de Soete Suikerbol

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Voordelig
Day S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Gewoon lekker eten, wel erg veel omgevings geluid. vriendelijk personeel en gelukkig niet zo een grote kaart. leuke inrichting en wat te doen voor kids
goan .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Mijn ouders hebben hier hun 65-jarige bruiloft gevierd met kinderen, kleinkinderen en achterkleinkind. Dit lieve team heeft hen en ons een geweldige middag bezorgd.!
Leuk versierd, een fijne stoel voor mijn vader, de open haard aan zodat ons familieportret sfeervol is geworden! Heerlijk gegeten met een feestelijk petit four vooraf en tijdens het opdienen van het lekkere dessert met vers fruit, zongen zij mijn ouders toe!
De vriendelijke bediening liep op rolletjes. kortom het was TOP!!
AnoukLL .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vandaag geluncht bij de Soete Suikerbol. Er was uitgebreide lunchkaart en ook een lactose-allergie was geen probleem. Wij kozen uiteindelijk voor een pannenkoek met appel, een broodje met gerookte zalm en een broodje gezond. Er werd gelijk verteld dat het snel klaar zou zijn, maar dit viel enigszins tegen. De gerechten smaakten allemaal zoals verwacht. Niet slecht, maar ook niet enorm bijzonder. De gerechten waren zeer goed betaalbaar en de prijs/kwaliteit-verhouding was naar mijn mening dan ook goed.
De bediening was een beetje gemaakt gastvrij, maar wel erg vriendelijk. Er waren nog wel enkele verbeterpunten. Zo viel bij het indekken van de tafel een mes en deze werd vervolgens gewoon op tafel neergelegd. Ook had er iets meer interactie mogen zijn. Zo werd er bijvoorbeeld nieteens even gevraagd of alles smaakte o.i.d.
Het restaurant was sfeervol ingericht, lekker huiselijk. Precies het idee wat wij hadden bij een pannenkoekenrestaurant. De stoelen waren niet goed schoongemaakt. Achteraf kwamen we er ook achter dat het restaurant een mooie tuin heeft. Jammer dat hier bij het placeren niet over werd verteld.
Al met al hebben wij lekker gegeten. Bedankt!
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Geweldig restaurant met de kinderen. Eten naast pannenkoeken veel beter dan bij de meeste pannenkoekententen. Zelfs vanuit den haag komen wij zeker terug!
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Locatie oude boerderij, bediening vertelde kort het verhaal van de achtergrond van naam de Soete Suikerbol.
Geluncht met 4 personen twee met een pannenkoek en 2 met supermalse kippendeitjes , alles erg lekker.
2 stukken appeltaart gedeeld automatisch met 4 vorkjes
Bediening top.
Resaurant zeer geschikt voor kinderen.

Marielisa B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Op een maandagavond hier komen eten met het gezin. Zoals altijd, goede pannenkoeken. De maaltijd salades zijn een aanrader. De bediening van de Soete Suikerbol is attent en klantvriendelijk. Niks is te veel voor ze. Wij komen al jaren hier eten en de kwaliteit is altijd goed.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Leuk restaurant om met kinderen te gaan eten. Er is binnen een speelhoek en buiten schommels, kippen en geiten. Kinderen waren blij met hun toverfee pannenkoek (mochten ze zelf versieren met allerlei ingrediënten) plus gratis toverstaf. Wij hadden zelf als voorgerecht de wandeling van voorgerecht (zalm, meloen met ham, carpaccio en tomatencrème soep). Was erg lekker. Als hoofdgerecht namen wij mosselen en rumpsteak. Mosselen werd met patat en sla geserveerd. De rumpsteak was zoals besteld medium rare en goed van smaak. Als dessert kozen wij voor de petit grand dessert met malaga ijs, brownie, aardbeien met slagroom en gemengd fruit en Irish Coffee. Ook goed van smaak.
Bediening van gezellig, kinderen hebben zich uitstekend vermaakt, wij dus ook.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Mooie boerderij omgebouwd tot pannenkoekenhuis met zeer attente en vriendelijke bediening. Met kleine kinderen in het weekend daar eten betekent wel dat je ruim op tijd moet reserveren want rond 6 uur is het heel druk. En het is mij duidelijk waarom; heel goede pannenkoeken met mooie producten gecombineerd. Wat mij betreft is dit een van de betere pannenkoekenhuizen.
PRotteveel .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Gisteravond lekker een paar pannekoeken gegeten bij de Soete Suikerbol in Pijnacker. pand staat op een prima locatie met voldoende parkeergelegenheid. Zeer vriendelijke en accurate bediening. Maar het belangrijkste de pannekoek is een echte lekker pan pannekoek zoals dat hoort. wij (5 personen) hadden allemaal iets verschillend en dat biedt mogelijkheden om van elkaar iets te proeven. Restaurant was rustig, gezinnen met jonge kinderen waren al weg maar anders moet je dat gewoon accepteren. Tafeltjes staan genoeg van elkaar af om zelf rustig te kunnen eten. Gewoon een leuke tent, groot buitenterras en een zalige pannekoek gebracht door prima bediening. We komen er nog eens terug
Femz4 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Wij zijn al vaker bij De Soete Suikerbol geweest, en hebben steeds goede ervaringen gehad! Het personeel is altijd vriendelijk; het eten is altijd goed. Afgelopen weekend hadden mijn ouders dan ook besloten om hun jubileum hier te vieren met een barbecue. We zaten heerlijk afgezonderd, buiten, met prachtig weer, met een gezellige sfeer en een bijzonder vriendelijke jongen die onze groep verzorgde. De BBQ stond ook buiten, met een kok die a la minute alles aan het bereiden was voor ons. Complimenten aan het team en we komen zeker terug!
Lindadepinda .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Super service! We stonden voor een dichte deur maar omdat iedereen incl kok er toch was mochten we wel naar binnen! Pannenkoek brie walnoot honing (spek er extra bij) is heerlijk! De 3D tekeningen zijn erg gaaf om te maken! Bedankt voor deze fijne middag!
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Zondag na een boswandeling hier een pannenkoek wezen eten. Wat een verrassing! Soms is simpel maar goed precies wat je wil. Dat is hier het geval. We hadden niet gereserveerd en het was vrijwel vol maar er werd toch een plekje voor ons gezocht. Het personeel is supervriendelijk en let goed op. De inrichting is wat je van een pannenkoekenrestaurant kan verwachten, net als het feit dat er veel kinderen aanwezig zijn. Als voorgerecht hadden we de etagère met proeverijen van verschillende voorgerechten. Gewoon tomatensoep met toast, salades met verse zalm en carpaccio, simpel maar goede kwaliteit. De pannenkoeken waren ook heerlijk, goed beslag en vullend. Als ik nog eens zin heb in een pannenkoek zou ik zeker overwegen hier weer heen te gaan, al zit het niet in de buurt voor ons en is het meer voor gezinnen.
Jennifer G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Aantal keer gegeten. Prima. Ook de keuze is reuze. Voor elk wat wils. Pannenkoeken zijn lekker. . Vlees is mals. . Salades goed gevuld. Toetjes zijn divers en bediening vriendelijk en snel. Niets te klagen en alles is mogelijk. .. aanrader!
AWJP V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Mijn verjaardag gevierd met kinderen en kleinkinderen. Vooraf een tafel gereserveerd bij voorkeur dicht bij de speelhoek. Wij zaten naast de speelhoek en de gevraagde twee kinderstoelen stonden al klaar. Prima geregeld dus!
Een hele vlotte bediening en met speciale wensen werd zeer goed rekening gehouden. Voor de allergieën werden de etiketten zelfs nagekeken en negatief geadviseerd. Beter kan niet .
Het eten was voor een pannenkoekrestaurant meer dan uitstekend. Ook de niet pannenkoekgerechten waren zeer goed. De kinderen konden naar hartenlust veilig spelen. Het restaurant was een oude boerderij en dat gaf het decor mooi weer. De bediening kwam op de juiste momenten en het eten werd voor de groep gelijktijdig geserveerd.
Al met al prima gegeten voor een redelijke prijs.
Smaakexplosie .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2014
Leuk pannenkoeken huis in Pijnacker. Vriendelijke bediening. Een erg leuke attente chefkok die leuk met de kinderen om gaat. Eten was goed.
Snake1977 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Wij hebben hier de 6e verjaardag van mijn nichtje gevierd. Heerlijk pannenkoeken gegeten. De service was geweldig. Heel vriendelijk. Mijn nichtje heeft na het eten heerlijk buiten gespeeld op het springkussen. Het eten was goed van smaak en meer dan genoeg!
Pauwelkwak .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Prima adres om een pannenkoek te eten. Keus genoeg in zowel de hartige als de zoete varianten.
ook de kinderen hoeven zich hier niet te vervelen. bediening wat je ervan mag verwachten.
vriendelijk en beleefd en geduldig met kinderen.
inrichting verzorgd en netjes.
Gina B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Eten was prima, veel keuze. Wel aan de dure kant. (het blijven natuurlijk 'maar' pannenkoeken).

De inrichting was een beetje viezig. Komt vaker voor bij pannenkoekenhuizen, maar toch niet aantrekkelijk.

Uit de kinderhoek kwam volop gekrijs, erg vervelend. Dit was niet normaal meer. Pannenkoekenhuis, daar verwacht je kinderen, en kinderen maken lawaai, maar dit was niet gezond. De bediening heeft hier niks van gezegd, terwijl een groot deel van de klanten overduidelijk last hiervan had.
Kiezeltje .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Gastvrije vriendelijke bediening, lekker en betaalbaar eten. Ondanks dat de hele zaak afgeladen vol was, hadden we snel ons eten op tafel. Leuk dat je mee kunt kijken hoe alles wordt gebakken in de open keuken.
Leoniek G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Gezellig en lekker gegeten met 2 kinderen van 2 en 4 jaar. De kinderen mochten zelf de pannenkoek versieren en kregen een leuk kadootje. We komen zeker nog een keer terug.