de Soete Suikerbol

Ade 23 2642 Pijnacker Nederland Kaart

Over het restaurant de Soete Suikerbol

Restaurant de Soete Suikerbol is gevestigd in een oude boerderij in Pijnacker die in 2005 geheel gerenoveerd is. Middenin het nieuwbouwgeweld van de regio een stukje authentiek en oer-Hollandse gastvrijheid. De Soete Suikerbol biedt naast een breed assortiment pannenkoeken ook andere gerechten zoals soepen, saté, biefstuk, maaltijdsalades, visgerechten, broodjes, tosti`s enz. Dus voor ieder wat wils! We serveren een 3 gangen keuzemenu voor € 22,50 en een pannenkoeken menu voor € 10,-!

Meer informatie over restaurant de Soete Suikerbol

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Maandag en Dinsdag 17:00 - 21:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant de Soete Suikerbol

Marga V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Wij bestelde er 2 bakjes patat bij en op de rekening zagen wij dat daar 3 euro per klein bakje gerekend werd.
Wel veel voor wat we kregen.
Marieke A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was zeer attent. Soms wel wat lang moeten wachten en de prijzen vonden wij aan de hoge kant. Tot slot is het zeker een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.
M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Gezellige omgeving waar hele families lekker aan het eten en spelen waren. Personeel gaat daar geweldig mee om. Eten is goed tegen een goede prijs. Goede parkeergelegenheid en alles toegankelijk voor mindervaliden.
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben een gezellige high tea met familie gehad .
Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam !
De hartige en zoete hapjes waren goed verzorgd en lekker. .
R. J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Altijd gezellig, vriendelijk personeel en een prima menukaart . Kinderen kunnen ook lekker buiten spelen, terwijl je in de zon het terras zit.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We hebben met het gezin van 15 personen heerlijk gegeten nadat we mijn 65 verjaardag hadden gevierd. Die fantastisch was georganiseerd met heerlijke taart en hapjes door lieve bediening. Echt een aanraden om in dit knusse gedeelte te zijn
B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Wij hebben de verjaardagen van onze 2 kinderen hier gevierd. Dit was een groot succes! De overkapping op het terras was leuk versierd en familie en vrienden hebben genoten van de heerlijke tuin en de vriendelijke bediening.
Hapjes in overvloed en ik heb niemand op een leeg glas kunnen betrappen. De rekening was zeer redelijk en we kunnen terug kijken op een heerlijke middag! Hartelijk dank voor de gastvrijheid!

Maarten
V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Een heerlijk restaurant, ook om met jonge(re) kinderen uit eten te gaan. Met leuke speelmogelijkheden binnen en buiten. Bijzonder attente en vriendelijke bediening. Prima verzorgd eten met voldoende keus, ook voor wie niet zo gek is op pannenkoeken. Top.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Nog steeds blij verrast over het bedienend personeel, enthousiast en attent. Chapeau!
En ook voor de pannekoeken zullen we steeds weer blijven terugkeren.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Goed gegeten vriendelijk personeel
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Zeer vriendelijke personeel, goede bediening, goed eten. Prijs is wellicht iets hoger dan gemiddeld maar dan krijg je er die service en de prima kwaliteit ook voor terug.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Ik heb het super naar mn zin gehad, leuke bediening, goed verzorgd.zeker de moeite en het geld waard. Ook een aanrader voor een ander.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Top locatie en vriendelijk personeel. Pannekoeken zijn heerlijk!
V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Misschien was er een andere kok, maar de salade gerechten waren niet bijzonder. De pannenkoeken waren heerlijk, service was zeer goed, sfeer goed, prijzen wat aan de hoge kant. Toch wel weer nog een bezoek waard om te zien of de salades beter worden, maar ik zelf blijf bij pannenkoeken. Die waren lekker.
Janneke N.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Heerlijke pannenkoeken.
maja T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Zoals altijd een prettige ongedwongen sfeer. Aardige ontvangst. Leuke tafel voor 14 personen t.g.v. mijn 72e verjaardag buiten. De jongste kleinkinderen vermaakten zich op schommels en springkussen. Het eten was verrukkelijk en de prijs ook prima. Ik werd zelfs toegezongen door het personeel bij het opdienen van mijn dame blanche met vuurwerk!
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het was gezellig, mooi weer, genoeg schaduw door grote parasols. Vind de prijs pittig. Maar was wel lekker.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Prima lokatie om met kinderen te eten.
Bouke F.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We konden heerlijk buiten zitten. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Een pannenkoek eten in de Soete Suikerbol is een aanrader.
W. S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Lekkerste pannenkoek uit de omgeving!