De Soete Suikerbol (Hillegom)

Hoofdstraat 34a 2181 ED Hillegom Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Soete Suikerbol (Hillegom)

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:00
9,1
9,3

Jouw recensie over het restaurant De Soete Suikerbol (Hillegom)

Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Er werd binnen 1 uur gereageerd op reservering via IENs. Vriendelijk welkom. Mijn Hulphond mocht mee. Prima.
Menu , voldoende keuze. Kwaliteit goed.
N. C.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Voor de tweede keer met het gezin hier gegeten. Het was zeker niet de laatste keer.
Leuke medewerkers, lekker eten, goede service. Wij liepen daar als hele tevreden gasten weer weg.
B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
wij hadden een high tea drie sterren volgens de site zouden wij onderstaande krijgen. Dit hebben wij niet gekregen. Waar een x bij staat hadden wij niet gehad. Wij hadden ipv dit gewone slagroomsoesjes. Jammer
Verder wat het prima. Ik begrijp alleen niet waarom dit dan op de lijst staat als het niet gegeven wordt.
Verder hadden wij precies wat hier staat. Dus gewoon drie dingen niet.
Super gezellig gegeten zeer vriendelijk personeel.
• Huisgemaakte soep
• Suikerbol origineel x
• Suikerbol aardbei x
• Suikerbol karamelx
• Scones met jam en slagroom
• Bonbon #VanPierre
• Sandwich met ham en kaas
• Gerookte zalm met toast
• Chocolade brownie
• Vers fruitspiesje
• Vers gebak
• Luxe bruschetta
• Pannenkoekhapje met sous-vide gegaarde kip
Ilona W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Erg lekker gegeten! Vriendelijk personeel! Kinderen konden lekker even spelen en rond lopen! Komen zeker een keer terug om een hapje te doen
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Afgelopen zaterdag met familie gegeten. Ikzelf had de varkensmedaillion met pastinaak/truffelpuree en bietjes, aanrader!
Hester B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het eten bij de Soete Suiekrbol is ontzettend lekker!! Geweldig! Ik ben zelf erg verslaafd aan de goed gevulde Carpaccio zowel als lunch en als voorgerecht
Ppc S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Voor een leuk prijsje een eenvoudig maar lekker 3 gangen menu met pannenkoek gegeten. Een aanrader!
Jacque B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Geweldig restaurant voor jong, oud of met een groot gezelschap. Wij komen hier regelmatig en het is altijd goed. Uitstekende service en fantastische keuken met veel plaatselijke producten. Ik zou zeggen tot snel!
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Na al eerder de super lekkere Mexicaanse pannenkoek te hebben gegeten nu de hamburger geprobeerd. Zitten smullen. Ik ga gauw weer wat anders uitproberen. Dit pannenkoek restaurant is een echte verrassing. Heerlijk eten voor een hele redelijke prijs met blijkbaar een goede chef en een jonge bediening met goed gevoel voor service.
Het lokale biertjes is ook erg lekker.
Hester B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heeerlijk en leuk eten! De carpaccio is echt 5 sterren waard voor mij, net zoals de chips in de sausjes en het breekbrood met de smeersels!
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten met professionele bediening en leuke aandacht voor onze zoon van 4. We zijn hier al vaak geweest, en zullen er ook nog vaak komen. Echt een aanrader!!!!
LenV .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eten was heerlijk.
Alleen jammer dat we het voorgerecht en hoofdgerecht tegelijk kregen.
Leuke en sfeervolle inrichting!
Jacque B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ontzettend goed eten en service. Buiten pannenkoeken veel keus en ook nog eens zeer goed. Bediening informeel en bekwaam. Wat me opviel was dat het een super jong team betrefte. Ontzettend knap, deze kwaliteit verwacht je dan niet en al helemaal niet bij een pannenkoekenhuis. Niets dan lof!
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij zijn weer eens gaan eten bij dit restaurant. De pannenkoeken hebben we deze keer overgeslagen maar zijn voor de saté gegaan. Deze saté werdt opgediend met patat, salade en kroepoek. Het eten was lekker en de bediening vriendelijk.
Nael K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Erg verassend restaurant. Meer dan alleen pannekoeken. De nieuwe eigenaar heeft de kwaliteit van het aanbod aanzienlijk verbeterd. Veel produkten zijn afkomstig van lokale leveranciers. Het verschil met het verleden was voor ons direkt merkbaar. Voor de liefhebbers van pannekoeken...nu dik in orde. Voor liefhebbers van Hamburgers...helemaal top. Erg goed vlees...mooi stevig brood, verse groenten...friet is overduidelijk gebakken in schone olie. Mijn favoriet. De spareribs, de sate en de slibtong maakten ook indruk op ons gezelschap. Voor de volgende keer ben ik benieuwd naar het angus vlees. Toetjes waren heerlijk. Ijs was van erg goede kwaliteit. Porties waren ruim voldoende voor ons. Koffie was overigens ook heel goed, fair-trade en met goede schuimlaag.

De zaak is schoon, bestek en borden zijn in nieuwstaat en van goede kwaliteit, terras is goed op orde en ruim Het interieur is basic, praktisch doch sfeervol. Het team is jong, vriendelijk en enthousiast...kom je helaas niet vaak tegen bij andere gelegenheden....een aanrader.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Mooie tent en alles ziet er netjes uit. Wij zijn er met z'n vieren wezen high thea'en, we hadden de 2 sterren. Het was lekker maar erg weinig voor het geld wat je er voor betaald, hapjes waren klein of doormidden gesneden. Smaak was prima maar al met al toch echt te weinig. Zou dit niet nog een keer doen bij de soete suikerbol.
grakar .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Leuk restaurant met dito kaart in de vorm van een krant. Heel gevarieerd maar met de nadruk op pannenkoeken. We namen de proeverij van voor-, hoofd- en nagerechten. Best een beetje veel maar het geheel was van goede kwaliteit. De voor- en nagerechten vielen bij ons het meest in de smaak. Leuk opgemaakt ook. Van de hoofdgerechten was de rumpsteak prima, de spareribs waren wel erg gaar en de frites wat vet. Het is een heel gezellig restaurant in het oude postkantoor van Hillegom. Jammer dat de bloemen niet echt zijn. Liever minder maar dan echte. De bediening was vriendelijk.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Wij hebben hier met 24 gasten gegeten. Een van onze vrienden had dit gewonnen met een facebook actie. Het was top verzorgd. van 4 tot 6 borrelen. met hapjes. En daarna een driegangen pannekoekendiner. Super verzorgd, Personeel was heel vriendelijk. Heel gezellig. Zeker aan te raden dit restaurant. TOP
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Hier nu voor de tweede maal gegeten en alles was weer heerlijk en goed verzorgd. Eerste keer met 50 dames en tweede keer met kerst met 6 personen gegeten. Eigenaar is een goede gastheer. Heel goed eten voor een schappelijke prijs!
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
In het oude postkantoor hebben we met z'n vieren een pannenkoek gegeten. twee namen een gewone en twee namen een calzone pannenkoek. De calzone is een dubbel gevouwen pannenkoek met meegebakken spek en gevuld met veel groeten. Ze hebben hier een bijzonder biertje van de plaatselijke brouwerij. Als regelmatige bezoeker van deze eetgelegenheid, kan ik deze voor iedereen aanbevelen.