De Stee

Voorstraat 38 3401 DC IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant De Stee

Happen, stappen, tappen!

Happen - Stappen - Tappen, oftewel de drie pijlers van Café De Stee. En kennelijk heeft dit concept succes, want het is hier altijd gezellig druk en het fornuis staat voor het grootste deel van de tijd roodgloeiend. Bij De Stee krijg je heerlijke gerechten voor een schappelijke prijs voorgeschoteld en altijd met een knipoog naar het seizoen. Bovendien geniet je hier van heerlijke bieren van zowel tap als fles en kun je ‘s avonds lekker met de voetjes van de vloer!

Meer informatie over restaurant De Stee

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Airconditioning
e-gdejonge .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben met de AHrestaurantactie gegeten. Koos je uit de menukaart, dan werd de prijs van het weekmenu afgetrokken van het totaal bedrag. We kozen voor het weekmenu. Eenvoudig maar lekker en met zorg opgediend. De locatie doet enken aan een bruin cafe waar een overvloed aan goedbedoelde spullen staan. Er is een bar, biljart en eetgelegenheid. Het personeel is vriendelijk.
toosgruters .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het was verrassend lekker en gezellig. een ongedwongen sfeer, Leuk om met kinderen naar toe te gaan. Vooral de biefstuk Stee wan verrukkelijk
Mireille G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Hebben heerlijk gegeten, en het personeel heeft geweldig meegewerkt aan een complot, zodat wij een deurtje een geweldige surpriseparty konden vieren. Mede dankzij jullie hebben wij een onvergetelijke avond gehad!
Bedankt en eten is geweldig.
Hettie N.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We moesten kiezen van de kaart. Kregen de keuze 3 gangen 19 euro korting, 2 gangen 14 euro korting op de rekening. Dat is niet 2e menu gratis zoals bij de ah actie vermeld wordt
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten en ze houden goed rekening met glutenvrij. Een aanrader om daar nog eens te gaan eten. Drukke maar wel gezellige inrichting.
Ineke en Sjef L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ontvangst was teleurstellend daar de online boeking niet bekend was, echter goed opgelost werd een tafeltje bijgeplaatst en kregen een drankje voor het langere wachten. Cappuccino was niet echt, niet te drinken werd later ook niet verrekend. Verder heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug.
ada R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gebruik gemaakt van AH restaurant actie.
Op de site van De Stee staat een diner keuze; alleen die keuze is er niet!!!
Wel kun je een keuze maken van de kaart en krijg je 19 euro voordeel.
Het ging mij om het diner waar je uit kon kiezen!!!
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Het is een fijne gelegenheid om iets te gaan eten. Leuke bediening.en het ligt mooi centraal
Prijs kwaliteit zeer goed
Ga zeker nog eens terug !!
Matthieu V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hadden een bon van Ah.En vandaar de keuze dit restaurant,normaal zouden we hier nooit gaan eten.Wat heel teleurstellend was we kregen maar 19 euro korting in plaats van tweede gratis.Als je dan met zon actie meedoet,doe dan wel helemaal mee.
Olga A.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten bediening is vriendelijk en niet opdringerig. Was al eerder in dit restaurant geweest, echt een aanrader.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ik was nog nooit in De Stee geweest. Ik had van tevoren gelezen dat je het beste om een plek bij de open haard kon vragen, dus dat had ik duidelijk in de reservering vermeld. Mijn vriendin melden me dat ze eerst een tafel in een naar hoekje kreeg toegewezen. Toen ze aangaf bij het tafeltje bij de haard te willen zitten is dat alsnog geregeld. De Stee is echt een oud cafe met een rommelige indruk. Het was gezellig druk, maar je moet wel van deze sfeer houden. De bediening was vriendelijk. We hadden gekozen voor het Standaard menu van de AH actie. De bospaddenstoelen soep vonden we heerlijk. De Cordonbleu was voldoende maar ook weer niet top. Hij was wel erg groot, we kregen hem beide niet op. Het toetje kaneelijs met stoofpeertjes was weer erg lekker. Al met al redelijk gegeten voor een wel heel lage rekening.
Shila C.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Nog echt een bruin cafe, waar ook live-optredens worden gegeven. Erg gezellig, maar dus ook erg veel geluid. Wel een goede band overigens (dropbox geloof ik). als voorgerecht de carpaccio en het vis-duo. Beiden erg lekker. Als hoofdgerecht namen we allebei de ribeye: heerlijk!! Voor een toetje was helaas geen plek meer over. Bij het afrekenen had men vergeten dat er EUR 21,00 af moest omdat we via de AH-actie aten hoewel dit wel op de rekening stond aangegeven. Gelukkig zagen we dit op tijd en werd het gecorrigeerd. Vriendelijke meiden in de bediening, zeker een plek om terug te komen.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een donkerbruin café denk je, maag behalve drinken kan je er heel goed eten. De bediening is uiterst correct en vriendelijk. De keuze is behoorlijk, zeker niet overdreven.
h.lemmens .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prijzig. Voor fles water met prik wordt € 15.50 berekend. Wij hadden ongezellige koude zitplaatsen. Een van de twee gasten nam geen nagerecht en toen werd de korting van € 21 verlaagd naar € 17. Na discussie werd dat teruggedraaid.
Pim .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij zijn misschien een beetje bevooroordeeld want eten in de stee is voor ons net zo fijn en vertrouwd als thuis eten. Anyway, wij vinden het hier altijd prima. Het eten is altijd goed, aardige bediening en de fijne informele en ongedwongen gezelligheid van een bruin café. Thanks weer en tot snel.
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wel wat lang moeten wachten waardoor we te laat waren voor de film dit hebben we van tevoren wel aangegeven. Eten prima
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Door de spaaractie van AH een keer de stap gewaagd om bij de Stee te gaan eten. Wij moeten eerlijk zeggen dat het ons totaal verrast heeft. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance en zeker niet voor de laatste keer
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Hilly V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij kwamen met de AH actie en het viel ons tegen. Of het dagmenu nemen, zonder enige keuze of soep,kipsaté en ijs voor 21 euro. Er is dan geen sprake van tweede 3 gangendiner gratis. Gemiddeld kost een 3 gangen diner hier meer dan € 28,- Wij kregen € 21,- korting op de totaalrekening dus waren nog € 50,- kwijt. Dat was het eten niet waard. Wat op de site van de AH actie staat moesten wij zien als een "impressie" kregen wij te horen. Toch voelden wij ons misleid. Bediening is verder reuze aardig.
Em1983 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was goed. Voor vegetarische mensen had er wel iets extra's op de kaart gemogen
Nu geen keus omdat er maar 1 gerecht is dat is jammer.