De Stadshoeve Park & Bistro

Navigatie arendshorstlaan 22 (rechts aanhouden) 8043 MV Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant De Stadshoeve Park & Bistro

Ontsnappen aan de hectiek van alledag, laat de kinderen heerlijk spelen en geniet van de natuur en (h)eerlijk eten! Dit doe je in het hart van Stadshagen bij Bistro de Stadshoeve, onderdeel van park de Stadshoeve. Bij Bistro de Stadshoeve ben je even weg uit de drukte. Het is een plek voor jonge gezinnen, fietsers, genieters, zakelijke ontmoetingen en voor iedereen die zin heeft in iets lekkers. Wij werken uitsluitend samen met boeren uit de omgeving. Biologisch, puur en (h)eerlijk.

Bistro de Stadshoeve is dé plek waar je terecht kunt voor een kopje koffie, maar ook kunt genieten van een lekkere lunch of een mooi gerecht met goede wijn in de avond.

Meer informatie over restaurant De Stadshoeve Park & Bistro

Zondag 10:00 t/m 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Stadshoeve Park & Bistro

Mark K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Leuke plaats om in park wat te eten. Kindvriendelijk. Porties zijn niet al te groot naar wel lekker. Vriendelijke bediening
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Prachtige plek. eten was ok maar echt niet biologisch! bediening bijna knullig. geen probleem met jonge mensen maar leer ze dan beetje hoe het werkt. Er liepen 3 meisjes om max 10 tafels te bedienen. De ervaren man was gewoon onvriendelijk of verlegen laten we dat maar in het midden houden. Dus gemiste kans.
Heidi G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het was een teleurstelling. De bistro oogt rommelig, chaotisch. Toiletten niet fris en schoon, overvolle prullenbak.
Zeer lange wachttijd, een uur met kinderen is niet prettig. Er werd niet voor een tweede keer gevraagd of we te drinken wilden. Nagerecht bestellen duurde erg lang.

Bij binnenkomst moest er eerst plaats gemaakt worden. Dit kwam niet gastvrij over, want we hadden gereserveerd. Ribeye was erg klein. Voor dit bedrag verwacht ik wel meer vlees. Hij was wel lekker. De spareribs waren te gaar. Het vlees hoort niet van het bot al te vallen, je moet het eraf kunnen trekken. De sausjes waren wel goed. Fruit in de sorbet was niet pitloos. Kortom de kok heeft nog veel te verbeteren.
De runderburger, friet en de pannenkoeken waren wel in orde.
Karolien K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Fijn zitten op een heerlijk terras met goede bediening. Ik ga er zeker nog een keer eten.
R. B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Super gegeten! Gezellige bediening.
Ze hebben buiten prima stoelen en banken. Bovendien erg goede parasols waardoor het aangenaam vertoeven is.
Beste R. Brandeburg, bedankt voor uw vertrouwen en positieve recensie. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Bistro de Stadshoeve
Eko N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Een tegenvaller, we moesten lang wachten op ons drinken en eten. Vette vingers op het roséglas, sla die dreef in de dressing, aangebrande randen op de loempia. Alleen de friet was overheerlijk. En dat voor een best bedrag. Geen herhaling voor ons bij de Stadshoeve. Jammer.
Beste Eko Nas, zoals ook al op jullie recensie op Facebook gereageerd vinden we het heel spijtig om via deze wegen te horen dat jullie niet tevreden zijn. We hadden het nl. graag ter plekke voor u opgelost en zijn meerdere malen aan tafel geweest of alles naar wens was. We hebben daar niet de indruk gekregen dat u niet tevreden was, misschien onze fout, excuses daarvoor. Helaas zijn wij ook mensen en schatten we soms situaties niet goed in, dat was op het moment dat u er was dan ook het geval. Mochten we ooit nog een kans krijgen het goed te maken dan doen we dat graag op onze bijzondere locatie met onze duurzame producten en speciale mensen. Met vriendelijke groet team bistro de Stadshoeve
Grytsje K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Fijne plek, heerlijk eten, aardige bediening (ondanks de drukte toch de tijd vindend om regelmatig te checken of alles in orde was). Hier gaan we vaker heen!
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Het restaurant ligt mooi afgelegen van de drukte en midden in de natuur voelt het terwijl dit toch niet zo is. Hierdoor kan tijdens het eten genoten worden van zingende vogels en kinderen kunnen in alle rust en plezier spelen. Dit creeert een hele prettige, rustige en uitnodigende sfeer waar ik erg van houd en genoten van heb. Deze sfeer wordt ook voor gezet in het restaurant zelf.
Jarno D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten! Vertraging door het niet uitvragen van het hoofdmenu (kan gebeuren) werd ruimschoots goedgemaakt. Niet alleen door een drankje maar zeker ook door de heerlijke smaak en goede kwaliteit. Aanrader!
Cor O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
...............................................................Gekozen voor apergediner. Een prettige en vlotte bediening..............................................................................................
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
smakelijk, en goed eten. Een supermooie plek om te zijn zeker met kinderen. Volop in ontwikkeling.
Bediening moet nog wel heel veel leren wat afdoet aan je avondje uit of je lunch. Heel jammer.
Marjolein N.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk eten! Menukaart vind ik wat ingewikkeld opgesteld. Het is niet geheel duidelijk qua prijs en wat mogelijk is.
Tafeltjes zijn wel wat dicht op elkaar en de stoelen zitten niet heel comfortabel.
Leuke locatie!
emkogelman .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Fijne High tea gehad, lekker buiten op het volle terras gezeten. Er was genoeg personeel. Misschien de keus vd smaakjes thee wat uitbreiden.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk rustig kunnen eten; terwijl kinderen zich tijdens wachten binnen en buiten vermaakten. Heel goed ingericht op kinderen, maar eten zeker ook van prima kwaliteit!! Gezellig en verzorgd.
Nathali V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben enorm genoten van de paas proeverij s avonds met z'n drieën. Het was echt heel lekker gezellig en ook heel ontspannen. Prijs was echt minimaal voor de hoeveelheid en kwaliteit van het eten. Zo mooi dat de streek producten worden gebruikt. Ook leuk om te doen met kids of een bakkie koffie of lunch. Heel erg bedankt
HSH V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Onze 1e dinerervaring bij de Stadshoeve en dat op eerste Paasdag. Maar het is zeer goed bevallen . Het verrassingsmenu was zeer gevarieerd, lekker en meer dan voldoende. Voor herhaling vatbaar.
Lieke F.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! De porties zijn precies goed, zodat je ook nog kunt genieten van de overheerlijke brownie!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuk restaurant en heel mooi de 50% aanbieding. Lekker voor gegeten. We hebben geen toetje gedaan maar dat was omdat we eigenlijk dachten dat het restaurant in het centrum zat.
Fijnproevertje2013 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Super lekker gegeten! Leuke sfeer en goede locatie zo midden in Stadshagen. De serveerster wist alleen niet welke wijnen ze hadden 'omdat ze zelf geen wijn drinkt'.
Jacquelien B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We konden alle gerechten van de kaart proeven dmv kleine hapjes. Erg leuk! Voor- en nagerecht vonden we erg lekker. Hoofdgerecht viel ons tegen. Kwaliteit vlees vonden we niet goed.