De Soester Duinen

Soesterbergsestraat 188 3768 MD Soest Nederland Kaart

Over restaurant De Soester Duinen

Natuurlijk genieten

Lekker uitgebreid tafelen doe je bij De Soester Duinen. Laat je in de watten leggen door het behulpzame personeel en geniet midden in de duinen van een gevarieerd menu. Kom hier in alle rust uitwaaien, romantisch dineren of bijpraten met vrienden. Allemaal onder het genot van een sublieme maaltijd.

Meer informatie over restaurant De Soester Duinen

Maandag t/m Zondag

B.gerritse .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
M.leenhouwers .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij waren verrast, mooie ambiance, eten was voortreffelijk en personeel kundig en gezellig. Ook nog rondleiding gehad in de zaak (voor evt. feestjes). Komen zeker terug! Dank voor de mooie avond!
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met de ah-actie met vrienden gegeten. Inrichting was sfeervol, beetje oubollig en geënt op ouder publiek maar wel gezellig. Obv speciale ah/iens-menukaart konden we kiezen uit circa 5 gerechten per gang die best smaakten. Het verdienmodel zit 'm duidelijk in de wijn en het flesje plat water van 0,75 liter voor 5,50. Gemiddeld betaalden we hetzelfde bedrag per glas huiswijn. Al met al lekker gegeten maar het echt voordelige zit er bij de Soester Duinen niet in.
Karolijn B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Oudbollige sweer en zo zagen de borden er ook uit. We waren hier eten met de ah actie.
Het voorgerechten was vlak/weinig smaak, het hoofdgerecht was heerlijk maar de extra groente die we erbij hadden besteld smaakte naar doorgekookte spruitjes.
Zowel t commentaar van t voorgerecht & groente werdt niks mee gedaan.
Omar ..
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Lekker gegeten, goede en gevarieerde keus op de kaart tegen een redelijke prijs. het halve glazen wijnarrangement is een mooie uitvinding. Mooie locatie een aanrader om een keer naar toe te gaan.
MHJPluimers .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geweldig alert en servicegericht personeel. Vriendelijk.
Eten was heerlijk! Prachtig opgemaakte borden ook.
Wijnarrangement is zeker de moeite waard.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De bediening stemt niet met elkaar af. 4 verschillende obers aan de tafel die niet weten van elkaar welke tijdsplanning er is. Dit kan echt heel simpel veel beter. Suggestie: 1 tafel 1 ober.
De smaak van de gerechten was redelijk. Sommige gerechten echt teleurstellend, de limoncello cheesecake was echt slecht. Moet echt snel van de kaart.
Pluspunt was de keuze van de rode wijn bij de varkanswangetjes. Super!
Schramme .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Prima welkom, bediening en wat vooral opviel was dat we elkaar goed konden verstaan, dus prima akoestiek!
De locatie is prachtig! Goede uitleg van gerechten en het halve glazen wijnarrangement is een gouden vondst!
Jammer dat je niet goed weet wat de menuprijs is, verder niets dan lof over dit restaurant.
Kommer V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het drie gangen menu was redelijk aan de prijs.
GOed verzorgd en keurige bediening.
Kregen aan tafel goede uitleg over alle gerechten.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De kwaliteit en presentatie van de gerechten is zeer goed en de hoeveelheid is precies goed. Het was wel wat rumoerig, ik denk dat het een verbetering zou zijn als er zware gordijnen of wandtapijten zouden hangen. Maar we hebben er niet minder om genoten en zouden zo weer naar Restaurant Soester Duinen gaan.
N V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het was weer een avond genieten met mooie en heerlijke gerechten met fijne bediening die zorgde dat alles netjes verliep zonder te aanwezig te zijn.
Westdijj .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was op enkele minpuntjes na, prima. Minpuntjes betroffen niet geheel gegaarde groenten of een cheesecake die ietwat te zout was voor het bijbehorende ijs.
De sfeer, de meer dan enthousiaste bediening en de prijs deed de minpuntjes vergeten. We komen zeker terug!
Helene R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Met vrienden hebben we heerlijk gegeten bij de Soester Duinen. We maakten gebruik van de AH-restaurantactie. Fijn dat er zo'n uitgebreide keuzemogelijkheid was bij voor-, hoofd- en nagerecht. We werden zeer hartelijk ontvangen en heel plezierig bediend. Alle gerechten waren goed van smaak. We komen graag terug!!
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Fijn dat er rekening gehouden kon worden met dieet.
Cor_ne_lia .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Goede vlotte bediening met kennis van zaken en kwalitatief goed eten, alleen 1 dessert viel een klein beetje tegen.
Leuk dat ze een wijn arrangement met halve glazen hebben.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hadden een 3 gangen-menu icm wijn-arrangement. De wijnen pasten er perfect bij. Prijs-kwaliteit is erg goed. De friet in een puntzak is een leuk detail.
Melissa H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Restaurant Soester Duinen met de Albert Heijn-actie waarvoor het restaurant een speciale menukaart had gemaakt. Goed verzorgde producten, waarvan we gesmuld hebben. Een fijn avondje uit. En fijne bediening die de tijd voor je nam!
Lisette H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben hier lekker gegeten. Het was aardig druk in het restaurant, daardoor konden we elkaar niet altijd goed verstaan. Verder prima service en vriendelijke bediening.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met AH restaurantactie geweest. Op speciale menukaart ruim voldoende keuze in originele gerechtjes. We hebben heerlijk gegeten en ook lekkere bijpassende wijn gedronken. De service/bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Qua inrichting/sfeer ook leuk dat we vlakbij de open haard zaten. Al met al hele gezellige avond gehad, we raden dit restaurant zeker aan.
Esth3r .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
WIJ hebben net met onze kinderen genoten van het AH menu. Wat een gezellige avond met enthousiatste bediening en heerlijke gerechten. Ook de aanbevolen wijnen vielen zeer in de smaak.
Echt een aanrader met of zonder AH bon. Wij gaan zeker terug.