De Sonse Jachthaven

7,2

Jouw recensie over het restaurant De Sonse Jachthaven

Margareth B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Al paar keer daar gegeten, was goed maar niet echt bijzonder, maar nu de laatste keer was het ronduit slecht ! Had het gamba pannetje en mijn man de visschotel, waren beide niet vers en smaakloos, de knoflook die er in hoorde te zitten was er vlgs mij over heen gevlogen.. vroegen allebei gebakken aardappels maar kregen 1 maal frietjes en 1 maal aardappels, deze waren zo lang in de oven geweest dat ze aan het bakje zaten vastgekleefd, toe wij daar iets van zeiden, kwamen ze terug met het verhaal dat dit normaal was.. of we konden ze terug krijgen of toch frietjes bestellen .. nou ja !! Voor ons is dit de laatste keer geweest dat we hier zijn geweest, miss ook een tip om de kaart een keer te veranderen, zijn nu denk ik twee jaar open en er staan nog steeds dezelfde menu’s op, word een beetje eenzijdig zo, zeker als je er in de buurt woont en een paar keer per maand daar wil gaan eten...
foodlovertje .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijke plek om te gaan eten. Lekjer op terras gezeten wat trouwens bomvol zat. Bediening ontzettend vriendelijk, behulpzaam. Ondanks de drukte waren de drankjes en het eten snel geserveerd. Op het eten niets aan te merken, prijs/kwaliteit in balans. Kortom ons zien ze wel vaker terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Weinig klantvriendelijke benadering. Bediening lijkt slecht opgeleid in omgangsvormen. Eten raakte kant noch wal. Flauw tot smaakloos. Niet om over naar huis te schrijven. Geweldige plek maar onvoldoende uitgebaat!
Brechje V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Gezellig qua decoratie, leuke ligging aan het water. Bediening is vriendelijk en pro-actief. Eten was wel erg matig. We hadden uit ons gezelschap van 4 2 mensen die naderhand ziek waren. Het is gewoon totaal niet bijzonder, weinig smaak, weinig creativiteit. Jammer want het is een gezellige plek en ze zijn flexibel met dieetwensen.
Mandy H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
26 december 2016 gegeten met 12 personen ivm een verjaardag.
Kerstmenu was erg lekker en gevarieerd. Kinderen werden vermaakt. Personeel erg vriendelijk!
Topavond gehad!!!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Sinds mijn vorige reactie ben ik nog vele malen bij de Sonse Jachthaven geweest. De bediening is nog steeds uit de kunst en het eten is ook voortreffelijk gebleven.
Suba D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Met een gezelschap van 3 personen gaan dineren in de Sonse Jachthaven.
Het restaurant is gevestigd in de oude opslagloods van Rijkswaterstaat en heeft met behulp van de houten inrichting een gezellige en bistroachtige sfeer met een mooi zicht op de jachthaven en het kanaal.
De menukaart is ook bistroachtig en wij stelden daaruit een 3-gangen a la carte menu samen (er zijn geen keuzemenu’s).
Als voorgerechten namen we prima gegaarde gamba’s in knoflook en een Hollandse garnalencocktail met traditionele cocktailsaus (die op verzoek ruimhartig werd aangevuld).
Hoofdgerecht was schnitzel (eenmaal met citroen en eenmaal met een champignonsaus) en een tournedos met pepersaus. Het vlees was mals en prima bereid en werd geserveerd met verse frietjes in een charmant frituurmandje. Erbij een salade die identiek was aan de salade die bij het voorgerecht werd geserveerd.
Als dessert namen we een smakelijk monchou kersentaartje rijkelijk vergezeld van slagroom. Al met al een prima maaltijd.
Wij bestelden er enkele glazen huiswijn bij (er is geen wijnkaart) en zowel de Chardonnay als de Zuid-Afrikaanse Merlot – Shiraz waren van goede kwaliteit. Wat opviel was dat de bediening ons niet kon vertellen wat de rode huiswijn was (‘een wijn met twee soorten druiven maar ik weet niet welke!’) en die leemte moet toch snel kunnen worden opgevuld. De bediening was overigens zeer attent en vriendelijk. Ook een pluspunt: water is kraanwater, zonder kosten geserveerd in een karaf.
Kortom: een prima gelegenheid voor avond ongecompliceerd dineren.
plop2 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wij zijn voor de derde keer wezen eten bij de sonse jachthaven de kaart is nog vrij klein maar de kwaliteit en de service is zeer aan te bevelen! Alles is vers bereid en smaakt ook vers. Ook de bediening is vlot en attent. Voor ons is dit een aanwinst in onze omgeving. Ook deze nazomer hebben wij meerdere malen mogen genieten van de locatie en het uitzicht, op het buiten terras. Samen gevat top!!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Gisterenavond bij "De Sonse Jachthaven" gegeten Dit is een nieuwe gelegenheid bij de Jachthaven in Son, die afgelopen zaterdag pas geopend is. Het eten is er overheerlijk. Ik koos voor Tomatensoep , Kipsaté en koffie na en alles heeft mij bijzonder goed gesmaakt. Op de bediening valt ook niets aan te merken. Iedereen is uitermate vriendelijk. Ook het interieur is zeer goed verzorgd. Het is een gelegenheid waar ik nog vaak zal toeven.