De Soester Duinen

Soesterbergsestraat 188 3768 MD Soest Nederland Kaart

Over het restaurant De Soester Duinen

Natuurlijk genieten

Lekker uitgebreid tafelen doe je bij De Soester Duinen. Laat je in de watten leggen door het behulpzame personeel en geniet midden in de duinen van een gevarieerd menu. Kom hier in alle rust uitwaaien, romantisch dineren of bijpraten met vrienden. Allemaal onder het genot van een sublieme maaltijd.

Meer informatie over restaurant De Soester Duinen

Maandag t/m Zondag

slofje14 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Hier gegeten met een AH bon. Goed bereikbaar restaurant met eigen parkeermogelijkheid. Aardige ontvangst en bijzonder vriendelijk personeel. Keuze uit diverse gerechten. De gerechten waren ruim bemeten en zeer smakelijk; ze werden geserveerd met verse warme groenten en frites. De desserts waren zeer creatief bedacht en apart: trouwens ook lekker. Het restaurant is zeker is aanrader.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We waren er met AH bonnen.
Voldoende keuze voor zowel voor,hoofd en nagerechten.
De kwaliteit van de gerechten waren prima en de porties meer dan voldoende.
Alleen de prijzen van de drankjes erg hoog.
BD29-1408 J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Ik heb al eerder een reactie gegeven dat dit een uitstekend restaurant is. We komem hier geregeld en het blijft nog altijd een plezierige gelegenheid om gezellig te dineren, zelfs met een uitmuntende AH menukeuzekaart!
johnutr .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Al vaker hier geweest, zoals altijd was de be bediening en de kwaliteit van het eten prima.
De kaart is veranderd en helaas is er bij de nagerechten niets meer wat voor ons aantrekelijk is, jammer maar smaken verschillen nou eenmaal.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Ontvangst was vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten. Het leuke is dat men voor de AH actie een speciaal kaartje hebben gemaakt.
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Mooi restaurant, hele goede service en heerlijk gegeten! Zeker een aanrader! Wat ik vooral fijn vond was dat de kaart niet standaard was zoals vele restaurants. Dat maakte voor mij de keuze om hier te gaan eten.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prima restaurant, correct ontvangen en bediening heel vriendelijk...eten was heerlijk...zeker een restaurant om nig eens naar toe te gaan
Ciella B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prachtige menukaart, mooie producten, een fijne persoonlijke bediening, ontspannen ambiance.
Absolute aanrader, we komen snel terug.
ravens .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
De eerste kennismaking met dit restaurant is ons zeer goed bevallen. Heerlijke gerechten en prima bediening!
Je voelt je echt gast!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Sjiek restaurant maar op een bepaalde manier ook echt toegankelijk.
Heerlijk gegeten en het smaakte net zo goed als dat het er uit zag. Leuke bediening :-).
ollionie .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gezellige ruimte, goede bediening.
Het eten was heerlijk, maar helaas de eend die we namen was hier en daar wat taai. Dit werd gecompenseerd door gratis koffie.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en erg prettig geholpen.
Borden mooi opgemaakt, goeie produkten, heerlijke droge rose en alle tijd om heerlijk te genieten.
Komen zeker terug.
Stina H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het restaurant was gezellig met vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten en waren zeer tevreden over het menu. Een aanrader komen zeker een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
werden vlot geholpen eten zoals altijd zeer goed netjes vriendelijk goed naar ons zin voor herhaling vatbaar nogmaals bedankt.
karinbrughuis .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Ah actie voldoende keuze.
Zaten in de serre. Gezellig locatie.
Heerlijk gegeten, carpaccio en ossenhaas en ijs toe en bediening was super top.
johnutr .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het eten was smakelijk en voldoende. De bediening had kennis van zaken en was zeer vriendelijk en attent.
We hebben heerlijk ontspannen gezeten en genoten van het heerlijke eten.
H.J.C.E. V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima restaurant. Oogt groot, maar is toch gezellig. Bediening vriendelijk en deskundig. Menukaart gevariëerd. Moois stukje vlees en uitstekende wijnen.
kave V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
We hebben lekker gegeten, prima gerechten, mooi opgemaakte borden. Jammer dat de AH actie tafels geen brood vooraf krijgen en 'gewone' bezoekers wel. De ossenhaas was aan de prijs met 5 euro extra, maar wel perfect gaar. Fijne bediening, ongedwongen. We zaten buiten, fijne beschutte tuin. We hebben niet gezien hoe het restaurant er van binnen uitziet.
m S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Zeer vriendeljk personeel, ontvangst hartelijk, en daarna is de bediening erg goed...de kaart met de menu's van de AH actie ziet er goed uit, met heerlijke gerechten...zij hebben daar best iets bijzonders van gemaakt!
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. De uitleg over de menu's was duidelijk. De geserveerde gerechten waren van een goed niveau. Een prima prijs/kwaliteitverhouding.