Over het restaurant De Specerij

Friese parel

In restaurant De Specerij in Lemmer worden specerijen en kruiden van over de hele wereld gebundeld in verrukkelijke smaakcombinaties. Het geheim van de keuken is dat zij deze mondiale invloeden perfect weten te combineren met streekproducten uit Friesland. Geniet ook van deze tongstrelende gerechten in het sfeervolle restaurant of op het gezellige terras. De veelzijdige kaart biedt voor vleeseters, visliefhebbers en vegetariërs volop keuze.

Meer informatie over restaurant De Specerij

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

maandag - donderdag 16:00 tot 21:00
Vrijdag - Zondag 12:00 tot 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Specerij

Marion D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Super lekker gegeten en de lekkerste koffie ooit. Erg gastvrij ontvangen en na het eten nog een gezellig praatje met de eigenaar gemaakt waarbij we nog een kopje koffie aangeboden kregen. Een echte aanrader!!
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Een aanrader dit restaurant.
E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heel goed bevallen. Prima service, prima eten. Fijn veel keus óp de menukaart, maar ook nog diverse dingen naast de kaart, van Hollands tot Vegetarisch, Vis en Mediterraan. Gezelschappen die er zaten ook heel divers. Voldoende ruimte en privacy rondom de tafels en door de gevarieerde inrichting een gezellige, intieme sfeer. Bediening heel vriendelijk, attent en correct. Toiletten ook keurig schoon en op de begane vloer, goed te bereiken via een brede gang waar de jassen hangen. Wij betaalden uiteindelijk €85,-- voor 2 pers ,elk 3 gangen( niet de goedkoopste!) met 2 portjes en een karaf wijn. Hele normale prijs vinden wij, gezien de goede smaak en kwaliteit. Wij gaan hier zeker terugkomen, samen of met vrienden, en zullen dit ook aanbevelen!
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
ik had de recensie van "Hete Soep" gelezen en er meer van verwacht. Maar het eten was lekker en we hebben het gezellig gehad.
Bediening moest het duidelijk nog leren.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Prima restaurant ,voor iedereen aan te beveleven.
J. A. V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Maakte in de paar uren van ons bezoek de beroepsmatige beoordeling in de Leeuwarder Courant voor 100% waar!
Aanbevolen! Wij gaan beslist terug!
NoelleBrands .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
een ober kwam nogal gestresst over, het was druk, en hij had hierdoor weinig oog voor het publiek, echter een oudere ober had wel de juiste competenties....en was gezellig en probeerde er een feest van te maken
Pietje K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Hartelijke ontvangst en vlotte bediening, voldoende en erg lekker eten, complimenten aan dekok.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prima en vlotte bediening.
Het was rustig in het restaurant en dan heerst er al snel een rustige sfeer.

Eten was prima en zeer voordelig.

AffordableAfricaSafaris.com
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Ook zonder korting terug naar Lemmer

Tekst Jan Westera

Op weg naar restaurant De Specerij in Lemmer zit Hete Soep in de maag met een dilemma. Dat zit zo. Het tafeltje voor twee is gereserveerd via IENS, een bekend online restaurantplatform. Tot verbazing krijgen we daarom zomaar 50 procent korting op de rekening, aldus IENS, omdat we op een maandag willen komen eten in De Specerij.

En hoe dol we zijn op kortingen, er om vragen is niet ons favoriete tijdverdrijf. Dat heeft iets weg van schooien. Dus. Hoe pakken we het aan, is de vraag in de auto op weg naar Lemmer. Meteen bij het begin er reeds gewag van maken? Of pas op het eind?

Maar. Wat schetst onze verbazing. De wellevende gastheer die ons heel de avond aangenaam onderhoudt, begint er bij onze entree meteen zelf al over. De Specerij doet mee aan de fikse kortingsactie om gasten bekend te maken met het Lemster etablissement, in de hoop dat die vervolgens de zaak nogmaals met een bezoekje verblijden, verklaart hij.

Voor de helft van de prijs eten, h
Els K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Het is voor iedereen denk ik wel prettig als de ober aan de kop van de tafel stil blijft staan als de gerechten die niet op de kaart staan opgenoemd worden. Zeker voor slechthorenden. Kijk gasten aan als je tegen ze praat. Verder een mooi, sfeervol ingerichte zaak, jammer dat ze bij de garderobe opgehouden zijn maar ik heb lekker gegeten.
Klaske P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De specerij is sfeervol ingericht met een oosters accent. De bediening is gastvrij en gevat. Het eten is heerlijk!
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het voorgerecht was nog bevroren..
M. J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Hartelijke ontvangst. Heerlijk eten. Leuke locatie.
J.H.M. A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goede kwaliteit
Gezellig
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
vriendelijk personeel, prettig sfeer, mooi ingericht restaurant en lekker eten! Aanrader!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Mooi restaurant. Vriendelijke en vlotte bediening. Eten was zeer goed. Zeker een aanrader !
Romy A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Hele goede service en lekker eten!
Havenkoeriers .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken............................................................................
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst en bediening, keuze uit 2 menu,s i.v.m. de AH actie, vlees of vis
We hebben beide gehad en genoten.