De Stallen

Koemarkt 54 1441 DD Purmerend Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio met Parmezaanse kaas, rucola, pijnboompitten en truffelmayonaise
      Gemarineerde zalm met piccalilly mayo, boontjes & creme fraiche
      Bietencarpaccio met blauwe kaas en balsamicostroop
  • Hoofdgerechten
    • Halve kip van het spit
      Sticky Coca Cola spareribs
      Pasta van de dag
  • Nagerecht
    • Huisgemaakte cheesecake met frambozensorbet
      Brownie met geroosterde marshmallow & Smartie ijs
      Selectie van verschillende ijssoorten

Over het restaurant De Stallen

Loop binnen bij restaurant De Stallen in het levendige centrum van Purmerend en ervaar het historische gevoel van deze prachtige stad achter de grote staldeuren.

Restaurant de Stallen, gevestigd in twee voormalige veestallen waar voorheen koeien en paarden stonden tijdens de veemarkt, is omgetoverd tot een waanzinnige bar en grill. Ontvlucht de drukte, kom volledig tot rust en geniet!

Schuif aan en proef diverse smaakvolle gerechten. Van een goed stuk vlees van de 'Big Green Egg' en een heerlijke vis van de grill tot verschillende streetfood en rijkelijk belegde hotdogs en burgers. Voor iedereen zonder twijfel een gerecht naar hartenlust!

Ontdek nu zelf de charme van dit fijne restaurant. Reserveer bij De Stallen in Purmerend en geniet in historische sferen van smakelijke (grill)gerechten, drankjes en meer.

Meer informatie over restaurant De Stallen

Jouw recensie over het restaurant De Stallen

Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Een hartelijke ontvangst en de toegewezen tafel was bijzonder: een rond zitje. Precies goed met zijn vieren.

Het AH-menu was uitstekend en de vis van de dag, een Zeebaars, was overheerlijk. Met extra te betalen bijgerechten (patat, krieltjes en geroosterde groenten) en (wat prijzige) drankjes, hebben wij uitstekend en ook nog eens redelijk voordelig gedineerd in een prachtige locatie.
Sim S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Kwaliteit prima, tempo tussen gerechten kort maar goed. In 90 minuten 3 gangen is voor ons prima. Enige aanmerking is dat op menu vis van de dag staat maar wel Euro 3,50 extra kost evenals bijgerechten als groente, aardappelen extra 3 euro kost. Dit moet je in een menu niet doen. Het lijkt dan alsof het menu voor 17,50 niet uit kan en worden er extra kosten berekend. Als je jezelf op kaart wil zetten kan je beter geen speciaal menu maken maar gewoon de kaart geven en de goedkoopste gerechten per gang niet berekenen.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Sinds de opening eet ik wekelijks met veel plezier in 'De Stallen'. Het is gewoon een heerlijk restaurant: prachtige setting, prima bediening, uitstekend eten. Een aanrader dus.
Jacco B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Kleine kaart maar hoge kwaliteit. Vriendelijk personeel en ik was aangenaam verrast over de prijs.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het eten vond ik niet bijzonder. Jammer, want je kunt met kleine aanpassingen van een gerecht iets bijzonders maken. Zoals het gebruik van ijzeren bordjes bij spareribs. Dit is niet lekker eten. Juist bij deze acties kun je laten zien, dat je bijzonder bent. De inrichting vond ik prachtig en de bediening was super!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten, minpunt was de lange wachttijd op het voorgerecht, 5 kwartier.heerlijk gegeten
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Leuke locatie, vriendelijk personeel. Voorgerechten carpaccio en soep prima!! Al was de room in de soep geschift. Spareribs onvoldoende: niet ontvliest waardoor er veel vet onder het vlies vandaan kwam. Kippen dijen te vet!!
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij zijn 11 Augustus voor het eerst in De Stallen geweest , nou ik kan zeggen voortreffelijk , de bediening , ontvangst alles super. Het gerecht was nog beter.
We hadden wel een foutje gemaakt bij het reserveren ( AH bonnetje ) maar de man zij , ik stuur je niet weg volgende keer maar even op letten , wat een services.
AstridvB V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij hebben hier een paar keer eerder gegeten en toen was het prima.
Deze keer met de AH actie: geen aanrader!!!
We hadden Carpaccio besteld, de dame naast ons ook, maar zij duidelijk niet via de AH actie: haar Carpaccio was mooi rood, de onze bruinig en half zo klein. Teruggestuurd naar de keuken, maar kregen hem in eerste instantie weer terug met de mededeling ‘dat komt door de kleur van het bord’. Pas nadat we hem weer niet wilden kregen we nieuwe. Vervolgens zaten we er nog 1,5 uur voordat we het hoofdgerecht kregen... ik had van de gewone kaart een steak, ik schat in: krap een ons, met wérkelijk geen enkele garnering, en rood van binnen ipv medium. De patat die wij bij bestelden was er lang nadat we ‘al’ het eten ophadden nog niet dus die hebben we maar gecancelled. Kortom: de laatste keer dat we hier waren. Oh, ik vergeet 1 pluspunt: de rekening was er als enige wél supersnel.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Leuke plek en heerlijk gegeten eten was echt top

Personeel was soms beetje gaotisch en vergaten veel dingen te brengen die we besteld hadden dat vond ik jammer

was ook goed druk die avond

Verder goede sfeer aanrader om te gaan eten
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Voor de derde keer hier gegeten met de AH actie. Jammer dat de porties steeds kleiner worden en dat er voor elk bijgerecht extra betaald moet worden. Helaas was de gegrilde kip op.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wij vroegen of er een tafeltje bij mochten schuiven maar dat mocht niet. Even later mochten er voor andere mensen wel een tafel bij geschoven worden.
Tussen het bestellen van de drankjes en het brengen zat erg lang tijd tussen.
Beau V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
hadden ons voorgerecht al voordat we drinken hadden. we ging met de ah restaurant actie dus 2e 3gangenmenu gratis. kregen halve porties in plaats van de normale porties dus eigenlijk helemaal geen korting. we kregen ons hoofdgerecht zonder bestek dus het eten werd koud. spareribs smaakte heel erg flauw. wij gaan in ieder geval nooit meer heen
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Voorgerecht was kleiner ten opzichte van de vorige keer. Wachttijden tussen de gangen dit keer iets te lang. Bediening nog steeds erg vriendelijk.
Wai C.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Op die dag was er ook een groep ivm een bruiloft, maar dat mag niet ten koste gaan van de gewone gasten.
Wij hebben 3x om een menukaart moeten vragen en uren op ons eten moeten wachten. We kwamen daar 18:30u aan en we waren pas 21:45u klaar. We hebben beter eten elders gehad, dat een stuk goedkoper is.
Nooit meer naar de Stallen.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Lekker eten en leuk menu! Bediening was wel extreem traag in het brengen van drankjes en we kregen patat aangeboden bij ons voorgerecht! Zeker een aanrader!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Ik vind het raar dat je bij het hoofdgerecht alleen vlees krijgt zonder groente /aardappel of iets dergelijks. Je moest alles apart bij bestellen en betalen.
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk gegeten bediening was heel vriendelijk en zeker voor herhaling vatbaar
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
we kwamen aan en ons werd in eerste instantie de gewone menukaart aangeboden hoewel we voor de ah actie hadden geboekt. na mijn vraag hierover werd gezegd dat het niet duidelijk was hoe wij geboekt hadden ?
We kregen toen de beperktere AH menukaart.
de Carpaccio met parmezaan, rucola, pijnboompitten & truffelcrème van mijn partner smaakte lekker. De gemarineerde zalm smaakte vlak en de geleibolletjes die eitjes moesten voorstellen plakte aan elkaar en waren zonder smaak. De Sticky coca cola spareribs smaakte en beetje "berig" en waren wat droog. de dorade met risotto was nogal vet en werd door mijn partner niet lekker gevonden. de Brownie met geroosterde marshmallow & Smartie ijs was ok maar de op de site staande Wafel met aardbeien, vanille ijs & slagroom kon niet meer en ik koos 2 soorten ijs, dit bleken twee kleine bolletjes ijs choco en vanille begeleid door droog koekkruim. 2 tafels verderop wel de Wafel met aardbeien, vanille ijs & slagroomwafels
Wij eten vaak buiten de deur maar hier nooit meer.
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Gezellig restaurant, wij zaten aan een tafel met zicht op de keuken en we hebben zo veel lekkere dingen langs zien komen dat we wel terug MOETEN komen :)