De Soester Duinen

Soesterbergsestraat 188 3768 MD Soest Nederland Kaart

Over het restaurant De Soester Duinen

Welkom in ons restaurant De Soester Duinen in Soest waar u terecht kunt voor uw lunch en diner. Wij zijn zeven dagen per week vanaf 10.00 uur geopend. De steeds wisselende kaart staat garant voor een grote variëteit aan verfijnde gerechten van verse en veelal lokale producten.

Naast de a la carte kaart serveren elke dag ons drie gangen Menu van de Markt voor 29,95 euro per persoon.

Wij verwelkomen u graag voor een heerlijk diner in onze brasserie of wellicht een diner voor een grotere groep in 1 van onze vergaderruimtes!

Meer informatie over restaurant De Soester Duinen

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Soester Duinen

Karel V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Een gezelschap van Officieren met partners waren op 161118 te gast bij de Soester Duinen, mij persoonlijk overbekend. De ontvangst, de prima lunch, de borrel met voortreffelijke hapjes en het diner waren uitstekend. De aankleding, de service en ambiance heel gezellig en uitstekend. Het is altijd een groot genoegen om in de Soester Duinen te zijn.
Karel van Geet
Wijnand K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Goed eten, goede bediening, gewoon doen, goed parkeren, goed aan te rijden.
meer smaken heb ik niet, zij wel, dus met ze allen naar de Soesterduinen.
Marry K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Gezellig sfeervol restaurant waar we graag komen en gastvrij worden ontvangen
Kees E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Als afsluiting van een actieve dag een heerlijk en ontspannen diner met heerlijke drankjes.

Gezellige sfeer en dus genieten, een aanrader.
Ingrid I.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten en zag er allemaal zo lekker uit. De bediening is heel erg vriendelijk wat het allemaal tot een heerlijke avond maakte, verder we worden niet weggekeken en konden rustig eten, dat maken wij niet zo heel vaak meer mee we kregen de tijd. Geweldig en zeker tot gauw.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
We hadden een vergadering met 10 man en alles was keurig geregeld qua opstelling, koffie en thee stonden klaar, wijn en bier in een gekoelde champagne schaal met ijs, daarnaast apart rode wijn en fris op een aparte tafel. De warme bitter garnituur kwam op het juiste moment steeds door!!!!. Een aanrader voor vergaderingen op deze locatie. Ook voor gebruik audiovisuele hulpmiddelen kan men er terecht.
Jurgen K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Goed ontvangen. Vriendelijke en attente service. De gerechten waren erg lekker.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Gekozen voor menu van de chef plus wijn arrangement.
Uitstekend gegeten, prima bediening.
Hoofdgerecht werd persoonlijk geserveerd door de chef-kok
Zeker voor herhaling vatbaar
J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Mooie lokatie, sfeervol restaurant met prima ontvangst en heel goede bediending. Eten was meer dan prima voor een zeer redelijke prijs
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Vriendelijke bediening. Bijgerechten hadden iets royaler kunnen zijn (weinig groenten) en jammer dat (zoals zo vaak in restaurants) altijd frites in grote hoeveelheden op tafel worden gezet. Maar blijkbaar is dat de gemiddelde wens van het publiek. Maar alles bij elkaar prima gegeten voor een redelijke prijs. Kwaliteit van het vlees, zoals bijv. de ossenhaas, was echt zeer goed.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
superleuke zaal, goede apparatuur aanwezig voor geven van een presentatie, heerlijke hapjes en ons verzoek om spaanse hapjes en paella hebben jullie perfect begrepen.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
zeer teleurgesteld! Gebruikten met 14 vrienden het menu van de maand. We hadden eerder goede ervaringen, maar nu absoluut niet. De soep smaakte niet naar de geadverteerde kreeft, het vlees kreeg al heel snel het predicaat "schoenzool", de scholfilet ging van mijn buurvrouw, na 1 hapje, onaangeroerd retour. Ergo: what a shame. Had de kok een vrije dag??? Had de sous-chef een day off??? Mijn gasten waren "klaar"met de Duinen. Jammer!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker lunchen maar klein beetje aan de prijzige kant. Goed en vriendelijk personeel. Mooie locatie. De rest van de tekst is om de 120 tekens vol te maken.......
V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Afgelopen zaterdag avond met me partner hier gegeten, we hadden beide het zomermenu.
Bij het bestellen gaf ik aan of het tussen gerecht anders kon omdat ik een schaaldieren allergie heb en het antwoord was meteen nee. Ik vroeg of ze dat met de keuken even kon bespreken kwam ze terug dat het alleen vervangen kon worden door een tomatensoep.
Uit eindelijk toch de runderbouillon met sucade gekregen omdat ik die wilde.
De salade van gerookte eendenborst: was geen blaadje sla te bekennen dus waarom salade zonder salade smaken waren erg vlak en gerecht was karig.
Tussen gerecht de bouillabaise was super van smaak, De runderbouillon daar in tegen echt een tegenvaller brem zout en de sucade was nergens te bekennen.
Hoofgerecht: buikspek super gegaard groentegarnituren smakeloos, sinasappelsaus te bitter en straf door de seste van de sinasappel leek gewoon alsof je in sinasappelschil beet.
Dessert: cheesecake met gelei van perzik erop nou de gelei smaakte gewoon volledig naar gelantine.
Sorry maar kom hier nooit meer, feedback van bediening op de gerechten was ook kut enige wat je te horen kreeg ik ga het doorgeven aan de keuken.

tafel naast ons had verkeerde vis gekregen kreeg makreel en had dorade besteld.
ja is fout van de keuken ga het regelen. nou binnen 2 minuten stond er weer een bord op tafel nou zag er gewoon uit als of de vis was om gedraaid zodat het anders leek.

heel heel heel slecht vond ik het
Marjorieke D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
net als vorig jaar vierden we de verjaardag van mijn moeder (96 jaar!) bij jullie met een een aangeklede koffie. Het was super gezellig en iedereen vond de bediening ontzettend vriendelijk! Hartelijk dank voor de goede zorgen!
Annemieke C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben een hele goede trainingsdag gehad en daar heeft jullie locatie, de zaal, het mooie terras, de (te) lekkere koekjes en het heerlijke diner(!!) zeker aan bijgedragen. Dank voor alle goede zorgen. We komen graag terug!
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Wij eten graag met de familie bij Soesterduinen. Wij zijn echter geen grote eters, dus wij bestellen een hoofdgerecht en kijken daarna of we nog een dessert aankunnen. Wij hadden op de gereserveerde/gedekte tafel een bordje met een mesje voor broodje? Maar wij kregen geen broodje met boter of broodje met olie en zout bv. Ik heb er naar gevraagd, maar men zei dat jullie dat niet meer deden. Ik vind dat geen goed idee! Als je geen voorgerecht bestelt, kan er wel gevraagd worden of je een broodje wil, betaald of onbetaald.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
De aanleiding tot het bezoek was zakelijk; prima dag gehad. Goede ontvangst met koffie voor ongeveer 40 gasten, fijne vergaderkamer en daarvoor een goede lunch met warme en koude gerechten zodat ook onze buitenlandse gasten de nederlandse lunch konden waarderen. Relaxt, professioneel en bijzonder warm ontvangen. Een aanrader voor een zakelijke meeting.
Grace V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Niet genoeg obers in de terras en moest lang wachten voor het eten en drinken. Niet veel keuzen voor hoofdgerecht maar wel lekker.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
het was alleen jammer dat de organisatie van de diner actie geen reservering heeft geregeld
en ze hebben nu wel het lef om een reactie te vragen
als bedrijf schaam ik mij voor zulke slechte klanten actie,s