De Soester Duinen

Soesterbergsestraat 188 3768 MD Soest Nederland Kaart

Over het restaurant De Soester Duinen

Welkom in ons restaurant De Soester Duinen in Soest waar u terecht kunt voor uw lunch en diner. Wij zijn zeven dagen per week vanaf 10.00 uur geopend. De steeds wisselende kaart staat garant voor een grote variëteit aan verfijnde gerechten van verse en veelal lokale producten.

Naast de a la carte kaart serveren elke dag ons drie gangen Menu van de Markt voor 29,95 euro per persoon.

Wij verwelkomen u graag voor een heerlijk diner in onze brasserie of wellicht een diner voor een grotere groep in 1 van onze vergaderruimtes!

Meer informatie over restaurant De Soester Duinen

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Soester Duinen

Christine V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
De aanleiding tot het bezoek was zakelijk; prima dag gehad. Goede ontvangst met koffie voor ongeveer 40 gasten, fijne vergaderkamer en daarvoor een goede lunch met warme en koude gerechten zodat ook onze buitenlandse gasten de nederlandse lunch konden waarderen. Relaxt, professioneel en bijzonder warm ontvangen. Een aanrader voor een zakelijke meeting.
Grace V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Niet genoeg obers in de terras en moest lang wachten voor het eten en drinken. Niet veel keuzen voor hoofdgerecht maar wel lekker.
irha .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
De wachttijden van restaurant "de Soester Duinen" kunnen korter. Het was niet erg druk en mensen buiten waren niet met grote getale. Desondanks was het eten redelijk tot goed. Gekozen voor een 4 gangen menu van de chef. Begonnen met een amuse met zalm. Helaas, deze was flauw en dus niet erg lekker. De zalm zelf was van goeie kwaliteit. Het voorgerecht was een mooie poon en het hoofdgerecht een biefstuk van goeie kwaliteit. Het nagerecht was een lekker frisse sloom met frambozen of kersenijs. Al met al toch nog een heerlijk diner maar aan de dure kant.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
het was alleen jammer dat de organisatie van de diner actie geen reservering heeft geregeld
en ze hebben nu wel het lef om een reactie te vragen
als bedrijf schaam ik mij voor zulke slechte klanten actie,s
i B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Prima en soepele bediening, ontbrak aan niets. Goed verzorgde BBQ. Met 25 personen op terras, veel privacy en andere gasten ondervonden hierdoor geen hinder van ons. Wij komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We gaan 4x per jaar met een groep uit eten. Proberen altijd een centraal gelegen restaurant te zoeken met private dining. De beslissing om naar de Soester Duinen te gaan was een zeer goede beslissing. Iedereen heeft heerlijk gegeten en was zeer tevreden. Chapeau
Vanheijst V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Prima gegeten (het maandmenu) met ons vieren. Bediening door de jonge zeer betrokken medewerker heel plezierig!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Gisterenavond had ik, samen met zo'n 50 andere leden van zakenvereniging "Zaken Vrienden Soest" een geweldig verzorgde barbecue bij De Soester Duinen. Alles was top. De ontvangst was hartelijk, gastvrij en heel attent. De barbecue zelf was ook geweldig. Op hun grote Green Egg bereidde de kok ter plekke de heerlijkste vleesgerechten. Gelukkig geen standaard worstjes of vettige hamburgers maar alleen maar bijzonder smaakvol vlees. Ook de salades aan de uitgebreide saladebar smaakten meer dan prima. Kortom, ik geef De Soester Duinen een dikke 10 voor deze top-avond.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Met 11pers. (Fam) van de kaart gegeten. We hadden allemaal verschillende gerechten, stuk voor stuk heerlijk en met zorg bereid. Daarbij ook een zeer attente en vriendelijke bediening.
Een aanrader!!
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Het was voor mij en ook mijn gasten een geslaagde middag. Komen graag terug.
Met vriendelijke groeten en graag tot ziens.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Mooie locatie en fijn terras. Helaas een slordige bediening. Tot twee maal toe werd bestelde drank vergeten te bedienen. Bij binnenkomst lieten twee medewerkers zonder te groeten mij enkele minuten naast hen staan omdat ze druk waren met elkaar...dit kan echt niet!
Eten is prima, al was het hoofdgerecht wel erg klein qua portie, geen salade of brood werd erbij aangeboden.
Na het bezoek, en ik ben echt geen grote eter, was mijn trek zeker niet gestild.
Joris B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk eten!
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Mooie locatie voor zakelijke meetings. Prettige rustige meetingrooms voorzien van een beamer en air conditioning. Een prachtig natuurgebied om de hoek voor een wandeling of misschien een rondje hardlopen met collega's. Lunch met brood en soep was lekker, zeker met 26 graden op een zonnig terras!
brugkerk .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Verjaardag/familiebijeenkomst: High Tea; uitstekende ontvangst, locatie, vriendelijke bediening en service, prima kwaliteit en heerlijk eten.
Stephan S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gedineerd gaan graag nog eens terug,de smaakpapillen hebben genoten.Uitstekend wijntje erbij.asperge soep verukkelijk
Fam Schoor
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zeer vriendelijke bediening. We hebben genoten van het aspergemenu. We waren nieuwsgierig naar het aspergetoetje: gecaramelliseerde asperges met witte chocolade. Echt ontzettend lekker!
S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Ik was zeer te spreken over de manier waarop we werden bejegend en geholpen. Heel ontspannen en vriendelijk.
Het eten en de wijn waren voortreffelijk
Beertha V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Sfeer en Service prima!! Opmerking: de asperges waren nog te hard. Verder alles OK we willen graag nog eens terug komen .Het weer was ook gunstig!
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het was een hele gezellige lunch voor moederdag met onze 89-jarige!
Alle gerechten waren heerlijk, en werden leuk opgediend door een zeer aardige dame. |
De enige tip die ik heb is dat erbij de beluga-salade voor mijn zus wel een stukje geitenkaas had gepast, nu was die wel erg sober!
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Voor een opening hadden we bittergarnituur besteld voor ruim 150 man en dat was tot in de puntjes verzorgd.

Goed advies/voorstel gehad hierover tijdens de voorbespreking hierover.

Netjes op schalen gepresenteerd.