Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Specerij

Friese parel

In restaurant De Specerij in Lemmer worden specerijen en kruiden van over de hele wereld gebundeld in verrukkelijke smaakcombinaties. Het geheim van de keuken is dat zij deze mondiale invloeden perfect weten te combineren met streekproducten uit Friesland. Geniet ook van deze tongstrelende gerechten in het sfeervolle restaurant of op het gezellige terras. De veelzijdige kaart biedt voor vleeseters, visliefhebbers en vegetariërs volop keuze.

Meer informatie over restaurant De Specerij

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

maandag - donderdag 16:00 tot 21:00
Vrijdag - Zondag 12:00 tot 22:00

Gaike B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Zeer zeer goede mosselen op de kaart! Heerlijk gekruid en zacht, de sauzen zijn daardoor zelfs overbodig, zo lekker zijn ze. De friet was ook perfect krokant gebakken, kortom top gegeten! Ook nog goede bijkomstigheid, het is een heerlijk terras aan het water!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De prijs van de AH actie was in totaal circa 8 euro duurder , dan het zelfde menu op de menukaart
Rara hoe kan dit ? Job 1-7-2017
mgboon .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
heerlijk gegeten , zeer vriendelijk personeel, terras aan het water. open keuken , binnen gezellige sfeer, het eten was zeer goed bereid , zeker voor herhaling vatbaar.
Andrea D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Geen korting gekregen, ondanks dat het wel adveeteerd werd op de website. Keuken is geweldig!
J. D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Het terras aan het water is een prachtige plek in Lemmer.

Aanrader om nog eens naar toe te gaan. Wel enige problemen gehad met het inleveren van de AH dineractie.
Later toch nog goed geregeld!
Vooral het voorgerecht de vispyramide was heerlijk!
bassnelder .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben erg lekker gegeten. Vlees was erg lekker gekruid. Het is zeker een aanrader om hier een keer te gaan eten. Goede en vriendelijke service.
marjan K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras aan het water. Vriendelijke bediening en we moesten vragen om een iets kleinere sorbet, want het eten was zeer uitgebreid! Aan te bevelen!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Prima gegeten, heerlijke tonijnsteak, perfect klaargemaakt! Prijs/kwaliteit ook echt goed!
roanwi .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Ondanks het warme weer en een overvol terras liep alles op rolletjes, goed teamwerk en enthousiaste medewerkers. Door het overvolle terras zaten we noodgedwongen binnen en zagen van dichtbij hoe (hard) er gewekt werd. De complimenten aan de keuken en de bediening.
Antoon K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wij moesten wel 50km rijden voor dit etentje,maar het was zeker de moeite waard,we zijn hartelijk ontvangen,we begonnen met een goed glas wijn,daarna een uitstekend voorgerecht met zalm , garnalen en gerookte forel,het hoofdgerecht met diverse soorten vis,friet,heerlijke salade en groente en als hoofdgerecht een overheerlijke sorbet met diverse soorten ijs,fruit,slagroom e.d.(al met al een aanrader om daar eens overheerlijk te gaan genieten van de gerechten bij de ,, Specerij.
ruud J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het eten was zeer zeker goed en voldoende, helaas nieuw personeel wat nog heel veel moet leren.
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heel hartelijk ontvangen!! lekkere grote tafels, fijne sfeer en warme uitstraling.. Verder heerlijk gegeten met de kinderen. Ook zij waren dik tevreden! Lekkere nagerechten op de kaart, maar toch gekozen voor 1 van de koffie specialiteiten.. Al met al een fijn restaurant voor een goed diner!!
Charlotte C.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijke zeebaars en sliptongen gegeten met een lekkere kruidentwist en veel bijgerechten, de calamari en knoflookbrood vooraf zijn ook een aanrader!
Janneke H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk visje gegeten lekker klaar gemaakt aanrader
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vlees heerlijk gekruid en de zeebaars perfect gaar. Huisgemaakte knoflookboter was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar. Leuke en vriendelijke bediening en mooie locatie.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het was onze eerste keer eten bij de specerij en zeker niet de laatste. Wat een topservice en wat een heerlijk eten. Wij hadden de trio, hef's special, tonijnsteak en lamsrack met zn viertjes. Alles was ontzettend mals, vol smaak en keurig opgemaakt. Ook het knoflookbrood en brood met tapenade ging er goed in. De sfeer in het restaurant was erg gezellig met knusse muziek.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Op tweede kerstdag hebben wij hier genoten van het heerlijke kerst menu in een hele prettige sfeer.
Personeel was attent en vriendelijk. We komen zeker terug!
Marije C.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hebben een hele fijne avond gehad met heerlijk eten en gastvrije bediening! We komen om die redenen zeker weer een keer terug.
Sam0 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Mijn favoriete gerecht, Specerij kip, Is elke keer weer overheerlijk. De laatste keer hebben we gezellig op het terras aan het water gedineert. De bediening past perfect bij het restaurant, zeer netjes met een oprechte glimlach!
De Specerij is zeker een aanrader. De sfeer is super evenals het eten en de koffie natuurlijk.
Annezwier .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Ik heb op 12 juli gegeten bij de specerij in lemmer. Ik was met mijn vrouw en kinderen en het was lekker weer we zaten op het terras. De bediening was top ze lachten en kwamen een praatje maken de gastheer was heel aardig,maar toen kwam het eten en dat was was echt GEWELDIG ik heb nog nooit zo lekker gegeten in lemmer. Perfect gekruik niet te rood niet te gaat. Echt een aanrader is de black angus. Geweldig en geen nadelen als je ergens wil eten in lemmer en omstreken kies dan de specerij