De Stadstuyn

Graafseweg 32-34 6512 CC Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant De Stadstuyn

Rust en gastvrijheid

Gastvrij voor iedereen. Dat is de slogan van dit restaurant. De gerechten worden aangepast aan het seizoen en bij elke kaart wordt er gezorgd dat er genoeg keuze is om aan ieders eetwensen te voldoen. De sfeer is intiem en informeel en voor iedereen toegankelijk. Op het prachtige terras gelegen aan het restaurant is het ook goed vertoeven. Midden in het centrum van Nijmegen genieten van de rust van De Stadstuyn.

Meer informatie over restaurant De Stadstuyn

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
gerriegerrits1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met AH actie:
de keuze uit gerechten was redelijk (4 stuks), maar allemaal ogenschijnlijk wat "goedkoop". De smaak was echter verrassend fijn. € 31,50 voor zo een driegangendiner zou ik normaal veel te duur vinden.
De sfeer en bediening waren goed.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Jassen werden netjes aangenomen. Voorgerecht was heerlijk. Hoofdgerecht viel een beetje tegen. Lag misschien ook aan de keuze. Nagerecht was weer prima.
jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
we hebben er heerlijk gegeten en een goede bediening het was een geslaagde avond
het is een gezellig restaurant
groet jacqueline en willeke
bepenwil .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het AH menu kostte 31,50 helaas was het geleverde menu niet waard volgens mij was de kosten van het tweede gratis menu in deze prijs verwerkt. De keuze van de menukaart was beperkt. we gebruiken de ah actie om kennis te maken met nieuwe restaurants helaas valt de stadstuinen af. Nog een tip voor de gerant pas uw kleding aan
Herma K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Net iets alerter met glazen opruimen die niet gebruikt worden en dan is het helemaal top!
Leuke presentatie van de gerechten. Mooi opgemaakt.
celinemthissen .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Prijs - kwaliteit verhouding klopt niet.
De gerechten zijn zwak op smaak, niet bijzonder, maar wel prima.

De service is netjes en correct. Er is aandacht voor de klant en er wordt op de juiste momenten opgemerkt als glazen leeg zijn.

Inrichting is mooi alleen is de akoestiek van de ruimte niet goed. Het is er snel roumoerig.

Gezien de verkeerde prijs - kwaliteit verhouding zou ik hier niet snel een tweede keer heen gaan
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Nog één Albert Heijn-kaart over en omdat De Stadstuyn de vorige keer goed was bevallen bij deze actie, besloten we om dit restaurant nogmaals te bezoeken. Die vorige keer was het hartje zomer en konden we buiten eten, wat de herinnering waarschijnlijk behoorlijk positief heeft gekleurd. Eten, bediening en sfeer waren niet slecht maar veel meer valt er ook niet over te zeggen. Niets sprong er duidelijk uit in positieve zin. De biefstuk van het hoofdgerecht was het hoogtepuntje, maar dat kan ook aan persoonlijke smaak hebben gelegen.
LMIVN .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Vlak voor Kerstmis 2016 hebben mijn vrouw en ik hier ook al gegeten. Dat we met onzer spaarkaart van AH opnieuw gingen wijst al op een positieve ervaring.
We mochten kiezen uit enkele voor-, hoofdgerechten en desserts. Pluspunt vinden wij dat je in vergelijking met veel restaurants behoorlijk wat groente krijgt.
Alles wordt goed klaargemaakt, het bord wordt mooi opgemaakt en het is ook nog eens lekker. Geen bijzondere gerechten, dat niet, maar degelijke kost.
De huiswijn was in orde. Ik had de keuze uit drie soorten wit en drie soorten rood. Rosé weet ik niet, dat drink ik nooit.
Het tempo is aangenaam. Niet overhaast, maar lang wachten is er ook niet bij.
Dus we gaan hier vaker heen.
m.poels .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten was erg lekker. De porties zeer ruim. De keuze maakt het moeilijk om een volgende keer een alternatief (van de Albert Heijn-kaart) te kiezen.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Smakelijke voor- en hoofdgerechten: zowel vlees, vis als vegetarisch en super nagerechten. Vriendelijke en vlotte bediening. Bij vertrek werden in één keer onze jassen tevoorschijn getoverd!
I. V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken! Complimenten voor de manier waarop je bij de ingang ontvangen wordt en ook bij vertrek weer uitgeleide gedaan wordt. Erg vriendelijk en attent! Zeker voor herhaling vatbaar.
l.burghart .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. De kipsalade vooraf erg smaakvol. De biefstuk was super zacht en werkelijk uitstekend klaar gemaakt. Bijgerechten waren divers en voldoende. Bediening is kundig en vriendelijk. Kortom echt een aanrader voor een heerlijk avondje dineren!
LMIVN .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Met de AH-kaart hier gegeten. We konden kiezen uit diverse gerechten. We hadden aangegeven dat we op tijd wilden vertrekken i.v.m. concertbezoek en daarmee werd uitstekend rekening gehouden.
Bediening erg vriendelijk, eten gewoon lekker, wijn eveneens. Aparte en leuke manier van thee serveren.
Bij koffie lekkere kleine zoetigheidjes. Koffie was niet vermeld op rekening. Toen wij daarop wezen kregen we de koffie cadeau.
Wij hadden hier nog nooit gegeten en en we wonen vlakbij. Reden om vaker te gaan. Erg tevreden naar het concert gegaan.
RR87 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prettige, persoonlijke ontvangst en bediening. Net wat luxer allemaal dan gemiddeld, met uitstekend eten en een aangename sfeer!
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de service was buitengewoon goed. Hoewel het toch gezellig druk was, hebben we niet hoeven te wachten. Komen zeker nog eens terug.
ingesnoep .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben heerlijk genoten in restaurant 'De Stadstuyn'. Goede bediening en een heerlijk keuzemenu van de AH-restaurantactie met het wijnarrangement erbij. We komen terug.
keswil .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Nieuwe kaart bezorgde ons opnieuw een geslaagd AH-restaurantactie etentje! Nodigt uit voor een volgend keer. Uitkijkend naar een nieuwe kaart!
NenD .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was smakelijk en de porties waren goed. Voor het water moet betaald worden en bij een menu moet je direct alle gangen bestellen, terwijl wij graag over het dessert pas na het hoofdgerecht wilden beslissen. Dit was helaas niet mogelijk. De gangen volgden elkaar extreem snel op. Direct na het bestelde brood vooraf kwam het voorgerecht, direct na het voorgerecht kregen we het hoofdgerecht. We hebben daar een opmerking over gemaakt en konden toen van het nagerecht aangeven wannneer we het wensten, maar de ontvangst en het serveren gaf een sfeer van 'even een snelle hap' ipv een gezellig avondje uit. Jammer, want het eten was prima en verzorgd opgediend. Een compliment voor de keukenbrigade dus!
Gonnie K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Onhandige binnenkomst. Ziet er armoedig uit (ingang). Voor lang tafelen en deze prijs (behoorlijk prijzig) is ontspannen zitten en je voeten op de grond zetten op zijn minst gewenst..... helaas was dit bij ons niet mogelijk...we kregen een hoge tafel .... was ons van tevoren niet gemeld, jammer. Toiletten verdienen een opknapbeurt.
Eten was voldoende. Voor ons geen herhaling.
ger80 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, jassen worden aangenomen, personeel is zeer attent, goed advies over wijn en gerechten en heerlijk gegeten.