Over het restaurant De Specerij

Friese parel

In restaurant De Specerij in Lemmer worden specerijen en kruiden van over de hele wereld gebundeld in verrukkelijke smaakcombinaties. Het geheim van de keuken is dat zij deze mondiale invloeden perfect weten te combineren met streekproducten uit Friesland. Geniet ook van deze tongstrelende gerechten in het sfeervolle restaurant of op het gezellige terras. De veelzijdige kaart biedt voor vleeseters, visliefhebbers en vegetariërs volop keuze.

Meer informatie over restaurant De Specerij

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

maandag - donderdag 16:00 tot 21:00
Vrijdag - Zondag 12:00 tot 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Specerij

Evie D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het enige wat ik wil opmerken is dat je lang moet wachten op personeel om je bestelling op te kunnen nemen. Maar verder is het helemaal top.
Fam. F.J.M. K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het eten was voortreffelijk! Mooi opgediend en erg lekker!
Helaas was de bediening niet allert genoeg.
Juist toen het rustiger was moesten we vragen om de dessertkaart!
Beetje jammer dat had beter gekund
Melvin H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Vanavond gegeten bij de specerij. We moesten op alle gerechten en het drinken erg lang wachten. Één jongen van het personeel deed enorm zijn best, maar toch ging er veel mis. Bij de voorgerechten kwam het brood nadat we het eten op hadden. De gerechten waren goed op smaak, maar één van de black agus biefstukken was erg taai. Bij de andere Black agus steak hadden wij ui en champignon besteld, maar kregen dit niet. vervolgens was de biefstuk koud. Heel netjes kregen we een verse nieuwe met verse ui en champignon. Daarna hebben we het toetje besteld en kregen we allemaal nog een speciale koffie gratis toe. Dat was erg coulant! De meeste van ons hebben uiteindelijk na lang wachten goed gegeten, maar de bediening moet nog behoorlijk wat leren.
Minke D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Professioneel hartelijk personeel, goed en lekker eten. Prijs kwaliteit in
evenwicht. Kortom goed restaurant waar we zeker terug komen!
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk eten en goed bereidt. Leuk dat de eigenaar zo betrokken is bij de zaak. Komen hier graag nog een keer terug!!!!
E. H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Hebben hier met zijn tweeen gegeten. Het voorgerecht was humus, hoofdgerecht de spicey paprika / t bone en als dessert de baklava / flensjes. Deze gerechten hebben ons goed gesmaakt. Dit was ons tweede bezoek en er zal zeker een 3e komen als we in Lemmer zijn.
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Wij komen hier regelmatig met het gezin eten. Eten en zeker ook de bediening zijn van hoog niveau! Goede gastheer en ook nog een heerlijke ambiance in het restaurant. Verder mooi gelegen in hartje Lemmer, dus bij mooi weer lekker terrassen aan het Dok...
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Het was allemaal prima!
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Ik blijf dit een uitstekend restaurant vinden.
Kornelis R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het duurde lang dat je lege bord werd opgeruimd. We moesten vragen om drinken, dit bepaald je winst per avond. Eten was goed en gevarieerd.
J.J. V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Direct bij binnenkomst krijg je een goed gevoel, één en al vriendelijkheid zonder overdrijven. Gerechten echt een
verrassing smakelijk en goed opgediend. Bij binnenkomst wordt de deur voor je opengehouden en je jassen aangepakt. Zeker aan te bevelen.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Prima restaurant.Voor een ieder aan te bevelen.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Goed en lekker gegeten! Prima bediening. Geen negatief ding kunnen vinden. Kaart is goed qua keuze, niet te veel en 3 dagmenu gerechten is ook goed.
Saroen W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Lekker eten en snelle service. Fijne sfeer. Goede inrichting. Toetje was groot en lekker. Komen zeker terug om iets anders op de kaart te proberen
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk gegeten, bediening ook heel keurig en netjes!

Zeker voor herhaling vatbaar!
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Super lekker gegeten en de lekkerste koffie ooit. Erg gastvrij ontvangen en na het eten nog een gezellig praatje met de eigenaar gemaakt waarbij we nog een kopje koffie aangeboden kregen. Een echte aanrader!!
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Een aanrader dit restaurant.
E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heel goed bevallen. Prima service, prima eten. Fijn veel keus óp de menukaart, maar ook nog diverse dingen naast de kaart, van Hollands tot Vegetarisch, Vis en Mediterraan. Gezelschappen die er zaten ook heel divers. Voldoende ruimte en privacy rondom de tafels en door de gevarieerde inrichting een gezellige, intieme sfeer. Bediening heel vriendelijk, attent en correct. Toiletten ook keurig schoon en op de begane vloer, goed te bereiken via een brede gang waar de jassen hangen. Wij betaalden uiteindelijk €85,-- voor 2 pers ,elk 3 gangen( niet de goedkoopste!) met 2 portjes en een karaf wijn. Hele normale prijs vinden wij, gezien de goede smaak en kwaliteit. Wij gaan hier zeker terugkomen, samen of met vrienden, en zullen dit ook aanbevelen!
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
ik had de recensie van "Hete Soep" gelezen en er meer van verwacht. Maar het eten was lekker en we hebben het gezellig gehad.
Bediening moest het duidelijk nog leren.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Prima restaurant ,voor iedereen aan te beveleven.