Speciale deals

Over het restaurant De Sniep

Prachtlocatie in Zoetermeer

Klassieke gerechten, kwaliteitsgerechten en een sneeuwwit pand zijn de basisingredienten voor het succes van De Sniep. Ondanks de chique uitstraling van het restaurant voelt iedereen zich hier meteen thuis. Gastvrije bediening en een goede kok zorgen voor een avond die in het teken staat van lekker eten en onbezorgd genieten. Heb je zin om lekker te lunchen, maar word je niet warm of koud van een broodje kaas? Daar weten ze wel raad mee. Strijk hier neer na een lange vergadering of wandeling door het Binnenpark en geniet van de exclusieve kookkunsten van de chef. En ook al zit de 5 dan nog niet in de klok, een lunch op dit niveau verdient een mooi glas wijn.

Meer informatie over restaurant De Sniep

- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant De Sniep

J. M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Nog nooit zo,n slechte ervaring meegemaakt. Toegang niet sneeuwvrij gemaakt. Vreemde ontvangst. Menukaart met alleen wild en vis en een vegetarisch. Voorgerecht aardappelpreisoep met parmaham bestond uit waterige witte soep waar geen prei in te bekennen was en twee plakjes dat leek op gebakken ontbijtspek.Hoooftgerecht sliptong. De tong was goed maar dat was dan ook het enige. Vis bestek was niet aanwezig . Het garnituur bestond uit iets wat leek op aardappelpuree met bietenspruiten dat over het bord was uitgestreken daarop twee halve champignons en halve limoen en twee ondefinieerbaar groene staatjes. Geen groente, aardappels en geen rouwkost. Stond ook niet op de kaart. Nagerecht werd gekozen voor fruittaartje. Na dit besteld te hebben werd even later gemeld dat de taartjes misluk waren, of we iets anders wilden. Dat werd de vruchtensorbet. Die bestond uit een wijnglas met twee bolletjes waterijs een framboos een takje rode besjes en een lichi aangevuld met ijskoude rivella. In het ijs harde stukken bevroren water. De koffie als besluit werd zonder suiker en melk en koekje geserveerd in een kopje dat zo uit de kringloop kon komen. Niemand die vroeg of het naar wens was en de opmerking over het garnituur werd voor kennisgeving aan genomen. Bij het weggaan niemand die de moeite nam om jassen aan te geven. Eind oordeel: Dramatisch. Dat je dit gasten durft aan te doen. En schande voor de horeca.
Andre En Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Gisteravond gegeten bij het voorheen "chique" restaurant De Sniep. Ontvangst was al merkwaardig, niemand die ons opwachtte en bijvoorbeeld onze jas even aan nam. Oké zelf uitzoeken waar de kapstok is dan maar. Meerdere mensen hadden hun jas over hun stoel hangen, dit geeft een rommelige indruk. Het eten was matig en ondermaats. Mijn man had de indruk dat het niet vers gemaakt was maar opgewarmd werd. Mijn vegetarische pasta (als dat het was) was niet te eten, het was en smaakte als bami van de Chinees. Wij moesten ook zelf steeds naar drinken vragen ipv dat de serveerster dit uit zichzelf vroeg. Ook of alles naar wens was hebben wij tussendoor niet gehoord, alleen bij het afruimen van de tafel. Mijn opmerking over de bami werd aangehoord maar hier kwam niemand verder op terug. Jammer wij hadden hoge verwachtingen. Dit heeft De Sniep niet waargemaakt...
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eten was zeker goed en borden mooi opgemaakt en goede hoeveelheid.
Ik vond het jammer dat we geen uitleg bij het kaasplankje kregen en ook de fles Spa rood werd gesloten (wat uiteraard goed is) op tafel gezet zonder het aanbod deze uit te schenken en deze fles was helaas bijna niet open te krijgen.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
fijne sfeer, zeer vriendelijke bediening, verrassende gerechten
Riko S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Helaas niet echt een positieve ervaring vandaag met mijn eerste kennismaking met De Sniep. En je krijgt helaas nooit een tweede kans voor een eerste indruk. Wij hadden een luncharrangement en waren met een groep van 11 personen. Als starter kregen we soep. Het moest champignon roomsoep voorstellen, maar was erg dun en waterig. Geen roomsoep en bovendien ook nog wat vlak van smaak. Daarna werden er enkele mandjes met wat pistoletjes en kaiserbroodjes op tafel gebracht. Wat schaaltjes met eenvoudige vleeswaren, wat kaas en wat zoet beleg. Al met al was dat wel in orde, ligt er natuurlijk aan wat je voor arrangement hebt, maar het was wel allemaal een beetje basic. Matched niet met de aankleding en uitstraling van het restaurant. Hierna werd er mosterd op de tafel gezet, dat was voor het warme 'item' wat nog zou komen. De gedachte aan een mooie ambachtelijke kroket deden ons al watertanden. Enkele minuten later kwam de serveerster terug met de teleurstellende mededeling dat de kroket niet ging komen. Zat niet bij het arrangement. Ja, het zou wel kunnen maar dan moest er even bij worden betaald werd er door de ruimte geroepen. Blij gemaakt met een dode mus. Afijn, nog wat te drinken dan? Thee en koffie was al geserveerd dus nam ik een jus de orange. Een klein wijnglaasje met jus uit een pak. Erg jammer, dit was weer een minpuntje. Een vers geperst sapje zou zo veel meer klasse geven en een pluspunt scoren.
Later die middag nadat wij een groepsactiviteit hadden gedaan in het centrum van Zoetermeer verzamelde wij weer in het restaurant. De organisator van de activiteit melde ons dat er bij het arrangement twee drankjes hoorden. Echter toen wij wilde bestellen meldde de vrouwelijke manager dat die al verbruikt waren want de koffie en thee bij de lunch is namelijk ook een drankje en de koek was dus al op. Echter bij het serveren van koffie en thee bij de lunch is daar met geen woord over gerept, terwijl dit best had gekund. Of wellicht gemoeten. Weer een minpuntje dus. Blijkbaar was het bediend personeel er zelf ook van in de war want op een tweemaal door mij gestelde vraag moet het antwoord nog steeds komen. Men ging even de manager raadplegen en ik heb het betreffende personeel niet meer teruggezien. Klaarblijkelijk had men het te druk met een grote groep in een andere zaal en waren wij als kleinere klant niet interessant genoeg. Ook op het toilet ging het mis. Wc papier op. Mijn collega vroeg of dat aangevuld kon worden en kreeg terstond een grote rol (formaat van een autostuur) voor in een automaat in zijn handen gedrukt. Op de wc kon hij de automaat niet openen en de rol niet plaatsen, waarop hij hem op de grond moest leggen wat dan de hygiëne weer niet ten goede komt. Weer een minpuntje. Jammer want het restaurant is wel erg mooi ingericht en aangekleed, helaas voelde wij ons niet echt welkom en leek gastvrijheid in De Sniep een onbekend begrip.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De Sniep heeft voor de AH restaurant aktie een aparte kaart. Zowel voor- als hoofdgerecht keuze uit drie menu's, vlees vis en vegetarisch dus voor elk wat wils. Het was perfect! Heerlijk gegeten en de bediening was prima!
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk 3-gangen menu gegeten met restaurantactie AH. Niet te grote porties hoofdgerecht aangevuld met extra gerechten (brood vooraf, frites en groenten). Ondanks extra kosten toch prima prijs-kwaliteitsverhouding.
Jannafrederika .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Weer eens gaan eten bij De Sniep maar nu met een AHbon, je hebt minder keus maar dat is het enige verschil, het eten is prima, goede porties, vriendelijk personeel en een heel mooi restaurant, makkelijk voor de deur parkeren. Prijs/kwaliteit vinden wij prima en we komen zeker weer terug om gewoon van de kaart te eten. Van ons een dikke 8.
Trevor D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het was weer heerlijk. We komen graag bij de Sniep. De bediening is vriendelijk en de kok verrast ons iedere keer weer met lekkere gerechten
André N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben gisteravond echt heerlijk gegeten en genoten! De bediening was ook heel prettig. We zullen ons zeker vaker bij De Sniep laten verwennen.
l.p.sluijter .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij maakten gebruik van de AH-zegeltjeskaart (1 driegangen menu gratis). Het eten was zonder meer goed, maar ik denk dat een grote eter diverse gerechtjes moet bijkopen om zijn maag gevuld te krijgen (waardoor het "voordeel" verdwijnt). Opvallend is dat de meeste restaurants kaas geven bij een vegetarische maaltijd. Niet origineel en (meestal) niet vegetarisch.
P.J.R.M. L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We hadden speciaal geboekt omdat we goede herinneringen aan etentjes bij de Sniep hadden. We waren een paar dagen in het westen en besloten onze iens-maaltijd bij U te boeken. We hadden bij de reservering gevraagd om een rustige plaats. Dat was bekend. We werden achter in de zaak naar een donkere tafeltje tegen de muur begeleid. Op een lege tafel voor 4 personen stond een uitbundig brandende kandelaar, maar wij kregen na vragen een klein waxine- lampje. De muziek was hard en onaangenaam, niet echt onze smaak, maar ja..... We hebben er over gesproken met de bediening. Als reactie werd gezegd dat dit de keuze van de directie was. Een groep in het voorste deel van de zaak praatte enthousiast en luid. Heel normaal misschien, maar een restaurant met zoveel harde wanden en een harde vloer is heel naar voor mensen met goede oren. Misschien is het geluid te dempen door muur- en of vloerbekleding. Veel chiquer dan dat holle harde geluid om dinerende mensen. Overigens vonden wij het eten heel smakelijk.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goede bediening en lekker gegeten. Helaas door het grote gezelschap wat in de ruimte naast ons zat zo nu en dan een beetje rumoerig.
Codehaan N.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Het eten was goed en lekker.
De inrichting van het restaurant een beetje oubollig.
Er was voldoende plaats om te parkeren.
Gilles R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Het eten was geweldig, alleen zouden een paar patatjes bij de hoofdmaaltijd wel lekker zijn. De bediening is altijd goed. Toevallig was er deze avond een gezelschap, die ioets drukker was, maar normaal gesproken is het rustig. Kortom een aanrader.
Trevor D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
zowel voorgerecht (pulled pork) als hoofdgerecht (lambsbout / garnalenspies) waren heerlijk van smaak. De huiswijn (Spaans, wit) was van goede kwaliteit en lekker van smaak.
margarethvanderwal .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We zijn hier vaker geweest en het altijd tot volle tevredenheid. De gerechten zien er niet alleen erg mooi uit maar smaken ook prima.
reneenjoy .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Eten was matig en weinig , personeel vriendelijk maar onervaren , wisten weinig over het menu of het eten , niet voor herhaling vatbaar
vlinder1969 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Begin september een bruiloft van vrienden gehad. Slechte bediening, slechts 1 biertap open, te weinig hapjes voor alle gasten. Voor het geld wat hiervoor betaald moet worden zijn er genoeg andere trouwlocaties te vinden.
E S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Eten was prima ( we hadden A.H actie besproken)was eigelijk maar 1min puntje. We kregen de kaart waarin stond dat je ook kon kieze voor een 4 of 5 gangen diner ipv3. Toen we 4 gangen wilde bestellen zei de serveerster dat dit voor een andere actie was en niet voor de A.H actie, even na ons kwam een gezelschap naast onze tafel zitten daar vertelde een andere serveerster dat je wel deze keus had. Verder was alles prima en het eten heel lekker.