De Stee

Voorstraat 38 3401 DC IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant De Stee

Happen, stappen, tappen!

Happen - Stappen - Tappen, oftewel de drie pijlers van Café De Stee. En kennelijk heeft dit concept succes, want het is hier altijd gezellig druk en het fornuis staat voor het grootste deel van de tijd roodgloeiend. Bij De Stee krijg je heerlijke gerechten voor een schappelijke prijs voorgeschoteld en altijd met een knipoog naar het seizoen. Bovendien geniet je hier van heerlijke bieren van zowel tap als fles en kun je ‘s avonds lekker met de voetjes van de vloer!

Meer informatie over restaurant De Stee

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant De Stee

Diana H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik ben 3x wezen eten bij de stee met de AH bon. Eten is prima, smaakt heel goed. Alle tijd om te eten. Ze hebben ook een week menu van 3 gangen, ook prima. Maar het blijft een kroeg, dus wel rumoerig, maar dat is ook weer gezellig!
Ab W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Verrassend goed gegeten in een gezellig bruin cafe ambiance, verwacht geen hoogstaand culinair eten, echter alles was zeer smaakvol en goed verzorgd.
Personeel was leuk en attent.
Zeer de moeite waard om er terug te komen.
W.F. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig bruin eetcafe, op de vrijdagavond uiteraard druk, maar we kregen een rustig plekje. Alles verder goed, vriendelijk personeel. Het enige minpuntje was dat je met een AH-kaart alleen vis als hoofdschotel kon kiezen. Dat klopt natuurlijk niet. We konden wel vrij kiezen, maar dan moest je ook 3 gerechten nemen en was je soms duurder uit. Verder was het eten prima.
Ton N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk en relaxed
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten in de Stee dit keer met vrienden, hebben met Theo nog gezellig gepraat heel leuk, tot de volgende keer

Vr gr Anneke Schraverus
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
In een gezellige omgeving , leuke spontane bediening. Geen overdreven opsmuk.
Ik kom zeker terug en zal de Stee zeker aanprijzen bij vrienden.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een gezellige locatie om een hapje te gaan eten. Goede menukaart en lekker eten. Ook het optreden van tributeband OneAfter909 gaf een positieve dimensie aan deze gezellige avond.
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Was erg gezellig daar. Zeer , zeer vriendelijke bediening .Attent en oplettend.Goede sfeer daar, levendige omgeving waar genoeg te kijken valt.
Jeanet D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij zijn hier terecht gekomen via de AH actie. Wij konden echter alleen maar een week menu kiezen volgens de voorwaarde van AH. (2e diner gratis)
Als we iets van de kaart wilde kiezen kregen we bij
3 gangen 19,50 korting
2 gangen 15,00 korting
1 gang 10,00 korting.
wij voelde ons flink in de maling genomen.
Want volgens de site konden we uit drie voor/ hoofd/ nagerechten kiezen.
De ober vertelde dat dit slechts een impressie was van hetgeen ze serveerde.
Voor ons nooit weer.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben n.a.v. de verjaardag van mijn man heerlijk gegeten in de Stee, we hadden de vorige keer ook al lekker gegeten dus kwamen er graag nogmaals, dus een pluim voor de Stee
Mzoeri .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten, Je kan kiezen wat je wilt eten uit het gehele menu. Er wordt op het eind €19,50 van het eind bedrag afgetrokken. Een mooie constructie.
Clary H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig kleinschalig restaurant in oud Hollandse stijl..Vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteits verhouding.
Dady D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heel gezellig ????
e-gdejonge .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben met de AHrestaurantactie gegeten. Koos je uit de menukaart, dan werd de prijs van het weekmenu afgetrokken van het totaal bedrag. We kozen voor het weekmenu. Eenvoudig maar lekker en met zorg opgediend. De locatie doet enken aan een bruin cafe waar een overvloed aan goedbedoelde spullen staan. Er is een bar, biljart en eetgelegenheid. Het personeel is vriendelijk.
toosgruters .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het was verrassend lekker en gezellig. een ongedwongen sfeer, Leuk om met kinderen naar toe te gaan. Vooral de biefstuk Stee wan verrukkelijk
Mireille G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Hebben heerlijk gegeten, en het personeel heeft geweldig meegewerkt aan een complot, zodat wij een deurtje een geweldige surpriseparty konden vieren. Mede dankzij jullie hebben wij een onvergetelijke avond gehad!
Bedankt en eten is geweldig.
Hettie N.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We moesten kiezen van de kaart. Kregen de keuze 3 gangen 19 euro korting, 2 gangen 14 euro korting op de rekening. Dat is niet 2e menu gratis zoals bij de ah actie vermeld wordt
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten en ze houden goed rekening met glutenvrij. Een aanrader om daar nog eens te gaan eten. Drukke maar wel gezellige inrichting.
Ineke en Sjef L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ontvangst was teleurstellend daar de online boeking niet bekend was, echter goed opgelost werd een tafeltje bijgeplaatst en kregen een drankje voor het langere wachten. Cappuccino was niet echt, niet te drinken werd later ook niet verrekend. Verder heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug.
ada R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gebruik gemaakt van AH restaurant actie.
Op de site van De Stee staat een diner keuze; alleen die keuze is er niet!!!
Wel kun je een keuze maken van de kaart en krijg je 19 euro voordeel.
Het ging mij om het diner waar je uit kon kiezen!!!