De Spil Groesbeek

Bellevue 66 6561 Groesbeek Nederland Kaart

Over het restaurant De Spil Groesbeek

Kom tot rust en geniet van diverse, smakelijke gerechten onder het genot van een heerlijk glas wijn bij De Spil Wine & Dine in Groesbeek. Een kopje koffie, borrel, lunch of diner... Niets is hier te gek!

Verschillende blauwtinten en natuurlijke materialen, vormen het interieur die bij binnenkomst al gelijk je aandacht trekken. Een modern, warme en eigentijdse sfeer. Bewonder diverse elementen tijdens een uitgebreide lunch of een smaakvol diner.

Het menu bestaat uit diverse eigentijdse gerechten, bereidt met dagverse producten en de mooiste ingrediënten. Proef pure smaken en de lekkerste wijn-spijscombinaties. Ook op het zonovergoten terras is het heerlijke vertoeven. Geniet van heerlijke gerechten terwijl de zonnestralen je gezicht raken en de wind zachtjes door je haar waait. Dat is toch ultiem genieten!

Reserveer en schuif aan bij De Spil Wine & Dine in Groesbeek en geniet van smakelijke, eigentijdse gerechten in combinatie met een heerlijke bijpassende wijn.

Meer informatie over restaurant De Spil Groesbeek

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Spil Groesbeek

Ilja S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk eten in een gezellig/stoer ingericht restaurant. Het waa druk maar hier merkte je niets van (goede akoestiek).
Gevarieerde kaart met erg leuke namen!
Wij komen zeker nog eens terug
John K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Beste Spil,
Wij hebben bij jullie geluncht, en dat was heerlijk, Helemaal geluisterd naar onze wensen.
Zeer aan te bevelen om eens te gaan eten.
M T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Wederom heerlijk gegeten en een top avond gehad!
Maarten W.
Heerlijke avond!
We waren voor de tweede keer bij De Spil en dat is ons weer zeer goed bevallen.
De sfeer, kwaliteit en de bediening is meer dan prima in orde.
We hebben een super avond gehad met een gezellige borrel achteraf.
Tot binnenkort!
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We werden heel slecht ontvangen , personeel onbeleefd , Diner bijna koud geserveerd , Nagerecht niet compleet , personeel kan in drukte niet goed handelen het is rommelig en chaotisch .
Geachte heer Janssen,

Dank voor uw recensie. Dit zijn niet de recensies die wij doorgaans krijgen, en ook niet de manier waarop wij werken.
Vandaar dat ik graag zou willen weten wanneer u bij ons heeft gegeten om na te gaan wie u ontvangen heeft?
En of u deze klachten door heeft gegeven aan een van onze medewerkers?
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Oog voor detail, goede service en lekker eten met goede en originele ingrediënten
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Wat hebben wij een heerlijke en gezellige avond gehad.
Hier geven ze je echt een avondje uit.
Royaal en lekker eten . Mooie industriële entourage. En service met kennis . ????
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Helaas was de kermis aanwezig waardoor het geluidsniveau eigenlijk wat te hoog was voor onze oren. Maar je moet ook wat kunnen incasseren tijdens deze dagen. Ook was de AH-aanbieding NIET van toepassing ondanks de reservering. Dit leverde natuurlijk (tegelijkertijd met het extra hoge geluidsniveau van de aanwzige kermisattracties) een extra irritatie. Ook de beloofde rode poon leek ondanks de uitleg meer op een wat grote uitgevallen wijting dan op het beloofde visje op de kaart. Verder geen opmerkingen.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk eten, flinke porties. Ook de wijnglazen worden mooi gevuld! Prima zaak waar het gezellig zitten is. Wij hadden gereserveerd op een vrijdagavond en dat was goed, de zaak had genoeg bezette tafels
Zeger V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Leuke inrichting. Vlotte bediening. Eigenzinnige kok dat bewijst de kaart. Goede smaak van het eten.

bediening. Verrassende kaart. Pluim voor de kok.
Harry A.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Duurde iets lang dat de gerechten op tafel kwamen. Veder was het gezellig en nogmaals het eten was goed.
Josephine T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker gegeten en goede bediening. Ik raad je aan om 18.30 te gaan eten, want om 20.00 uur is bijna iedere gast alweer vertrokken!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten, voorgerecht met geitenkaas was verrassend. De spareribs en de Vegas hotel met taco’s waren heerlijk. Vriendelijke bediening en goede ambiance
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het eten was prima al hadden er in de garnalencocktail meer dan 3 garnalen gemogen. Erg leuke verrassende gerechten. Bediening was te gek!
Diny N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wij hebben een gezellige avond gehad lekker eten en drinken.
V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Fijn restaurant met aardig personeel en op een mooie plek. De menukaart ziet er creatief uit, maar de gerechten vallen in hun eenvoud enigszins tegen.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Lekker gegeten, alle gerechten zowel vlees, vis als vegetarisch vielen erg goed in de smaak. En de heerlijke friet en frisse salade bij ieder gerecht maken het hier altijd helemaal af.
Monique I.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Aardige bediening.
Frank en Constance B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten: vooraf geitenkaas; lamsstoofvlees in deeg uit de oven; aardbei & slagroomijs.
Eddie S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk eten en super vriendelijke en attente bediening.