de Soete Suikerbol

Ade 23 2642 Pijnacker Nederland Kaart

Over het restaurant de Soete Suikerbol

Restaurant de Soete Suikerbol is gevestigd in een oude boerderij in Pijnacker die in 2005 geheel gerenoveerd is. Middenin het nieuwbouwgeweld van de regio een stukje authentiek en oer-Hollandse gastvrijheid. De Soete Suikerbol biedt naast een breed assortiment pannenkoeken ook andere gerechten zoals soepen, saté, biefstuk, maaltijdsalades, visgerechten, broodjes, tosti`s enz. Dus voor ieder wat wils! We serveren een 3 gangen keuzemenu voor € 22,50 en een pannenkoeken menu voor € 10,-!

Meer informatie over restaurant de Soete Suikerbol

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Maandag en Dinsdag 17:00 - 21:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant de Soete Suikerbol

M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Wij zijn hier geweest voor een borrel met een gezelschap van 15 volwassenen en 5 kinderen. De locatie en de hapjes en drankjes waren perfect en we hebben een leuke middag gehad. Zeker een aanrader!
Helma S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
We hebben lekker gegeten, het personeel was vriendelihk.
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
erg gezellig het eten was prima.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Bijzonder vriendelijk personeel, warme ontvangst, goede verzorging, lekkere hapjes en drankjes. Sfeervolle omgeving. Voor herhaling vatbaar.
Johanna S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Zeer vriendelijk. Eten is prima. Het was wel weinig, maar toen ik het aangaf werd er gelijk een extra portie friet aangeboden, dus prima opgelost. Het is wel zeer prijzig, zeker het kindermenu is het dat echt niet waard. Paar frietjes, mini kuipje appelmoes en een frikandel in stukjes 8 euro. Voortaan weer een pannenkoekje en voor de rest naar een ander restaurant.
V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
op dagen door de week is het hier lekker rustig. mijn oom is zeer slecht horend, maar hier vindt hij het altijd prettig om te komen. ook voor mijn tante die in een rolstoel zit, wordt uitstekend gezorgd. wij zijn ook in het weekend met jongeren geweest, maar toen was het erg druk met veel lawaai. een gesprek met elkaar was toen erg moeilijk. het eten is heel erg goed ook als je niet zo van pannenkoeken houd.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding. Lekker toegankelijk voor kinderen. Het eten is gewoon lekker en goed. Goed parkeren in de buurt.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heerlijk gegeten op de verjaardag van onze zoon. Het was rustig en dus ging alles vlot: drinken, voorafje, pannenkoek. Alles van goede kwaliteit en redelijke prijs. De bediening was erg vriendelijk en nam zelfs de tijd voor uitleg over de keuken. Ook aan de verjaardag van onze werd aandacht besteed. Leuke locatie met prima eten. We komen terug.
Robbert D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Gereserveerd voor 7 personen incl.2 jarigen en een stevige stoel voor een hoogzwangere. Een mooiere zetel was er in het pand niet! Alles stond precies als tijdens de reservering gevraagd, het eten was heerlijk, had iets sneller op tafel mogen staan, maar gezien de moederdagdrukte prima.
Al met al weer een leuke avond gehad, en met 4 man personeel toegezongen worden gebeurt je ook niet iedere dag!
Tot de volgende keer!
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Fijne bediening en een heerlijk terras. Eten was lekker en een leuke presentatie van de gerechten.
Kristine B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Vriendelijk en hulpvaardig personeel en lekker en gevarieerd gegeten!
Isa V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Goed eten, gezellig, speelhoek voor de kinderen. Bediening, service en vriendelijkheid absoluut top. We hadden goed zicht op de keuken waar ook alles als een goed ge.smeerde machine liep
Els V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
55 jarig huwelijk van onze ouders gevierd met kinderen en kleinkinderen. we zaten apart in de opkamer wat heel fijn was. de bediening was top. steeds met 3 man werd er bediend op een hele gezellige manier.
als dessert kregen mijn ouders een mooie coupe met brandende sterretjes en de beding zette "lang zullen ze leven"in. heel leuk. het was een feestelijke avond, we hebben genoten.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
In het weekend erg gaotisch en druk.
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker gegeten. Kinderen heerlijk buiten gespeeld. Eten was goed verzorgd en goed betaalbaar. Wij komen zeker nog eens terug.
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Goed adres met leuke kaart. prettig personeel, dat goed oplet. Vriendelijk! Zowel Pannenkoeken (Italiaans, kn uffel-) als sate van goede kwaliteit. Toetje waarvan je moet uitbuiken, en lekker. kortom, wel een adres om -zeker met kids- terug te komen.
Corrin D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Ik vond de high tea matig. Ik high tea heel vaak met mijn zussen. Erg veel zoet, te weinig hartig. En ook niet erg veel. Ik was met mijn dochter en ondanks een spelletje wat we bij ons hadden voor tussendoor waren we binnen een uur klaar.
goan R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Veel oog voor de jarige. Top voor Omi om met slingers haar 88e verjaardag te vieren!
Achterkleinzoontje had het hier erg naar zijn zin. Heerlijke pannenkoeken en zingen tijdens het serveren van haar dessert voorzien van ijsfontein.
Echt een restaurant voor jong en oud!!
Sabina M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Gezellig restaurant, goed eten, ook voor mensen met allergieën!
Lisbeth K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heel gezellig feest gehad. Het was een hele leuke avond. Gasten zijn goed verzorgd. Hapjes waren lekker. Drankjes waren goed. Gewoon geweldig