De Sniep

Broekwegschouw 211 2726 LC Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Sniep

Prachtlocatie in Zoetermeer

Klassieke gerechten, kwaliteitsgerechten en een sneeuwwit pand zijn de basisingredienten voor het succes van De Sniep. Ondanks de chique uitstraling van het restaurant voelt iedereen zich hier meteen thuis. Gastvrije bediening en een goede kok zorgen voor een avond die in het teken staat van lekker eten en onbezorgd genieten. Heb je zin om lekker te lunchen, maar word je niet warm of koud van een broodje kaas? Daar weten ze wel raad mee. Strijk hier neer na een lange vergadering of wandeling door het Binnenpark en geniet van de exclusieve kookkunsten van de chef. En ook al zit de 5 dan nog niet in de klok, een lunch op dit niveau verdient een mooi glas wijn.

Meer informatie over restaurant De Sniep

- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
menjpaling .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
wij hebben bijzonder lekker gegeten. De kwaliteit van het driegangendiner was bijzonder goed. Precies wat we verwacht hadden. Een volgende bezoek zit er zeker in
RitaND N.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Het eten was voortreffelijk.
Evenzo bediening.
Met wensen was er rekening meegehouden.
Kan het zeer aanbevelen.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
lekker eten, goed prijs kwaliteit verhouding, leuke sfeer. klein minpuntje was dat de bediening niet wist wat er op ons bord lag. Maar ze waren wel erg vriendelijk.
Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Kom er graag regelmatig, leuke sfeer, goede bediening, Prijs kwaliteit verhouding vind ik bijzonder goed. Leuke om zomaar te gaan eten, maar ook voor speciale gelegenheden. In de zomer nog heerlijk even natafelen buiten met een heerlijk vuurtje en een lekker drankje.
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening (vriendelijk en vlot, maar niet te vlug), fijn plekje. Doen we vast nog eens.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Goed en ontspannen kunnen lunchen met 2 zakelijke partners
Destvi M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Was wel lekker, maar jammer er is ook weinig keuzes aanwezig, dat paar ik niet echt lust... verder was het gezellig en rustig!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben weer naar volle tevredenheid gegeten. Voor ons een bekende omgeving, komen hier al meer dan dertig jaar. Met alle wisselingen aan personeel toch altijd weer een gezellige omgeving.
Antony99 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goede maar weinig creatieve gerechten. Bediening zou meer attent op alle aanwezige gasten kunnen zijn. Jammer dat wijn niet uit de fles en in daarvoor geschikte glazen wordt geschonken.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We maakte gebruik van het AH arrangement. Prima te doen , goede keuze en goede ontvangst, helaas was de zeebaars op, vreem wanneer je moet reserveren. Dat vonden we wel een minpuntje. De inrichting blijft wat ouderwets, donker cafe uiterlijk.
e.huisman .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima restaurant! Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, vlot ook.
Zeer sfeervol ingericht. (nog is Kerststijl, was erg smaakvol)
Eten prima, veel extra mogelijkheden.
chana M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en eten was heerlijk.
jan.janssen868 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben er heel erg lekker gegeten, het personeel was aardig en heel attent . Je bent echt een avondje uit. We komen graag nog een keertje terug.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Op Eerste Kerstdag 2016 hebben wij gegeten bij de Sniep. Het was een teleurstellende ervaring voor zowel de entourage als de kwaliteit van het eten. Wij hadden een tafel in het Koetshuis. mijn tafelgenote keek uit op de 'gang/bar'. Het geheel straalde niet direct een gezellige kerstsfeer uit. Ook het eten was vlak van smaak en er werd gebruik gemaakt van kant en klaar produkten. Dat is niet iets wat je verwacht bij een Kerstdiner in een restaurant dat op haar internetsite nogal wat pretenties heeft. Het toetje was bv. veel te zwaar en niet erg verfijnd. Wij waren niet de enigen die er zo over dachten. Bij veel gasten ging een groot deel van het toetje weer terug naar de spoelkeuken. De koffie was van slechte (slobber) kwaliteit. De bij de koffie geserveerde bonbons waren in een wikkeltje verpakte minimarsjes e.d.. Dit kun je met de beste wil van de wereld geen bonbons noemen zoals op het menu vermeld stond. Wij hadden beiden een wijnarrangement. Het extra glaasje wijn dat wij hadden gevraagd stond na afloop voor 15 euro op de rekening. Zeer ongebruikelijk als je een wijnarrangement hebt. Deze restaurateurs hebben het niet echt begrepen of er zijn andere, (financiële) problemen…….Volgend jaar maar thuis of in een ander restaurant eten. Kortom de kwaliteit/prijs verhouding was compleet zoek.
Willemijn Z.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Gister gebruncht bij de Sniep (Op 1e kerstdag). Waren heel veel geld kwijt, terwijl dat het echt niet waard was. We dachten dat koffie en thee bij de prijs inbegrepen waren. Dat bleek dus later niet zo te zijn. De ober zei zelfs dat er niet eens cappuccino kon worden geschonken. Ook was er geen zoet beleg voor de kinderen, en was het voor de rest niet heel erg gevarieerd qua ander beleg. De brunch zou eigenlijk om 11 uur beginnen, maar door de drukte werd dat pas rond half 12. Wel konden de kinderen halverwege koekjes gaan bakken.. maar dat werd ook niet aan alle tafels gemeld. Voor dit geld komen wij in ieder geval niet meer terug.
M.G. K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Van mijn tafelgenoot was de varkenshaas aan de droge kant; dat werd zonder gedoe geaccepteerd en vervangen door een die uitstekend was.
mia V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
zeer goed ontvangen goed restaurant heerlijk gegeten in toprestaurant waar ik anders nooit kom omdat het te duur leek was heel erg leuk om zo vriendin te kunnen tracteren
gipsy47 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gezellige gelegenheid met een zeer smaakvolle menu. Ook voor het voordelige ah arrangement. De extra's zorgen overigens toch voor een verder alleszins redelijke rekening.
Zeker aan te bevelen
JohnWL .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Een teleurstellende ervaring, werden goed ontvangen, maar moesten lang wachten tot er gevraagd werd wat we wilden drinken. Ook tussen de gangen door viel het op (niet allen wij) dat de tafels met de AH actie qua wachttijd achter werden gesteld tov de gewone tafels. Het gerecht van mijn partner was goed (roodbaarsfilet), ik had een wildstoofpotje, een karige portie, maar erger was dat er geen wildsmaak aan zat. Ik heb beklag gedaan bij de ober en deze vertelde dat er drie soorten wild in verwerkt waren, nl. hertenvlees, wild zwijn en haas. Ik heb vaker wild gegeten en heb ervaring met de smaken, dit leek meer op een runderstoofpotje! Hij zou de keuken op de hoogte brengen (wat dat ook mag betekenen). De roseval aardappelen waren ze vergeten, de ober zei dat ze nog niet warm waren ... duuhhh, wat een smoes, zeg gewoon dat ze vergeten waren, nadat we halverwege ons eten op hadden kwamen de aardappelen.
Tevens ging het mis bij het afrekenen, we hebben 15-20 minuten gewacht totdat iemand het geld van de rekening kwam ophalen, maar er kwam niemand terwijl er toch zo'n 8-10 keer een ober langs onze tafel is geweest (ook met lege handen!), teneinde maar zelf naar de kassa gelopen.
Op de vraag of alles naar wens was, heb ik ook daar mijn beklag gedaan. Een dun woordje sorry was het resultaat met een blik vol ongeloof. Nee, al met al een erg teleurstellende ervaring en ga ook niet meer eten, mij zijn ze kwijt als klant!
gilles.reinhard .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij de Sniep. Het personeel is erg vriendelijk en professioneel. Je bent iets meer kwijt, maar dan heb je ook wat.