De splinter

Zuidkade 45 9203 CN Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant De splinter

Genieten in het centrum van Drachten

Restaurant de Splinter ligt midden in het uitgaanscentrum van Drachten, de Kaden. De sfeer in het restaurant is gemoedelijk en gezellig. De uitgebreide kaart biedt een ruimte keuze uit vis, vlees en vegetarische gerechten. Uiteraard denken ze hier ook aan de jongste gasten en houdt de keuken rekening met speciale dieetwensen.

Meer informatie over restaurant De splinter

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
De groente kon iets meer zijn , stukje bloemkool, stukje broccoli en een paar ronde worteltjes in een kommetje, voor twee personen te weinig. Wel een kommetje met appelmoes en een kommetje met salade.
Ze kwamen wel langs of er nog iets bij moest.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Zaterdag bij de Splinter gegeten. Het restaurant zit vol, op zich al een goed teken. De sfeer is goed, de ontvangst is vriendelijk. De Splinter heeft een Nederlandse kaart met een uitgebreide keus. Voor mij was het voorgerecht de mosterdsoep, die ik jammer genoeg wat 'vlak' van smaak vond. De schnitzel met champignons, en spekjes was echter mooi gebakken en goed van smaak. Mijn tafelgenote was enthousiast over de zalm die ze had gekozen. Bij de koffie was een versnapering te bestellen die ruim voldoende was met een prima stukje gebak.

Ja, over het decor kun je twisten. Zakelijk, passend bij de kaart, maar prima in orde
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Vriendelijk en goede ontvangst,het eten was bijzondere en zeer goede kwaliteit.
Jantsje S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke bediening, eten prima, gezellige sfeer, geen minpunten!
Niet lang wachten tussen de gangen is erg prettig!
Fenna K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Een erg gezellig restaurant waar we beslist weer terug komen.
Tytsje B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was heerlijk .De ragout was goed met vlees gevuld en fijn van smaak. De kruidenboter was goed gekruid.
Maar het allerlekkerste waren de biefstukje . Heerlijk sappig en niet te weinig.
Joost en Atsje H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben een heerlijk etentje gehad en komen zeker weer.
Kortom het was een leuke avond met sfeer, prettige bediening.
Aan te bevelen om daar een keertje te eten met een groepje, maar ook alleen of met z,n tweetjes.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten via de AH-restaurantactie. Speciaal daarvoor was er een menu samengesteld. Mooi menu, voldoende keuze. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug! Aanrader!
Franz W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Hartelijke ontvangst en bediening. Lekker gegeten met de AH/Iensactie. Ruim keuzemenue. Vooraf mosterdsoep met stokbrood en kruidenboter. Daarna de schnitzel met ruim garnituur: patatjes, gebakken aardappeltjes, rauwkostsalade en - hulde - warme groenten. Als dessert ons favoriete ijsje, de Dame blanche. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Van harte aanbevolen.
Punto75 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance!! Eten mooi gepresenteerd, voor een zeer voordelige prijs. Vrolijke bediening overall top!!!
Antine V.
Heerlijk gegeten,
Dit is voor herhaling vatbaar, trouwens dit was al de 3e keer dat we hier waren
Amarins M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker gegeten! Niet vet bijzondere kost, maar alles was heerlijk bereid. De bediening was vriendelijk en kwam op de goede momenten langs. Sfeervolle inrichting. Leuke plek om te eten, zeker met zon restaurantbon.
Froukjen V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
heerlijk gegeten, voldoende keus, gezellige inrichting, alleen de bediening kwam niet vaak langs om te vragen of we nog iets wilden drinken. ik vind het echt een aanrader.
Herman J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We waren hier beland met de AH actie. We hebben erg lekker gegeten en zouden het onze vrienden en kennissen aanraden, zeker voor herhaling vatbaar.
klaaslaan .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuke locatie die we voor het eerst bezochten vriendelijke ontvangst en een mooi samengesteld AH menu voor een schappelijke prijs
Voorgerecht tomatensoep hoofdgerecht mooie biefstuksountjes van goede kwaliteit
adribouma .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima restaurant, voor herhaling vatbaar. Eten, bediening, entourage, prijs, alles! We werden alleen een week eerder verwacht, maar konden gewoon aanschuiven. Had de reservering nog wel gekontroleerd.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Voorgerecht prima! Hoofdgerecht met meer dan genoeg bijgerechten en dan het dessert! Dat was om te smullen! Goede verzorging en keuzemenu was dik in orde. Wij gaan nog eens!
durk_sikkema .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Een leuk gezellig restaurant met sfeervolle inrichting. Heerlijk gegeten en genoeg keuze dus zeker voor herhaling vatbaar.
jhscholte1 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Bij de Splinter gegeten en gekozen voor het speciale 3 gangen AH menu van € 29,50. De ontvangst was gastvrij en de bediening correct. Voorgerecht een dikke mosterdsoep met spekjes en gefrituurde champignons was correct maar niet erg bijzonder. Het hoofdgerecht bestond o.a uit een grote biefstuk en een gebakken schol. Hierbij meer dan voldoende garnituur waaronder friet, gebakken aardappels en voldoende groenten. Porties zijn groot maar niet erg bijzonder. Dessert was 4 bolletjes ijs met een chocolade saus een zgn. Dame Blanche, correct maar ook niet erg bijzonder. We hadden er een glaasje biologische wijn bij, goed van smaak en redelijk in prijs, € 4,50 per glas. Omdat het hier de AH actie betrof is de door ons betaalde prijs heel redelijk te noemen. Als wij het volle bedrag zouden hebben moeten betalen vinden wij € 29,50 gezien de prijs kwaliteitsverhouding aan de hoge kant. Voor die prijs per persoon en wat meer kun je elders veel beter en exclusiever eten. Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.