De Spil Groesbeek

Bellevue 66 6561 Groesbeek Nederland Kaart

Over het restaurant De Spil Groesbeek

Kom tot rust en geniet van diverse, smakelijke gerechten onder het genot van een heerlijk glas wijn bij De Spil Wine & Dine in Groesbeek. Een kopje koffie, borrel, lunch of diner... Niets is hier te gek!

Verschillende blauwtinten en natuurlijke materialen, vormen het interieur die bij binnenkomst al gelijk je aandacht trekken. Een modern, warme en eigentijdse sfeer. Bewonder diverse elementen tijdens een uitgebreide lunch of een smaakvol diner.

Het menu bestaat uit diverse eigentijdse gerechten, bereidt met dagverse producten en de mooiste ingrediënten. Proef pure smaken en de lekkerste wijn-spijscombinaties. Ook op het zonovergoten terras is het heerlijke vertoeven. Geniet van heerlijke gerechten terwijl de zonnestralen je gezicht raken en de wind zachtjes door je haar waait. Dat is toch ultiem genieten!

Reserveer en schuif aan bij De Spil Wine & Dine in Groesbeek en geniet van smakelijke, eigentijdse gerechten in combinatie met een heerlijke bijpassende wijn.

Meer informatie over restaurant De Spil Groesbeek

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Spil Groesbeek

Eddie S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk eten en super vriendelijke en attente bediening.
K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Prima plek om gezellig en rustig te lunchen. Vriendelijke service maar verloren doordat het drukker werd onze tafel even uit het oog.
Ulrich G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Al weer: uitstekend
N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Voor herhaling vatbaar. Lekker en gezellig gegeten op korte afstand van ons appartement in hartje Groesbeek,
Vriendelijke en accurate bediening,
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het is een heerlijke plek om te dineren, zeker als het mooi weer is en je ook buiten kunt zitten. De groentes/salades bij het visgerecht vond ik niet zo bijzonder.
Henk Marian V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het was erg lekker, en de bediening was goed, en vriendelijk wij hadden mostersoep en tomatensoep,en we
Hadden pannetje varkensgebraad in een BBQ groentensalsa, was erg lekker. Wij komen gauw weer terug.
JannieZ .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
het feit dat ik had aangegeven een koemelkallergie te hebben, kon ik geen gerechten bestellen maar geen koemelk in zat. Dat viel mij een tegen vooral omdat ik het al een week van tevoren had aangegeven. Een andere G vraag je niet om, die krijg je erbij geleverd.Daarentegen werd voor onze jongste telg van 11 maanden een speciaal plaatsje op tafel getoverd.
M.J. B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Genoeg keuze voor de lunch. Prettig terras.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekker eten en leuk personeel
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden. Leuke avond gehad met vriendelijke en attente bediening.
Gerechten waren prima en werden mooi gepresenteerd.
Ook na het diner nog lang gezeten met koffie en een heerlijk likeurtje, zonder dat we het gevoel hadden te moeten gaan.
Andrea Z.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Er was veel te weinig personeel. Sommige gasten gingen zelf de kaart maar halen. Wij moesten erg lang op alles wachten. Het eten was matig, de vis smaakloos en zo te proeven uit de diepvries
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
gezellig en lekker gegeten, voor herhaling vatbaar. Veel verschillende keuzes en een leuke omschrijving.
Komen regelmatig bij de Spil, geeft aan dat wij tevreden zijn
Lisa J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heel goed eeten, vrindelijke service. Alleen maar kan het en betje meer van deeze goede eeten oop de tafel zijn ;) en de gebak kan man niet goed zien als man zich een dessert vil bestillen
Eugenie B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wij waren met zijn drieën dames van boven middelbare leeftijd. Toen wij de kaart doornamen vonden wij geen menu voor onze kleine magen toe wij op de VIP kindermenu's keken konden we daar wel een keus maken en dat is voor veel gepensioneerden ook nog aantrekkelijke vanwege de prijs. Wij hebben genoten misschien een keuze meer op de kaart zoals i.p.v. frites aardappel gepoft of een aardappelpuree uit de oven. Een kroket doet ook wonderen i.p.v. vlees of vis.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Kort en eerlijk, het was de moeite waard om vanuit Maassluis naar De Spil te komen. De van tevoren bekeken foto's van de gerechtren waren doorslaggevend.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Goed, zoals wij daar gewend zijn
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Iets mindere ervaring dit keer. Niet vanwege het eten maar omdat we de lunch buiten wilden opeten en daar geen rookverbod op het terras is. Toch iets minder als er naast je flink gepaft wordt en jij van je eten wilt genieten. Jammer
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Wederom heerlijk gegeten.
Deze keer de gekozen voor de kalfsoester (aanrader), en mijn vrouw de forel. Beide perfect bereid!
Tot binnenkort.
Ulrich G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Volgende keer de wijnkaart aan de gasten geven (wij wisten niet, dat er een was).
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eten, met uitzondering van de gefrituurde ijsbaan, was lekker. Ambiance ook erg gezellig maar temperatuur was veel te zelfs onaaangenaam warm. En bediening was ver onder de maat. Onervaren (bedoelt u “droge rode wijn” ) of te populair.
Geven het nig wel een 2e kans omdat eten echt lekker was.