De Soester Duinen

Soesterbergsestraat 188 3768 MD Soest Nederland Kaart

Over het restaurant De Soester Duinen

Natuurlijk genieten

Lekker uitgebreid tafelen doe je bij De Soester Duinen. Laat je in de watten leggen door het behulpzame personeel en geniet midden in de duinen van een gevarieerd menu. Kom hier in alle rust uitwaaien, romantisch dineren of bijpraten met vrienden. Allemaal onder het genot van een sublieme maaltijd.

Meer informatie over restaurant De Soester Duinen

Maandag t/m Zondag

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prima samenstelling van het AH restaurant menu, erg lekker en gezellige ligging.
Fijne bediening, netjes. Komen zeker weer terug.
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wat hebben we hier heerlijk gegeten! Goede smaken, fijne textuur en grootte van de gerechten perfect. Vriendelijke bediening die ongemerkt de gerechten kwam brengen, vriendelijk vroeg of het gesmaakt had en je verder rustig liet eten. Bij het toetje hadden we iets anders verwacht en toen we dat aangaven werd daar zeer professioneel mee omgegaan. Wat een ontdekking, wij komen zeker terug!
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het bezoek aan de Biltse Duinen was, evenals de vorige keer!, een succes: vriendelijke bediening, heerlijk eten, smaakvolle inrichting.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Na de recensies gelezen te hebben gelezen waren de verwachtingen hoog. Al met al teleurstellend. Eten was lauw en er was weinig aandacht voor ons door gastheer en ober. De aandacht richtte zich meer op de 'bekende' gasten. We voelden ons niet echt welkom.
royalwing .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker gegeten. Mooi verzorgde gerechten. We werden door een ober bediend die veel foutjes maakte en soms vreemde opmerkingen maakte. We vonden dat niet helemaal passen bij de stijl van dit restaurant. Dat had ik beter verwacht.
j.wittink .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Goede service op gezellig rustig terras met vogelgeluiden op de achtergrond, prima kwaliteit van het eten en voldoende ( kon bij vragen) . Tip: evt. meer saus bij het vlees serveren. Voor herhaling vatbaar!
Zwi H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gastvrij, culinair en prettige ambiance.
Bediening was attent zonder opdringerig te zijn.
Reguliere prijzen wel wat aan de hoge kant, zonder AH actie waren we niet gegaan
Roy I.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Hier gegeten door de AH bonnen. Positieve verrassing, van binnen mooier dan van buiten!
Personeel had veel aandacht: leuke wijn voorgesteld, goede toelichting en service en heel leuk met de kids. (Hoewel het niet echt een restaurant voor de kleintjes is). Leuke avond gehad dus en lekker gegeten!
Timdewolf D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Prettig ontvangst, goede bediening.
Hans-Peter W.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Een geweldig restaurant in een prachtige omgeving. De bediening vrolijk en deskundig. Perfect sfeer en heerlijk eten. Perfecte espresso. Zeker een aanrader.
H.J.C.E. V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Prima locatie, prima restaurant, goede wijnen, vriendelijke en deskundige bediening. Brede kaart met veel variatie.
Voor herhaling vatbaar.
Ernst H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuk restaurant, nette bediening. Je kunt na het eten lekker bij het vuur gaan zitten en koffie drinken. Iets wat prijzig bij a la carte.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Tijdens de wandeling van Amersfoort naar Soest Zuid streken wij hier neer voor een pauze en een lunch. Het was zonnig, zodat we op het terras konden zitten. De menukaart bood genoeg variatie. Wij genoten van een uitsmijter en van een pitabroodje met kip en avocado. De bediening was vriendelijk en adequaat.
V H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Bij dit restaurant wordt je warm en hartelijk ontvangen, de deur wordt voor je opengehouden en je jas wordt aangenomen. Uitstekende ambiance, lekker rustig en een fijn achtergrondmuziekje. De bediening had verstand van de kaart en van wijn dus van uitstekend advies voorzien. Het eten en de wijn werkelijkwaar voortreffelijk. Zelf de zeebaars gegeten: zeer gebalanceerd en heerlijk in combinatie met de saffraansaus en de witte wijn die mij hierbij werd aanbevolen. De ossenhaas die mijn vriendin had besteld smolt op de tong met een heerlijke jus erbij. Ook het nagerecht was niks op aan te merken. Bediening zeer vriendelijk en bekwaam. Al met al een heerlijke avond uitgeweest en zeker voor herhaling vatbaar, ik raad iedereen dit restaurant aan want je komt zeker terug!
Arjan C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg net ontvangst waarbij direct duidelijk is dat je welkom bent, door simpel een deur open te houden en de jas aan te pakken. Verder het diner was erg goed, heerlijk eten en bediening die wist wat er was en advies kon geven. Een heerlijke avond uit geweest
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Uitermate vriendelijke, klantgerichte en goede service. Het eten is lekker en met vindt het duidelijk leuk om een goed wijnadvies te geven. Wijnen mogen altijd even naast elkaar geproefd worden. Een aanrader.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
gebruik gemaakt van de AH actie. Voor dat geld prima gegeten, alleen de cheesecake, (nagerecht), viel tegen. Voor de rest alles prima in orde. Gezellige bediening.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima restaurant met heerlijke gerechten. Vriendelijke en behulpzame bediening. Prettige sfeer, was lekker druk, maar niet rumoerig. Ga hier zeker nog eens eten.
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We gingen met 4 personen in de AH actie. Wij kenden het restaurant niet. Het andere stel was er eens eerder geweest.
Perfecte parkeerruimte t.o. het gebouw.
Mooi en rustig restaurant. De ontvangst was heel hartelijk en het andere stel die al geruime tijd geleden waren geweest werden zelfs herkend.
We hebben heerlijk gegeten.
Ook het wijnarrangement was een topper en werd heel deskundig uitgelegd.
We kunnen dit restaurant zeker aanbevelen en zullen er zelf zeker nog eens terugkomen.
Thea C.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
In de gezellige serre van het restaurant hebben genoten van een lekker driegangenmenu. Met name de rouleau van zalm en schol met zeegras was heerlijk. Over welke wijn bij welk gerecht paste (en waarom) kon de sommelier ons uitstekend informeren.