Over het restaurant De Soester Duinen

Natuurlijk genieten

Lekker uitgebreid tafelen doe je bij De Soester Duinen. Laat je in de watten leggen door het behulpzame personeel en geniet midden in de duinen van een gevarieerd menu. Kom hier in alle rust uitwaaien, romantisch dineren of bijpraten met vrienden. Allemaal onder het genot van een sublieme maaltijd.

Meer informatie over restaurant De Soester Duinen

Bert T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zaterdagavond hier met vrienden gegeten. Het eten was prima maar de bediening was ronduit slecht. Het bestelde brood kwam gelijk met het voorgerecht. Vervolgens heeft het 45 minuten geduurd voordat ze onze borden weg kwamen halen. Toen aangegeven dat het wel lang geduurd had. Ze gingen aan de keuken doorgeven dat het hoofdgerecht kon doorkomen werd ons gezegd. Het 2e drankje werd niet opgenomen. Na weer een half uur wachten is een van ons gaan vragen of ze ons waren vergeten. 1,5 uur na het voorgerecht dan eindelijk het hoofdgerecht en als compensatie een drankje van het huis. Wij gaan hier niet meer eten.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We bezochten de Soester Duinen met een AH arrangement. Zeer vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten, uitstekende wijn adviezen, alles was zoals het in een restaurant van deze klasse zou verwachten! We kozen voor de hoofdschotels ossenhaas ( meerprijs € 5,00) en het aanbod van de dag: tarbot. Daar was niets op aan te merken, alles was 100% in orde. We bestelden voor ons twee een wijnarrangement. Je krijgt dan elke keer halve glazen en dat is precies goed. Bedenk dat je na afloop moet autorijden! We stelden de toelichting en de adviezen bij de wijn erg op prijs. We hadden een tafel in de serre, een erg prettige plek met stijl en aandacht ingericht. In de naastgelegen ruimte genoot een groot gezelschap van een buffet. We hadden echter total geen last van het daarbij behorende geroezemoes. We sloten de perfecte avond af met een heerlijk nagerecht en koffie. Van harte aanbevolen!
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Uitstekend gegeten bij Restaurant De Soester Duinen. Niet zomaar een eettentje, maar sfeer, bediening, entourage en last but not least eten van een restaurant! Ook niet onbelangrijk, veel parkeergelegenheid.
Een restaurant om naar terug te gaan.
Sensodine .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker eten van goede kwaliteit. Jammer was dat de cantharellen niet bij het hoofdgerecht zaten en de puree en garnering smaakloos was. Toen ik vroeg waar de cantharellen waren, werd er letterlijk gezegd: "oh u ook al"
Jammer dat ze er verder niets mee deden. Maar dat was eigenlijk het enigste minpuntje. De bediening was vriendelijk, omdat we twijfelden of we truffelsaus wel lekker zouden vinden, kregen we 3 verschillende sauzen geserveerd. Bij het dessert waren ze erg flexibel: bij de ene stond iets wat ik niet lekker vond en bij de andere ook dus, het beste van de 2 gecombineerd :-)
Zeker een aanrader!
b.gerritse .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het prettigste vond ik dat de porties niet zo groot waren, waardoor ik nog echt kon genieten van het heerlijke nagerecht. Meestal is dat voor mij net te veel. De keuze aan heerlijke voorgerechten maakte het moeilijk om een te bestellen. ik heb overwogen om twee voorgerechten en niet een hoofdgerecht te nemen. We komen terug.
Gerla L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Hebben heerlijk gegeten. Was goed verzorgd en zag er goed en smakelijk uit. Zeker voor herhaling vatbaar. Was eigenlijk al bij mij bekend door eerdere bezoek.
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Een prettige ervaring op mijn verjaardag, samen met mijn echtgenote.
Prima ontvangst (jassen werden in ontvangst genomen) en we konden kiezen uit een sfeervol tafeltje in de gezellige serre. Goede samenstelling en ruim keuze in het AH 3-gangenmenu,
Op het voor-, hoofd-, en nagerecht viel niets aan te merken, evenals de vlotte bediening.
Het was overigens niet ons eerste en, gezien bovenstaande, ook niet ons laatste bezoek.
ancanet .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst. Menu keuzekaart voor AH klanten. Was prima, konden goede keus maken. Hebben heerlijk gegeten in een fijne omgeving en sfeer.
Fiet B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De bediening was zeer vriendelijk. Het eten prima, mooi opgemaakt op de borden. Complimenten aan de bediening en de kok, het was top.
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten.Verrassende combinaties.Hele lieve bediening.We zijn er vaker geweest en het eten blijft heerlijk.
Ik kan het iedereen aanbevelen.
Fenny A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het driegangendiner was erg lekker. Door dat je keuze had uit een aantal gerechten, kon je dat zelf samenstellen.
Bediening was goed en vlot. Wel jammer dat je er geen salade bij kreeg. Die moest je bij bestellen a 1,95 voor 2 personen. Dat hebben we dus niet gedaan.
H.E.B. M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Prima ontvangst en goede bediening! De bestelde gerechten zagen er goed verzorgd uit en waren prima van smaak. Attent personeel.Ik kom er zeker nog een keer terug. Een aanrader.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Uitstekend! Prima eten, mooie ambiance en prima bediening. Advies voor een gezellige een lekkere avond met je lief en/of vrienden
Lori D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Een leuk menu met verrassingen, plezierige bediening. Een mangosoepje als dessert, bv. We hebben lekker alles opgegeten!
Marion N.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Erg vriendelijk personeel, prettige ontvangst en bediening. Er werd ons ook even tussendoor gezegd dat het misschien wat langer zou duren voor ons hoofdgerecht kwam omdat er een grote groep bediend moest worden. We hebben dus wel lang gewacht, maar we wisten waar het aan lag. Wel zou het aardig geweest zijn als ons dat bv. wat brood zou zijn aangeboden.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben gezellig en lekker gegeten. De keuze was ruim en de gerechten smakelijk. Prettig restaurant, geen achtergrondmuziek. Bediening vriendelijk. Erg goede desserts!
Wim en Ria G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Een van onze gasten was verlaat, dat werd goed opgevangen.
Zijn telefonische keuze was uitgevoerd en we konden met z'n zessen tegelijk van het
voorgerecht genieten. Origineel!
sbeterams .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk 3 gangen menu middels AH actie met bijpassend wijnarrangement. Eten was voortreffelijk en bediening top. Wij komen zeker terug.