De Stallen

Koemarkt 54 1441 DD Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant De Stallen

Loop binnen bij restaurant De Stallen in het levendige centrum van Purmerend en ervaar het historische gevoel van deze prachtige stad achter de grote staldeuren.

Restaurant de Stallen, gevestigd in twee voormalige veestallen waar voorheen koeien en paarden stonden tijdens de veemarkt, is omgetoverd tot een waanzinnige bar en grill. Ontvlucht de drukte, kom volledig tot rust en geniet!

Schuif aan en proef diverse smaakvolle gerechten. Van een goed stuk vlees van de 'Big Green Egg' en een heerlijke vis van de grill tot verschillende streetfood en rijkelijk belegde hotdogs en burgers. Voor iedereen zonder twijfel een gerecht naar hartenlust!

Ontdek nu zelf de charme van dit fijne restaurant. Reserveer bij De Stallen in Purmerend en geniet in historische sferen van smakelijke (grill)gerechten, drankjes en meer.

Meer informatie over restaurant De Stallen

Jouw recensie over het restaurant De Stallen

richardelsonclin .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Gezellig gezeten en lekker gegeten! Voor herhaling vatbaar! Enig minpunt: je moet zelf frietjes, groente e.d. bijbestellen, dit zit niet bij de gerechten in.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Goede locatie met veel parkeerruimte in de directe omgeving. Gezellige ambiance, prima verzorgd, lekker gegeten. Persoonlijke benadering. Vlotte bediening.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Mooie kaart met diverse gerechten. Ook vegetarisch. Diverse mooie wijnen per glas . Vlotte en attente bediening.
Goed gegen met voldoende parkeergelegenheid
D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad en super lekker gegeten, de bediening en het personeel waren erg goed en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar, ik zeg tot de volgende ronde :) :)
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Top service en in heerlijk ongedwongen sfeer goed eten. Speciale dank gaat uit naar de gastheer Elmer. Hij heeft voor ons, (6 man) vrij last-minute, nog plek in het restaurant voor ons geregeld. Perfect.
Jennifer C.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
We hebben daar gedineerd. Ik was daar met mijn kinderen. Opvallend vond ik dat ze goed zijn ingesteld op kinderen. Een goed kindermenu en verder was er voor de allerkleinsten zelf een zandbak op het terras aanwezig. De falaffel burger die ik had was heerlijk en een goed alternatief als je vegetarisch wilt eten. Het dessert was verrukkelijk en was heel mooi gepresenteerd. Overigens hebben ze lekkere cocktails...kortom: genoten.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Door de aIrco was de temperatuur niet aangenaam, deze werd wel uitgezet. Het eten was lekker, echter je moet voor alles extra betalen, sausje,uien en champigons, patat en groenten.
José V.
Goede ambiance
Lekker eten
Correct personeel
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Goed eten. Prettige bediening die kijkt en tijd geeft. Maar waarom die muziek die maar niet op de achtergrond wil blijven?
Jennifer C.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Ik ging met een vriendin brunchen; we hebben daar heerlijk onder een parasol gezeten. De inrichting op het terras is stijlvol en je wordt snel geholpen en vriendelijk bediend. Zo nu en dan wordt gevraagd of alles naar wens is. Ik heb een (grote) carpacciosalade gegeten, die was heerlijk en mijn vriendin heeft een (grote) salade met gamba's gegeten, die vond zij ook erg smakelijk. Beide salades werden geserveerd met verse met landsbrood. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Wij hebben hier met 2 personen heerlijk gegeten. Tournedos was van uitstekende kwaliteit, zeer mals! Sfeer en inrichting zijn erg gezellig. De bediening is erg hartelijk. Kortom, wij komen hier zeker nog wat keren terug!
Moniek W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Super avond
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Was niet druk, misschien daardoor tijd voor de kok om super lekker eten te maken. Was erg relaxt en aangenaam!
P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker gegeten en prettige bediening. We werden gastvrij ontvangen en hebben niet lang op ons eten hoeven wachten.Zeker een aanrader!
Camiel S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Enige vreemde was dat ik 19 uur had gereserveerd maar ik vanmiddag een Reminder kreeg dat ik om 18:30 werd verwacht????‍♂️
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Eten was goed, Personeel liep door elkaar heen en deed dingen dubbel ( bv er kwam 2 maal iemand vragen wat we wilden eten of we wat wilden drinken), lawaaierige ruimte
V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
zeer fijn adres om ontspannen een hapje te kunnen eten, zowel zakelijk als privé.
vriendelijk personeel en heerlijk eten.
wij komen hier graag.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk geluncht op het mooie terras in het zonnetje! De Stallen onderscheidt zich echt van de andere restaurants op de Koemarkt!
S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Geweldige bediening erg vriendelijk / spontaan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Elana V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk buiten kunnen eten, goede service.