De Stallen

Koemarkt 54 1441 DD Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant De Stallen

Loop binnen bij restaurant De Stallen in het levendige centrum van Purmerend en ervaar het historische gevoel van deze prachtige stad achter de grote staldeuren.

Restaurant de Stallen, gevestigd in twee voormalige veestallen waar voorheen koeien en paarden stonden tijdens de veemarkt, is omgetoverd tot een waanzinnige bar en grill. Ontvlucht de drukte, kom volledig tot rust en geniet!

Schuif aan en proef diverse smaakvolle gerechten. Van een goed stuk vlees van de 'Big Green Egg' en een heerlijke vis van de grill tot verschillende streetfood en rijkelijk belegde hotdogs en burgers. Voor iedereen zonder twijfel een gerecht naar hartenlust!

Ontdek nu zelf de charme van dit fijne restaurant. Reserveer bij De Stallen in Purmerend en geniet in historische sferen van smakelijke (grill)gerechten, drankjes en meer.

Meer informatie over restaurant De Stallen

Jouw recensie over het restaurant De Stallen

Dennis N.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
trebora .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
voor het eerst dit restaurant bezocht en ik moet zeggen dat dit zeker voor herhaling vatbaar is. Op alle punten scoort dit restaurant. Het eten, de ambiance en de bediening.
carolien V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten met de hele familie. Goeie bediening, vriendelijk, spontaan en professioneel. Voelde goed aan wanneer het tijd was voor nieuw gerecht of bv. aanvullen van drankjes. Erg ontspannen sfeer, fijne entourage, jong en oud hebben genoten.
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Ik had een lunch: salade pulled chicken met cahmpignons. De salade was duidelijk (lang) van te voren gemaakt en in de koeling geplaatst. Het gerecht was veel te koud. En te zoet. Stukje brood erbij, zonder boter. Nee, ik ben niet heel kritisch en vind iets gauw lekker, maar dit viel vies tegen.
De B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Een avondje met vrienden en familie bij de stallen, we hebben allemaal heerlijk gegeten! De gerechten zien er mooi verzorgd uit. Ook de service was prima en de sfeer heel goed. Kortom een top avond!
ilse S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Topper!!! Lekker eten, no nonsens en een prachtige ambiance! ????
marja G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Niet alle stoelen zitten lekker de hele avond.
Erich J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Prima locatie en sfeer.
Procureur als hoofdgerecht was uitstekend, de spareribbs waten minder, hard en droog. Vorige keer beduidend beter. Hoop dat dit eenmalig was.
Verder prima restaurant
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Het is er heel gezellig
En het eten was erg lekker
Heel leuk gepresenteerd
Alles was perfect
Het is echt een aanrader voor een avondje gezellig uit
Niels L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Prima ambiance. Van de gerechten had ik meer verwacht. Redelijk duur. Een kleine entrecote, waar je ook nog los groente en een aardappelgerecht bij moet kopen. De spare ribs waren niet lang genoeg in de oven geweest (het viel niet van het bot af en was wat taai).
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Mooie inrichting, vriendelijke bediening, heerlijke gerechten!
Wij komen hier zeker terug met zakenrelaties.
Goede parkeergelegenheid voor de deur, ook fijn.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten en prettige bediening. Kom er met veel plezier weer terug!
Yennah A.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijke ontspannen sfeer en het eten was er snel en smaakte ontzettend goed. Zeker een aanrader!
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
goed.
Arnold K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Vriendelijk personeel en prima eten. Dat je alle bijgerechten apart moet bestellen vind ik een prima format. Zo betstel je alleen dat wat je zelf lekker vindt en geen dingen op je bord krijgt waar je niet van houdt en die je dan toch niet opeet en in de gft bak belanden. Alle lof voor dit restaurant en kan het dan ook iedereen aanbevelen.????
Ps: de muziek zou iets minder hard kunnen.

Eet ze lekker!!
jorishes D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben er op 1ste kerstdag gegeten met 16 personen. Het was heerlijk en sommige hadden er een wijnarrangement bij wat ook prima was. Gezellig personeel. Het was heerlijk ontspannen.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Wij waren er op Kerstavond, er was een speciaal menu die avond. Onze keuze was gevallen, op een uitgebreid menu met een wijn-arrangement. We begonnen met een zeer verrassende amuse en een heerlijk welkomstdrankje. Aansluitend heerlijke gerechten gegeten die zo mooi opgediend waren, het was een feest om er naar te kijken en te eten. De wijntjes pasten perfect bij de gerechten. Een
Gisela B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
wij zaten in bar gedeelte, maar op geven moment werd het erg koud en zaten 2 personen met hun jas aan omdat ze het gevoel hadden op de tocht te zitten.
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
De 8.3 die hier gegeven wordt, vind ik het restaurant niet waard. Het eten (de gnochhi, de franse uiensoep, etc) was niet lekker. Ik hoop dat ze een keer een goede kok in doenst zullen nemen.
Wij komen hier niet meer terug.
Robert F.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Fijne zaak; gezellige en warme ambiance; goede en gastvrije bediening.
Redelijk simpele gerechten met hier en daar toch een vernieuwend tintje; goed bereid met top ingredienten.
Goed ! We komen graag terug; dit is trouwens ons 6-e bezoek, dus dat blijkt wel.
Een ding: varieer de menukaart eens; hebben we al eens gezegd. Daarmee voorkom je dat mensen uitgekeken raken; dat kun je namelijk ook op goede dingen.
Wij hebben daarin in ongeveer 6 maanden geen wezenlijke variaties gezien.