De Stallen

Meer informatie over restaurant De Stallen

Erg voordelig
RB68 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Love this place!! Voor de tweede keer lunch. Steak sandwich echt super lekker!! Prijs kwaliteit goed, bediening vriendelijk, goede sfeer! Kom hier zeker weer!
Anno1980 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Met een gezelschap van 4 heerlijk avondje uit gehad bij De Stallen. Begonnen met een lekker witbiertje op het terras, in een gezellige binnentuin. Diner genuttigd in het mooie stijlvolle restaurant, wat een plaatje voor Purmerend! De Tomahawk steak is werkelijk waar heerlijk! Lekkere pepersaus erbij en verder alleen maar vlees. Na het dessert nog een borreltje gedaan in de grote bar/lounge ruimte.
En de hamburgers zijn trouwens ook heel lekker!
Hemadame .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Samen met een vriendin gegeten, op basis van alle goede dingen die we hadden gehoord.
Beide namen we een voorgerecht; de sashimi van tonijn en de gamba's. Als hoofdgerecht namen we ieder een burger. daarbij namen we een sla en een portie boerenfrites. Als toetje de New-york cheesecake en ijs met geroosterde hazelnoot en chocoladesaus. Alles was even lekker. De portobello burger vind ik een aanrader. De smaken van alle gerechten zijn verfijnd. De opmaak is prachtig. De porties echter, zijn niet groot.
De entourage is mooi met leuke details, zoals bijvoorbeeld een klein tafeltje naast een zitelement met daarop een fles wijn en een glas.

Wat ook opviel is de service en het enthousiasme van het bedienend personeel.
We bestelden een glas wijn en kregen hierover uitgebreide uitleg van de Sommelier.
Mijn vriendin heeft een notenallergie en hier werd zo goed rekening mee gehouden dat er zelfs werd geinformeerd of er niet in arachide olie werd gefrituurd.

Al met al hebben we heerlijk luxueus gegeten.
Ele50plus .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
op zondag 31 juli samen met partner gegeten.
leuke ambiance in oud gebouw, met moderne tinten en uitstraling, wellicht allemaal bedoeld om wat jeugdig publiek aan te trekken.
het eten was naar wens, gamba's en zalm vooraf en als hoofd beiden een steak genomen, hoewel de "gents" steak van enige structuur ontbrak.
wat het meeste opviel was de bediening, vanwege de recente start van de onderneming een nogal jonge verzameling, een "sommelier" van in de 20 kom je niet vaak tegen.
ondanks de ruime aanwezigheid van personeel koste het zo nu en dan moeite om er een te pakken te krijgen, het uitserveren van het complete menu werd door in totaal 6 personeelsleden gedaan, komt niet als efficiënt over.
als "kers" op de taart werden we tijdens het vertrek uit het restaurant volledig genegeerd door het personeel dat meer aandacht had voor elkaar.
wellicht dat er in de toekomst wat meer structuur in het geheel komt, misschien dat alles eerst moet inslijten.
Sara T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Na een keer wat teleurgesteld te zijn geweest door de lunch bij de stallen (porties waren erg klein, wel erg lekker op smaak!) zijn wij afgelopen vrijdag toch wezen eten bij de stallen. En eerlijk is eerlijk wij waren blij verrast; heerlijke sfeer, mooi interieur maar vooral soul food met verfijnde afwerking.

Elk gerecht klonk simpel en lekker maar was een feest voor de zintuigen! Mooie complementerende smaken, goede opmaak en fantastische kwaliteit!

Personeel is vriendelijk en enthousiast. En het interieur is een feestje!

Wij komen snel weer terug!

PS: vergeet vooral niet de "stallen cocktail" te proeven!
Paula P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het is een super mooi restaurant met leuke bediening. Goede wijn selectie. Wij hebben als hoofd de tomahawk steak gegeten en die was heerlijk Koffie en likeur in het bar gedeelte gedronken waar het iets rustiger was en ook dat was perfect
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Vanmiddag lekker geluncht met vriendin. Het zonnetje liet zich veelvuldig zien dus heerlijk buiten gezeten. We hadden verse muntthee en een groene thee. Om te happen het bruine landbrood met van Dobben kroketten en een gambasalade met avocado, manga en chili. Het zag er niet alleen lekker uit maar de smaak was ook erg goed. De bediening was vlot en vriendelijk. We kregen nog uitleg over hoe het een en ander tot stand is gekomen en dat het een lange tijd heeft geduurd voordat alle goedkeuring er was over de verbouwing. Het resultaat mag er zijn! Hier en daar is men nog bezig met dingen te vervolmaken. Stoer, mooie materialen waarbij de geschiedenis van het pand niet is vergeten. Kleurstelling helemaal goed even als de kleding van de bediening. Komen graag nog een keer terug voor het diner of borrel!
Els S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Op alle fronten top! Het ontvangst bij de deur, het sfeervolle interieur, een menukaart met genoeg keus uit lekkere gerechten, vriendelijke en behulpzame bediening, een passioneerde medewerker die op een leuke manier passende wijnen adviseerde en niet te vergeten heerlijk eten! Zeker voor herhaling vatbaar!
FijnproeverKritisch .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Gereserveerd bij het pas geopende restaurant. Eigenlijk wilden we er al eerder gaan eten maar reserveren is echt een must, want vanaf dag 1 is dit restaurant uitermate populair.

En dat is niet zo gek bleek al snel. Vlotte vriendelijke service en heerlijke cocktails.
De kaart is niet al te ingewikkeld dus is dit restaurant geschikt voor een breed publiek.
Als starter het landbrood met heerlijke kerrymayonaise besteld.
De tomahawk steak kan ik aanbevelen uit eigen ervaring. Een heerlijk stuk vlees van maarliefst 1000 gram (voor twee personen).
Wat een smaakbeleving, het smelt gewoon bijna op je tong.
De wijze van het presenteren van de wijnen verdiend ook een compliment. We werden verrast door de zeer uitgebreide uitleg. Zonder moeilijke vaktermen, zodat iedereen het begrijpt.
Zeer prettige ambiance en een aanwinst voor Purmerend.