De splinter

Zuidkade 45 9203 CN Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant De splinter

Genieten in het centrum van Drachten

Restaurant de Splinter ligt midden in het uitgaanscentrum van Drachten, de Kaden. De sfeer in het restaurant is gemoedelijk en gezellig. De uitgebreide kaart biedt een ruimte keuze uit vis, vlees en vegetarische gerechten. Uiteraard denken ze hier ook aan de jongste gasten en houdt de keuken rekening met speciale dieetwensen.

Meer informatie over restaurant De splinter

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
J V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij zaten buiten in de achtertuin. Wij zouden het gezelliger vinden als het iets meer aangekleed werd met planten aan de muur of een pergola met bloemen. Verder was het heel goed verzorgd.
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Hebben zeer genoten voldoende groentes erbij en presentatie top,bediening erg vriendelijk en gerechten waren super bereid niks op aan te merken
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was niet restaurant waardig het was meer vergelijkbaar met een avondje bij vrienden eten die niet kunnen koken.
De presentatie van de couverts zag er goed uit maar de smaak over alle couverts genomen liet de wensen over kookles zou geen overbodige luxe zijn.
Voor ons in iedergeval bij elkaar reden te meer hier niet weer te gaan eten...
Carlo D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten, ook met kleine kinderen en goede, vriendelijke bediening, in 1 woord super.
rinskevanhoutenwitteveen .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten en ook voldoende keus op de menukaart. Leuke actie van de Albert Heijn en daardoor ook zeer betaalbaar! We gaan zeker nog een keer.
Sieuwke V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. Ik had aangegeven een allergie te hebben, dat werd direct bevestigd en Is goed op ingespeeld! Zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.
Carlo D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening, kortom: te gek en zeer zeker voor herhaling vatbaar; al gauw nog eens met de rest van de familie
talensharry .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het was er pima om te eten. wij komen nog zeker eens terug. / Het was er pima om te eten. wij komen nog zeker eens terug. / Het was er pima om te eten. wij komen nog zeker eens terug. / Het was er pima om te eten. wij komen nog zeker eens terug. /
rshoffwaters .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Voortreffelijk eten, in overvloed aan bij gerechten, een aan rader en we komen zeker terug
Ook met de AH kortingscoupon kun je kiezen uit veel gerechten en met wat drankjes er bij waren we met zijn tweeen hebben we 38 euro betaald, ik geef dit restaurant daarom een verdiende 10
roodkapje1 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gezellig en lekker uit eten met vriendelijke bediening. Verse groente en als het op is, wordt er bijgebracht. Eerlijke prijs/kwaliteitsverhouding.
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Wij komen hier regelmatig , en dat zegt genoeg dacht ik.
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Je wordt er goed ontvangen in een gezellige sfeer. Je hoeft niet lang op het eten te wachten. Na een gezellig drankje hebben wij een voortreffelijk stukje vlees gegeten, klink klein maar is ruim voldoende , te weinig groente , gebakken aardappelen of patat, bij vragen geen probleem, kost niets meer.
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
De groente kon iets meer zijn , stukje bloemkool, stukje broccoli en een paar ronde worteltjes in een kommetje, voor twee personen te weinig. Wel een kommetje met appelmoes en een kommetje met salade.
Ze kwamen wel langs of er nog iets bij moest.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Zaterdag bij de Splinter gegeten. Het restaurant zit vol, op zich al een goed teken. De sfeer is goed, de ontvangst is vriendelijk. De Splinter heeft een Nederlandse kaart met een uitgebreide keus. Voor mij was het voorgerecht de mosterdsoep, die ik jammer genoeg wat 'vlak' van smaak vond. De schnitzel met champignons, en spekjes was echter mooi gebakken en goed van smaak. Mijn tafelgenote was enthousiast over de zalm die ze had gekozen. Bij de koffie was een versnapering te bestellen die ruim voldoende was met een prima stukje gebak.

Ja, over het decor kun je twisten. Zakelijk, passend bij de kaart, maar prima in orde
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Vriendelijk en goede ontvangst,het eten was bijzondere en zeer goede kwaliteit.
Jantsje S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke bediening, eten prima, gezellige sfeer, geen minpunten!
Niet lang wachten tussen de gangen is erg prettig!
Fenna K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Een erg gezellig restaurant waar we beslist weer terug komen.
Joost en Atsje H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben een heerlijk etentje gehad en komen zeker weer.
Kortom het was een leuke avond met sfeer, prettige bediening.
Aan te bevelen om daar een keertje te eten met een groepje, maar ook alleen of met z,n tweetjes.
Tytsje B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was heerlijk .De ragout was goed met vlees gevuld en fijn van smaak. De kruidenboter was goed gekruid.
Maar het allerlekkerste waren de biefstukje . Heerlijk sappig en niet te weinig.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten via de AH-restaurantactie. Speciaal daarvoor was er een menu samengesteld. Mooi menu, voldoende keuze. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug! Aanrader!