Over het restaurant De Soester Duinen

Welkom in ons restaurant De Soester Duinen in Soest waar u terecht kunt voor uw lunch en diner. Wij zijn zeven dagen per week vanaf 10.00 uur geopend. De steeds wisselende kaart staat garant voor een grote variëteit aan verfijnde gerechten van verse en veelal lokale producten.

Naast de a la carte kaart serveren elke dag ons drie gangen Menu van de Markt voor 29,95 euro per persoon.

Wij verwelkomen u graag voor een heerlijk diner in onze brasserie of wellicht een diner voor een grotere groep in 1 van onze vergaderruimtes!

Meer informatie over restaurant De Soester Duinen

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Soester Duinen

Piet G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Het was een feestelijke bijeenkomt om mijn tachtigste verjaardag te vieren. Mede door de goede verzorging van het personeel is het een zeer geslaagd feest geweest. Kortom zeer goede service.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
High tea voor de verjaardag van mijn 91 jarige moeder voor 25 personen (jong en oud). Uitstekend, prima ambiance met ronde tafels, lekkere hapjes en goede vlote bediening. Van harte aan te bevelen!
Pauli K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Met het hele gezin lekker gebruncht op 2e kerstdag. Het was goed geregeld, alleen was het moeilijk een gesprek te voeren i.v.m. luidruchtigheid. Leuk dat er verschillende voorzieningen voor de kinderen waren. Al met al toch een geslaagde middag.
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
de tafels stonden redelijk dicht op elkaar. Ik heb zoals was toegezegd liever in het restaurant gezeten.
De bediening was echt heel goed.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
We hebben rustig en gezellig lekker gegeten
José B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
We werden hartelijk ontvangen door gastheer Robbert Goedhart.
Er was een tafel voor twee personen gereserveerd op een rustige plek.
We genoten van de voorgerechten zalm en carpaccio.
Als hoofdgerecht kozen we voor Catch of the day, zalm en zeeduivel.
Het nagerecht kwam uit het menu van de chef, terrine/suikerbrood/mandarijn/vanille-ijs.
Alle gerechten zagen er prachtig uit en smaakten voortreffelijk.
Onze gastheer gaf een uitstekend wijnadvies bij de gerechten.
Met een heerlijke cappuccino hebben we dit fantastische diner afgesloten.
Complimenten voor gastheer, bediening en keuken!
We komen graag weer terug!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Gezellige ambiance met een zeer prettige manier van bediening. De twee gastheren deden het uitstekend.
Goede service en gaven een gevoel van echt welkom te zijn. De kreeftenbisque was echter ver onder de maat. Hadden dit gerecht ook enkele weken daarvoor gehad, en dat was uitstekend. Dit was slap aftreksel.
M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
De brunch was heel goed verzorgd, het buffet zag er feestelijk uit. Schotels werden geregeld vernieuwd zodat de warme gerechten de goede temperatuur hadden. Soep en later Quiche werden aan tafel geserveerd.
José B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Bij binnenkomst stonden voor de ingang gasten te roken, dat vonden wij niet chique.
Er was weinig keus in het menu en mijn partner koos daarom voor een vegetarische maaltijd.
Hij heeft nooit last van voeding maar na de maaltijd kreeg hij buikpijn en diarree en dat hield aan tot halverwege de volgende ochtend. Was de maaltijd over de datum??
Ik moest vragen om visbestek en ze serveerden voor de tweede keer het voorgerecht.
We waren altijd enthousiast over dit restaurant maar ik denk dat we na deze ervaring er niet meer heen gaan.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Een gezelschap van Officieren met partners waren op 161118 te gast bij de Soester Duinen, mij persoonlijk overbekend. De ontvangst, de prima lunch, de borrel met voortreffelijke hapjes en het diner waren uitstekend. De aankleding, de service en ambiance heel gezellig en uitstekend. Het is altijd een groot genoegen om in de Soester Duinen te zijn.
Karel van Geet
Wijnand K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Goed eten, goede bediening, gewoon doen, goed parkeren, goed aan te rijden.
meer smaken heb ik niet, zij wel, dus met ze allen naar de Soesterduinen.
Marry K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Gezellig sfeervol restaurant waar we graag komen en gastvrij worden ontvangen
Kees E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Als afsluiting van een actieve dag een heerlijk en ontspannen diner met heerlijke drankjes.

Gezellige sfeer en dus genieten, een aanrader.
Ingrid I.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten en zag er allemaal zo lekker uit. De bediening is heel erg vriendelijk wat het allemaal tot een heerlijke avond maakte, verder we worden niet weggekeken en konden rustig eten, dat maken wij niet zo heel vaak meer mee we kregen de tijd. Geweldig en zeker tot gauw.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
We hadden een vergadering met 10 man en alles was keurig geregeld qua opstelling, koffie en thee stonden klaar, wijn en bier in een gekoelde champagne schaal met ijs, daarnaast apart rode wijn en fris op een aparte tafel. De warme bitter garnituur kwam op het juiste moment steeds door!!!!. Een aanrader voor vergaderingen op deze locatie. Ook voor gebruik audiovisuele hulpmiddelen kan men er terecht.
Jurgen K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Goed ontvangen. Vriendelijke en attente service. De gerechten waren erg lekker.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Gekozen voor menu van de chef plus wijn arrangement.
Uitstekend gegeten, prima bediening.
Hoofdgerecht werd persoonlijk geserveerd door de chef-kok
Zeker voor herhaling vatbaar
J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Mooie lokatie, sfeervol restaurant met prima ontvangst en heel goede bediending. Eten was meer dan prima voor een zeer redelijke prijs
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Vriendelijke bediening. Bijgerechten hadden iets royaler kunnen zijn (weinig groenten) en jammer dat (zoals zo vaak in restaurants) altijd frites in grote hoeveelheden op tafel worden gezet. Maar blijkbaar is dat de gemiddelde wens van het publiek. Maar alles bij elkaar prima gegeten voor een redelijke prijs. Kwaliteit van het vlees, zoals bijv. de ossenhaas, was echt zeer goed.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
superleuke zaal, goede apparatuur aanwezig voor geven van een presentatie, heerlijke hapjes en ons verzoek om spaanse hapjes en paella hebben jullie perfect begrepen.