De Soepboer

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00

Erg voordelig
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijke soep gegeten ( Helaas waren ze het zelfgebakken brood vergeten en moeten we erom vragen ) Broodje bal was erg lekker en er was een aanbieding voor soep en een broodje. Bediening had wel wat vlotter gemogen. Zeker omdat het de eigenaars zelf zijn die er werken.
Lida B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Vanavond met een vriendin heerlijk gegeten in de achtertuin van de Soepboer. Zo relaxed, alsof je bij een vriendin thuis zit en er wordt voor je gekookt.
Wat verschillende gerechten besteld en samen gedeeld. Borrelplank met ontzettend lekkere worst, rauwe ham, makreelsmeersel, verschillende kazen en super lekker brood.
lamsschenkel met bonenstoof en een heel bijzondere hartige taart met inktvisjes in een intens smakende tomatensaus. Wij sloten af met een espresso met frangipane.
Bij de borrelplank kregen wij ook ingelegde augurken. Zeer bijzonder van smaak. Zelfgemaakt!
Dat doen ze ook met andere groenten (rode kool, venkel)
Floor H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Liefdevol gemaakt eten, erg lekker, mooie kwaliteit en bovendien betaalbaar. In de zomer zit je wel er heerlijk in de tuin.
De naam Soepboer doet dit pareltje eigenlijk te kort. Er staat zoveel meer moois op het menu.
En de service is zoals het eten.
Micheldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Erg leuk klein, maar fijne eetgelegenheid in Noord. Naast soep is er e.a. aan salade of ei. Vriendelijke prijzen voor biologisch voedsel. De soepen die wij aten (kip en Bretonse bonen) waren aan de pittige kant maar dat is nu juist waar wij van houden. Het brood met roerei was erg fijn van structuur en smaakte naar meer.
DennisHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Twee weken geleden toevallig terecht gekomen, en wat een ontdekking! Heerlijk gegeten, erg gezellige tent met zicht op de gezellige Van der Pekstraat. Niet ver van de pont en Eye. De opkomst van de soeprestaurants juich ik toe, De Soepboer in Amsterdam Noord, Soup rules!
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Al een paar keer hier gegeten. Heerlijk vooral de charsjo is geweldig met het huisgemaakte brood. Ook onze (kleine) kinderen genoten enorm van de lamsstoof. De kaart en inrichting van het restauratie zijn eerlijk maar eenvoudig, je kunt hier niet uitgebreid en met veel gangen dineren. Wel een super goed adres om zonder veel gedoe snel maar toch heel lekker te eten, of echt lekker en gezond eten af te halen.
Kamako .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
We waren met z'n tweeën op de laatste avond voor de zomersluiting, en mijn vriend had de laatste lamsstoofschotel. Erg lekker. Ik had een soepmaaltijd met meirapensoep, sla en een Baskische tortilla. De soep was heel zacht en romig en de mierikswortelcrème gaf 'm een goede bite. De tortilla was ook heerlijk. Vooraf hadden we huisgebakken brood met bietencrème, die lekker hartig was; niet zo zoet als bietengerechten soms kunnen zijn.

De locatie is fantastisch. De Van der Pekstraat is misschien niet je eerste keus om naartoe te gaan als je wat wilt gaan eten, maar De Soepboer is wel een aanrader. Mooie, lange houten bar, leuke muziek en heel vriendelijke mensen. En ook nog een tuintje om in te zitten als het warm is. Ze verkopen ook biertjes van brouwerij De Vriendschap uit Noord (neem Hopblond). Sowieso komt het meeste wat ze gebruiken zoveel mogelijk uit de buurt, volgens mij. Kortom, een leuke tent!