De Stad

Grotestraat 107 5801 BE Venray Nederland Kaart

Over het restaurant De Stad

Een Stad in het dorp

Ontmoet hier oude bekenden en maak nieuwe vrienden. De chef heeft geen culinaire grenzen, zolang hij maar kan rekenen op zijn Josper oven. Hiermee creëert hij zijn beste specialiteiten, geïnspireerd op de internationale en lokale keuken. Kun je niet kiezen? Ga dan voor de ‘Proeverij’. Het industriële interieur heeft, behalve een warme uitstraling, ook een rijke historie. Als je tijd hebt voor een goed verhaal, vraag dan eens naar de herkomst van de banken of de zinken bakken.

Meer informatie over restaurant De Stad

Hanny J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Prima daar, nette bediening en mooie inrichting van de gelegenheid. Echt een aanrader ! Gezellig op maandag tijdens de weekmarkt .
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
vriendelijk personeel , lekker eten ! we waren met 4 dames en werden door het personeel ( ook dames !) op onze wenken en wensen bediend.
Magda H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Lekker geluncht, met name de bospaddenstoelensoep was erg lekker. Verse jus erbij. En een prima attente bediening. Binnen niet overdreven luxe, maar wel gezellig en een fijn terras (met voldoende schaduw).
Matt B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten en gedronken. Goede kwaliteit wijn en port. Lekker vol glas port. Prima bediening welke zich aan ons tempo aanpaste. M.a.w. niet alles kort achter elkaar serveren, maar wij bepaalden wanneer.
Ine A.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Degenen die bedienden kwamen kunstmatig over bij de presentatie van de gerechten. Zonder te verontschuldigen, werden zaken die misliepen gebagatelliseerd. Het vlees werd te koud aangeboden en ging op ons verzoek retour keuken. Hetzelfde stukje vlees kwam opgelapt terug met de mededeling: 'we hebben het boterschijfje er nu niet opgelegd zodat het vlees langer warm blijft'. Het vlees was koud van binnen! Ook met de rekening ging het tot 2 x toe niet goed. Het was er niet druk binnen, dus dat kon niet het excuus zijn. We gaan De Stad zeker niet aanbevelen.
Johannes J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ondanks het tweede driegangenmenu was er prima keuze - het broodschaaltje als vierde gang hebben we zeer kunnen waarderen. Het geluidsniveau lag wat hoog omdat de avondvierdaagse langs trok ...
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Met de AH deal gegeten, maar de foto van het vleesgerecht mais-hoen en wat je werkelijk op je bord krijgt is een groot verschil, het waaide bijna van de bord!!
dit geld ook voor de creme-brulee........
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Prima eten, zeer vriendelijke bediening, leuke lokatie!
marij R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
het was goed verzorgt het personeel was vrienden de leuk ga zo maar door wilbert het zag er en ook netjes uit van binnen en lekker rustig je kon elkaar goed verstaan
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was prima en fijne bediening ! De Ober die bestelling Kwam opnemen was heel vriendelijk en attent!
Had wat drukker kunnen zijn. Leuk interieur .
angelique V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ik begrijp alleen niet waarom een menu van de AH 29,90 kost terwijl ze veel goedkopere menu's aanbieden door de weeks, in het weekend iets duurder. Volgens mij is dit fout gegaan. Graag ontvang ik op mijn vraag een antwoord. Verder was alles perfect, leuk en gezellig.
Mylene V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wij hebben genoten van ons etentje in De Stad in Venray. Het eten was prima! Alles was goed bereid en lekker. Zelf vond ik de aspergesoep en de tiramisu erg lekker. Bij het hoofdgerecht kregen we extra groenten, geheel gratis. De gastheer was super vriendelijk en heeft ons allemaal tips gegeven wat we nog konden doen in de buurt, aangezien wij op vakantie waren. Helemaal super! Toen we het dessert kregen, zei hij dat we deze ook op de bank op mochten eten. Dit was een leuke afsluiting van het diner. Als we weer in Venray zijn, komen we zeker terug.
hansinge1 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Verrassend goed gegeten. Vriendelijke ontvangst en navenante bediening met deskundig advies van de (nieuwe) eigenaar. Mooie zaak. Entrée/Aperatif van de zaak. Mijn partner had vis en ikzelf de speciale biefstuk (uitstekend!) . Afgesloten met een kaasplankje.
Dit restaurant is een aanrader. We hebbeneen fijne avond gehad.
Louky W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Goed verzorgd en heel lekker Ah menu. Alles fijn op smaak, eenvoudig en mooi gecombineerd.Er werd gevraagd of wij liefhebbers van groenten waren, ja dus...daarna werden 2 extra groenten gerechten gebracht.
De rode huiswijn was prima. Voor herhaling vatbaar. Alleen erg luidruchtig verjaardagsfeest naast ons aan de hangtafels, door de inrichting wordt het geluid niet gedempt.
Gijs L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten! Gezellige inrichting. De bediening is vriendelijk. Voldoende eten voor een schappelijke prijs, zeker een aanrader!
willie.lenselink L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! De medewerkster vroeg of er salade bij moest want het werd niet standaard gedaan omdat het vaak niet gegeten werd. Dit is een goede zaak omdat weggooien zonde is.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
arrangement werd niet toegelicht, eten was minimaal, geen idee wat voor een soort vlees of vis we zouden krijgen of kregen, prijs voor 1 arrangement stond niet in verhouding tot de inhoud, gelukkig kregen we er 1 gratis door de AH-bon, maar we kregen sterk de indruk dat we daarom minder kregen. Jammer. Nodigt niet uit tot eten a la carte daar.
Jaap E.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten. (AH menu met bospaddestoelensoep en maishoen) Prettige bediening.
Interieur met veel hout en ongestucte muren past goed bij ambitie van stadscafe.
angelique V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het was een erg lekker dinertje, aardige mensen, leuke bediening. De wachttijd was erg lang Dat is het enige minpuntje. Voor de rest TOP.