De Stadstuyn

Graafseweg 32-34 6512 CC Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant De Stadstuyn

Rust en gastvrijheid

Gastvrij voor iedereen. Dat is de slogan van dit restaurant. De gerechten worden aangepast aan het seizoen en bij elke kaart wordt er gezorgd dat er genoeg keuze is om aan ieders eetwensen te voldoen. De sfeer is intiem en informeel en voor iedereen toegankelijk. Op het prachtige terras gelegen aan het restaurant is het ook goed vertoeven. Midden in het centrum van Nijmegen genieten van de rust van De Stadstuyn.

Meer informatie over restaurant De Stadstuyn

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Keswil .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
NenD .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was smakelijk en de porties waren goed. Voor het water moet betaald worden en bij een menu moet je direct alle gangen bestellen, terwijl wij graag over het dessert pas na het hoofdgerecht wilden beslissen. Dit was helaas niet mogelijk. De gangen volgden elkaar extreem snel op. Direct na het bestelde brood vooraf kwam het voorgerecht, direct na het voorgerecht kregen we het hoofdgerecht. We hebben daar een opmerking over gemaakt en konden toen van het nagerecht aangeven wannneer we het wensten, maar de ontvangst en het serveren gaf een sfeer van 'even een snelle hap' ipv een gezellig avondje uit. Jammer, want het eten was prima en verzorgd opgediend. Een compliment voor de keukenbrigade dus!
Gonnie K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Onhandige binnenkomst. Ziet er armoedig uit (ingang). Voor lang tafelen en deze prijs (behoorlijk prijzig) is ontspannen zitten en je voeten op de grond zetten op zijn minst gewenst..... helaas was dit bij ons niet mogelijk...we kregen een hoge tafel .... was ons van tevoren niet gemeld, jammer. Toiletten verdienen een opknapbeurt.
Eten was voldoende. Voor ons geen herhaling.
Ger80 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, jassen worden aangenomen, personeel is zeer attent, goed advies over wijn en gerechten en heerlijk gegeten.
Susanne M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Super fijn dat er kraanwater wordt geschonken! Een dikke plus! ......................................................
J-lemmens .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Op zondagavond met vier personen uit eten geweest bij de Stadstuyn (met de AH-bon). Wij waren hier alle vier nog niet eerder geweest maar vonden het gezellig en lekker en komen vast en zeker nog eens terug.

Minpunt: Jammer dat er een speciaal AH menu is waar je uit moet kiezen en je niet gewoon van de kaart kunt kiezen. Op deze manier maak je dan niet echt kennis met de gebruikelijke keuken, lijkt me.

Pluspunt: De papadums met garnalencocktail vielen erg in de smaak, dus zeker een aanrader! Dit geldt trouwens ook voor het toetje (de appel trifle), erg machtig maar héérlijk!
Anshelmink .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Lekker gegeten, lekker wijntje erbij, bedienend personeel is erg vriendelijk, de ontvangst weer minder vriendelijk, vaker meegemaakt, zeker als je met AH actie komt, maar ook zonder actie valt me dat bij de Stadstuyn vaker op.
Bij andere restaurants altijd een warme ontvangst .
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Eten werd mooi gepresenteerd, korte wachttijd. We vonden alles flauw en vlak van smaak. We waren nu met AH actie en dan was prijs kwaliteit verhouding voldoende. Als we het dubbele hadden moeten betalen vonden wij dit het echt niet waard.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Eten werd mooi gepresenteerd echter alles had weinig smaak. Keuze uit gerechten was goed maar iedereen vond het erg flauw.
AnneMarieUitNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Met AH restaurantactie gegeten: caesarsalade met gerookte zalm, lekker. Wild zwijn, ook lekker. Ik vind de dikke frieten van de Stadstuijn heel bijzonder. Er wordt apart groente, friet en salade bij het menu geserveerd. Als toetje de tiramisu cheesecake. Die was wel aardig, maar niet heel bijzonder. Goede prijs-kwaliteitverhouding met de AH actie, €15,50 voor dit driegangen menu is zeer schappelijk.
Fjooster .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met AH restaurantactie hebben we heerlijk gegeten bij de Stadstuyn in Nijmegen.
Een driegangenmenu voor twee personen voor de prijs van één.
Op die manier is het leuk uit eten te gaan.
ACM .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
AH menu keus uit 3 gerechten
kwaliteit van de gerechten varierend :
een + voor de caesar salade, de wildzwijn met pruimen en de tiramisu
de rest was niet bijzonder
Lonneke T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was oke. De gerechten waren wat bijzonderder, maar de kwaliteit viel tegen. Dan eet ik liever simpel en lekker in plaats van speciaal en mwoah. De service viel tegen. Het grootste gedeelte van de avond hielp een oudere man ons, deze keek erg chagrijnig en was ook gewoon bot. Ik zag later dat hij dat bij andere tafels ook was, dus het lag niet alleen aan ons. De jongere dame en heer waren wel heel vriendelijk dus die maakte gelukkig nog wat goed. Al en al was het eten best te doen, maar zou ik het niet de moeite waard vinden om terug te komen. Daarvoor zitten er veel te veel betere restaurantjes in Nijmegen in dezelfde prijsrange.
Sacha B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het eten was voor de derde keer op rij weer erg goed. Duidelijk dat hier in de keuken met aandacht aan gewerkt wordt. Niet standaard.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Aanrader. Wel jammer, vlees wat echt kiud/rauw in het midden. Wel gemeld, niks mee gedaan. Daarnaast is er een speciaal menu voor de AH actie. Wel goede keuzes en lekker.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Bij binnenkomst prettig ontvangst, onze gereserveerde tafel stond voorbereid klaar! Vlotte bediening, het eten stond vlot op tafel. We zaten wel tegenover de keuken/bar en aangezien het aan het begin van de avond nog rustig was hing hier veel bediening rond, dat vonen we niet zo prettig. Later, toen het druk werd, loste zich dit vanzelf op. Jammer dat er steeds iemand anders van de bediening langskomt om iets te brengen of te halen. Al met hadden we een prima ervaring!
Stuurwold .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
15-10 gegeten, we hadden het AH menu, voorgerecht papadum met groenten en hoofdgerecht deze was heerlijk, bijzondere smaak ook
Kangaroe spies en bijgerechten grote frieten, bakjes met salades , venkel prima allemaal
Wijnkeuze; huiswijn Shiraz smaakvol
De bediening was erg vriendelijk, goede service , attent ook
Kortom ; wij komen hier echt terug , hebben een prima avond avond gehad !
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We hebben er heerlijk gegeten met de AlbertHeijnactie. De naam van het voorgerecht weet ik niet meer maar was heerlijk licht en bijzonder. Het hoofdgerecht, kangoeroe, was uitstekend bereid. Ook de grand koffie en thee waren uitstekend verzorgd. Het enige minpuntje was de rekening voor het water. Wanneer mensen alleen water drinken tijdens het diner dan mogen ze er voor betalen maar wanneer mensen vier glazen wijn drinken moet m.i. het water gratis zijn!
Maryam P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het is er donker en weinig gezelligheid. De bediening was neutraal en er zat niks extra's bij. Voor een brasserie is de wijn erg prijzig. Het voorgerecht is heel simpel, te veel van alles en weinig smaak. Het hoofdgerecht was de kangoeroe biefstuk te doorgebrakken en taai. Weinig groenten werden er geserveerd zoals bloemkool. Het toetje smaakte heb meest. Lekker ijs met mango bavarois. Wij zullen hier jammer genoeg niet meer snel terug gaan.
Nayra06 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Mooie ambiance, goede sfeer, prima eten alleen iets te rumoerig, maar ja dat kun je verwachten op een zaterdagavond. Kort om: prima avond / eten gehad.