de Soete Suikerbol

Ade 23 2642 Pijnacker Nederland Kaart

Over het restaurant de Soete Suikerbol

Restaurant de Soete Suikerbol is gevestigd in een oude boerderij in Pijnacker die in 2005 geheel gerenoveerd is. Middenin het nieuwbouwgeweld van de regio een stukje authentiek en oer-Hollandse gastvrijheid. De Soete Suikerbol biedt naast een breed assortiment pannenkoeken ook andere gerechten zoals soepen, saté, biefstuk, maaltijdsalades, visgerechten, broodjes, tosti`s enz. Dus voor ieder wat wils! We serveren een 3 gangen keuzemenu voor € 22,50 en een pannenkoeken menu voor € 10,-!

Meer informatie over restaurant de Soete Suikerbol

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Maandag en Dinsdag 17:00 - 21:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant de Soete Suikerbol

T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Erg leuk familie uitje, " aangeklede". pannenkoeken eten met kinderen en kleinkinderen. Attente bediening, goed eten en prima sfeer.
Pernell V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Voor de 6e verjaardag van mijn zoon zijn we hier naar toe geweest. Het was extra versierd, de bediening was enthousiast en het eten erg lekker. Een geslaagde afsluiting van de verjaardag.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Gezellig weer...
Het is hier echt een gevoel van "thuiskomen"
Heerlijk gegeten.
Voor herhaling vatbaar!
Esoj .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Verjaardag van mijn moeder gevierd in een aparte ruimte
Alles was prima geregeld.
Ondanks dat het in het restaurant ook erg druk was, hebben wij.daar niets van gemerkt en werden wij prima bediend door het zeer vriendelijke personeel.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Gister het feestje van mijn zoontje gevierd. Alles was SUPER.! Hapjes drankjes alles was top!! Bediening ook heel vriendelijk en super behulpzaam.! En de dame (leonie) echt super! Zeker vaker doen bij jullie! Heel erg bedankt een dikke 10.!
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Genoten van een heerlijke lunch, goed klaargemaakte verse broodjes. Op deze doordeweekse dag was het rustig, wat fijn was voor de bespreking die ik had. Voor herhaling vatbaar!
Ashley A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wij hebben ons dochtertje haar 2e verjaardag hier afgelopen zondag gevierd. Wat een gastvrijheid & service van A tot Z! Echt een absolute aanrader! Niets is te veel, er wordt aan alle kanten mee gedacht en geholpen voor een onvergetelijke dag! Met nogmaals onze dank aan Wietse en Amber die deze dag compleet hebben gemaakt. Dankjewel! Tot volgend jaar!
Fam. Addink
Roel N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
heerlijk en gezellig pannenkoeken gegeten
Fred R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
n.v.t.. Kom er al lang dus goede wijn behoeft geen krans
Isabel N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Zeer attent en vriendelijk personeel, dat speciaal voor de jarige slingers had opgehangen (hadden we van tevoren doorgegeven).

Pannenkoeken zijn royaal, maar ook wel tikje aan de prijs. Zeker de varianten met wat meer ingrediënten gaan snel richting de 15,-
Ineke C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gezellig en leuk voor de kinderen
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ik heb het kraamfeest van mijn dochter hier gevierd. We zijn super geholpen door Wietse. De ruimte was sfeervol ingericht en versierd door het personeel. Het is op sommige plekken wel behoorlijk stoffig, maar dat ga je niet voorkomen in een boerderij denk ik :)

Het bittergarnituur was prima. Ik vond de ronde koude hapjes die werd aangeboden iet lekker, maar dat is mogelijk ook een kwestie van smaak.

Ik heb vaker gegeten in het restaurant en de pannenkoeken vind ik altijd heerlijk, vandaar dat ik de kwaliteit van het eten wel hoog heb ingeschaald.

Het is een heel kindvriendelijk restaurant, met een heerlijk buiten. De bediening is super. En nu kan ik het tevens aanbevelen om een feest te vieren. :)
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het is hier zeker met kinderen leuk en gezellig eten. Bediening is goed ingespeeld op de kinderen. Het eten was lekker en snelle service ondanks de drukte.????
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Wij bestelde er 2 bakjes patat bij en op de rekening zagen wij dat daar 3 euro per klein bakje gerekend werd.
Wel veel voor wat we kregen.
Marieke A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was zeer attent. Soms wel wat lang moeten wachten en de prijzen vonden wij aan de hoge kant. Tot slot is het zeker een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.
M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Gezellige omgeving waar hele families lekker aan het eten en spelen waren. Personeel gaat daar geweldig mee om. Eten is goed tegen een goede prijs. Goede parkeergelegenheid en alles toegankelijk voor mindervaliden.
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben een gezellige high tea met familie gehad .
Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam !
De hartige en zoete hapjes waren goed verzorgd en lekker. .
R. J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Altijd gezellig, vriendelijk personeel en een prima menukaart . Kinderen kunnen ook lekker buiten spelen, terwijl je in de zon het terras zit.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We hebben met het gezin van 15 personen heerlijk gegeten nadat we mijn 65 verjaardag hadden gevierd. Die fantastisch was georganiseerd met heerlijke taart en hapjes door lieve bediening. Echt een aanraden om in dit knusse gedeelte te zijn
B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Wij hebben de verjaardagen van onze 2 kinderen hier gevierd. Dit was een groot succes! De overkapping op het terras was leuk versierd en familie en vrienden hebben genoten van de heerlijke tuin en de vriendelijke bediening.
Hapjes in overvloed en ik heb niemand op een leeg glas kunnen betrappen. De rekening was zeer redelijk en we kunnen terug kijken op een heerlijke middag! Hartelijk dank voor de gastvrijheid!

Maarten