Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant De Soester Duinen

Welkom in ons restaurant De Soester Duinen in Soest waar u terecht kunt voor uw lunch en diner. Wij zijn zeven dagen per week vanaf 10.00 uur geopend. De steeds wisselende kaart staat garant voor een grote variëteit aan verfijnde gerechten van verse en veelal lokale producten.

Naast de a la carte kaart serveren elke dag ons drie gangen Menu van de Markt voor 29,95 euro per persoon.

Wij verwelkomen u graag voor een heerlijk diner in onze brasserie of wellicht een diner voor een grotere groep in 1 van onze vergaderruimtes!

Meer informatie over restaurant De Soester Duinen

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Soester Duinen

Simone L.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Goede bediening en de sfeer was goed! Ze hadden een uitgebreid en lekker aanbod op de menukaart. Het lag op een mooie plek namelijk bij de Soesterduinen.
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Erg lekker eten! Aardige bediening. Sfeer was goed
Aly D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Gezellige omgeving. Sfeervol.
Goede correcte bediening.
Deskundige voorlichting vwb de wijnen.
Heerlijk gegeten!!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Beiden hebben gebruik gemaakt van het menue van de markt. Hoofd- en nagerecht uitstekend . Het voorgerecht iets aan de te zoute kant.
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het verrassingsmenu was erg lekker. De bediening was fantastisch. Zeer kundig, hoffelijk, professioneel.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Zoals gebruikelijk was de ambiance prima. Lunch goed, service prima en hartelijk. Het is niet voor niets dat ik frequent jullie gast ben met vrienden en collegae.
Rosalie V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Het gerecht zag er prachtig uit en was ook erg lekker, beperkte keuze maar wel van alles wat, zeer nette bediening en keurig ontvangst.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Zeer vriendelijke en vakkundige bediening met goede timing.
Prettige ambiance, ruime parkeergelegenheid, prettige entree, uitstekende sanitaire voorzieningen.
Pauli K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Zeer geslaagd etentje. Goed verzorgd door de kok. Vooral het soepje vooraf was subliem. Leuke bediening. Dank en tot een volgende keer.
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
prima geregeld in goede zaal in prettige sfeer.
team soester duinen bedankt voor de fijne dag
BHV medprevent organisatie
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Vriendelijk personeel, cooperatief, men was bereid om van het keuze -gangenmenu af te wijken, snelle bediening, daarmee was dit voor eens heerlijke avond en zeker voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Eten was heel goed allen weinig keuze op de kaart.
Als je dan vaker wil komen ben je gauw uit gekeken met de keuze

Met vriendelijke groet
Anja Kunz
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We stellen geen overdreven eisen bij het Heerlijk menu, maar waren toch niet enthousiast over het hoofdgerecht.
Het attente personeel was een aangename afwisseling met andere restaurants
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Het gebruik van de vergaderzalen is altijd keurig geregeld en alles wat we nodig hebben staat klaar.

Als er extra consumpties moeten komen, dan is dat heel snel geregeld.
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten was best goed, jammer dat bediening alleen maar de gerechten kwam brengen en niemand te zien was. Na het menu werd er nog niet gevraagd of er nog iets gewenst was maar de chef had het druk met tafels schuiven en elders een lege tafel afruimen.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Voor de 90 verjaardag van mijn moeder een high-tea gebruikt voor 25 personen. Was uitstekend en kan ik iedereen aanraden. Prima locatie, plezierige bediening en heerlijke happen!
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben 2e kerstdag met 11 personen een heerlijke 4-gangen kerstlunch gehad. Alle gerechten inclusief de amuse waren heerlijk. Ook het bijbehorend wijnarangement was heerlijk en goed afgestemd op de gerechten. De bediening was zeer vriendelijk en de sommelier wist de wijnen goed te verwoorden. Kortom een lunch in een voortreffelijke ambiance die zeker voor herhaling in aanmerking komt.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben genoten van de kerstlunch met onze familie (6 volwassenen en 5 kinderen). Heel gastvrij ontvangen, heerlijke gerechten en erg gezellig! De vegetarische gerechten waren ook heerlijk en origineel.
M S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk en gezellig met kerst gegeten. Wijnarrangement was ook erg goed. Kortom wij raden het iedereen aan, in alle opzichten een aanrader.