De Steakfabriek

6,6
Erg voordelig
Francois 6.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Perfecte steaks weer, namen 2x de tenderloin steak a 300 gram, TOP weer. leuke spontane bediening, toffe meiden. Wij vroegen geen dieet hier maar top steaks, en die hebben we gekregen ook ! Prima bier, gezellig druk.
Elizabeth1991 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Voor mijn vaders sterfdag hier gaan eten. Ook gemeld dat het om een emotionele gebeurtenis ging. We hebben voor de steakfabriek gekozen omdat we hier vaker kwamen en voorheen goede ervaringen hebben gehad hier met vriendelijk personeel. Gisteren sloeg echter alles. Eenmaal gaan zitten duurde het een half uur voor we konden bestellen, terwijl er maar drie/vier tafels waren. Tot onze grote verbazing begon het personeel zelfs over elkaar hun ongenoegen tegenover ons te uiten, als excuus.
Een van ons heeft een lactose-intolerantie, en er hoort in elk restaurant verplicht een allergenenkaart te zijn. Die hadden ze niet, maar bediening garandeerde ons dat alles kon behalve het brood. Nu komt het:
- Het voorgerecht werd compleet vergeten. We vroegen ernaar na 50 min gewacht te hebben. Naast excuses, ging de bediening elkaar tegenover ons beschuldigen en openlijk met elkaar in discussie, en loog zelfs dat wij hadden gezegd dat we het voorgerecht niet meer hoefden... HUH?!
- Eenmaal de hoofdgerechten, bleek degene met allergie nog eens navraag deed, de mayonaise ook niet geschikt bleek (niet op ei-basis). Tot zoverre het zorgvuldige allergenenbeleid.
- Iemand van ons had de steak raw besteld. Naast commentaar vd bediening waarom ze raw wilde bestellen (dat is toch gewoon een keuze?!), kreeg zij de medium en een ander de raw, en ook het aantal gram was omgedraaid (300 en 250). Dus zelfs met zo weinig tafels gaat dit nog mis in de keuken.. Toen wij de bediening daarop aanspraken, zeiden ze ook nog eens dat dit wél klopte.... Nou, dus echt niet!!!! Maar omdat we ons al enorm opgelaten en niet op ons gemak voelde door de eerdere klacht, het er maar bij gelaten.
We zijn uiteindelijk bijna in tranen daar weggegaan. Altijd goede ervaringen gehad bij de Steakfabriek, maar dit sloeg, zeker op zo'n emotionele dag er echt in als een bom. We komen hier nooit meer terug. Jammer, want het eten was verder altijd hartstikke goed en de uitstraling maakt het fijn zitten. Helaas nog nooit zo'n slechte ervaring gehad als gisteren bij enig restaurant binnen Eindhoven.

PS steakfabriek. Als jullie excuses aanbieden en zeggen dat jullie weten dat het allemaal erg slecht geregeld was (en dat het personeel nog geen 'drie borden kan dragen' - eigen woorden personeelslid), ga dan niet 0.75 rekenen voor de mayonaise op de rekening waarvoor was gezegd dat we deze niet konden eten ivm allergenen!!! 'T is dat we fatsoen hadden, maar had eigenlijk zonder te betalen naar buiten willen lopen. Ongelooflijk, het kon oprecht echt niet slechter.
Lala_ .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
In totaal met 6 personen hier gegeten. Als voorgerecht de carpaccio, deze smaakte goed. Als hoofdgerecht had iedereen een steak. Ikzelf had de pepersteak: deze was prima. Wel erg veel peper (en ik ben een liefhebber). De dames in het gezelschap hadden lekker gegeten, de heren vonden de steak allemaal matig. We hebben een bestelling terug moeten sturen omdat de steak niet naar voorkeur was gegrild. Tegen de tijd dat ik mijn eten ophad kreeg ik pas mijn bijbehorende salade.

Een geschikt restaurant voor mensen die "goedkoop" steaks willen eten en geen waarde hechten aan goede service. Persoonlijk betaal ik zelf liever meer voor betere kwaliteit. De service is erg slecht. Ik zal hier niet meer gaan eten.
JipFa .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Met een groep gegeten. Wij vonden de prijs/kwaliteit erg tegenvallen. Ook hebben we op drank, voedsel en service erg lang moeten wachten. Er ging iets fout met de rekening waardoor ik vermoedelijk teveel betaald heb, met een klacht kon ik alleen via mail terecht. Sorry kon er niet van af, het lag allemaal aan ons. Ik ga NOOIT meer, slecht bedrijf.
PenelopeSan .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Zoals men al aangeeft: de filet steak is een echte aanrader! De kok heeft dit stukje vlees perfect bereid. De bijgerechten zoals een maiskolf e.d. gaf mij echt een Amerikaans gevoel. Prijs-kwaliteit verhouding helemaal goed. Bediening vlot, had misschien wel iets vaker om drinken kunnen vragen maar dit was niet storend. Al met al: hele fijne avond gehad.
Francois 6.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
De Steakfabriek, heerlijke filet steaks. Concept is duidelijk en haast on Nederlands goed. Al de klachten over bediening en decor ten spijt, Als men eens verder dan de saaie Nederlandse restaurants valt het toch echt op dat dit uniek is. "Lower service, better steak. Ik zeg uitdrukkelijk de filet steak, deze is echt super hier, The Four High End Steaks You Should Know, daar is deze filet de Nr 1
Bediening voldoende, decor prima, leuk straatje met overkill aan matige grill restaurants, Steakfabriek mijn Nr1
Goede-eter01 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Lang moeten wachten op eten, ook verwarring over het gewicht van de steak, bediening wist zelf ook niet en er was geen verschil te zien tussen de ene steak en de andere. Fles wijn werd op tafel gekwakt, zoek het zelf maar uit.
Lang wachten om te kunnen betalen
Bigtoesteve .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
De steakfabriek. Alleen door de naam had ik al hele hoge verwachtingen. En inderdaad een mooie frisse tent. Kregen een mooie plaats aangewezen waar je duidelijk kon zien dat er tijd in details is gestoken. Tot nu toe geen spijt dat ik 14 feb (valentijnsdag) heb gekozen om hier te eten.

Nadat ons bestelling werd afgenomen duurde het bijna een uur voordat ons voorgerecht werd geserveerd, bij de eerste hap van het hoofdgerecht merkte je dat het eten gewoon koud was. Werdvervolgens opgelost door het even op de gril weer te zetten. Alle andere dingen waren de icetea waar geen prik meer in zat, de 250gr steak die opwas (wat niet erg was omdat ik die toch koud moest opeten) de maiskolf die op was en de bestelde champions die rauw werden geserveerd.

Op dit moment is de spijt wel aangekomen dat ik de moeite heb genomen om hier naartoe te komen en te blijven zitten om te eten.

Kort samengevat jullie chef kan niet omgaan met het prachtige vlees die jullie jn huis hebben.

Groetjes van de minder aardige jonge die jullie eten shit durfde te noemen.

Ps ik had liever echte pannelappen als personeel met heerlijk eten wat werd uitgeserveerd maar helaas was het het tegenovergestelde.

Robin B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Vandaag met een vriend wezen eten. Ik was war huiverig gezien de recencies op google en hier. We werden vriendelijk welkom geheten door steffie/stefanie (manager denk ik). Vooraf had ik de carpaccio en remco de geitenkaas. Als hoofd een flank steak van 400g en een tenderloin van 300.g. Als dessert had ik nog cheescake. Ik geloof niet dat ze met dagverse producten werken, maar de prijs/kwaliteit is prima in orde. De bediening zou atenter kunnen zijn door kleine dingen als het aannemen van de jassen. Mij gaan ze hier nog eens vaker zijn voor een snelle, lekkere betaalbare hap.
BregjeN .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Fout op fout door de bediening. Brood dat we niet besteld hadden, voorgerechten vergeten door te geven aan de keuken waardoor onze (lekkere!) pepersteaks onverwacht snel kwamen. Sla stelde niks voor en was verlept. Konden een gratis toetje krijgen maar daar hebben we voor bedankt. Op ons eigen verzoek zijn er toen twee drankjes van de rekening gehaald. Toilet ronduit vies. Geheel kwam onprofessioneel en chaotisch over.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Heerlijk gegeten. Fajitas rundvlees, een aanrader! Maar de voorgerechten zijn ook heerlijk. Zeker de steaksalades
Snelle, vriendelijke bediening
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
We zijn afgelopen zaterdag avond Bin de Steakfabriek wezen eten , bij binnenkomst super ontvangst door de manager/hoofd bediening, begonnen met een overheerlijke carpaccio uiteraard van rund! (Zoals beschreven????) beste so far ! En hebben er al veel gehad ! Daarna had mijn vrouw een fajita , wat later een nieuw dingetje bleek te zijn maar volgens haar woorden mega lekker was ! Ik had een biefstuk van de haas , super mals en perfect medium gebakken zoals gevraagd! Als toetje hebben we de dame blanche gehad , super met de zoals het hoort warme chocolade saus ! De bieding was top en zeer enthousiast , degene die het restaurant runt is echt super enthousiast en dat laat ze ook zeker weten ! Een aanrader voor een ieder die ooit eens in Eindhoven komt of er woont ! Super avond gehad !
Fiee .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Met het werk hier gaan eten. Ze konden duidelijk geen grote groepen aan, meer dan 1,5 uur gewacht op het voorgerecht. Ik had carpaccio, redelijke kwaliteit, een tafelgenoot had garnalencocktail. Op een bordje was wat sla gegooid en aan de andere kant een kwak garnalen gegooid en er was met de fles cocktailssaus grof overheen gegaan. Het hoofdgerecht steak was goed. Echter toen ik naar het toilet ging in de kelder kwam de kok met de diepvriesverpakkingen apfelstrudel en cheesecake. Op mijn opmerkingen even in ping in de oven en klaar is kees, beaamde de kok dat. Om die reden maar de dame blanche genomen, met helaas koude chocoladesaus erbij. Volgens collega's smaakte de cheesecake en de apfelstrudel net zoals die van maitre Paul....
Janjansendekinderen .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
De vissoep was letterlijk water met een kleurtje en smaakje. Wel een lekker smaakje, maar verder zonder inhoud. Echter zouden er verschillende vissoorten in moeten zitten, maar er zat werkelijk waar niets in.
We hadden allen flank steak besteld, de ene helft van de tafel medium, de andere helft medium-rare. Bij ons allen was deze steak aan de ene kant aangebrand en aan de andere kant rauw. Allemaal hetzelfde. Jammer
Arjen_de_bruin .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, goede prijs prestatie verhouding. Gezellige tafel separaat maar toch midden in de ruimte. Vlotte bediening en heerlijk vlees (en daar kwamen we voor. Gepofte aardappelen mogen kruimiger!
Gideon M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Het eten is er best wel lekker. De bediening was daarentegen bijzonder onvriendelijk en vergat wel drie of vier keer onze bestelling. Misschien vond ze ons maar laastig. Jammer, want dat doet de kwaliteit van het eten teniet.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
We waren vroeg in de avond maar werden een warm welkom geheten. Al snel werd het drukker in het restaurant. Het is een leuk concept in een ambiance die daar prima bijpast. Alleen over het eten waren we minder te spreken en dat is jammer. Er valt meer te maken van alles wat werd opgediend: smaakloos brood en een sausje dat uit de fabriek lijkt te komen, het Vega gericht was niet echt inspirerend en het blaadje slapte een hompje tomaat is niet mee van deze tijd. Mijn advies: maak meer zelf en maak wat je opdient wat meer met een uitgesproken van smaak.
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Wij waren hier op een zaterdag avond, niet erg druk maar het eten was erg lekker. We namen alleen een hoofdgerecht. Tenderloin van plus minus 200 g. Smaakvol, goed gebakken en een lekkere peper-roomsaus. De bediening was vriendelijk en het ziet er van binnen leuk en schoon uit.
KarenLichtvoort .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Ik eet geen vlees, maar met vrienden toch naar De Steakfabriek. Niet veel vertrouwen had ik hierin. Maar bij de STEAKfabriek hebben ze ook Fajita's! Lekker!! De steaks zijn ook heerlijk volgens mijn tafelgenoten! De service en de sfeer is prima! Niets op aan te merken! Leuke zaak!
Milko V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Heerlijk gegeten, steaks zijn echt super lekker. Maar ook de saté en salades waren heerlijk. Bediening met oog voor detail. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Een aanrader als je in Eindhoven bent.