De Stal

• Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Ontzettend lekker gegeten!

De bediening was prima, de wijn smaakte heerlijk bij het (geweldige) stuk vlees wat ik had besteld.
Een groot stuk en perfect gebakken. Lekker met gebakken ui en pepersaus, zo moet het zijn!
Een heel warme sfeer doordat het wat donkerder was.

Wij hebben met z'n 7en goed genoten.
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Als je lekker veel vlees wilt eten moet je hier gaan eten, met mijn schoonouders gezeten, die vonden het ook heerlijk, kost wel wat maar zeker waar voor je geld.
Wouter T.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Als je van veel vlees houdt, van prima kwaliteit, een goede bediening en een bruin café-achtige inrichting met veel spullen, ga dan naar De Stal, prima in zijn soort.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Voorgerecht was een garnalencoctail,hoofdgerecht tonijnsteak. Je moet hier duidelijk niet voor de vis heen,de tonijnsteak was veel te veel doorbakken. Tafelgenoten hadden vlees en dat beviel goed. We hadden gereserveerd,maar dat was kennelijk niet doorgekomen,want er moesten mensen aan de bar wachten,verder zat de tent ramvol,want er was een receptie gaande. Zoiets drukt de sfeer altijd. Decor is jaren zeventig en de menukaart ook. Het eerste uur was er nauwelijks bediening,want men moest in de keuken bijspringen.
XMTM .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Heerlijk vlees! Zeker een aanrader als je van vlees houdt. Knus ingericht en erg vriendelijk personeel. Ook de prijzen zijn prima!
Fredjesfans .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Wij eten al sinds jaren bij restaurant De Stal in Spaarndam. Het eten is er altijd uitstekend, zeker als je een fan bent van een heel goed stuk(je) vlees. Je wordt goed verzorgd en er is alle aandacht voor de gasten, men neemt daar echt de tijd voor je. Onze ervaring is, dat dit niet altijd in alle restaurants zo is. Een hele goede prijs/kwaliteitverhouding en een prettige omgeving.
Famrutte .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Met de hele familie weer gegeten bij "de Stal " ( bijna jaarlijks terugkerend gebeuren ). het eten was weer ouderwets prima .mooie stukken vlees , prima bereid heerlijk mals en sappig . het voorgerecht , hoofdgerecht en dessert allemaal grandioos lekker . De bediening altijd keurig , beleefd en vriendelijk . voor iedereen een aanrader ( vooral voor liefhebbers van flinke stukken vlees ) . het interieur past prima bij de landelijke omgeving van het restaurant . lekker sfeervol en straalt warmte uit . Patrick en Tamara ga vooral zo door . Helemaal top.
JohnSparrow .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Het was alweer jaren geleden dat we voor het laatst bij De Stal gegeten hadden.
Maar verdorie wat was het eten weer goed!! Een aanrader voor als je van vlees houdt.
Goede ontvangst. Uitstekende bediening!
Het licht mag wat hoger.
Oh ja ...en ik ben verliefd op ....haha Big smile.
Aardige jonge dame.
Anya T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Wij zijn hier met vrienden gaan eten, vlakbij de stompetoren waar zij zijn getrouwd. We hadden dit restaurant nooit ontdekt want het ligt een beetje verscholen en je moet aanbellen zodat men je kan binnen laten.
Eenmaal binnen gekomen is alles vrij donker maar best gezellig en je waant je terug in de tijd :-)
De sfeer is er goed, de bediening gezellig en we hebben genoten. Leuk om nog eens terug te gaan.
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Het doet bij binnenkomst een beetje denken aan een bruincafe, het is er vrij donker. Maar wat hebben wij ontzettend lekker gegeten bij de Stal. Voorgerechten erg lekker, en de hoofdgerechten (tournedos) was voortreffelijk!! Heerlijk mals, sappig en precies goed gebakken!

Komen hier zeker nog eens terug!
DmitriS .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Prima eten voor een prima prijs. Prettige bediening. Prijs-kwaliteit is in orde, en de porties zijn flink. De dessertkaart zou wat ijsloze desserts kunnen gebruiken, maar eerlijk gezegd was na het voorgerecht en een hoofdgerecht een kopje koffie voldoende.
Decor is een beetje oubollig maar wel gezellig. Omgeving van de Stompe Toren van Spaarnwoude is sfeervol. Gelegen in het landelijke Spaarnwoude, dus ook heel geschikt als slot van een wandeling of fietstocht door dat gebied.
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
elk jaar gaan we met collega's en aanhang ergens eten. Dit keer is gekozen voor de Stal en dat was zeker geen misser! Wat een heerlijke avond. Persoonlijke aandacht, heel attent personeel zonder opdringerig te zijn, echt top! De locatie is zeker in het donker niet gemakkelijk te vinden, maar als je er dan eenmaal bent is het een avond genieten. Vooraf had ik paling met toast en op het bord lagen 3 flinke stukken, bij elkaar anderhalve paling!! Als hoofdgerecht een mooie moot zalm. Wel een puntje van aandacht: ik eet bijna geen vlees, ben een echte viseter. Op de kaart staan maar 2 vis hoofdgerechten en dat is echt wel te weinig. Je kunt kiezen uit zalm of pangafilet...Mijn tafelgenoten hebben zitten smullen van o.a. hertenbiefstuk, eendenborst, t-bone, grillschotel enz. Unaniem kwamen we tot de conclusie dat dit voor herhaling vatbaar is!!