De splinter

Zuidkade 45 9203 CN Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant De splinter

Genieten in het centrum van Drachten

Restaurant de Splinter ligt midden in het uitgaanscentrum van Drachten, de Kaden. De sfeer in het restaurant is gemoedelijk en gezellig. De uitgebreide kaart biedt een ruimte keuze uit vis, vlees en vegetarische gerechten. Uiteraard denken ze hier ook aan de jongste gasten en houdt de keuken rekening met speciale dieetwensen.

Meer informatie over restaurant De splinter

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Marten J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Marianne Verduyn B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Van de À H actie geboekt .Maar dat was niet te merken ,geweldige bediening met veel passie .Uitstekende kok in 1 woord geweldig kom hier zeker terug .Een 10 met complimenten
dvkammen .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Samen heerlijk gegeten in een goede ambiance. Voorgerecht, hoofdmaaltijd en nagerecht waren zonder meer met veel plezier voor ons gemaakt. Dus was het lekker!!
WImkewietske .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
De sfeer van de ontvangst was prima, maar de persoon die ons te woord stond was niet representatief, stonk naar zweet en had vieze plekken in de kleding.
Cheesecake was dermate droog dat het niet door te slikken was. Biefstukje waren ook dermate dat ik er bijna in stikte.
Jarith V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Positief: eten was heerlijk (goede prijs kwaliteit verhouding), leuk buitenterras. Puntje van kritiek: bediening had wat vaker om drinken kunnen vragen/aanbieden.

Voor de rest een dikke plus!
Aanrader is de haxe!
Tineke F.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ik zal iedereen aanraden om hier eens te dineren
Het eten was prima
De bediening was vlot en heel aardig
Dus is het voor herhaling vatbaar
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Splinter. Lekker stoofpotje!
Vriendelijke en leuke bediening in een leuk gemoedelijk restaurant.
Tomatensoep was lekker maar had iets heter gekund..
Al met al was het prima
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
We hebben erg goed en gezellig gegeten ,vriendelijke bediening ,ruim voldoende.erg aan te bevelen.goede portionering.we hadden niets meer te wensen.
Gerrit R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Uitstekend Restaurant! Leuke sfeer. Top bediening en zeer aardig en goed personeel en niet te vergeten een
geweldige keuken. Komen hier graag weer terug. Bedankt en tot ziens!

Groetjes Tjalina Timmermans en Gerrit Remerie.
Jehudi E.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We voelden ons zeer welkom en op ons gemak. Werd goed geluisterd naar onze opmerkingen en vragen.
Heerlijk gegeten. Absoluut een aanrader
mjhennevelt .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Leuke aanbieding van AH voor herhaling vatbaar om in een restaurant te gaan eten waar je niet eerder geweest bent.Niet de gerechten snel achter elkaar hoeven te nuttigen, maar in de rust.
Wel gezegd dat ik op een bepaalde tijd naar mijn werk moest.
Daar werd rekening mee gehouden. een 10 met een griffel
Grohen .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
We komen er vaker. Iedere keer weer worden we gastvrij ontvangen en naar een tafeltje begeleid. Het eten (te veel), drinken en bediening is altijd voortreffelijk. Van een drie gangen diner hebben we 2 uur kunnen genieten. Prima.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Ook wanneer je aanschuift met de AH actie bon word je hier volledig in de watten gelegd. Ruime keus op de speciale AH menukaart, zelfs broodjes vooraf en ruime porties. Wij hebben het desert zelfs moeten afslaan omdat we al helemaal verzadigd waren. Onze dochter heeft ook heerlijk gegeten. Zij heeft gesmuld van een pannenkoek, vers sinaasappelsap en ze mocht zelf een ijsje scheppen in de keuken. Top!
Kundige en vriendelijke bediening.
roodkapje1 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
1e pinksterdag. Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Visterrine met mosterdsausvooraf. Biefstuk stroganof en 3 soorten ijs toe. En bovenal goede wijn.
N O.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
aardig restaurant wij hebben daar heerlijk gegeten er was alleen niet veel vis om te kiezen. Alleen een parkeerprobleem.
ajkuperus .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Prima menukaart. Ruime keuze. Prima keuken dus heerlijk gegeten. Keurige bediening met aandacht voor onze wensen. Zeker de moeite waard.
J V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij zaten buiten in de achtertuin. Wij zouden het gezelliger vinden als het iets meer aangekleed werd met planten aan de muur of een pergola met bloemen. Verder was het heel goed verzorgd.
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Hebben zeer genoten voldoende groentes erbij en presentatie top,bediening erg vriendelijk en gerechten waren super bereid niks op aan te merken
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was niet restaurant waardig het was meer vergelijkbaar met een avondje bij vrienden eten die niet kunnen koken.
De presentatie van de couverts zag er goed uit maar de smaak over alle couverts genomen liet de wensen over kookles zou geen overbodige luxe zijn.
Voor ons in iedergeval bij elkaar reden te meer hier niet weer te gaan eten...
Carlo D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten, ook met kleine kinderen en goede, vriendelijke bediening, in 1 woord super.