De Stadsherberg Kampen

Meer informatie over restaurant De Stadsherberg Kampen

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00
Midsbody M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lunchen met prachtig uitzicht. Een leuke kaart. Eten was lekker. Puntje: muziek iets te hard en de keuze niet iets voor het gemiddelde publiek. De bediening was erg vriendelijk (maar dames horen toch als eerste de kaart te krijgen en opgediend worden :)).
We komen graag terug.
Uiteten123456 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Tweede keer Stadsherberg. Ondanks het lange wachten op de bediening van de vorige keer, toch een tweede kans gegeven omdat het eten goed smaakte.
Werderom moesten we in het begin erg lang wachten, terwijl het niet druk was. Toen we ons voorgerecht aten (wat goed smaakte), werd het hoofdgerecht geserveerd. Oeps..weer terug naar de keuken. Tijdje later kregen we ons hoofdgerecht. Echter koud en en doorbakken biefstuk (medium besteld). Maar het was natuurlijk al een tijd klaar.... Lokatie perfect en wijn was prima.
Voor ons geen derde keer.
Irisbbbb .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Ik kan niet anders zeggen dan dat we prima gegeten hebben in een mooi en sfeervol restaurant. De bediening was supervriendelijk en vlot, en het eten erg lekker en genoeg (en ook weer niet veel te veel). Er is aandacht besteed aan hoe het eruitziet (groentes mooi in kommetjes etc) en alles was vers en goed klaargemaakt. Mooi uitzicht, fijne plekken niet te dicht op elkaar, muziek niet te hard. Kleine dingetjes als een deo op de dameswc en maandverband, dat zijn fijne kleine dingen waaraan je merkt dat de klant centraal staat. Ik kom hier zeker vaker. Reserveren is wel een must: het zit regelmatig helemaal vol en dat vind ik niet zo gek.
HankDussen .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Met z'n drieën geluncht op deze unieke plek. We hadden niet gereserveerd, ook voor de lunch dus maar beter reserveren wil je van het uitzicht op de brug en de IJssel kunnen genieten. Het deel zonder direct zicht op de IJssel is overigens gezellig ingericht en tafels met ruime afstand tot elkaar, dus we ook daar zaten we prima. De bediening is vlot in tempo én in menselijk contact, we kozen zalm en varkensfilet, zeer royale porties (geldt ook voor de frites en rauwkost die erbij hoorden) en voor een lage prijs. Een mooie locatie om gezellig een hapje te eten!
IngeborgLdB .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gezellig restaurant met goede sfeer. De gambas als voorgerecht is een aanrader. De varkenshaas en kabeljauw vielen ook erg in de smaak.
Fijne bediening, we werden vlot en vriendelijk geholpen.
MarkVr .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De stadsherberg gaat vooruit! Het eten is hier altijd goed, daar zijn we inmiddels wel achter en dat blijkt ook wel uit de recencies. Maar ook de ontvangst ging dit keer goed; we werden 'gezien'. Met paar vrienden lekker avondje wezen eten. Bediening speelde goed in op onze wensen, en vanuit een enthousiaste keuken werden er zelfs wat aanvullende suggesties buiten het menu om gedaan. Al met al heerlijk gegeten, blijft een fijne aanwinst voor Kampen.
Henrivaneeghen .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
De Stadsherberg is nog niet zo heel lang terug heropend dus we waren zeer benieuwd.

Prachtig uitzicht over de IJsel alsmede de brug waardoor bijtijds dient te reserveren als je bij het raam wilt zitten. Ontvangst was goed en we besloten voor een 3 gangen menu te kiezen.

Alle gangen werden opgediend op een zgn etagere waarbij ons opviel dat bij de voorgerechten niet 6 stuks aanwezig waren. 1 rivierkreeftje voor 6 personen bijvoorbeeld. Maar alles wel lekker.

Hoofdgerechten waren ook goed, vlees goed gebakken en gegaard en goede porties.

Desserts waren weldadig dus we gingen meer dan tevreden naar huis.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Een begrip sinds mijn jeugd, sinds kort heropend door een nieuwe eigenaar dus op naar Kampen.

Het viel ñog niet zo mee een tafel te reserveren want het zit hier bijkans steevast volgeboekt zo bleek. De locatie is natuurlijk uniek, gelegen aan de IJsselbrug met vanuit het restaurant uitzicht op de IJssel.

Gezellige drukte in het restaurant en de bediening was

korrekt en goed. Klassieke kaart, carpaccio was lekker,
goede biefstuk en mals stoofpotje. Lekkere en betaalbare wijnen. Dank voor een fijne avond.

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Eindelijk lukte het ons eens te reserveren in deze nieuwe aanwinst van Kampen.Bijna altijd vol !
Dat is een goed teken, maar maken ze dat ook waar ?
Vriendelijke ontvangst en begeleiding naar een tafeltje in de serre met schitterend uitzicht op de IJssel en brug.We begonnen beiden met de klassieker,de carpaccio,niets op aan te merken,zoals het hoort,vervolgd werd met De Kogge, kabeljauw geserveerd met lenteknolpuree ,rivierkreeftenstaartjes en saus,lekker van smaak ,tafelgenote koos voor het vegetarische stoofpotje en was minder tevreden,teveel quinoa en te weinig gestoofde groenten die ook te kort gestoofd waren.Het geheel zag er niet erg smakelijk uit doordat de quinoa over de rand gelopen was.Gelukkig waren er prima bijlagen,waaronder mooie frieten en gebakken krieltjes en daardoor konden we na de koffie toch zonder een hongerig gevoel het zeer sfeervol ingerichte pand met gastvriendelijke en bediening gaan verlaten.De begeleidende chardonnay-wijn was wat zuinig ingeschonken,maar de karaf water was gratis !
Janjaapvanlier .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Geweldig dat de Stadsherberg weer geopend is. Pal naast de IJsselbrug en vanuit het restaurant een prachtig uitzicht over het rivieren landschap.

Eerlijk eten voor mooie prijzen, de biefstuk die wij bestelden was perfect gebakken, de bijgerechten als een heerlijke salade en frites waren ook goed. We komen terug.
Agnes F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Gisteravond met een grote groep collega's uit eten geweest bij de Stadsherberg. Iedereen was enthousiast! Ontvangen met stokbrood en tapenade. De hoofdgerechten werden geserveerd met voldoende garnituur.Deze werd steeds bijgevuld. Rabarber is een aanrader;-) Ook service dat er kannen met water op tafel stonden. Echt een heerlijk restaurant met goede service. Wij komen snel weer;-)
MirjamWoestenenk .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wat een mooie plek aan de IJssel, sfeervol ingericht, lekkere stoelen, mooi uitzicht op de IJssel.
Het eten was heerlijk! We aten een botermalse biefstuk en saté van kippendij-filet, met heerlijke frieten, gebakken aardappeltjes, sla en 2 groentes. Van alles ruim genoeg, maar als we hadden gewild, hadden we bij kunnen bestellen. De menukaart heeft iets lekkers voor ieders smaak én met een prima prijs-kwaliteitverhouding.
De bediening is heel vriendelijk en komt regelmatig vragen of alles naar wens is.
8304 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Prima ontvangst. Mooie plek in serre. Vriendelijke bediening. Fantastische akoestiek. Heerlijke gerechten. Kortom een aanrader!
AM .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Geweldig leuke locatie met mooi uitzicht over de IJssel en de stadsbrug van Kampen. Mooi ingericht en vriendelijk personeel.
Het eten was lekker, niet heel bijzonder maar gewoon goed. De porties zijn royaal!
Ons overkwam ook dat we bij binnenkomst niet ontvangen werden. Personeel aan de bar zag ons staan maar ondernam geen actie om ons te verwelkomen. Dat voelt ongemakkelijk. We hebben uiteindelijk zelf iemand moeten aanschieten. Ook werd er aan tafel geen kaart gebracht en niet gevraagd of we alvast wat wilden drinken. We gaan er van uit dat dit opstartprobleempjes zijn. Super dat deze mensen het aandurven om in dit mooie pand weer een restaurant te beginnen, we komen zeker terug!
Alfredw .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Bij binnenkomst duurde het even voordat we opgemerkt werden. In prachtige serre gezeten met prachtig uitzicht over de rivier de IJssel. Restaurant is pas geopend en mooi ingericht. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar niet allemaal even ervaren. Eten was erg lekker genoeg keuze. Prima prijs kwaliteit verhouding .
Grace B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Erg goed restaurant. Menukaart is gevarieerd en het eten is heerlijk. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Ook aanrader voor zakelijke lunches en diners. De bediening is vriendelijk en kent het vak.
Kortom: een dikke 8+
MarkVr .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Wat een aanwinst voor Kampen! Uit eten geweest in dit nieuwe restaurant wat net in die week open gegaan was, op de locatie waar voorheen een chinees gevestigd was. Leuke menukaart, eindelijk weer eens iets te kiezen in plaats van een menukaart met 'die niet/die niet/die niet/ nou doe dan die maar'.

Er wordt lekker gekookt, porties zijn erg aan de ruimte kant (), dat is misschien nog even wennen in de keuken. Wat kleine missers, maar die mogen de pret niet drukken en is vast omdat het nog allemaal net open is. (Ranja voor de kids, en kids-dessert mogelijkheden...? Koffie is erg heet (te heet...).

Eén ding waar ze aandacht aan mogen besteden: bij binnenkomst geen enkele ontvangst, iedereen van de bediening loopt je straal voorbij, ook geen blijk van gezien zijn. Dat komt erg ongastvrij over. Bij vertrek gebeurd overigens hetzelfde. Dames en heren van de Stadsherberg: wat aandacht bij ontvangst en vertrek kost niets en je kan een bezoek er mee maken of breken. Als jullie hier nog wat aandacht aan besteden dan komt het helemaal goed met deze nieuwe Stadsherberg. Tot snel!