De Stad

Grotestraat 107 5801 BE Venray Nederland Kaart

Over het restaurant De Stad

Een Stad in het dorp

Ontmoet hier oude bekenden en maak nieuwe vrienden. De chef heeft geen culinaire grenzen, zolang hij maar kan rekenen op zijn Josper oven. Hiermee creëert hij zijn beste specialiteiten, geïnspireerd op de internationale en lokale keuken. Kun je niet kiezen? Ga dan voor de ‘Proeverij’. Het industriële interieur heeft, behalve een warme uitstraling, ook een rijke historie. Als je tijd hebt voor een goed verhaal, vraag dan eens naar de herkomst van de banken of de zinken bakken.

Meer informatie over restaurant De Stad

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 10:00 - 17:00
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant De Stad

Martha V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eten was prima! Wel vreemd dat je een “gewoon” drie-gangen keuzemenu kunt bestellen voor 19,95 en voor het AH menu ( met weinig keuze) 29,- moet betalen.
willemenpaul .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prettige ontvangst en duidelijke uitleg over het menu. De gerechten werden creatief opgediend en waren goed van smaak. Wijnkaart was beperkt en keuze aanbod bij 'wiskey' werd niet aangeboden, terwijl (bleek later) er meerdere keuzes mogelijk waren.
h.manders .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Hartelijke ontvangst voor de gastheer, prijs/ kwaliteit goed tot zeer goed. Bediening voorkomend en correct. Locatie trendy en goed bereikbaar.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Heerlijk luxe broodplankje met breekbroodjes, rauwe ham, parmezaanse kaas, olijven, etc.. Menu is wat beperkt, maar het eten is goed. Alles werd ook verzorgd opgediend. Prima restaurant, niet duur.
willie.lenselink L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! De smaak was goed en het zag er goed verzorgd uit. Personeel was vriendelijk.
We hebben wel een minpuntje omdat er tijdens het eten niet gevraagd werd of we nog wat wilde drinken. Dat werd pas gevraagd toen de tafel werd afgeruimd naar het hoofdgerecht.
Thea C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijke bediening.
Royale keuze, heerlijk vleesgerecht.
Kortom,goede reden om nog eens een bezoek te brengen aan dit restaurant.
Barbara F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hadden om 19.30 uur gereserveerd, de eerste drankjes kwamen redelijk snel, het voorgerecht(broodplankje) kregen we pas om 20.20 uur en daarop heel snel volgend de soep hoofdgerecht en nagerecht daar uit kreeg ik het gevoel dat ze ons snel weg wilde hebben. (we waren dan ook de laatste die weg gingen. Ik denk als ze met het vergeten van het voorgerecht alles in de soep hebben laten lopen. ook de drank bestellingen kwamen verkeerd (niet het juiste wat besteld was of op eens kwamen ze met een dienblad drinken waar helemaal niet om gevraagd was. Verder wel vriendelijk personeel.
Jacques J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
------------------------------------------------------------Met een woord HEERLIJK----------------------------------------------------------------------
Aukje H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij hebben weer genoten!
Heerlijk gegeten, prima bediening, enorm vriendelijk personeel, mooie zaak op een fijne plak in het centrum van Venray! Wij komen hier vaker en blijven hier graag terug komen.
M M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Lekker gegeten met AH bon.
Service keurig. Aandacht voldoende.
Lekker goed zoals verwacht hadden.
Midden in Venray industieel vormgegeven.
Wand decoratie mooi. Muziek John Denver enz
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Verrassend menu. Erg lekker. Na de entree en het voorafje werd zelfs gevraagd wanneer het hoofdgerecht wilden.
Bediening prima. Hier gaan we zeker nog eens heen.
Ger J.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We werden op een attente manier ontvangen en naar een gereserveerde tafel begeleid. De verschillende menu's werden besproken, met vermelding van afwijkende mogelijkheden. De bediening was correct en onspannen en het bestelde smaakte uitstekend.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij aten met een kortingscoupon van AH, en echt het is een aanrader. We kregen een geweldig lekkere amuse vooraf, en de rest was ook echt lekker en mooi geserveerd. We werden bediend door een hele lieve spontane, en zeer zorgzame meid. Een dikke pluim, we zouden het zo weer over kunnen doen!!
zeevrouw .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten met z'n tweetjes. Wij kozen elk voor een driegangenmenu en hebben 55 euro betaald, inclusief diverse drankjes. We kregen o.a. een heerlijke bospaddenstoelensoep die in een mooi groot wijnglas werd opgediend. Alles was erg smakelijk en de bediening was vlot en super vriendelijk. Een echte aanrader!
marij R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
het was er fijn zitten lekker rustig en de beding was ook aten en vriendelijk het was gewoon perfect ik kaan er veder niet over zeggen het was gewoon goed hou het zo
Hanny J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben een gezellige, smaakvolle avond gehad bij de Stad. Het eten was goed en genoeg. Service was gezellig en snel. Alleen jammer dan ons maand menu (van Albert Heijn actie). €29.00 kostte en het normale maandmenu €19.50?? Waarom zoveel verschil? Echt 1 en 1 gratis was het dus niet!!! Voor de rest alles OKE!!
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Prima daar, nette bediening en mooie inrichting van de gelegenheid. Echt een aanrader ! Gezellig op maandag tijdens de weekmarkt .
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
vriendelijk personeel , lekker eten ! we waren met 4 dames en werden door het personeel ( ook dames !) op onze wenken en wensen bediend.
Magda H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Lekker geluncht, met name de bospaddenstoelensoep was erg lekker. Verse jus erbij. En een prima attente bediening. Binnen niet overdreven luxe, maar wel gezellig en een fijn terras (met voldoende schaduw).
Matt B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten en gedronken. Goede kwaliteit wijn en port. Lekker vol glas port. Prima bediening welke zich aan ons tempo aanpaste. M.a.w. niet alles kort achter elkaar serveren, maar wij bepaalden wanneer.