De Stallen

Koemarkt 54 1441 DD Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant De Stallen

Loop binnen bij restaurant De Stallen in het levendige centrum van Purmerend en ervaar het historische gevoel van deze prachtige stad achter de grote staldeuren.

Restaurant de Stallen, gevestigd in twee voormalige veestallen waar voorheen koeien en paarden stonden tijdens de veemarkt, is omgetoverd tot een waanzinnige bar en grill. Ontvlucht de drukte, kom volledig tot rust en geniet!

Schuif aan en proef diverse smaakvolle gerechten. Van een goed stuk vlees van de 'Big Green Egg' en een heerlijke vis van de grill tot verschillende streetfood en rijkelijk belegde hotdogs en burgers. Voor iedereen zonder twijfel een gerecht naar hartenlust!

Ontdek nu zelf de charme van dit fijne restaurant. Reserveer bij De Stallen in Purmerend en geniet in historische sferen van smakelijke (grill)gerechten, drankjes en meer.

Meer informatie over restaurant De Stallen

Jouw recensie over het restaurant De Stallen

Gavin V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Leuk restaurant, persoonlijk onvangst, heerlijk gegeten. De tournedos van mijn vrouw was voortreffelijk. Een dikke pluim voor dit restaurant en uiteraard de chef. Prima prijs kwaliteit verhouding en leuke bediening. We komen hier zeker weer terug.
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellige ambiance, mooi in details afgewerkt. Goede vriendelijke bediening, leuke menukaart en het eten is altijd lekker. Vaste bestemming waar we regelmatig heen gaan!
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Zeer tevreden over alles, de (vriendelijke) bediening, de gerechten, het tempo. Kortom: we komen zeker een keer terug. We hadden afgesproken dat we op tijd klaar zouden moeten zijn voor een bezoek aan het theater, dit is helemaal goed gekomen.
Ferry P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
De Stallen blijft een heerlijk restaurant, met een mooie inrichting, gezellige sfeer, goede bediening (hoewel we even moesten wenken omdat de glazen leeg waren) en prima eten.
bianca S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
we gaan zeker nog een keer Sfeervol ingericht en heerlijk gegeten.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
zeer rumoerig wat echt een minpunt is. Eten is prima maar voor wat je krijgt wel prijzig.
pia.meerveld .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
De keuze van de hoofdgerechten vond ik te weinig en wat eenzijdig in tegenstelling tot de voorgerechten. Die zijn allemaal super.
B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Ja, de entourage van de Oude Stallen komt er echt goed uit. Die oude muren en ramen en ruimten zijn aantrekkelijk om in te zitten en bij te kijken. Het zicht op de keuken geeft een aantrekkelijke zin in lekker eten. De komische noot van de bediening werd zeer gewaardeerd. Ook een leuke plek om alleen te vertoeven voor een lunch of iets lekkers.
Maar met elkaar een leuke plek op diverse niveaus van hoger en lager, het geeft mogelijkheden.
Namens de Atelierschildergroep van Anneke Burger, veel succes
Marloes U.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het duurde even voordat we een menukaart kregen, hoofdgerecht duurde heel lang. Eten was zoals altijd weer super lekker. Uiteindelijk koffie met dessert besteld maar de koffie hadden we allang op en na ruim 40 min kwam pas het dessert (rond 23.00 uur) dus die hebben we geannuleerd. Helaas werden we niet op de hoogte gesteld of een extra koffie geserveerd.
We vinden het een super mooi restaurant en het eten is ook heerlijk maar de bediening is nog steeds niet optimaal. Dit hebben we al meerdere keren ervaren, maar we blijven het proberen :-) de Stallen is wel een aanwinst voor Purmerend
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Goede sfeer, lekker eten en attente service
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker eten tegen een prima prijs. Je krijgt niet onnodig teveel, dus prima porties. Goed verzorgd en een mooie ambiance. Bediening kan wel ietsje beter.
Marcel B.
Altijd geweldig!
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Fijne, gezellige ambiance. Leuk personeelsteam, goed eten. Nette prijs / kwaliteit verhouding. Oude stallen, nu verbouwd en heel sfeervol ingericht met leuke zitjes / hoekjes
Eddy H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Echt top. Maar best prijzig.
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben hier een prima verjaardagfeest kunnen vieren met vrienden, familie en collega's; alles was tiptop in orde. Goede service, lekkere drankjes en hapjes en een gezellige, sfeervolle tent ... aanrader!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Alles prima, alleen de verschillende stoelen vonden wij geen succes. Dit ivm klachten die sommige onder ons hadden. De zachte rechtop zittende stoelen hadden bij ons de voorkeur.
Nathalie T.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Heerlijk avondje uit gehad. Lekker gegeten en gedronken. De service is ook echt super, beleefd en snel. Komen gauw weer, al is het alleen voor de heerlijke FlowerPower cocktail.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten
greet V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten alles was top
Goede keus
Nathalie T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk avondje uit gehad. Ontzettend lekker gegeten en gedronken. De service was ook echt super! Komen gauw weer, al is het alleen maar vanwege de FlowerPower cocktail, echt een aanrader.