De Stad

Grotestraat 107 5801 BE Venray Nederland Kaart

Over het restaurant De Stad

Een Stad in het dorp

Ontmoet hier oude bekenden en maak nieuwe vrienden. De chef heeft geen culinaire grenzen, zolang hij maar kan rekenen op zijn Josper oven. Hiermee creëert hij zijn beste specialiteiten, geïnspireerd op de internationale en lokale keuken. Kun je niet kiezen? Ga dan voor de ‘Proeverij’. Het industriële interieur heeft, behalve een warme uitstraling, ook een rijke historie. Als je tijd hebt voor een goed verhaal, vraag dan eens naar de herkomst van de banken of de zinken bakken.

Meer informatie over restaurant De Stad

maritmoolenaar .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was prima en fijne bediening ! De Ober die bestelling Kwam opnemen was heel vriendelijk en attent!
Had wat drukker kunnen zijn. Leuk interieur .
angelique V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ik begrijp alleen niet waarom een menu van de AH 29,90 kost terwijl ze veel goedkopere menu's aanbieden door de weeks, in het weekend iets duurder. Volgens mij is dit fout gegaan. Graag ontvang ik op mijn vraag een antwoord. Verder was alles perfect, leuk en gezellig.
Mylene V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wij hebben genoten van ons etentje in De Stad in Venray. Het eten was prima! Alles was goed bereid en lekker. Zelf vond ik de aspergesoep en de tiramisu erg lekker. Bij het hoofdgerecht kregen we extra groenten, geheel gratis. De gastheer was super vriendelijk en heeft ons allemaal tips gegeven wat we nog konden doen in de buurt, aangezien wij op vakantie waren. Helemaal super! Toen we het dessert kregen, zei hij dat we deze ook op de bank op mochten eten. Dit was een leuke afsluiting van het diner. Als we weer in Venray zijn, komen we zeker terug.
Louky W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Goed verzorgd en heel lekker Ah menu. Alles fijn op smaak, eenvoudig en mooi gecombineerd.Er werd gevraagd of wij liefhebbers van groenten waren, ja dus...daarna werden 2 extra groenten gerechten gebracht.
De rode huiswijn was prima. Voor herhaling vatbaar. Alleen erg luidruchtig verjaardagsfeest naast ons aan de hangtafels, door de inrichting wordt het geluid niet gedempt.
Gijs L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten! Gezellige inrichting. De bediening is vriendelijk. Voldoende eten voor een schappelijke prijs, zeker een aanrader!
willie.lenselink L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! De medewerkster vroeg of er salade bij moest want het werd niet standaard gedaan omdat het vaak niet gegeten werd. Dit is een goede zaak omdat weggooien zonde is.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
arrangement werd niet toegelicht, eten was minimaal, geen idee wat voor een soort vlees of vis we zouden krijgen of kregen, prijs voor 1 arrangement stond niet in verhouding tot de inhoud, gelukkig kregen we er 1 gratis door de AH-bon, maar we kregen sterk de indruk dat we daarom minder kregen. Jammer. Nodigt niet uit tot eten a la carte daar.
Jaap E.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten. (AH menu met bospaddestoelensoep en maishoen) Prettige bediening.
Interieur met veel hout en ongestucte muren past goed bij ambitie van stadscafe.
angelique V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het was een erg lekker dinertje, aardige mensen, leuke bediening. De wachttijd was erg lang Dat is het enige minpuntje. Voor de rest TOP.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prima bediening enhet eten is echt goed. Zowel de uitsmijter als het stoofpotje, geweldig ! Een aanrader. We komen er zeker terug. Ook de entourage is sfeervol en gezellig.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Goed gegeten, fijne gastheer en mooie inrichting!! Een aanrader!
Koka .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lunch: Paprikasoep was heerlijk. Opgediend met heerlijk bruin brood met tapenade. Huisgemaakte tonijnsalade was overheerlijk echter het speltbroodje was te hard. Muntthee was ook lekker met honing. Het was wat drukker dus wat langer wachten. Ook zelf naar de bar moeten lopen om af te rekenen. Overall was het wel gezellig.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een heerlijk 3-gangen menu gegeten. Royale porties en leuk opgediend. Complimenten!
Gezellig gezeten en sfeervol ingericht. Vlotte en aardige bediening.
Voor herhaling vatbaar!!
Koka .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Super...voor herhaling vatbaar. Echt een gezellig eetcafe. Leuke bediening. Als iets gewoon heel goed is dan vind ik dat je ook een 10 moet geven. We kregen een heerlijke soep en ook het boeren brood met brie met walnoten en honing was niet te versmaden,
We gaan gauw weer. Zo lekker chillen ook in de chesterfield bank met warme chocomel.
Nel L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
we zijn met twee damesw en hebbeneen heerlijke koude soep gehad
enhet was warm weer maar ook met frietjes zoals er veel tentjes in de buurt zijn het is iedereen aan te bevelen aan tafel of in eeh rustig zitje
groetjes nel
toffolo .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We vonden de gerechten erg gewoontjes, vooral het vegetarische gerecht. Er was ook weinig keuze in gerechten, mogelijk omdat wij kwamen met de AH-zegels.
Soep werd in een glas geserveerd, zonder servet; tafel werd niet gedekt.
Bediening was prettig, snel; we zaten buiten onder de parasol: dat was fijn!
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Een beetje tegenvallend. Het was een summiere maaltijd met eigenlijk niet veel keus. Ook stonden er te kleine tafeltjes buiten.
Annet83 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wat een leuk restaurant! Gezellig ingericht. Heel lekker gegeten, rode mul filets, super!! De bediening is zeer behulpzaam en echt aardig. Gerechten worden leuk opgediend en........ Complimenten voor de kok!! Komen zeker terug.