De Spil Groesbeek

Bellevue 66 6561 Groesbeek Nederland Kaart

Over het restaurant De Spil Groesbeek

Kom tot rust en geniet van diverse, smakelijke gerechten onder het genot van een heerlijk glas wijn bij De Spil Wine & Dine in Groesbeek. Een kopje koffie, borrel, lunch of diner... Niets is hier te gek!

Verschillende blauwtinten en natuurlijke materialen, vormen het interieur die bij binnenkomst al gelijk je aandacht trekken. Een modern, warme en eigentijdse sfeer. Bewonder diverse elementen tijdens een uitgebreide lunch of een smaakvol diner.

Het menu bestaat uit diverse eigentijdse gerechten, bereidt met dagverse producten en de mooiste ingrediënten. Proef pure smaken en de lekkerste wijn-spijscombinaties. Ook op het zonovergoten terras is het heerlijke vertoeven. Geniet van heerlijke gerechten terwijl de zonnestralen je gezicht raken en de wind zachtjes door je haar waait. Dat is toch ultiem genieten!

Reserveer en schuif aan bij De Spil Wine & Dine in Groesbeek en geniet van smakelijke, eigentijdse gerechten in combinatie met een heerlijke bijpassende wijn.

Meer informatie over restaurant De Spil Groesbeek

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Spil Groesbeek

Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De soep van de dag (bospaddestoelenbouillon) was heerlijk en goed van smaak. Ook de hoofdgerechten waren smakelijk, spareribs zonder botten is echt een goed idee! Er zitten voldoende gegrilde, smakelijke groenten bij evenals frietjes en salade. De inrichting is bijzonder gezellig en het personeel vriendelijk en servicegericht! Prijs/kwaliteit was goed.
Wij hebben 1 kleine tip: vervang de thee. Nu moet je zelf thee scheppen uit een potje in een theezeefje in een glas. Dit zijn rare, bijzondere smaken. Zorg voor een goed gevulde theedoos met luxe zakjes, dat vinden gasten lekkerder en is de dosering altijd goed.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heel erg lekker gegeten bij de spil verrassende gerechten, geen standaard gerechten vind ik een pluspunt.
Leuke sfeer.zeker een aanwinst voor Groesbeek
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Eten was lekker maar het duurde erg lang voordat we bediend werden. Moesten zelf steeds vragen of we konden bestellen of vragen wanneer de volgende gang kwam.
Henriet S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Na bestelling duurde het best wel lang voor het eten kwam.
J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Een echte aanrader fijne bediening en natuurlijk heerlijk gegeten.
Mooie locatie het was Top.
We komen zeker terug in het mooie Groesbeek
J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Alles was heerlijk, maar ik een liever de vis zonder paneermeel en friture, jammer, je proeft dan green vis meer, maar vender was net prima.
Elly
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We zijn één en al lof over dit restaurant en de manier waarop we geholpen zijn. Vriendelijk personeel, leuke style van inrichting, mooie gerechten en heerlijke bieren en wijnen!
Ilja S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk eten in een gezellig/stoer ingericht restaurant. Het waa druk maar hier merkte je niets van (goede akoestiek).
Gevarieerde kaart met erg leuke namen!
Wij komen zeker nog eens terug
John En Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Beste Spil,
Wij hebben bij jullie geluncht, en dat was heerlijk, Helemaal geluisterd naar onze wensen.
Zeer aan te bevelen om eens te gaan eten.
M T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Wederom heerlijk gegeten en een top avond gehad!
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijke avond!
We waren voor de tweede keer bij De Spil en dat is ons weer zeer goed bevallen.
De sfeer, kwaliteit en de bediening is meer dan prima in orde.
We hebben een super avond gehad met een gezellige borrel achteraf.
Tot binnenkort!
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Oog voor detail, goede service en lekker eten met goede en originele ingrediënten
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Wat hebben wij een heerlijke en gezellige avond gehad.
Hier geven ze je echt een avondje uit.
Royaal en lekker eten . Mooie industriële entourage. En service met kennis . ????
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Helaas was de kermis aanwezig waardoor het geluidsniveau eigenlijk wat te hoog was voor onze oren. Maar je moet ook wat kunnen incasseren tijdens deze dagen. Ook was de AH-aanbieding NIET van toepassing ondanks de reservering. Dit leverde natuurlijk (tegelijkertijd met het extra hoge geluidsniveau van de aanwzige kermisattracties) een extra irritatie. Ook de beloofde rode poon leek ondanks de uitleg meer op een wat grote uitgevallen wijting dan op het beloofde visje op de kaart. Verder geen opmerkingen.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk eten, flinke porties. Ook de wijnglazen worden mooi gevuld! Prima zaak waar het gezellig zitten is. Wij hadden gereserveerd op een vrijdagavond en dat was goed, de zaak had genoeg bezette tafels
Zeger V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Leuke inrichting. Vlotte bediening. Eigenzinnige kok dat bewijst de kaart. Goede smaak van het eten.

bediening. Verrassende kaart. Pluim voor de kok.
Harry A.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Duurde iets lang dat de gerechten op tafel kwamen. Veder was het gezellig en nogmaals het eten was goed.
Josephine T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker gegeten en goede bediening. Ik raad je aan om 18.30 te gaan eten, want om 20.00 uur is bijna iedere gast alweer vertrokken!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten, voorgerecht met geitenkaas was verrassend. De spareribs en de Vegas hotel met taco’s waren heerlijk. Vriendelijke bediening en goede ambiance
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het eten was prima al hadden er in de garnalencocktail meer dan 3 garnalen gemogen. Erg leuke verrassende gerechten. Bediening was te gek!