De Stad

Grotestraat 107 5801 BE Venray Nederland Kaart

Over restaurant De Stad

Een Stad in het dorp

Ontmoet hier oude bekenden en maak nieuwe vrienden. De chef heeft geen culinaire grenzen, zolang hij maar kan rekenen op zijn Josper oven. Hiermee creëert hij zijn beste specialiteiten, geïnspireerd op de internationale en lokale keuken. Kun je niet kiezen? Ga dan voor de ‘Proeverij’. Het industriële interieur heeft, behalve een warme uitstraling, ook een rijke historie. Als je tijd hebt voor een goed verhaal, vraag dan eens naar de herkomst van de banken of de zinken bakken.

Meer informatie over restaurant De Stad

Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Koka .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Super...voor herhaling vatbaar. Echt een gezellig eetcafe. Leuke bediening. Als iets gewoon heel goed is dan vind ik dat je ook een 10 moet geven. We kregen een heerlijke soep en ook het boeren brood met brie met walnoten en honing was niet te versmaden,
We gaan gauw weer. Zo lekker chillen ook in de chesterfield bank met warme chocomel.
Nel L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
we zijn met twee damesw en hebbeneen heerlijke koude soep gehad
enhet was warm weer maar ook met frietjes zoals er veel tentjes in de buurt zijn het is iedereen aan te bevelen aan tafel of in eeh rustig zitje
groetjes nel
Toffolo .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We vonden de gerechten erg gewoontjes, vooral het vegetarische gerecht. Er was ook weinig keuze in gerechten, mogelijk omdat wij kwamen met de AH-zegels.
Soep werd in een glas geserveerd, zonder servet; tafel werd niet gedekt.
Bediening was prettig, snel; we zaten buiten onder de parasol: dat was fijn!
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Een beetje tegenvallend. Het was een summiere maaltijd met eigenlijk niet veel keus. Ook stonden er te kleine tafeltjes buiten.
Annet83 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wat een leuk restaurant! Gezellig ingericht. Heel lekker gegeten, rode mul filets, super!! De bediening is zeer behulpzaam en echt aardig. Gerechten worden leuk opgediend en........ Complimenten voor de kok!! Komen zeker terug.
Durf .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wat een leuke inrichting! Zeer smaakvol gegeten ook, bijzonder vriendelijk personeel. Goed menu van de AH aktie. Gezellig nagetafeld en dat is geen probleem daar. Een aanrader, lekker gegeten, gezellig gezeten, heerlijk!!
We komen zeker terug.
Frankpisters .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Perfecte avond gehad. Attente bediening, behulpzaam en niet te opdringerig. Menu: verrassende keuzes, ook aanpassingen mogelijk. Smaakte goed, mooi geserveerd,leuke ambiance. Perfecte wijn.
Visje3 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
het visje de naam ben ik vergeten met sausje was heerlijk. ook kregen we een de luxe servet nou nou moet die voor dat ene vlekje uitgewassen worden

het decor vind ik wat kaal maar ja smaken verschillen
trouwens de stoelen zitten goed en de houten tafels vind ik wel mooi
Halibrammo .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Vond de keuze beperkt, de prijs navenant hoog en de drankjes duur. Service oké, entourage ook. Maar toch voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Mtherese2003 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Was prima.alleen lang moeten wachten want de kok had zich vergist.
Eten lekker en de bediening ook prima.
Prima idee met de ah bonnen.
Kwaliteitsfreak .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Samen met mijn man, zoon en schoondochter aten we een AHmenu. Tot onze schrik kregen mijn schoondochter en ik dankzij een onhandige manoeuvre van een ober courgettesoep over ons heen. Alles zat onder: blouses, broeken, jas, sjaal, tas, de tafel, de vloer. Bovendien had ik mijn bovenbeen gebrand. Ik verwachtte een andere zitplaats en een aanbod voor vergoeding van de stomerijkosten of een andere compensatie. Niets van dit alles: 2 vieze vochtige theedoeken werden ons in allerijl aangeboden.En er werd wat schoongemaakt. Wij zaten de hele avond te kleven en te stinken naar soep. Het eten was heerlijk en goed warm. De bediening was goed en vriendelijk. Als troost voor alle ongemak kreeg alleen i k 2 extra bonbons bij de niet zo smakelijke koffie.
Neir .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Het was erg lekker zowel de soep als het hoofdgerecht als ook het toetje. Het is een goed restaurant in deze prijsklasse
Pielhaas .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Na een heerlijke wortelsoep kreeg ik als voorgerecht een mooie combinatie van zalm en scampi's. Als hoofdgerecht had ik een, in reepjes gesneden steak, mooi medium gebakken en voorzien van een goed garnituur. Het nagerecht was een chocolade combinatie van een stukje chocoladetaart en een glas met heerlijke chocolade mousse. Met de Wowdeal hadden een hele mooie prijs kwaliteit verhouding en komen zeker nog n's terug.
Hulle .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke service. Goed rekening gehouden met het feit dat er een vegetariër bij was. Hier gaan we zeker nogmaals heen.
Dolstra .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
GIsteren ben ik door mijn kinderen en kleinkinderen getrakteerd op een Moederdagbrunch in het sfeervolle restaurant De Stad in Venray.
Het was een heerlijke brunch, met verrukkelijke aspergesoep, daarna een pasteitje en een ruim assortiment heerlijke broodjes en verse vruchten.
Kortom, te veel om op te noemen. Dit is echt een aanrader om je lieve (schoon)moeder/grootmoeder mee te verwennen.
Mevrouw Dolstra
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
De inrichting is erg leuk. Mooi industrieel en helemaal door gevoerd in het hele restaurant.
De service was prima. Zeer vriendelijk personeel.
Het eten was lekker maar niet erg speciaal. Ik had het thuis ook zo kunnen maken.
Wel een gezellige avond gehad.
Micha B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Ik begrijp de hoge recensies hier en op de eigen Facebook pagina niet. Je betaalt hier een veel te hoge prijs voor erg simpele en fantasieloze gerechten. Wij hadden drie verschillende gerechten die allemaal op precies dezelfde saaie manier waren opgemaakt. De smaak was ok, maar ook niet meer dan dat. Zo was de maïshoen aan de droge kant en was de zalm erg flauw. Op de frites zat dan weer veel te veel zout. De mayonaise was wel erg lekker. Al met al geen aanrader en wij gaan hier dus zeker niet nog eens naartoe.
E88 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Wij hadden 's avonds een afspraak in de buurt en waarom daarom erg vroeg in dit restaurant. Ik kon niet kiezen uit alle heerlijke gerechten. De dame van de bediening stelde voor om een combinatie voor mij te maken van verschillende gerechten. Ontzettend leuk dit in initiatief en de gerechten waren erg lekker. Voor ons te ver weg om terug te gaan maar als je in de buurt bent zeker een aanrader.
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Een leuke hippe tent in het Noord Limburgse. We waren met een clubje dames die elkaar lang niet hadden gezien en dus veel te vertellen. De leuke dame van de bediening had alle tijd met ons. Vanwege de moeilijke keuze stelde ze een proeverij van diverse voorgerechtjes voor. Heerlijk paddestoelensoepjes en andere lekkernijen van de kaart. De hoofdgerechten zagen er goed uit. Ik had helaas met mijn oosterse mosselen de verkeerde keuze gemaakt. Het mosselvocht was erg scherp. Jammer. Genituur was prima, net zoals de andere gerechten.
We komen zeker binnenkort weer. Prachtig interieur.