De Stadstuyn

Graafseweg 32-34 6512 CC Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant De Stadstuyn

Rust en gastvrijheid

Gastvrij voor iedereen. Dat is de slogan van dit restaurant. De gerechten worden aangepast aan het seizoen en bij elke kaart wordt er gezorgd dat er genoeg keuze is om aan ieders eetwensen te voldoen. De sfeer is intiem en informeel en voor iedereen toegankelijk. Op het prachtige terras gelegen aan het restaurant is het ook goed vertoeven. Midden in het centrum van Nijmegen genieten van de rust van De Stadstuyn.

Meer informatie over restaurant De Stadstuyn

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
celinemthissen .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Prijs - kwaliteit verhouding klopt niet.
De gerechten zijn zwak op smaak, niet bijzonder, maar wel prima.

De service is netjes en correct. Er is aandacht voor de klant en er wordt op de juiste momenten opgemerkt als glazen leeg zijn.

Inrichting is mooi alleen is de akoestiek van de ruimte niet goed. Het is er snel roumoerig.

Gezien de verkeerde prijs - kwaliteit verhouding zou ik hier niet snel een tweede keer heen gaan
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
LMIVN .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Vlak voor Kerstmis 2016 hebben mijn vrouw en ik hier ook al gegeten. Dat we met onzer spaarkaart van AH opnieuw gingen wijst al op een positieve ervaring.
We mochten kiezen uit enkele voor-, hoofdgerechten en desserts. Pluspunt vinden wij dat je in vergelijking met veel restaurants behoorlijk wat groente krijgt.
Alles wordt goed klaargemaakt, het bord wordt mooi opgemaakt en het is ook nog eens lekker. Geen bijzondere gerechten, dat niet, maar degelijke kost.
De huiswijn was in orde. Ik had de keuze uit drie soorten wit en drie soorten rood. Rosé weet ik niet, dat drink ik nooit.
Het tempo is aangenaam. Niet overhaast, maar lang wachten is er ook niet bij.
Dus we gaan hier vaker heen.
m.poels .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten was erg lekker. De porties zeer ruim. De keuze maakt het moeilijk om een volgende keer een alternatief (van de Albert Heijn-kaart) te kiezen.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Smakelijke voor- en hoofdgerechten: zowel vlees, vis als vegetarisch en super nagerechten. Vriendelijke en vlotte bediening. Bij vertrek werden in één keer onze jassen tevoorschijn getoverd!
I. V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken! Complimenten voor de manier waarop je bij de ingang ontvangen wordt en ook bij vertrek weer uitgeleide gedaan wordt. Erg vriendelijk en attent! Zeker voor herhaling vatbaar.
LMIVN .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Met de AH-kaart hier gegeten. We konden kiezen uit diverse gerechten. We hadden aangegeven dat we op tijd wilden vertrekken i.v.m. concertbezoek en daarmee werd uitstekend rekening gehouden.
Bediening erg vriendelijk, eten gewoon lekker, wijn eveneens. Aparte en leuke manier van thee serveren.
Bij koffie lekkere kleine zoetigheidjes. Koffie was niet vermeld op rekening. Toen wij daarop wezen kregen we de koffie cadeau.
Wij hadden hier nog nooit gegeten en en we wonen vlakbij. Reden om vaker te gaan. Erg tevreden naar het concert gegaan.
l.burghart .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. De kipsalade vooraf erg smaakvol. De biefstuk was super zacht en werkelijk uitstekend klaar gemaakt. Bijgerechten waren divers en voldoende. Bediening is kundig en vriendelijk. Kortom echt een aanrader voor een heerlijk avondje dineren!
RR87 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prettige, persoonlijke ontvangst en bediening. Net wat luxer allemaal dan gemiddeld, met uitstekend eten en een aangename sfeer!
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de service was buitengewoon goed. Hoewel het toch gezellig druk was, hebben we niet hoeven te wachten. Komen zeker nog eens terug.
ingesnoep .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben heerlijk genoten in restaurant 'De Stadstuyn'. Goede bediening en een heerlijk keuzemenu van de AH-restaurantactie met het wijnarrangement erbij. We komen terug.
keswil .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Nieuwe kaart bezorgde ons opnieuw een geslaagd AH-restaurantactie etentje! Nodigt uit voor een volgend keer. Uitkijkend naar een nieuwe kaart!
NenD .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was smakelijk en de porties waren goed. Voor het water moet betaald worden en bij een menu moet je direct alle gangen bestellen, terwijl wij graag over het dessert pas na het hoofdgerecht wilden beslissen. Dit was helaas niet mogelijk. De gangen volgden elkaar extreem snel op. Direct na het bestelde brood vooraf kwam het voorgerecht, direct na het voorgerecht kregen we het hoofdgerecht. We hebben daar een opmerking over gemaakt en konden toen van het nagerecht aangeven wannneer we het wensten, maar de ontvangst en het serveren gaf een sfeer van 'even een snelle hap' ipv een gezellig avondje uit. Jammer, want het eten was prima en verzorgd opgediend. Een compliment voor de keukenbrigade dus!
Gonnie K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Onhandige binnenkomst. Ziet er armoedig uit (ingang). Voor lang tafelen en deze prijs (behoorlijk prijzig) is ontspannen zitten en je voeten op de grond zetten op zijn minst gewenst..... helaas was dit bij ons niet mogelijk...we kregen een hoge tafel .... was ons van tevoren niet gemeld, jammer. Toiletten verdienen een opknapbeurt.
Eten was voldoende. Voor ons geen herhaling.
ger80 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, jassen worden aangenomen, personeel is zeer attent, goed advies over wijn en gerechten en heerlijk gegeten.
Susanne M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Super fijn dat er kraanwater wordt geschonken! Een dikke plus! ......................................................
j-lemmens .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Op zondagavond met vier personen uit eten geweest bij de Stadstuyn (met de AH-bon). Wij waren hier alle vier nog niet eerder geweest maar vonden het gezellig en lekker en komen vast en zeker nog eens terug.

Minpunt: Jammer dat er een speciaal AH menu is waar je uit moet kiezen en je niet gewoon van de kaart kunt kiezen. Op deze manier maak je dan niet echt kennis met de gebruikelijke keuken, lijkt me.

Pluspunt: De papadums met garnalencocktail vielen erg in de smaak, dus zeker een aanrader! Dit geldt trouwens ook voor het toetje (de appel trifle), erg machtig maar héérlijk!
anshelmink .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Lekker gegeten, lekker wijntje erbij, bedienend personeel is erg vriendelijk, de ontvangst weer minder vriendelijk, vaker meegemaakt, zeker als je met AH actie komt, maar ook zonder actie valt me dat bij de Stadstuyn vaker op.
Bij andere restaurants altijd een warme ontvangst .
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Eten werd mooi gepresenteerd, korte wachttijd. We vonden alles flauw en vlak van smaak. We waren nu met AH actie en dan was prijs kwaliteit verhouding voldoende. Als we het dubbele hadden moeten betalen vonden wij dit het echt niet waard.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Eten werd mooi gepresenteerd echter alles had weinig smaak. Keuze uit gerechten was goed maar iedereen vond het erg flauw.