De Stallen

Meer informatie over restaurant De Stallen

Jouw recensie over het restaurant De Stallen

Joy W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
lekker eten en vriendelijke bediening, mooie sfeer
gpdegoede .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gevraagd om medium rare tournedos, maar kreeg doorgebakken klein en dun stukje biefstukje. Dus weinig vlees voor 23,- Helaas moesten we heel lang wachten op het brood. De serveerster zei dat het brood nog niet klaar was, terwijl het niet warm was toen het gebracht werd. Jammer dat er geen Pam Pam wijn meer verkocht wordt. En de serveerster deed moeilijk toen ik om 2 bordjes bij het kaasplankje vroeg. Wel positief is de mooie ambiance en inrichting.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Weer een gezellige avond gehad met heerlijk eten, wij komen hier vaak en zijn nog nooit teleurgesteld. Er word gekookt met verse ingrediënten, dat proef je! Dit keer de kippendijsate aan spies, de portobello burger (vegetarisch) en de zeebaars. Alle drie weer heerlijk. Ook de toetjes kun je niet laten staan. Een kunstwerk voor het oog, en een lust voor de mond! De twix brownie en de creme brulee genomen. machtig, maar heerlijk!
Gezellige tent met zeer vriendelijke bediening
Gisela B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
heerlijk gegeten en gezeten, 1 attentiepunt: in entree stinkt het naar rook, door de rookruimte die in verbinding staat met de hal middels een deur
karin S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We hebben wederom heerlijk gegeten bij De Stallen. Er is een ruime keus, altijd dagschotels en er wordt een heerlijke wijn geschonken. De sfeer is heel gezellig, de bediening super. Je kunt al je wensen voorleggen. We komen zeker terug.
nellekevtveen .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten , niet lang wachten , uitgebreide wijnkaart , bediening vriendelijk en professioneel .
Moderne sfeervolle entourage .
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met zijn tweeën heerlijk gegeten begonnen met de buikspek op oosterse wijze en de carpaccio was heerlijk als hoofdgerecht de spareribs en de kalfsentrecoute en lekkere salade en patat. Als roerende twixbrownie en de cheescake was ook weinig op aan te merken. Het is een super leuke locatie maar door de hoge plafonds wel een beetje rumoerig. De sfeer is over het algemeen prima vriendelijk personeel en leuk ingedeeld. De open keuken is erg leuk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
De perfectie voorbij, geweldig genoten van het eten.
Het complete plaatje was perfect rond vanaf het begin helemaal tot aan het einde.
Een echte top ontvangst met vriendelijke en vlotte top bediening in een geweldige gezellige sfeer en wij komen zeer zeker terug!
Echt een AANRADER!
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijke sfeer, een plek waar je goed kunt eten en lekker relaxt met een drankje geniet van goede muziek en leuk personeel. ????????
Lia T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ik vind het jammer dat je prijs kwaliteit slecht is 5 gamba’s voor 21 euro apart patat of salade. En voor een bakje aioli 1 euro moet betalen. Personeel vriendelijk maar je moet ze wel steeds roepen om wat te bestellen. Vind voor wat je eet de prijs echt duur. Lokatie top mooi tent
joanna19 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten in de stallen is erg goed en de kaart geeft voldoende keuze. Het personeel was vriendelijk en correct. De akoestiek in het gebouw is minder, waardoor het erg rumoerig is, maar dat kan het eet plezier niet bederven. De wijnkaart is goed, maar de Pinot Grigio die op de kaart staat is niet bijzonder. De Zuid-Afrikaanse Chardonnay is een betere keuze.
koning W. A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Ideale setting om met vriendin te eten. Genoeg keuze, perfecte atmosfeer en een prima prijs.
Nu moet ik minimaal 120 tekens van Iens invullen om te uploaden. Bij deze Iens...
Lorenzo D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Perfect !
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gisteren voor het eerst in De Stallen gegeten. We vertrokken met gemengde gevoelens.

De ontvangst was prima en allerhartelijkst. De kaart bevat ook enige niet alledaagse gerechten zoals de gegrilde peer met blauwe kaas als voorgerecht. Ik nam die, maar de combinatie viel wat tegen. Daar komt bij dat de bite van de blauwe kaas nauwelijks waarneembaar was. Dat leidde dat een wat vlakke smaakervaring, waarbij de peer overheerste.

Als hoofdgerecht koos ik voor de tournedos. Die was gewoon goed. Jammer is alleen dat je 2,50 extra moet betalen voor een garnering met champignons en uien, 3 euro voor een bakje frites en nog eens 3 euro wat groente. Dat komt de prijs-kwaliteit verhouding niet ten goede.

Ik las bij andere recensies dat men soms lang moest wachten op een drankje, dat was nu niet het geval; maar of het prettig is dat er gelijk iemand naast je staat als je de laatste slok hebt doorgeslikt, is de andere kant. Misschien wat er tussenin?

Als nagerecht koos ik voor het kaasplankje. Netjes, ietwat benauwd gesneden, alleen wist de serveerster niet wat er op mijn plankje lag.

Ja, gemengde gevoelens dus. In het restaurant heerst een aangename sfeer. De bediening is vriendelijk, maar het eten overstijgt naar mijn bescheiden mening niet de middelmaat en de prijs-kwaliteit is uit balans
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hadden slechts matige recensies gehoord en moesten het gewoon zelf ervaren. Daar hebben we geen spijt van. De vlotte jonge bediening, de verfrissende inrichting en de garing en smaak van de gerechten zorgden voor een plezierige ervaring. Van ons geen slecht commentaar maar een enthousiast verhaal. Wij kijken er naar uit het restaurant opnieuw te bezoeken in de nabije toekomst en tevens lijkt het ons erg fijn een keer op het terras te genieten van de voorjaarszon. Dat wordt een wintertje geduld, maar dat hebben we er zeker voor over.
Erich J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima eetgelegenheid, goede inrichting en prima gerechten. Bediening is vriendelijk, correct en op tijd.
Wijnkeuzes zijn oké.
Voor herhaling vatbaar
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker eten, maar op vrijdagavond is er na 9 uur bijna geen bediening meer omdat het meeste personeel dan in de drukke bar werkzaam is
Megan W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het eten was echt heel erg lekker! Super leuk dat in het toetje vuurwerk was gedaan voor mijn moeders verjaardag. Enige tip is dat de porties iets groter mochten zijn. Bedankt voor deze gezellige avond en zeker tot ziens!
Injo .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gisteren hier voor de 2e keer gegeten. Wat jammer dat je hier elk supplement apart moet betalen. Zeker omdat ons hoofdgerecht al puur aan de prijs is voor een stukje tournedos van 180 gram voor € 23,-- . Was wel een smaakvol stukje vlees. Jammer dat die van mijn man niet medium was gebakken terwijl dit specifiek was gevraagd. De gegrilde groenten waren heerlijk van smaak. Al met al geen hoogvlieger en geen aanrader voor ons.
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk restaurant met superieure tournedos en geweldige desserts. Super vriendelijke bediening, echt een toprestaurant.