De Soester Duinen

Soesterbergsestraat 188 3768 MD Soest Nederland Kaart

Over het restaurant De Soester Duinen

Natuurlijk genieten

Lekker uitgebreid tafelen doe je bij De Soester Duinen. Laat je in de watten leggen door het behulpzame personeel en geniet midden in de duinen van een gevarieerd menu. Kom hier in alle rust uitwaaien, romantisch dineren of bijpraten met vrienden. Allemaal onder het genot van een sublieme maaltijd.

Meer informatie over restaurant De Soester Duinen

Maandag t/m Zondag

Marco K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima restaurant met heerlijke gerechten. Vriendelijke en behulpzame bediening. Prettige sfeer, was lekker druk, maar niet rumoerig. Ga hier zeker nog eens eten.
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We gingen met 4 personen in de AH actie. Wij kenden het restaurant niet. Het andere stel was er eens eerder geweest.
Perfecte parkeerruimte t.o. het gebouw.
Mooi en rustig restaurant. De ontvangst was heel hartelijk en het andere stel die al geruime tijd geleden waren geweest werden zelfs herkend.
We hebben heerlijk gegeten.
Ook het wijnarrangement was een topper en werd heel deskundig uitgelegd.
We kunnen dit restaurant zeker aanbevelen en zullen er zelf zeker nog eens terugkomen.
Thea C.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
In de gezellige serre van het restaurant hebben genoten van een lekker driegangenmenu. Met name de rouleau van zalm en schol met zeegras was heerlijk. Over welke wijn bij welk gerecht paste (en waarom) kon de sommelier ons uitstekend informeren.
Kim J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goede keuken en sfeer in het restaurant. We hele kleine gerechten voor de prijs die je krijgt. Maar wel heel goed te eten
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gisteravond gezellig gedineerd bij de Soester Duinen.
Even gewacht bij de bar maar toen hartelijk welkom geheten door Robbert (zijn naam zag ik op de nota).
Mochten een tafeltje uitzoeken en bij het opnemen van onze bestelling werden we nogmaals welkom geheten.
Direct werd een heerlijk glas wijn geserveerd met op verzoek een karaf ijswater (niet op de rekening, hulde!).
Vervolgens een mandje bruin en witte bolletjes met roomboter en olijfolie; het bruine brood had een wat "muffe, gronderige" smaak.
We hebben dat bij Robbert gemeld, hij zou het met de keuken opnemen maar is daar helaas niet meer op teruggekomen.
Zijn enige minpuntje want verder was hij een hele plezierige gastheer / ober die tevens hele goede wijnadviezen heeft gegeven.
Bovendien vroeg hij tijdens elke gang of alles naar wens was.
We hadden het "AH-menu" met een speciale kaart met ruime keus uit heerlijke gerechten.
Mijn vrouw nam vooraf de rouleau van zalm, die ze erg lekker vond en ik de carpaccio, eveneens uitstekend en een mooie royale portie.
Als hoofdgerecht beiden de ossenhaas, heerlijk mals, mooie porties met een zalige jus / saus en heerlijke omafrieten.
Minpuntje dat we de warme groenten en salade apart dienden te bestellen en te betalen.
Groenten waren niet geweldig, veel maiskolfjes met radijsjes en nog iets en de salade was wel erg simpel.
Als dessert hadden we allebei een heerlijke, goedgevulde kom met 3 soorten ijs, die we zelf konden kiezen.
Op het menu werd vermeld dat er koekjes bij zaten, ik als "koekjesmonster" verheugde me daar erg op maar het bleek te gaan om hele klein stukjes koek in het ijs.
De cappucino voor ons beiden was erg lekker maar alleen een klein chocolaatje als garnering is wel erg "zuinig", paar lekkere koekjes en bonbons erbij maakt het zoveel gezelliger.
Samengevat: een gezellig restaurant, echt een brasserie, heerlijk eten met hier en daar wat aandachtspuntjes.
De bediening door Robbert (en deels ook door Debby (of Debbie) doorlopend voorzien van een hele charmante, lieve lach) was eigenlijk het beste van het hele diner.
We komen graag terug!
Sparr .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Na een uiterst vriendelijke ontvangst, hebben we heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Heel vriendelijk personeel
We hopen hier zeker nog een terug te komen.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Bij het wijnarrangement kregen wij vakkundige uitleg.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Gery S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Restaurant "De Soesterduinen" is qua sfeer en ambiance echt een aanrader.De ontvangst was heel vriendelijk, de gekozen gerechten uitstekend, De carpaccio was watertandend, het hoofdgerecht zeebars bijzonder verfijnd en het gekozen dessert tongstrelend.We hadden een heerlijke avond!
WIL K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Gerechten uitstekend! Bediening zeer goed. Aandacht voor de gasten. Kennis van het wijnarrangement dat wij bij onze gerechten hadden.
mgeluk1 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
In goede sfeer met vieren gegeten. Gebruik gemaakt van AH bonnen. Bediening was vriendelijk en goede service. Uitleg over gerechten. Deed goede aanbevelingen. Kwaliteit was goed. Iets duurder dan gemiddeld.
Sarager .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben genoten van het, speciaal voor de ah restaurantactie samengestelde, keuzemenu.
De ambiance is, zoals ons al bekend was, zeer sfeervol.
De bediening uiterst vriendelijk en attent met vooral een compliment aan Roos, een gastvrouw van nature met heel mooie ambities.
Ger T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten. A la carte met genoeg keuze.
Was weer een gezellig samenzijn. En service was weer vanouds.
Zullen hier zeker weer terugkomen
joellekamstra .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk avondje uit voor ons. Alles was mooi in de kerstsfeer en ik had uitzicht op een vuurtje. Eten was heerlijk en voor ons (kleine eters) meer dan genoeg! Vriendelijke bediening die ook leuk kunnen vertellen over de wijnen. Kortom een leuke aanrader!
jan m S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hebben hier met 6 personen + 1 kind gegeten met de AH bonnen. Hiervoor had men een aparte menukaart gemaakt. Prima keuzes en goede smaak. De sfeer is gezellig en ook de open haard draagt daartoe bij. De bediening was goed maar iets te plichtmatig.
wilfredkikkert .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Goede sfeer, kundig personeel en mooi ingericht restaurant. Gewoon een mooie locatie om met elkaar ontspannen een fijne avond te beleven.
JGAM D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Geweldig genoten in een net restaurant met een mooie menukaart, keurig gedekte tafels en een attente zeer klantvriendelijke bediening.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Wij zijn op 12-12-2012 daar getrouwd komen ieder jaar terug om te vieren voor ons een nette vriendelijke gezellige restaurant...en lekker eten.
asondaal .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Een prettige omgeving,sfeer en een zeer prettige,ervaren en efficiënte bediening.
De drie gerechten van het menu van 37,95 waren goed van smaak en kwaliteit.
Voor mij als kleine eter was het toereikend.
Ik heb ook liever kwaliteit dan kwantiteit.
Maar ik vond het net iets te duur.
Een gezellige avond en zeker met de AH zegeltjes een aanrader!
ria H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
we hebben met de familie een superavond gehad.
marjavdoorn .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker gegeten heel goed klaar gemaakt voor een grote eter wellicht te kleine porties
Bediening buiten gewoon aardig omgeving heel gezellig.
Daar in tegen vielen de toiletten tegen rommelig en de wasbak niet geheel schoon maar we kwamen voor het eten dat was meer dan geslaagd