Over het restaurant De Specerij

Friese parel

In restaurant De Specerij in Lemmer worden specerijen en kruiden van over de hele wereld gebundeld in verrukkelijke smaakcombinaties. Het geheim van de keuken is dat zij deze mondiale invloeden perfect weten te combineren met streekproducten uit Friesland. Geniet ook van deze tongstrelende gerechten in het sfeervolle restaurant of op het gezellige terras. De veelzijdige kaart biedt voor vleeseters, visliefhebbers en vegetariërs volop keuze.

Meer informatie over restaurant De Specerij

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

maandag - donderdag 16:00 tot 21:00
Vrijdag - Zondag 12:00 tot 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Specerij

J. Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het eten was heerlijk. Bediening vriendelijk en goed. We zaten mooi aan het raam. Enige minpuntje was dat het daar tochtte.
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wederom heerlijk gegeten in een fijne ambiance! Ga zo door Specerij! Kom zeker weer terug!!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Ondanks dat het druk was had het personeel dit goed in smiezen. Echt iets waar anderen wat van kunnen leren.
Liesbet T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Zeer goede prijs- kwaliteitverhouding. Eten was smakelijk en compleet
Lonneke K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Ik kreeg een carpaccio waar bijna het ijs nog op zat, zo koud. Dat was wat minder maar de smaak was wel goed. Verder was de trio de specerij super lekker ????
Frank394 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Prettige ontvangst, attent en zorgzaam.
We aten beiden vegetarisch quiche, dramatisch slecht, qua smaak. Ik denk dat de kok dit zelf nooit geproefd heeft, of hij kan het echt niet. Het was een soort gestold ei in een bakje, echt waardeloos.
De gebakken aardappelen lekker de sla amper aangemaakt, matig.
Prijs kwaliteit - niveau triest, m.n. als je het vergelijkt met de grote borden ruim volgeschept die er voor de vleeseters voorbij komen voor max. 3, euro meer betaald dan het vegetarische gerecht.
Frank
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Het restaurant bleek niet mee te doen aan de AH actie, terwijl dit via de Iens site niet duidelijk is. Het restaurant pakte dit heel goed op,
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker eten, veel vlees waardoor weinig ruimte voor bijgerechten. Dit zou aangepast mogen worden. Verder fijne en gastvrije service met een daarbij passende gezellige sfeer.
C.l. S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten en zijn zeer voorkomend bediend. Voor ons een aanrader !
IJ D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Sorbet met chocolade ijs, twee bloemkoolroosjes voor 4 personen, klein bakje patat, vlees weinig en koud. Absoluut geen aanrader
Oeds S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Was heerlijk en de bediening vriendelijk
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Verrassend goed gegeten; heerlijke verse vis op een mooi terras langs het water.
Evie D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het enige wat ik wil opmerken is dat je lang moet wachten op personeel om je bestelling op te kunnen nemen. Maar verder is het helemaal top.
Fam. F.J.M. K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het eten was voortreffelijk! Mooi opgediend en erg lekker!
Helaas was de bediening niet allert genoeg.
Juist toen het rustiger was moesten we vragen om de dessertkaart!
Beetje jammer dat had beter gekund
Melvin H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Vanavond gegeten bij de specerij. We moesten op alle gerechten en het drinken erg lang wachten. Één jongen van het personeel deed enorm zijn best, maar toch ging er veel mis. Bij de voorgerechten kwam het brood nadat we het eten op hadden. De gerechten waren goed op smaak, maar één van de black agus biefstukken was erg taai. Bij de andere Black agus steak hadden wij ui en champignon besteld, maar kregen dit niet. vervolgens was de biefstuk koud. Heel netjes kregen we een verse nieuwe met verse ui en champignon. Daarna hebben we het toetje besteld en kregen we allemaal nog een speciale koffie gratis toe. Dat was erg coulant! De meeste van ons hebben uiteindelijk na lang wachten goed gegeten, maar de bediening moet nog behoorlijk wat leren.
Minke D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Professioneel hartelijk personeel, goed en lekker eten. Prijs kwaliteit in
evenwicht. Kortom goed restaurant waar we zeker terug komen!
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk eten en goed bereidt. Leuk dat de eigenaar zo betrokken is bij de zaak. Komen hier graag nog een keer terug!!!!
E. H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Hebben hier met zijn tweeen gegeten. Het voorgerecht was humus, hoofdgerecht de spicey paprika / t bone en als dessert de baklava / flensjes. Deze gerechten hebben ons goed gesmaakt. Dit was ons tweede bezoek en er zal zeker een 3e komen als we in Lemmer zijn.
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Wij komen hier regelmatig met het gezin eten. Eten en zeker ook de bediening zijn van hoog niveau! Goede gastheer en ook nog een heerlijke ambiance in het restaurant. Verder mooi gelegen in hartje Lemmer, dus bij mooi weer lekker terrassen aan het Dok...
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018