De Soester Duinen

Soesterbergsestraat 188 3768 MD Soest Nederland Kaart

Over het restaurant De Soester Duinen

Welkom in ons restaurant De Soester Duinen in Soest waar u terecht kunt voor uw lunch en diner. Wij zijn zeven dagen per week vanaf 10.00 uur geopend. De steeds wisselende kaart staat garant voor een grote variëteit aan verfijnde gerechten van verse en veelal lokale producten.

Naast de a la carte kaart serveren elke dag ons drie gangen Menu van de Markt voor 29,95 euro per persoon.

Wij verwelkomen u graag voor een heerlijk diner in onze brasserie of wellicht een diner voor een grotere groep in 1 van onze vergaderruimtes!

Meer informatie over restaurant De Soester Duinen

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Soester Duinen

Wil D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
zeer teleurgesteld! Gebruikten met 14 vrienden het menu van de maand. We hadden eerder goede ervaringen, maar nu absoluut niet. De soep smaakte niet naar de geadverteerde kreeft, het vlees kreeg al heel snel het predicaat "schoenzool", de scholfilet ging van mijn buurvrouw, na 1 hapje, onaangeroerd retour. Ergo: what a shame. Had de kok een vrije dag??? Had de sous-chef een day off??? Mijn gasten waren "klaar"met de Duinen. Jammer!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker lunchen maar klein beetje aan de prijzige kant. Goed en vriendelijk personeel. Mooie locatie. De rest van de tekst is om de 120 tekens vol te maken.......
V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Afgelopen zaterdag avond met me partner hier gegeten, we hadden beide het zomermenu.
Bij het bestellen gaf ik aan of het tussen gerecht anders kon omdat ik een schaaldieren allergie heb en het antwoord was meteen nee. Ik vroeg of ze dat met de keuken even kon bespreken kwam ze terug dat het alleen vervangen kon worden door een tomatensoep.
Uit eindelijk toch de runderbouillon met sucade gekregen omdat ik die wilde.
De salade van gerookte eendenborst: was geen blaadje sla te bekennen dus waarom salade zonder salade smaken waren erg vlak en gerecht was karig.
Tussen gerecht de bouillabaise was super van smaak, De runderbouillon daar in tegen echt een tegenvaller brem zout en de sucade was nergens te bekennen.
Hoofgerecht: buikspek super gegaard groentegarnituren smakeloos, sinasappelsaus te bitter en straf door de seste van de sinasappel leek gewoon alsof je in sinasappelschil beet.
Dessert: cheesecake met gelei van perzik erop nou de gelei smaakte gewoon volledig naar gelantine.
Sorry maar kom hier nooit meer, feedback van bediening op de gerechten was ook kut enige wat je te horen kreeg ik ga het doorgeven aan de keuken.

tafel naast ons had verkeerde vis gekregen kreeg makreel en had dorade besteld.
ja is fout van de keuken ga het regelen. nou binnen 2 minuten stond er weer een bord op tafel nou zag er gewoon uit als of de vis was om gedraaid zodat het anders leek.

heel heel heel slecht vond ik het
Marjorieke D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
net als vorig jaar vierden we de verjaardag van mijn moeder (96 jaar!) bij jullie met een een aangeklede koffie. Het was super gezellig en iedereen vond de bediening ontzettend vriendelijk! Hartelijk dank voor de goede zorgen!
Annemieke C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben een hele goede trainingsdag gehad en daar heeft jullie locatie, de zaal, het mooie terras, de (te) lekkere koekjes en het heerlijke diner(!!) zeker aan bijgedragen. Dank voor alle goede zorgen. We komen graag terug!
S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Wij eten graag met de familie bij Soesterduinen. Wij zijn echter geen grote eters, dus wij bestellen een hoofdgerecht en kijken daarna of we nog een dessert aankunnen. Wij hadden op de gereserveerde/gedekte tafel een bordje met een mesje voor broodje? Maar wij kregen geen broodje met boter of broodje met olie en zout bv. Ik heb er naar gevraagd, maar men zei dat jullie dat niet meer deden. Ik vind dat geen goed idee! Als je geen voorgerecht bestelt, kan er wel gevraagd worden of je een broodje wil, betaald of onbetaald.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
De aanleiding tot het bezoek was zakelijk; prima dag gehad. Goede ontvangst met koffie voor ongeveer 40 gasten, fijne vergaderkamer en daarvoor een goede lunch met warme en koude gerechten zodat ook onze buitenlandse gasten de nederlandse lunch konden waarderen. Relaxt, professioneel en bijzonder warm ontvangen. Een aanrader voor een zakelijke meeting.
Grace V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Niet genoeg obers in de terras en moest lang wachten voor het eten en drinken. Niet veel keuzen voor hoofdgerecht maar wel lekker.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
het was alleen jammer dat de organisatie van de diner actie geen reservering heeft geregeld
en ze hebben nu wel het lef om een reactie te vragen
als bedrijf schaam ik mij voor zulke slechte klanten actie,s
i B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Prima en soepele bediening, ontbrak aan niets. Goed verzorgde BBQ. Met 25 personen op terras, veel privacy en andere gasten ondervonden hierdoor geen hinder van ons. Wij komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We gaan 4x per jaar met een groep uit eten. Proberen altijd een centraal gelegen restaurant te zoeken met private dining. De beslissing om naar de Soester Duinen te gaan was een zeer goede beslissing. Iedereen heeft heerlijk gegeten en was zeer tevreden. Chapeau
Vanheijst V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Prima gegeten (het maandmenu) met ons vieren. Bediening door de jonge zeer betrokken medewerker heel plezierig!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Gisterenavond had ik, samen met zo'n 50 andere leden van zakenvereniging "Zaken Vrienden Soest" een geweldig verzorgde barbecue bij De Soester Duinen. Alles was top. De ontvangst was hartelijk, gastvrij en heel attent. De barbecue zelf was ook geweldig. Op hun grote Green Egg bereidde de kok ter plekke de heerlijkste vleesgerechten. Gelukkig geen standaard worstjes of vettige hamburgers maar alleen maar bijzonder smaakvol vlees. Ook de salades aan de uitgebreide saladebar smaakten meer dan prima. Kortom, ik geef De Soester Duinen een dikke 10 voor deze top-avond.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Met 11pers. (Fam) van de kaart gegeten. We hadden allemaal verschillende gerechten, stuk voor stuk heerlijk en met zorg bereid. Daarbij ook een zeer attente en vriendelijke bediening.
Een aanrader!!
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Het was voor mij en ook mijn gasten een geslaagde middag. Komen graag terug.
Met vriendelijke groeten en graag tot ziens.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Mooie locatie en fijn terras. Helaas een slordige bediening. Tot twee maal toe werd bestelde drank vergeten te bedienen. Bij binnenkomst lieten twee medewerkers zonder te groeten mij enkele minuten naast hen staan omdat ze druk waren met elkaar...dit kan echt niet!
Eten is prima, al was het hoofdgerecht wel erg klein qua portie, geen salade of brood werd erbij aangeboden.
Na het bezoek, en ik ben echt geen grote eter, was mijn trek zeker niet gestild.
Joris B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk eten!
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Mooie locatie voor zakelijke meetings. Prettige rustige meetingrooms voorzien van een beamer en air conditioning. Een prachtig natuurgebied om de hoek voor een wandeling of misschien een rondje hardlopen met collega's. Lunch met brood en soep was lekker, zeker met 26 graden op een zonnig terras!
brugkerk .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Verjaardag/familiebijeenkomst: High Tea; uitstekende ontvangst, locatie, vriendelijke bediening en service, prima kwaliteit en heerlijk eten.
Stephan S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gedineerd gaan graag nog eens terug,de smaakpapillen hebben genoten.Uitstekend wijntje erbij.asperge soep verukkelijk
Fam Schoor