De Stadstuyn

Graafseweg 32-34 6512 CC Nijmegen Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Stadstuyn

Rust en gastvrijheid

Gastvrij voor iedereen. Dat is de slogan van dit restaurant. De gerechten worden aangepast aan het seizoen en bij elke kaart wordt er gezorgd dat er genoeg keuze is om aan ieders eetwensen te voldoen. De sfeer is intiem en informeel en voor iedereen toegankelijk. Op het prachtige terras gelegen aan het restaurant is het ook goed vertoeven. Midden in het centrum van Nijmegen genieten van de rust van De Stadstuyn.

Meer informatie over restaurant De Stadstuyn

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Joëlle V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heeeeeeerlijk gegeten! Super afsluiting voor de vakantie. Overigens wel erg veel maar een van de serveersters maakte een opmerking "niet met honger naar huis'
Dat klopt zeker
J.W. H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
fijn om te zijn en weer terug te keren. Zeker op het buitenterras met veel soorten bloemen. zag er verzorgd uit.
de borden waren netjes opgemaakt en de wijnen van goede kwaliteit.
bastiaanschuur .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Daan N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Goed restaurant, prachtig gelegen. Licht te zout ossenhaasje ontvangen.
Mathieu V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Lekker gegeten in een informele ambiance voor een redelijke prijs.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Alleen werd alles zeer snel geserveerd. Vind ik zelf nooit zo prettig, dus met anderhalf uur stonden wij weer buiten. Maar het eten was goed.
Miriam R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Prima, lekker gegeten, vlotte bediening, prijs kwaliteit goed! Buiten terras sfeervol en rustig en toch midden in de stad.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben er heerlijk gegeten met de albert heijn actie. vooraf tonijn die was zeer vers en goed en parmaham met meloen. Spreekt voor zich. later hele grote rundvlees burger met heerlijke bijgerechten zoals bloemkool ,huisgemaakte friet en salade en couscous. veel te veel... toen nog het toetje aardbeien met ijs en sabayon en triffle met amarene. daar zaten er maar 3 in dat was jammer. Het ijs daarin tegen was heerlijk. Was gezellig vol en Je kunt ook buiten eten . Gastheer erg netjes en gezellig. Voor herhaling vatbaar . Alleen het broodplankje vooraf sloeg nergens op voor 5 euro beetje olie en boter verder nix... Miste de pesto of eventuele tomatendip....
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Erg lekker en vooral veel gegeten! Wel jammer was de prijs van het brood vooraf: bijna 5 euro. Behalve dat heel fijn gezeten!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Leuke locatie en een goede menukaart. Porties zijn ruim bemeten en alles is heerlijk vers. De prima rode wijn die wij dronken was een huiswijn die per fles, glas en karaf kan worden geserveerd en als aanrader op de kaart wordt vermeld. Wij hadden twee gangen met koffie na en stonden in minder dan twee uur weer buiten. Er wordt dus zeer vlot geserveerd.
Bediening is vriendelijke en correct.
jamie_tervit00 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij Restaurant StadsTuyn. De kangoeroe spies was heerlijk, met daarbij hun eigen vers gemaakte friet, maakte de avond helemaal compleet!! Restaurant Stadstuyn is voor mij zeker voor herhaling vatbaar!!
Floor J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, met net wat apartere/andere dingen dan gewoonlijks op de kaart. Snelle service, echter minder sympathiek voor de arme studenten onder ons. De zaak is redelijk informeel.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima restaurant om even goed te eten.Porties zijn erg royaal.
Als het drukker wordt is het wel rumoerig.
Bediening is erg vlot,soms te vlot
José V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Mooi 3 gangen keuzemenu. Voor elk wat wils. M.n.d. vissalade als hoofdgerecht was zag er prachtig uit en zeer smaakvol. De buitenzitplaatsen zien er heel gezellig uit en toen het weer een beetje onstuimig werd mochten we snel verhuizen naar binnen.
Celine V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het eten was op zich wel lekker, maar niet bijzonder. De service daarentegen was goed. De inrichting van het restaurant vond ik wat simpel.
sopra53 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Verrassend terras aan de achterkant, binnen tafels veel te dicht op elkaar. Bediening vlot, vriendelijk, behulpzaam.
Menukaart met een niet altijd alledaagse keuze, mooi!
Voorgerecht groene aspergesalade met avocado matig, prijs onwaardig. Tussen een hoop krulsla en voldoende avocado-stukjes was het zoeken naar een handvol flintertjes groene asperges.
Ook hier heeft de groenvoer-ziekte toegeslagen. Een bord wird optisch opgevuld met sla, die een belediging is voor het oog, de neus en de smaak. De oorspronkelijke smaak van de hoofdbestanddelen wordt met de overbodige toevoeging van sla geweld aangedaan (bijv. Vitello tonnato of carpaccio op of onder een berg sla, brrrrr.
Eten verder prima, mooi wijn/koffiearrangement met verschillende wijnkeuzes.
anneke.de.vries .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
ze deden wel aardig maar ze waren niet vriendelijk. bovendien waren wij getuige van het feit dat een gezelschap van 4 aan een tafel van 6 was gaan zitten (in een verder tamelijk leeg restaurant - binnen - ) en weggestuurd werd van die tafel, want die was voor 6 en niet voor 4. Wij zelf mochten best tijdens het diner verkassen van buiten naar binnen als het te koud zou worden, maar dan wel tussen de gangen, niet als ze net alles hadden neergezet.
Dat kan vriendelijker en gastvrijer.
Gillian V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Eten is heerlijk. Horeca is geen hobby maar een vak, dat snapt de bediening van de Stadstuyn heel goed. Wij voelden ons wederom welkom, gewild en we werden geen moment uit het oog van de bediening verloren.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit. Service en bediening heel goed. Het was gezellig druk. Alleen de muziek was heel saai en zacht. Het had wel ietsjes harder gekund en wat sfeervollere muziek.
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De gastheer was heel vriendelijk en attent. Zwaaide iedere klant uit, duidelijk liefde voor zijn zaak! Heel mooi om te zien. Toch heb ik 'ontvangst en service' een Redelijk gegeven, omdat we omdat de gerechten heel snel achter elkaar kwamen en we om half 10 gevraagd werden of we nog koffie wilden of dat het apparaat uitgezet kon worden. Dit vond ik jammer aangezien we pas om 8 uur aan waren gekomen voor een 3-gangen menu. We hadden wel wat langer willen tafelen. Verder een heel mooi restaurant en de gerechten waren echt heerlijk!