met leuke vriendelijke meiden in de bediening. Prima geregeld met de ah aktie. Een aanrader om hier even gezellig te eten. Super bedankt café de Stee.
A D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Vanavond zijn wij met 6 personen uit eten geweest in cafe de stee.
Het was er gezellig druk. Toch hadden de serveersters tijd voor ons. Al vrij snel kwam het warme stokbroodje met kruidenboter en tapenade.
Toen wij onze bestelling wilde doen, vertelde de serveerster dat wij niet aan het menu gebonden waren, we konden kiezen van de kaart en dan werd er €21,- van de rekening afgehaald. Wat flexibel. Wij hadden oa de mosterdsoep en die smaakte heerlijk. Ook de carpaccio zag er goed gevuld uit. Mijn partner koos voor de kipcocktail en was hier erg enthousiast over. Bij de hoofdgerechten zat oa de varkenshaas met brie en rauweham, deze was heerlijk mals en rose gebakken. Ikzelf wilde graag de pasta mascarpone. Die staat op de kaart als vegetarisch gerecht, maar ik had ook wel zin in een stukje vlees. Toen zei de serveerster dat de kok er ook wel kip doorheen kon doen. Er wordt dus niet moeilijk gedaan over speciale wensen. De rest had een ribeye van de grill , mooi rood gebakken, goed op smaak gebracht en geserveerd met een bakje kruidenboter. Al onze gerechten werden heet opgediend op warme borden.
Daarna nog lekker een dessert en als toetje een kop thee na.
Wij hebben een heerlijke avond gehad en vonden de entourage erg knus, de bediening vlot en vriendelijk en het eten verrukkelijk. Wij komen zeker vaker terug.
J.a L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Voor de 1e keer hier geweest daar wij nog niet zo lang in IJsselstein wonen. Maar het was het waard, fijne bediening, goed eten, perfect, komen zeker te weten nog een keer. Top.
Harmkorvemaker1891 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
varkenshaasje was sappig en smakelijk en de kabeljauw gaar en op smaak gebracht. met het voorgerecht samen, gezellige uurtjes doorgebracht in het eetcafe.
Van-der-velde .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij ( mijn man, 2 kinderen en ik) hebben lekker gegeten bij de Stee. Wij hadden uit a la carte gekozen en daar ging dan €21,- vanaf, de prijs van het 3 gangen menu. Kindjes hadden een kindermenu (2 gangen) en daar konden we ook een ah actie kaart voor inleveren. Bediening vlot (was gisteren ook niet zo druk) en vriendelijk. Wij vonden de inrichting/sfeer van het eetcafe erg gezellig. Prima avond gehad.
L. R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hadden gereserveerd via de AH restaurantactie op zaterdag 20-08 om 19:00u voor 4 personen. Drankjes werden vlot opgenomen maar onze bestelling om wat te eten pas ruim een half uur later (na er om te vragen). Om 20:20u hadden we ons voorgerecht nog steeds niet. Dus ook hier weer om gevraagd. We kregen uiteindelijk om 20:30u ons voorgerecht (na ruim 1,5 uur wachten). Het is dat we een goed gezelschap waren, maar dit vind ik echt niet schappelijk!

We hadden een mosterdsoep (smaakte ok, maar de lepel ontbrak dus ook hier moesten we dit zelf vragen), carpaccio (smaak ok), ham meloen (weinig ham) en een kipcocktail (deze is niet aan te raden). Ons hoofgerecht ging wat sneller en we konden uiteindelijk iets na 21:00u eindelijk onze mes zetten in 1 biefstukje, 1 runderhamburger en 2x de varkenshaas. Wat opviel was dat er verschil was tussen de varkenshaasjes (de een had brie/camembert) ertussen en de ander niet, (blijkbaar waren ze dat vergeten). Biefstuk was wel wel op smaak. Bord was verder heel karig. Mijn moeder had gevraagd of er aardappelkroketjes bij haar gerecht konden. Dit zou er volgens de serveester al op het bord bij zitten. Je snapt de teleurstelling toen ze slechts één klein aardappelkroketje aantrof... verder kregen we een klein schaaltje friet (lees formaat appelmoesschaaltje) + zo'n zelfde schaaltje met wat sla die ook nog eens voor de helft gevuld was. Dit is echt, maar dan ook echt veel te weinig voor 4 personen met hoofdgerecht. We hebben hier niets van gezegd om het zo te laten. We hadden namelijk erge honger en wilden niet nog langer wachten. Uiteindelijk hebben we natuurlijk meer gedronken dan gegeten, maar goed. We vroegen uiteindelijk de rekening.

We moesten 132,10 euro afrekenen - 42 euro (AH restaurantbonnen) en betaalden uiteindelijk 90,10 euro. Was het omdat we de bonnen hadden dat we anders werden behandeld? Ik weet het niet...

Het is in ieder geval jammer dat het zo is gelopen. Mijn ouders kwamen voor het eerst op bezoek en hebben gelijk deze indruk gekregen van een restaurant in IJsselstein. We komen hier op deze manier liever niet meer. Ook met onze klacht werd er niets gedaan (het was druk en weinig personeel werd er gezegd). Een fooi werd wel duidelijk verwacht, maar sorry het was eerder een teleurstelling dan dat we echt van het etentje hebben genoten.
Evdstelt222 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het was een gezellige drukte toen we binnen kwamen.De Stee lijkt vanaf buiten een kroeg, maar is duidelijk een eetcafé.We mochten à la carte voor,hoofd en nagerecht kiezen.Het vastgestelde menu voor A.H kaarthouders is € 21. Bij ons werd er €21 van het totaalbedrag afgetrokken.Als voorgerecht kozen wij beiden vitello tonnato..Er moesten nog 2 grote tafels en een tafeltje voor 2 vóór ons van eten voorzien worden, vandaar waarschijnlijk de lange wachttijd.Het voorgerecht smaakte ons prima.Als hoofdgerecht kozen we varkenshaas. Een mooi opgemaakt bord en de varkenshaas was heerlijk mals en gegarneerd met Brie We hadden hem rosé gebakken gevraagd.Als nagerecht had ik Spekkoek met kaneelijs, erg lekker.M'n partner had aardbeien met slagroom en ijs.Niet bijzonder van smaak, maar oké.Het personeel was heel vriendelijk, vrolijk en zorgzaam.Het cijfer 7 ligt dan ook niet aan het personeel,maar aan de wachttijd.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Van de week gegeten bij De Stee met de AH restaurantbon. Service is wat je van een cafe mag verwachten. Het duurde even voordat je geholpen werd. Uiteindelijk bleek dat de keuzemenu die op de AH restaurantsite af week. Je mocht een voor, hoofd en na-gerecht uitkiezen en dan werd er 21 euro (waarde dagmenu) van afgetrokken voor de tweede eter, beetje vreemd en jammer uiteindelijk ben je iets meer kwijt. Wijzig dit dan ook op de site, want dit is verwarrend. Goed dan de beoordeling qua eten, ik had een uiensoep, die helaas te zuur was en het
hoofdgerecht spareribs was iets te droog, maar eetbaar. De sidedishes, sausjes, salade en patat waren prima, alleen de mayonaise is van goedkope kwaliteit en dat gold ook voor de cola-light, deze had een vreemde bijsmaak. Mijn tafelgenote had vooraf meloen en rauwe ham en als hoofdgerecht de rib-eye wat goed smaakte! Als ze e.e.a. qua eten fine tunen dan moet het allemaal goed komen. Bediening was vriendelijk en snel.

Anhermeler .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het eten was erg lekker, voor herhaling vatbaar.
Ik kan het aanraden om daar te gaan eten,
wij gaan zoiezo een keer terug
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De bediening was fantastisch, vlugge reactie, invoelend, humoristisch, niets was te veel! Salade en groente kwam wat karig over voor 4 personen daarom was de vlees/vis portie weer royaal!
MARIAN V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Een echt no nonsense eetcafe waarbij reserveren noodzakelijk is. Prima eten voor redelijke prijs. Eenvoudige inrichting en beperkt aantal tafels. Bediening prima.
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Gezellige eetkroeg. Precies zoals het moet zijn. Eten is lekker. Bediening is vriendelijk, maar kan soms niet helemaal de drukte aan. We aten met de AH diner bon en hadden vrije keuze en zaten niet vast aan een 3-gangen menu. Prima zaak voor een lekker hapje eten in een ongedwongen sfeer.
Bgblom .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Wij hebben heel goed gegeten bij de Stee. Het eten was goed van kwaliteit en lekker, maar niet overdadig.
De serveersters waren heel aardig en persoonlijk en waren ijverig in het serveren , absoluut prima.
De locatie was heel basic, eenvoudig tegelijkertijd toch ook gezellig en sfeervol, er was bovenin een café. Het was een kleine ruimte waar gegeten kon worden, wat ook iets intiems had. Wij zijn er positief over. Als ik de locatie van tevoren had gezien had ik er niet direct voor gekozen, maar eenmaal daar was het prima.
Pem.siepman .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Een gezellig eenvoudig eetcafé met een goede, attente bediening. De gerechten werden keurig bereid en prijs/kwaliteit verhouding waren prima
Nanette17 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Eten was op zich prima, maar de bediening had helaas geen aandacht voor ons, maar wel voor een paar biljarters die een wedstrijdje speelden. Jammer, want het bedierf het uitje voor ons.
Femke.dijkstra .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het eten was zeer goed. We konden het dagmenu nemen, maar ook van de kaart kiezen en dan ging de prijs van 1 dagmenu van de nota af.
Voorgerecht: mosselen/garnalen.Hoofdgerecht: sate van de varkenshaas en als toetje:yoghurt-bosbessenijs/warme appeltaart met vanillesaus.
Het smaakte allemaal heel lekker en we komen zeker nog eens terug.