De Stadstuyn

Graafseweg 32-34 6512 CC Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant De Stadstuyn

Rust en gastvrijheid

Gastvrij voor iedereen. Dat is de slogan van dit restaurant. De gerechten worden aangepast aan het seizoen en bij elke kaart wordt er gezorgd dat er genoeg keuze is om aan ieders eetwensen te voldoen. De sfeer is intiem en informeel en voor iedereen toegankelijk. Op het prachtige terras gelegen aan het restaurant is het ook goed vertoeven. Midden in het centrum van Nijmegen genieten van de rust van De Stadstuyn.

Meer informatie over restaurant De Stadstuyn

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Al vaker in dit restaurant geweest de afgelopen jaren. Het eten is op zich prima, ambiance goed en in de zomer is de achtertuin een aanwinst. Echter wat ons vaak (en steeds meer) stoort is de houding van de eigenaar. Hij verwelkomt je altijd persoonlijk, op zich een leuk gebaar, maar verder is hij afgemeten en kan er geen lachje van af. Als je bv. de keuze maakt voor kraanwater ipv de fles mineraalwater die op tafel staat merk je dat het slecht valt: de fles wordt dan met een driftig gebaar van tafel gehaald. En dat terwijl wij genoeg uitgeven aan een aperitief en een goede fles wijn! De rest van het personeel (vnl jonge mensen, studenten) is vriendelijker, maar ook daar houdt de eigenaar de regie strak in handen: regelmatig zie je zijn strakke blik door de zaak heen gaan om het personeel te sturen en te instrueren. Ik denk dan ook dat dit tevens de reden is voor de wat afstandelijke houding van het team: doorwerken en geen praatje tussendoor, ook niet met de klant, dat is het devies.
Anne-Marit K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Bij het eten was er een goeie prijs/ kwaliteit verhouding. De service laat nog veel te wensen over. Het voor- en hoofdgerecht kwam heel snel na elkaar, de wijn van voorgerecht was nog niet eens op. Na het hoofdgerecht gaven wij aan rustig aan te willen doen en rustig te kijken voor het dessert. Tot 4x toe kwam het personeel vragen of wij het al wisten, terwijl wij aangegeven hadden zelf een seintje te geven wanneer wij zo ver zouden zijn. De dessertwijn die wij besteld hadden voor voor bij dessert kwam pas toen het ijs al bijna gesmolten was, hier werd overigens geen excuus voor aangeboden. Tip: laat je personeel communiceren met je gasten ipv plichtmatig steeds de zelfde vragen te stellen.
ater .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
ben er 2 x geweest vind het niet gezellig ,echt een vreettent weinig charme helaas aardige bediening maar een zaak zonder hart!
R. P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Wij hebben afgelopen zondag prima gegeten bij De Stadstuyn. De sfeer is prima, muziek niet te hard, mooi tropisch aquarium en een net interieur. De bediening is goed. Je wordt bij binnenkomst netjes/correct ontvangen door gastheer/eigenaar. Maar als hij een vriendelijke blik en meer spontaniteit bij zou tonen, dan was de ontvangst perfect geweest.
Het eten was smaakvol, niet te krachtig. De soep was niet top(persoonlijk) maar verder totaal niks te klagen, zeker niet vanwege de prijs/kwaliteitsverhouding via een voucher waardoor de keuze beperkt was.
Janita K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heel gezellig en leuk restaurant, sfeer Is heel prettig. Gastheer was erg vriendelijk en hield goed rekening met glutenvrije dieet. Menukaart Is goed, eten was heerlijk. Aanrader!
De tafel van Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en super aardige gastheer. Wij gaan hier zeker vaker eten.
Carla V.
Heerlijk gegeten met mijn dochter !!! Komen zeker nog eens terug .
Pauline L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten op 4 maart 2017.
gerriegerrits1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met AH actie:
de keuze uit gerechten was redelijk (4 stuks), maar allemaal ogenschijnlijk wat "goedkoop". De smaak was echter verrassend fijn. € 31,50 voor zo een driegangendiner zou ik normaal veel te duur vinden.
De sfeer en bediening waren goed.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Jassen werden netjes aangenomen. Voorgerecht was heerlijk. Hoofdgerecht viel een beetje tegen. Lag misschien ook aan de keuze. Nagerecht was weer prima.
jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
we hebben er heerlijk gegeten en een goede bediening het was een geslaagde avond
het is een gezellig restaurant
groet jacqueline en willeke
bepenwil .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het AH menu kostte 31,50 helaas was het geleverde menu niet waard volgens mij was de kosten van het tweede gratis menu in deze prijs verwerkt. De keuze van de menukaart was beperkt. we gebruiken de ah actie om kennis te maken met nieuwe restaurants helaas valt de stadstuinen af. Nog een tip voor de gerant pas uw kleding aan
Herma K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Net iets alerter met glazen opruimen die niet gebruikt worden en dan is het helemaal top!
Leuke presentatie van de gerechten. Mooi opgemaakt.
Celine T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Prijs - kwaliteit verhouding klopt niet.
De gerechten zijn zwak op smaak, niet bijzonder, maar wel prima.

De service is netjes en correct. Er is aandacht voor de klant en er wordt op de juiste momenten opgemerkt als glazen leeg zijn.

Inrichting is mooi alleen is de akoestiek van de ruimte niet goed. Het is er snel roumoerig.

Gezien de verkeerde prijs - kwaliteit verhouding zou ik hier niet snel een tweede keer heen gaan
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Nog één Albert Heijn-kaart over en omdat De Stadstuyn de vorige keer goed was bevallen bij deze actie, besloten we om dit restaurant nogmaals te bezoeken. Die vorige keer was het hartje zomer en konden we buiten eten, wat de herinnering waarschijnlijk behoorlijk positief heeft gekleurd. Eten, bediening en sfeer waren niet slecht maar veel meer valt er ook niet over te zeggen. Niets sprong er duidelijk uit in positieve zin. De biefstuk van het hoofdgerecht was het hoogtepuntje, maar dat kan ook aan persoonlijke smaak hebben gelegen.
LMIVN .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Vlak voor Kerstmis 2016 hebben mijn vrouw en ik hier ook al gegeten. Dat we met onzer spaarkaart van AH opnieuw gingen wijst al op een positieve ervaring.
We mochten kiezen uit enkele voor-, hoofdgerechten en desserts. Pluspunt vinden wij dat je in vergelijking met veel restaurants behoorlijk wat groente krijgt.
Alles wordt goed klaargemaakt, het bord wordt mooi opgemaakt en het is ook nog eens lekker. Geen bijzondere gerechten, dat niet, maar degelijke kost.
De huiswijn was in orde. Ik had de keuze uit drie soorten wit en drie soorten rood. Rosé weet ik niet, dat drink ik nooit.
Het tempo is aangenaam. Niet overhaast, maar lang wachten is er ook niet bij.
Dus we gaan hier vaker heen.
m.poels .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten was erg lekker. De porties zeer ruim. De keuze maakt het moeilijk om een volgende keer een alternatief (van de Albert Heijn-kaart) te kiezen.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Smakelijke voor- en hoofdgerechten: zowel vlees, vis als vegetarisch en super nagerechten. Vriendelijke en vlotte bediening. Bij vertrek werden in één keer onze jassen tevoorschijn getoverd!
I. V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken! Complimenten voor de manier waarop je bij de ingang ontvangen wordt en ook bij vertrek weer uitgeleide gedaan wordt. Erg vriendelijk en attent! Zeker voor herhaling vatbaar.
l.burghart .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. De kipsalade vooraf erg smaakvol. De biefstuk was super zacht en werkelijk uitstekend klaar gemaakt. Bijgerechten waren divers en voldoende. Bediening is kundig en vriendelijk. Kortom echt een aanrader voor een heerlijk avondje dineren!
LMIVN .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Met de AH-kaart hier gegeten. We konden kiezen uit diverse gerechten. We hadden aangegeven dat we op tijd wilden vertrekken i.v.m. concertbezoek en daarmee werd uitstekend rekening gehouden.
Bediening erg vriendelijk, eten gewoon lekker, wijn eveneens. Aparte en leuke manier van thee serveren.
Bij koffie lekkere kleine zoetigheidjes. Koffie was niet vermeld op rekening. Toen wij daarop wezen kregen we de koffie cadeau.
Wij hadden hier nog nooit gegeten en en we wonen vlakbij. Reden om vaker te gaan. Erg tevreden naar het concert gegaan.