Over het restaurant De Soester Duinen

Natuurlijk genieten

Lekker uitgebreid tafelen doe je bij De Soester Duinen. Laat je in de watten leggen door het behulpzame personeel en geniet midden in de duinen van een gevarieerd menu. Kom hier in alle rust uitwaaien, romantisch dineren of bijpraten met vrienden. Allemaal onder het genot van een sublieme maaltijd.

Meer informatie over restaurant De Soester Duinen

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Soester Duinen

Erlynne B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wat een verrassing was dit zeg. Van ontvangst tot gedag een aaneenschakeling van hoffelijkheid, enthousiasme en culinair genot.
Soms tref je onverwacht een parel en dit is direct een uitmuntende exemplaar ook.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Na een boswandeling werden we zeer gastvrij ontvangen in dit gezellig ingerichte restaurant met openhaard. Eigenlijk wilden we gebruik maken van een Heerlijkaanbieding maar deze actie ging pas de dag erna in. Voor dit restaurant bleek dit geen enkel probleem; We zijn verrast door de chefkok met een heerlijk 4-gangendiner(plus amuse) tegen de aanbiedingsprijs. Alle gerechten waren zeer divers met vis en vlees en verrukkelijk, de bediening was prettig in de omgang en ook de chef-kok kwam soms aan tafel om gerechten toe te lichten. Ze hebben ons een heerlijke avond bezorgd. We komen zeker nog eens terug....... Een aanrader dus!
M. K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het bijzonder charmante en vriendelijke personeel, de ruime keus op de menukaart en de heerlijke en smaakvol opgediende gerechten maakten dat wij een prima avondje uit hadden.
Mascha A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De tijd vloog voorbij. Alleen met jonge kinderen duurde het tussen de gangen iets te lang. Porties zijn meer dan voldoende. Dessert viel erg tegen.
M.J. K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Sfeervol restaurant dat hier en daar een opknappunt verdient (kale raamkozijnen) en bloemen die verwelkt zijn op tafeltjes. Eten van prima kwaliteit, zeer verzorgd en prettige bediening, wel zijn de pauzes tussen de gerechten zeer ruim.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Sharing lunch is geweldig! Keuze uit heerlijke salades aangevuld met een warme risotto. Wij waren met 17 personen en iedereen vond het heerlijk. Je kunt op deze manier ook alles proeven. Super aardige en bekwame bediening! Een aanrader is ook het gebak van de lokale bakker.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het Albert Heijn menu was erg goed; erg fijn was de keuze uit verschillende voor-, hoofd- en nagerechten. Het bedienend personeel was erg vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten en komen heel graag nog eens terug! Een aanrader!!
riet H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben genoten niet alleen van het diner, maar zeker van de vriendelijkheid en het contact met het personeel. Bravo ga zo door.
b.gerritse .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Lekker gegeten, alleen de patates hadden iets langer gebakken moeten worden. Voor mijn gast was de groente te hard, te kort gekookt. Het nagerecht met peer was leuk.
Wsvdm V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijke gerechten met zorg klaargemaakt.niet echt goedkoop als je geen bon hebt.
Vriendelijk personeel en snelle service.komen nig een keer terug
r.bobbert .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Al met al waren we zeer tevreden over de kwaliteit en bediening.
We komen zeker nog eens terug.
Ik vind het niet prettig om minstens 120 tekens te moeten plaatsen in mijn feedback.
Laat de klant dat zelf bepalen!
henrik K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Erg lang wachten tussen de gangen. Eten was te zout bereid. De gasten kunnen beter zelf het zout en peper toevoegen want dat staat toch op tafel.
hannah.sarah.13 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Sfeervol en rustig restaurant. Vriendelijke bediening door jonge ober (vermoedelijk beginnend, maar goed gecoached door een collega). Wij hadden gevraagd om een rustige plaats ivm ernstige tinnitis van 1 van de familieleden, dit werd heel goed opgepakt, wij kregen een prima plaats in het restaurant. Het eten was erg goed, iets ingekorte menukaart ivm de AH actie, maar toch zeer veel keuze. Wijn was lekker, water werd niet gerekend op de bon, zeer gewaardeerd, zo moet het.
Imka B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een fijn ontvangst in een sfeervolle ambiance. De keuze was ruim wat betreft de AH actie, en de kwaliteit was uitstekend. Verrassende combinatie van smaken en garnituren. wij hebben heerlijk genoten met een goed glas wijn erbij.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Van buiten lijkt deze brasserie luxe (website en uitstraling van het gebouw), maar het eten is hier niet naar, dat is eerder cafetaria kwaliteit.

Vanmiddag hebben wij geluncht bij De Soesterduinen. We kozen voor het 12-uurtje (soep, frittata, brood met kroket, tonijnsalade) maar dit was echt geen succes. De frittata en de soep smaakten erg zuur, alsof het niet meer goed was. Dit hebben wij aangekaart. De frittata werd meegenomen en vervolgens werd gereageerd met: de kok en een andere medewerker vinden het niet zuur. De medewerkster wekte hiermee de indruk dat onze smaken minder goed ontwikkeld zijn dan smaken van het personeel, terwijl wij toch ook fijnproevers zijn. Geen aanrader dus.
Marion N.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten in de Soester Duinen. Zeer vriendelijke bediening. Een klein puntje: de tijd tussen de gerechten vonden we iets te lang duren.
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De voorlaatste spaarkaart van AH wederom bij De Soesterduinen verzilverd.
Wij zijn hier al vaker geweest maar toch wel elke keer weer een verrassing.
Zeer vriendelijke medewerkers in de bediening en een keukenbrigade met liefde voor het vak.
Volop keuze in voor- hoofd en nagerechten.
Een dergelijk AH drie-gangen keuzemenu voor deze prijs (€ 37,50 en 2e menu gratis) vind je nergens.
Wij hopen dat de AH/restaurantactie ook in 2018 weer wordt herhaald.
Restaurant De Soesterduinen kan dan, met enige regelmaat, weer op ons rekenen !
Met vr. groet, Bert.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zaterdagavond hier met vrienden gegeten. Het eten was prima maar de bediening was ronduit slecht. Het bestelde brood kwam gelijk met het voorgerecht. Vervolgens heeft het 45 minuten geduurd voordat ze onze borden weg kwamen halen. Toen aangegeven dat het wel lang geduurd had. Ze gingen aan de keuken doorgeven dat het hoofdgerecht kon doorkomen werd ons gezegd. Het 2e drankje werd niet opgenomen. Na weer een half uur wachten is een van ons gaan vragen of ze ons waren vergeten. 1,5 uur na het voorgerecht dan eindelijk het hoofdgerecht en als compensatie een drankje van het huis. Wij gaan hier niet meer eten.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We bezochten de Soester Duinen met een AH arrangement. Zeer vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten, uitstekende wijn adviezen, alles was zoals het in een restaurant van deze klasse zou verwachten! We kozen voor de hoofdschotels ossenhaas ( meerprijs € 5,00) en het aanbod van de dag: tarbot. Daar was niets op aan te merken, alles was 100% in orde. We bestelden voor ons twee een wijnarrangement. Je krijgt dan elke keer halve glazen en dat is precies goed. Bedenk dat je na afloop moet autorijden! We stelden de toelichting en de adviezen bij de wijn erg op prijs. We hadden een tafel in de serre, een erg prettige plek met stijl en aandacht ingericht. In de naastgelegen ruimte genoot een groot gezelschap van een buffet. We hadden echter total geen last van het daarbij behorende geroezemoes. We sloten de perfecte avond af met een heerlijk nagerecht en koffie. Van harte aanbevolen!
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Uitstekend gegeten bij Restaurant De Soester Duinen. Niet zomaar een eettentje, maar sfeer, bediening, entourage en last but not least eten van een restaurant! Ook niet onbelangrijk, veel parkeergelegenheid.
Een restaurant om naar terug te gaan.