Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Sniep

Prachtlocatie in Zoetermeer

Klassieke gerechten, kwaliteitsgerechten en een sneeuwwit pand zijn de basisingredienten voor het succes van De Sniep. Ondanks de chique uitstraling van het restaurant voelt iedereen zich hier meteen thuis. Gastvrije bediening en een goede kok zorgen voor een avond die in het teken staat van lekker eten en onbezorgd genieten. Heb je zin om lekker te lunchen, maar word je niet warm of koud van een broodje kaas? Daar weten ze wel raad mee. Strijk hier neer na een lange vergadering of wandeling door het Binnenpark en geniet van de exclusieve kookkunsten van de chef. En ook al zit de 5 dan nog niet in de klok, een lunch op dit niveau verdient een mooi glas wijn.

Meer informatie over restaurant De Sniep

- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant De Sniep

André N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben gisteravond echt heerlijk gegeten en genoten! De bediening was ook heel prettig. We zullen ons zeker vaker bij De Sniep laten verwennen.
l.p.sluijter .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij maakten gebruik van de AH-zegeltjeskaart (1 driegangen menu gratis). Het eten was zonder meer goed, maar ik denk dat een grote eter diverse gerechtjes moet bijkopen om zijn maag gevuld te krijgen (waardoor het "voordeel" verdwijnt). Opvallend is dat de meeste restaurants kaas geven bij een vegetarische maaltijd. Niet origineel en (meestal) niet vegetarisch.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goede bediening en lekker gegeten. Helaas door het grote gezelschap wat in de ruimte naast ons zat zo nu en dan een beetje rumoerig.
Codehaan N.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Het eten was goed en lekker.
De inrichting van het restaurant een beetje oubollig.
Er was voldoende plaats om te parkeren.
gilles.reinhard .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Het eten was geweldig, alleen zouden een paar patatjes bij de hoofdmaaltijd wel lekker zijn. De bediening is altijd goed. Toevallig was er deze avond een gezelschap, die ioets drukker was, maar normaal gesproken is het rustig. Kortom een aanrader.
Trevor D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
zowel voorgerecht (pulled pork) als hoofdgerecht (lambsbout / garnalenspies) waren heerlijk van smaak. De huiswijn (Spaans, wit) was van goede kwaliteit en lekker van smaak.
margarethvanderwal .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We zijn hier vaker geweest en het altijd tot volle tevredenheid. De gerechten zien er niet alleen erg mooi uit maar smaken ook prima.
reneenjoy .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Eten was matig en weinig , personeel vriendelijk maar onervaren , wisten weinig over het menu of het eten , niet voor herhaling vatbaar
vlinder1969 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Begin september een bruiloft van vrienden gehad. Slechte bediening, slechts 1 biertap open, te weinig hapjes voor alle gasten. Voor het geld wat hiervoor betaald moet worden zijn er genoeg andere trouwlocaties te vinden.
E S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Eten was prima ( we hadden A.H actie besproken)was eigelijk maar 1min puntje. We kregen de kaart waarin stond dat je ook kon kieze voor een 4 of 5 gangen diner ipv3. Toen we 4 gangen wilde bestellen zei de serveerster dat dit voor een andere actie was en niet voor de A.H actie, even na ons kwam een gezelschap naast onze tafel zitten daar vertelde een andere serveerster dat je wel deze keus had. Verder was alles prima en het eten heel lekker.
Mieke L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Hiep hiep voor de Sniep!
Smaakvol menu met de mogelijkheid om nog extra dingen te bestellen.
Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!
henk G.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Goed eten voor een redelijke prijs.
A. W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Lang wachten door feest van 75 personen in andere zaal.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Vriendelijk personeel en een mooie locatie. Helaas toch wat teleurstellend. Het duurde een uur voor we het voorgerecht hadden. Mijn echtgenote en moeder vonden het niet prettig dat bijna alle gerechten bereid waren met alcohol. Ikzelf overigens houd wel van alcohol in mijn gerechten maar moet eerlijk toegeven dat ik de gin en tonic in de zalm carpaccio niet iets vond toevoegen. Mijn zoon vond de tomatensoep te zout en te dun. Mijn vrouw bestelde heilbot met Noorse garnalen en mosselen. Was geen garnaal te bekennen en ze vond de heilbot te flauw. Mijn moeder bestelde kaasfondue met groente en brood, maar er zat geen brood bij. De 20% korting op e a la carte bestellingen inclusief drankjes zoals aangegeven bij de reservering via Iens.nl werd vergeten. (ik heb er eerlijk gezegd zelf ook niet aan gedacht toen ik de rekening kreeg) Mijn ribeye was overigens wel smakelijk maar ik had wel wat meer vlees gewild. Kortom ik vond het zelf zeker niet slecht maar mijn tafelgenoten vonden Sniep een slechte keuze van mij.
door.zon .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben een geslaagde avond gehad.
We wilden een paar dingetjes anders dan op de kaart stond en dat was totaal geen probleem. Ook de karaf kraanwater was geen probleem en is niet in rekening gebracht.
C V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
De mensen aan de tafel naast ons praatten enorm hard. Het eten was goed en de bediening heerlijk snel. We komen graag weer met inze andere dochter met partner.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Vanavond te gast geweest in de Sniep.
Bediening goed op dreef. Heel lekker gegeten.
Was erg veel geluid van alles en nog wat om ons heen. De kussens aan het plafond helpen wel wat in de demping.
De oplossing lijkt mij simpel. Zou zeggen laat er een deskundige naar kijken.
Meten, analyseren, plan van aanpak vertalen in een prijs...en het is opgelost
e.n.westerhuis .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Ondanks het ophangen van akoestische kussens nog een erg rumoerige ambiance. Dit is storend.
Men zal toch ook iets aan de wanden moeten doen met akoestisch materiaal.
Eten was prima, bediening attent.
Herma V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gezellig en goed gegeten. De stoelen zitten goed, maar het bankje gaf na een uur toch wat pijn in de onderrug.
De porties waren aan de ruime kant, maar verder uitstekend. Voor herhaling vatbaar, maar dan wel op een stoel.
Léonie Z.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Warm welkom; mooi gedekte tafel; vriendelijk personeel; duidelijke uitleg over producten. Wij konden in alle rust dineren en mochten uitgebreid de tijd nemen zonder weggekeken te worden. Dat maakt er een fijne avond uit van.