De Stadstuyn

Graafseweg 32-34 6512 CC Nijmegen Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Stadstuyn

Rust en gastvrijheid

Gastvrij voor iedereen. Dat is de slogan van dit restaurant. De gerechten worden aangepast aan het seizoen en bij elke kaart wordt er gezorgd dat er genoeg keuze is om aan ieders eetwensen te voldoen. De sfeer is intiem en informeel en voor iedereen toegankelijk. Op het prachtige terras gelegen aan het restaurant is het ook goed vertoeven. Midden in het centrum van Nijmegen genieten van de rust van De Stadstuyn.

Meer informatie over restaurant De Stadstuyn

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten alleen jammer dat je voor kraanwater € 3,75 moet betalen dit vind ik geen handige zet.
We hadden korting met ah bonnen maar anders had ik hiervan iets gezegd.
margreet.denbutter92 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad in de Stadstuyn! Letterlijk in de tuin want het was een mooie, warme avond. Bediening was vriendelijk en het eten heerlijk. Zeker een aanrader.................
José E.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Geluidsniveau lastig aan te geven. Hoe de akoestiek binnen is weet ik niet, omdat we heerlijk buiten zaten.
Jammer dat daar wel gerookt mag worden in de tuin.
therese13 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Jammer dat voor de ah-actie een toch wat beperkt keuzemenu aanwezig was, waarvan ook niet kon worden afgeweken, ook niet tegen betaling. Alleen asperges kon je bijbestellen....
Pytr T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben een gezellig avondje gehad. Het eten was lekker, maar de porties waren heel erg groot. Jammer van al het weggegooide eten!
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Fijn dat er geen suiker in het eten verwerkt was. Smaken waren puur en fris. Was boven verwachting. Jammer dat er niet standaard kraan water wordt geserveerd; dit kan alleen per glas.
ria D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
heerlijk eten, goed van smaak, niet te zout, voldoende.
ga er zeker nog eens naar toe
ook de bediening was vriendelijk vrolijk gezellig.
goede prijs kaliteit.
h R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezellig in de tuin kunnen eten. Mooi restaurant met vriendelijke bediening. De gangen volgden zich snel op. Beetje standaard gerechten, maar wel lekker en goede porties.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heb al vaker gegeten bij de Stadstuyn, maar nu was het niet zo goed. We hadden ook vies bestek wat ook gelijk werd verwisseld, maar toch! Wij vonden ook de akoestiek niet zo goed, al met al de volgende keer bij een ander restaurant.
lindabelien .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten kwamen met een prima tempo achter elkaar; niet te snel. Was een beetje hinderlijk dat er vaak gevraagd werd of we nog iets wilden drinken.
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gezellig restaurant met heerlijk eten en een ruime keuze
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Er zijn toch wel een aantal punten waar jullie wat aan kunnen doen. Toilet bril is zeer instabiel (dames) Achter de kraan bij de wastafel is het zeer smerig, schimmel vorming. Ook de voegen van de wastafel zijn vies.
De servetten aan tafel doen echt afbreuk aan jullie uitstraling van een mooi, goed restaurant. Klein, er dun, past niet bij wat jullie willen zijn.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijk, in de sfeervolle tuin, gegeten via de AH restaurant actie. De porties waren tamelijk groot en het hoofdgerecht (tagliatelle) voor mij zelfs veel te veel. Maar alles smaakte uitstekend.
Bij het aangaan van de lampen buiten, bleken wij naast een knipperlicht te zitten, maar dit werd direct door de eigenaar opgelost.
Het enige minpuntje wat wij kunnen bedenken is dat het tafeltje waar wij zaten wiebelde en aan de kleine kant was. De serveerster kon nauwelijks alles kwijt.
van Run F.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
De gastheer/eigenaar was onverzorgd (in tegenstelling tot overig personeel) en onvriendelijk. Eten was matig. Jammer, voorheen betere ervaringen met dit restaurant.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Al vaker in dit restaurant geweest de afgelopen jaren. Het eten is op zich prima, ambiance goed en in de zomer is de achtertuin een aanwinst. Echter wat ons vaak (en steeds meer) stoort is de houding van de eigenaar. Hij verwelkomt je altijd persoonlijk, op zich een leuk gebaar, maar verder is hij afgemeten en kan er geen lachje van af. Als je bv. de keuze maakt voor kraanwater ipv de fles mineraalwater die op tafel staat merk je dat het slecht valt: de fles wordt dan met een driftig gebaar van tafel gehaald. En dat terwijl wij genoeg uitgeven aan een aperitief en een goede fles wijn! De rest van het personeel (vnl jonge mensen, studenten) is vriendelijker, maar ook daar houdt de eigenaar de regie strak in handen: regelmatig zie je zijn strakke blik door de zaak heen gaan om het personeel te sturen en te instrueren. Ik denk dan ook dat dit tevens de reden is voor de wat afstandelijke houding van het team: doorwerken en geen praatje tussendoor, ook niet met de klant, dat is het devies.
Anne-Marit K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Bij het eten was er een goeie prijs/ kwaliteit verhouding. De service laat nog veel te wensen over. Het voor- en hoofdgerecht kwam heel snel na elkaar, de wijn van voorgerecht was nog niet eens op. Na het hoofdgerecht gaven wij aan rustig aan te willen doen en rustig te kijken voor het dessert. Tot 4x toe kwam het personeel vragen of wij het al wisten, terwijl wij aangegeven hadden zelf een seintje te geven wanneer wij zo ver zouden zijn. De dessertwijn die wij besteld hadden voor voor bij dessert kwam pas toen het ijs al bijna gesmolten was, hier werd overigens geen excuus voor aangeboden. Tip: laat je personeel communiceren met je gasten ipv plichtmatig steeds de zelfde vragen te stellen.
ater .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
ben er 2 x geweest vind het niet gezellig ,echt een vreettent weinig charme helaas aardige bediening maar een zaak zonder hart!
R. P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Wij hebben afgelopen zondag prima gegeten bij De Stadstuyn. De sfeer is prima, muziek niet te hard, mooi tropisch aquarium en een net interieur. De bediening is goed. Je wordt bij binnenkomst netjes/correct ontvangen door gastheer/eigenaar. Maar als hij een vriendelijke blik en meer spontaniteit bij zou tonen, dan was de ontvangst perfect geweest.
Het eten was smaakvol, niet te krachtig. De soep was niet top(persoonlijk) maar verder totaal niks te klagen, zeker niet vanwege de prijs/kwaliteitsverhouding via een voucher waardoor de keuze beperkt was.
Janita K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heel gezellig en leuk restaurant, sfeer Is heel prettig. Gastheer was erg vriendelijk en hield goed rekening met glutenvrije dieet. Menukaart Is goed, eten was heerlijk. Aanrader!