De Soete Suikerbol (Hillegom)

Hoofdstraat 34a 2181 ED Hillegom Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Soete Suikerbol (Hillegom)

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:00
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij zijn weer eens gaan eten bij dit restaurant. De pannenkoeken hebben we deze keer overgeslagen maar zijn voor de saté gegaan. Deze saté werdt opgediend met patat, salade en kroepoek. Het eten was lekker en de bediening vriendelijk.
Nael K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Erg verassend restaurant. Meer dan alleen pannekoeken. De nieuwe eigenaar heeft de kwaliteit van het aanbod aanzienlijk verbeterd. Veel produkten zijn afkomstig van lokale leveranciers. Het verschil met het verleden was voor ons direkt merkbaar. Voor de liefhebbers van pannekoeken...nu dik in orde. Voor liefhebbers van Hamburgers...helemaal top. Erg goed vlees...mooi stevig brood, verse groenten...friet is overduidelijk gebakken in schone olie. Mijn favoriet. De spareribs, de sate en de slibtong maakten ook indruk op ons gezelschap. Voor de volgende keer ben ik benieuwd naar het angus vlees. Toetjes waren heerlijk. Ijs was van erg goede kwaliteit. Porties waren ruim voldoende voor ons. Koffie was overigens ook heel goed, fair-trade en met goede schuimlaag.

De zaak is schoon, bestek en borden zijn in nieuwstaat en van goede kwaliteit, terras is goed op orde en ruim Het interieur is basic, praktisch doch sfeervol. Het team is jong, vriendelijk en enthousiast...kom je helaas niet vaak tegen bij andere gelegenheden....een aanrader.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Mooie tent en alles ziet er netjes uit. Wij zijn er met z'n vieren wezen high thea'en, we hadden de 2 sterren. Het was lekker maar erg weinig voor het geld wat je er voor betaald, hapjes waren klein of doormidden gesneden. Smaak was prima maar al met al toch echt te weinig. Zou dit niet nog een keer doen bij de soete suikerbol.
Grakar .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Leuk restaurant met dito kaart in de vorm van een krant. Heel gevarieerd maar met de nadruk op pannenkoeken. We namen de proeverij van voor-, hoofd- en nagerechten. Best een beetje veel maar het geheel was van goede kwaliteit. De voor- en nagerechten vielen bij ons het meest in de smaak. Leuk opgemaakt ook. Van de hoofdgerechten was de rumpsteak prima, de spareribs waren wel erg gaar en de frites wat vet. Het is een heel gezellig restaurant in het oude postkantoor van Hillegom. Jammer dat de bloemen niet echt zijn. Liever minder maar dan echte. De bediening was vriendelijk.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Wij hebben hier met 24 gasten gegeten. Een van onze vrienden had dit gewonnen met een facebook actie. Het was top verzorgd. van 4 tot 6 borrelen. met hapjes. En daarna een driegangen pannekoekendiner. Super verzorgd, Personeel was heel vriendelijk. Heel gezellig. Zeker aan te raden dit restaurant. TOP
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Hier nu voor de tweede maal gegeten en alles was weer heerlijk en goed verzorgd. Eerste keer met 50 dames en tweede keer met kerst met 6 personen gegeten. Eigenaar is een goede gastheer. Heel goed eten voor een schappelijke prijs!
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
In het oude postkantoor hebben we met z'n vieren een pannenkoek gegeten. twee namen een gewone en twee namen een calzone pannenkoek. De calzone is een dubbel gevouwen pannenkoek met meegebakken spek en gevuld met veel groeten. Ze hebben hier een bijzonder biertje van de plaatselijke brouwerij. Als regelmatige bezoeker van deze eetgelegenheid, kan ik deze voor iedereen aanbevelen.
Niek A.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Heerlijk gegeten en een goede service de pannenkoeken waren er snel de pannenkoeken met kaas zijn echte aanraders! Absolute aanrader
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Met de jumbo bonnen hier heerlijk gegeten. Ik raad het iedereen aan om hier een keer te eten . Er was genoeg voor weinig geld. Grote keus goede service.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Op een zondagavond gegeten bij de Soete suikerboeren. Vooraf vers afgebakken brood met smeersels.

Als vooraf hadden we de runderbouillon met stoofvlees. Als hoofdgerecht hadden we de beenham en de hamburger. Als afsluiting hadden we het chocolade ijs en de dame blanche.
Alle gerechten waren goed bereid en ook de bediening was prima.
Tammo P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Heerlijke pannenkoeken, vooral degene met dubbel kaas, meegebakken. Lekker vers broodje uit de oven met tapenades vooraf. Ook de andere gerechten waren erg goed. Leuke kinderhoek. Super vriendelijke bediening, een aanwinst voor Hillegom.