De Soete Suikerbol (Hillegom)

Hoofdstraat 34a 2181 ED Hillegom Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Soete Suikerbol (Hillegom)

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Soete Suikerbol (Hillegom)

J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
We hadden niet uitgebreid de tijd, en de bediening ging daar goed mee om, alles vlot en keurig verzorgd!
Lekker gegeten en voldaan de deur uit!
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Gerechten zijn best goed, zeker voor die prijs. Helaas wel 2 personen flink ziek geworden die avond. Toch wat beter op de hygiëne in de keuken letten in de keuken dus........ Zonde.
Fam. I.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Goede middag, na een verdrietige dag zijn wij als familie prima ontvangen. De bediening alleraardigst en flexibel. Wij komen zeker terug.
wim B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heel lekker gegeten in de authentieke sfeer van het oude postkantoor met prettige, vriendelijke bediening. Veel spullen van lokale leveranciers, zoals de "blauwe tram" van het vat.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
In 1 woord: GEWELDIG! Alles is gewoon perfect. Persoonlijk ben ik echt verliefd op de Carpaccio. Het is de lekkerste die ik ooit heb geproefd. We komen hier zeer regelmatig!
P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wij hadden een high tea. De soep was niet lekker en koud. Het eten was matig niets bijzonders. Gewoon brood met ham en kaas en de brochette was slecht op smaak. De rest was niet bijster bijzonder. Dus geen aanrader om dit nog eens te doen. De sfeer is goedkoop en kaal meer voor kinderen dan voor volwassene.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Prima lunch,pannekoeken ook erg lekker de bediening was ook zich prima,maar valt nog wel wat te leren !en de wachttijd was wat aan de lange kant voordat het eten kwam.
Maar komen zeker terug..
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Dat je van pannenkoeken een heerlijk diner kan maken wist niet.
Dat was een aangename verrassing. Bij de Mexicaanse pannenkoek eet je je vingers op. Lokaal heerlijk Hillegoms biertje erbij en een dame blanche na maakt het een feest.
Wilbert M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
De Suikerbol is een uitstekend restaurant. Het eten is goed, de bediening is vriendelijk en het restaurant ziet er sfeervol uit. De Suikerbol is en heeft alles, wat je van een goed restaurant mag verwachten.
B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
De bediening is vriendelijk en erg goed. Wat je ook eet het smaakt allemaal heerlijk en het ziet er verzorgd uit. Echt een aanrader.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Er werd binnen 1 uur gereageerd op reservering via IENs. Vriendelijk welkom. Mijn Hulphond mocht mee. Prima.
Menu , voldoende keuze. Kwaliteit goed.
N. C.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Voor de tweede keer met het gezin hier gegeten. Het was zeker niet de laatste keer.
Leuke medewerkers, lekker eten, goede service. Wij liepen daar als hele tevreden gasten weer weg.
B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
wij hadden een high tea drie sterren volgens de site zouden wij onderstaande krijgen. Dit hebben wij niet gekregen. Waar een x bij staat hadden wij niet gehad. Wij hadden ipv dit gewone slagroomsoesjes. Jammer
Verder wat het prima. Ik begrijp alleen niet waarom dit dan op de lijst staat als het niet gegeven wordt.
Verder hadden wij precies wat hier staat. Dus gewoon drie dingen niet.
Super gezellig gegeten zeer vriendelijk personeel.
• Huisgemaakte soep
• Suikerbol origineel x
• Suikerbol aardbei x
• Suikerbol karamelx
• Scones met jam en slagroom
• Bonbon #VanPierre
• Sandwich met ham en kaas
• Gerookte zalm met toast
• Chocolade brownie
• Vers fruitspiesje
• Vers gebak
• Luxe bruschetta
• Pannenkoekhapje met sous-vide gegaarde kip
Ilona W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Erg lekker gegeten! Vriendelijk personeel! Kinderen konden lekker even spelen en rond lopen! Komen zeker een keer terug om een hapje te doen
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Afgelopen zaterdag met familie gegeten. Ikzelf had de varkensmedaillion met pastinaak/truffelpuree en bietjes, aanrader!
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het eten bij de Soete Suiekrbol is ontzettend lekker!! Geweldig! Ik ben zelf erg verslaafd aan de goed gevulde Carpaccio zowel als lunch en als voorgerecht
Ppc S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Voor een leuk prijsje een eenvoudig maar lekker 3 gangen menu met pannenkoek gegeten. Een aanrader!
Jacque B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Geweldig restaurant voor jong, oud of met een groot gezelschap. Wij komen hier regelmatig en het is altijd goed. Uitstekende service en fantastische keuken met veel plaatselijke producten. Ik zou zeggen tot snel!
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Na al eerder de super lekkere Mexicaanse pannenkoek te hebben gegeten nu de hamburger geprobeerd. Zitten smullen. Ik ga gauw weer wat anders uitproberen. Dit pannenkoek restaurant is een echte verrassing. Heerlijk eten voor een hele redelijke prijs met blijkbaar een goede chef en een jonge bediening met goed gevoel voor service.
Het lokale biertjes is ook erg lekker.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heeerlijk en leuk eten! De carpaccio is echt 5 sterren waard voor mij, net zoals de chips in de sausjes en het breekbrood met de smeersels!