De splinter

Zuidkade 45 9203 CN Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant De splinter

Genieten in het centrum van Drachten

Restaurant de Splinter ligt midden in het uitgaanscentrum van Drachten, de Kaden. De sfeer in het restaurant is gemoedelijk en gezellig. De uitgebreide kaart biedt een ruimte keuze uit vis, vlees en vegetarische gerechten. Uiteraard denken ze hier ook aan de jongste gasten en houdt de keuken rekening met speciale dieetwensen.

Meer informatie over restaurant De splinter

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De splinter

pjvanbrummen .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Irma C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellig restaurant met heerlijk eten en prima bediening.
Zeer tevreden en voor herhaling vatbaar!
Wij kwamen met de AH kaart en hadden een zeer ruime keus!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We komen er regelmatig, dat betekent dat het heel goed bevalt. De bediening is vriendelijk, heeft kennis van zaken en de kwaliteit van de gerechten is uitstekend. Daarnaast wordt er altijd meer de voldoende geserveerd. Echt een aanrader!!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Er is voldoende keuze uit vis- en vleesmenu`s. Het bedienend personeel is vriendelijk en komt regelmatig vragen of alles naar wens is. Prima kwaliteit/prijs verhouding.
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Op doordeweekse avond lekker gegeten met de ah-actie. De voorgerechten carpaccio en lamsham waren uitstekend. De hoofdgerechten, zowel de Belgische stoof als de biefstukreepjes waren erg overdadig maar zeker redelijk van smaak, evenals de nagerechten. De wijnen waren prima evenals de vlotte bediening.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Helemaal uit Amsterdam gekomen om daar te eten. Heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk.
Saté stond niet op de kaart van AH actie, maar dat was geen probleem. Saté was echt heel lekker, mijn vrouw had schnitzel, die was ook heerlijk. Alles met patat, opgebakken aardappeltjes en verschillende soorten groenten.
Een aanrader!
sjawie .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Bediening was vlot. Binnen 5 minuten werd er al een drankje geserveerd; Het menu was behoorlijk uitgebreid voor "AH-begrippen". Ondanks dat het aardig druk was, werd het eten vlot op tafel gebracht. Menuprijs van 29,75 was redelijk tov het menu.
Bertri V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Gezellig restaurant. Eten was meer dan lekker en zeker niet duur. Bedienig meer dan vriendelijk. Heerlijke verse vis als hoofdgerecht en hele grote porties. Had wel wat kleiner gemogen van ons want toetje werd daardoor een heerlijke cappuccino want er kon gewoon niets meer bij.
aellerie .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het was erg druk in het restaurant en omdat er maar drie mensen in de bediening aanwezig waren liep de wachttijd op. Ook was het daardoor behoorlijk rumoerig.
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gezellig restaurant, bij binnenkomst zat het al helemaal vol. Meestal wel een goed teken.De keuze van de kaart voor de actie vond ik erg goed. Het eten was voortreffelijk. Bediening vlot en vriendelijk.
Riet G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
vrijdagavond: dus druk en daardoor wat te rumoerig
eten: prima en ruim voldoende
vlotte bediening ondanks de drukte
alles voor een goede passende prijs
pieter V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Het was geweldig het kon niet beter ook de bediening was prima en heel vriendelijk.en was de lokatie prima vooral achter in de tuin op het terras.
Carlo D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben gisteravond heerlijk en gezellig gegeten bij de Splinter, we kregen een vriendelijke en goede bediening en het eten was overheerlijk, kortom dit is neen heel goed restaurant.
Berber H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prettige, ongedwongen sfeer, klantgericht en flexibel personeel en kwalitatief goede en smaakvolle vegetarische gerechten!
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Splinter is eigenlijk altijd goed. Veilige keuze, altijd goed eten en altijd goede sfeer. Keuzemenu van de AH-actie was iets eenvoudig dit keer, maar evenzogoed heerlijk gegeten.
Truus O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Een gezellige avond gehad met goed eten, een echte aanrader!
Pearl V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
vlotte bediening en eten was echt lekker..... een 8 serveerster was ook heel attend en het was gezellig , ik kom weer terug om er te eten voor zeker
ajkuperus .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Ruime keuze op menukaart, voor elke smaak wel iets. Heerlijk gegeten. Extra aardappeltjes, frietjes of groente geen probleem. Akoestiek laat te wensen over als het druk is.
elskeannie .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben prima en lekker gegeten. Het eten netjes opgemaakt en opgediend. Heerlijke voorgerechten gehad Lamsham en gefrituurde champignons.
Correcte bediening en goede sfeer.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017