De Stadstuyn

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Stadstuyn

Rust en gastvrijheid

Gastvrij voor iedereen. Dat is de slogan van dit restaurant. De gerechten worden aangepast aan het seizoen en bij elke kaart wordt er gezorgd dat er genoeg keuze is om aan ieders eetwensen te voldoen. De sfeer is intiem en informeel en voor iedereen toegankelijk. Op het prachtige terras gelegen aan het restaurant is het ook goed vertoeven. Midden in het centrum van Nijmegen genieten van de rust van De Stadstuyn.

Meer informatie over restaurant De Stadstuyn

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant De Stadstuyn

Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten met een vriendelijke prettige bediening , zeer vriendelijke ontvangst. Service gericht in een gastvrije ambiance.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
paul L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellig restaurant , met een sfeer volle in richting, en het eten was echt heel goed .Echt een restaurant voor fijnproevers.
Chare M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was lekker, maar de creme brulee was te zoet. De bediening was vriendelijk. De service was snel en goed. De sfeer was gezellig.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Door het tekort aan zachte stoffering is de zaak erg lawaaierig. Het eten is echt lekker. Als je dan toch mijn jas aanreikt: waarom dan niet ook mijn jas open houden?
De kleding van de man die ons welkom heet: ruitjesbloes (met dikke buik) vond ik niet "gepast"
Sjur D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. Geen minpuntjes. We hadden van voorgerecht gewisseld omdat de smaak ons beter beviel. Puur persoonlijk
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Langs een drukke weg naar het centrum ligt dit restaurant. Gelukkig hoor je binnen niets van het voorbijrazende verkeer. Een warme en gezellige inrichting. Goede ruimte tussen de tafels.

Aangenaam en vlotte bediening. Mooie beknopte menukaart, goed gevarieerd. Lekkere gerechten, ruim geproportioneerd, maar het dessert lukte gelukkig nog. Gewoon een leuk adres.
hbongaarts .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prima restaurant en goed menu voor de AH actie. Ze vertelde ons dat ze zelfs twee maanden nadat de actie is verlopen ermee doorgaan en ze zelfs nog een nieuw (wild) menu gaan aanbieden. Heel prettig! We wonen niet in de buurt anders waren we zeker terug gekomen.
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eten erg lekker, met namen het vlees van de green egg, is erg lekker.
maar wachttijd was wat aan de lange kant, met name voor en na gerecht lieten op zich wachten.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ontvangst was redelijk, meer vriendelijkheid mag, werd later ook beter. Het eten was heerlijk, ambiance leuk.
Al met al tevreden over het bezoek.
Rens G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vriendelijke en attente service!
Anoniem99 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben bij De Stadstuyn gegeten naar aanleiding van de AH restaurant-actie.
Het tempo lag ontzettend hoog. Na een uur hadden we een broodplankje en 3 gangen gegeten. Door dit enorm hoge tempo zaten we erg snel vol en hebben we behoorlijk wat eten moeten laten staan.
Het restaurant zelf is prima wat uitstraling, geluidsniveau en bediening etc betreft.
Het eten vonden wij echter maar heel matig. De tonijncarpaccio vooraf was wel erg lekker. De tomaten-bruschetta vooraf was vooral een soort grove tomatensalade met wat brood. De hoofdgerechten waren beide bijzonder matig. De tagliatella had wel goede kip maar vooral een heel flauwig en laf melksausje. De hamburger was veeeeeeeel te klein voor het enorme broodje waar het op lag en daarnaast vond ik het vlees echt niet lekker. Ook het toetje viel tegen. We hadden de triffle met amarene kersen. Ik miste zoetigheid. Het was nu vooral heel veel, hele vaste room zonder veel smaak.
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Voor het eerst gegeten bij de Stadstuyn. Zeker niet de laatste keer. Een prima plek. Lekker gegeten, bediening meer dan oker, schappelijke prijzen.
Kelsey V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten met mijn schoonouders. We aten het "AH actiemenu" en we zagen dat er toch veel aandacht aan was besteed.
Anne1791 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Eerder deze week een heerlijke avond gehad bij de Stadstuyn in Nijmegen. Ik kan niets bedenken wat niet goed was. Prima ontvangst, heerlijk eten, goede bediening. In alle rust konden we eten, even wachten met het toetje....geen probleem. Ik kom zeker nog eens terug!
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening: aanrader
willem H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
het actie menu is prima keuze uit 3 voor- en 3 hoofd gerechten en 2 nagerechten.
het eten was prima en de bediening was vlot, we hebben heerlijk gegeten.
Anny K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We zijn heel vriendelijk ontvangen door het personeel. Het eten was heerlijk en meer dan voldoende voor de
prijs van het ah arrangement.
John V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Uiterst relaxte avond met goede, vriendelijke bediening en smakelijke gerechten. De kangoeroe-spies was verrassend en de vegetarische tagliatella ronduit zalig. Alleen de Thaïse kippensoep had weinig "Thais" en was wat gewoontjes. Uitstekend Grand dessert.
Ine D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Kom er graag terug vanwege de prettige bediening en de kwaliteit van het eten
Verder vind ik het niet nodig dat de recensie 120 tekens moet bevatten