De splinter

Zuidkade 45 9203 CN Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant De splinter

Genieten in het centrum van Drachten

Restaurant de Splinter ligt midden in het uitgaanscentrum van Drachten, de Kaden. De sfeer in het restaurant is gemoedelijk en gezellig. De uitgebreide kaart biedt een ruimte keuze uit vis, vlees en vegetarische gerechten. Uiteraard denken ze hier ook aan de jongste gasten en houdt de keuken rekening met speciale dieetwensen.

Meer informatie over restaurant De splinter

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Punto75 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance!! Eten mooi gepresenteerd, voor een zeer voordelige prijs. Vrolijke bediening overall top!!!
Antine V.
Heerlijk gegeten,
Dit is voor herhaling vatbaar, trouwens dit was al de 3e keer dat we hier waren
Amarins M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker gegeten! Niet vet bijzondere kost, maar alles was heerlijk bereid. De bediening was vriendelijk en kwam op de goede momenten langs. Sfeervolle inrichting. Leuke plek om te eten, zeker met zon restaurantbon.
Froukjen V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
heerlijk gegeten, voldoende keus, gezellige inrichting, alleen de bediening kwam niet vaak langs om te vragen of we nog iets wilden drinken. ik vind het echt een aanrader.
Herman J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We waren hier beland met de AH actie. We hebben erg lekker gegeten en zouden het onze vrienden en kennissen aanraden, zeker voor herhaling vatbaar.
klaaslaan .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuke locatie die we voor het eerst bezochten vriendelijke ontvangst en een mooi samengesteld AH menu voor een schappelijke prijs
Voorgerecht tomatensoep hoofdgerecht mooie biefstuksountjes van goede kwaliteit
adribouma .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima restaurant, voor herhaling vatbaar. Eten, bediening, entourage, prijs, alles! We werden alleen een week eerder verwacht, maar konden gewoon aanschuiven. Had de reservering nog wel gekontroleerd.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Voorgerecht prima! Hoofdgerecht met meer dan genoeg bijgerechten en dan het dessert! Dat was om te smullen! Goede verzorging en keuzemenu was dik in orde. Wij gaan nog eens!
durk_sikkema .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Een leuk gezellig restaurant met sfeervolle inrichting. Heerlijk gegeten en genoeg keuze dus zeker voor herhaling vatbaar.
jhscholte1 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Bij de Splinter gegeten en gekozen voor het speciale 3 gangen AH menu van € 29,50. De ontvangst was gastvrij en de bediening correct. Voorgerecht een dikke mosterdsoep met spekjes en gefrituurde champignons was correct maar niet erg bijzonder. Het hoofdgerecht bestond o.a uit een grote biefstuk en een gebakken schol. Hierbij meer dan voldoende garnituur waaronder friet, gebakken aardappels en voldoende groenten. Porties zijn groot maar niet erg bijzonder. Dessert was 4 bolletjes ijs met een chocolade saus een zgn. Dame Blanche, correct maar ook niet erg bijzonder. We hadden er een glaasje biologische wijn bij, goed van smaak en redelijk in prijs, € 4,50 per glas. Omdat het hier de AH actie betrof is de door ons betaalde prijs heel redelijk te noemen. Als wij het volle bedrag zouden hebben moeten betalen vinden wij € 29,50 gezien de prijs kwaliteitsverhouding aan de hoge kant. Voor die prijs per persoon en wat meer kun je elders veel beter en exclusiever eten. Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen in een gezellige sfeer en ondanks de meer dan 30 gasten werden we vlot en gezellig bediend. Het eten was lekker met een heerlijk voorgerecht van gefrituurde champignons voor mijn vrouw en ik had kip salade , het hoofdgerecht met uitgebreide groentes was ook heerlijk en het toetje van cheescake met aardbei was eigenlijk te koud en een beetje droog, maar wel lekker van smaak
Al met al een goede ervaring en we gaan terug voor de andere gerechten!
Eatandpray .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst. Lekker gegeten,waarbij je de tijd gegund werd tussen de gangen. De porties van de gangen waren ruim voldoende.
WimHut .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben met een AH-voucher uitstekend gegeten in De Splinter. Op de speciale AH-menukaart stonden meerdere mooie gerechten: dus voldoende keuze vrijheid. De porties eten waren ruim voldoende. Bediening was zeer attent en attendeerde ons op de huiswijn: royaal gevulde glazen! Al met al een absolute aanrader!
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Werden netjes en zeer formeel behandeld maar voelde duidelijk dat we westerlingen waren, er werd aan tafels met lokale mensen meer aandacht besteed hadden wij de indruk.
Cynema .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Wij hebben met twee personen gegeten bij de Splinter. Hierbij hebben we gebruik gemaakt van de AH-actie. De speciale kaart hiervoor is zeer goed te noemen. Er was volop keus en als je dan ziet wat je krijgt voor je geld ... dat is toch echt wel een dikke prima. Een ook mooie porties, je kunt met een goed gevulde buik naar huis ( wij konden het lang niet op ). Het personeel is zeer vriendelijk en op woensdagavond was het heerlijk rustig. Eten bij de Splinter is zeker een aanrader. Wij komen absoluut terug.
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Eten was goed. Restaurant zag er ook goed uit. En de stoelen zaten lekker. Alleen was er maar 1 man in de bedoening dus duurde het heel lang voordat je het volgende gerecht had. Erg jammer.
Remke K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Prima gerechten voor de AH actie
goede service
rustige ambience
wil je iets niet of aanpassen dan is er geen probleem.
We komen terug
Remke K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prima keuze voor de AH actie
altijd gezellig en een rustige omgeving
prima gerechten en wil je iets niet of anders dan is dit geen probleem