De Spil Groesbeek

Bellevue 66 6561 Groesbeek Nederland Kaart

Over het restaurant De Spil Groesbeek

Kom tot rust en geniet van diverse, smakelijke gerechten onder het genot van een heerlijk glas wijn bij De Spil Wine & Dine in Groesbeek. Een kopje koffie, borrel, lunch of diner... Niets is hier te gek!

Verschillende blauwtinten en natuurlijke materialen, vormen het interieur die bij binnenkomst al gelijk je aandacht trekken. Een modern, warme en eigentijdse sfeer. Bewonder diverse elementen tijdens een uitgebreide lunch of een smaakvol diner.

Het menu bestaat uit diverse eigentijdse gerechten, bereidt met dagverse producten en de mooiste ingrediënten. Proef pure smaken en de lekkerste wijn-spijscombinaties. Ook op het zonovergoten terras is het heerlijke vertoeven. Geniet van heerlijke gerechten terwijl de zonnestralen je gezicht raken en de wind zachtjes door je haar waait. Dat is toch ultiem genieten!

Reserveer en schuif aan bij De Spil Wine & Dine in Groesbeek en geniet van smakelijke, eigentijdse gerechten in combinatie met een heerlijke bijpassende wijn.

Meer informatie over restaurant De Spil Groesbeek

Ella V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Wil T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Een mooie gelegenheid om heen te gaan en lekker te lunchen wat wij hebben gedaan en rustig zitten in een gezellige sfeer
Carmen T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Opnieuw heerlijk gegeten. De hertenbiefstuk was goed bereid en zeer mals.
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
De Spil heeft een leuke uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Qua toetjes mogen er iets minder zware toetjes bij. We hebben allwmaal heerlijk gegeten. Wel vinden we de bediening niet zo alert. Dat is jammer. Mooie warme aankleding met een relaxte sfeer.
F.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk! Gezellig! Vooral niet allemaal naar de Spil gaan, want dan kunnen wij niet meer en dat zou zo jammer zijn. ;-)
C.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
We hebben met ons vieren echt een top avond gehad, echt heerlijk gegeten, komen zeker nog een keer terug en zal dit zeker aan bevelen bij vrienden.
V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
De bediening gastvriendelijk en aardig. Het eten is van een zeer goede kwaliteit, ik ben er geweest met familie i.v.m. mijn verjaardag maar kom er graag nog een keer terug. Echt een aanrader.
Mari S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Totaal geen standaard eten, maar verrassende eigen gerechten van heel goede kwaliteit. Vriendelijke en professionele bediening in een gezellige sfeer. Leuke industriële inrichting. Op ieder moment van de dag voel ik me daar prima thuis!
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Altijd gezellig en heerlijk eten.
Wilma N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
We waren met 10 personen . Iedereen had ongeveer tegelijk t eten en ik hoorde alleen dat t allemaal zo lekker was. Ik heb een goede keus gemaakt, echt n aanrader.
M T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijke lunch. Verrassende gerechten en fijne bediening!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Vriendelijke en goede bediening. Niet opdringerig.
Was er gezellig.
Winifred V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
heerlijk gegeten op leuke plek, we kenden het niet. Het personeel was erg vriendelijk en het eten weerd mooi opgediend. Het was een leuke verrassing!
Jet G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Lekker eten, niet te lang hoeven wachten, vriendelijk en alert reagerend. Top
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De soep van de dag (bospaddestoelenbouillon) was heerlijk en goed van smaak. Ook de hoofdgerechten waren smakelijk, spareribs zonder botten is echt een goed idee! Er zitten voldoende gegrilde, smakelijke groenten bij evenals frietjes en salade. De inrichting is bijzonder gezellig en het personeel vriendelijk en servicegericht! Prijs/kwaliteit was goed.
Wij hebben 1 kleine tip: vervang de thee. Nu moet je zelf thee scheppen uit een potje in een theezeefje in een glas. Dit zijn rare, bijzondere smaken. Zorg voor een goed gevulde theedoos met luxe zakjes, dat vinden gasten lekkerder en is de dosering altijd goed.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heel erg lekker gegeten bij de spil verrassende gerechten, geen standaard gerechten vind ik een pluspunt.
Leuke sfeer.zeker een aanwinst voor Groesbeek
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Eten was lekker maar het duurde erg lang voordat we bediend werden. Moesten zelf steeds vragen of we konden bestellen of vragen wanneer de volgende gang kwam.
Henriet S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Na bestelling duurde het best wel lang voor het eten kwam.
J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Een echte aanrader fijne bediening en natuurlijk heerlijk gegeten.
Mooie locatie het was Top.
We komen zeker terug in het mooie Groesbeek
J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Alles was heerlijk, maar ik een liever de vis zonder paneermeel en friture, jammer, je proeft dan green vis meer, maar vender was net prima.
Elly