De Sniep

Broekwegschouw 211 2726 LC Zoetermeer Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Sniep

Prachtlocatie in Zoetermeer

Klassieke gerechten, kwaliteitsgerechten en een sneeuwwit pand zijn de basisingredienten voor het succes van De Sniep. Ondanks de chique uitstraling van het restaurant voelt iedereen zich hier meteen thuis. Gastvrije bediening en een goede kok zorgen voor een avond die in het teken staat van lekker eten en onbezorgd genieten. Heb je zin om lekker te lunchen, maar word je niet warm of koud van een broodje kaas? Daar weten ze wel raad mee. Strijk hier neer na een lange vergadering of wandeling door het Binnenpark en geniet van de exclusieve kookkunsten van de chef. En ook al zit de 5 dan nog niet in de klok, een lunch op dit niveau verdient een mooi glas wijn.

Meer informatie over restaurant De Sniep

- Ontbijt 07:00 - 10:00

De tafel van Magda B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Léonie Z.
hogen877 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gastvrij werden wij ontvangen, met als keuze mogelijkheid binnen of buiten te zitten.
De bediening werd afwisselend door 2 personen gedaan. Eén persoon had alleen van het hoofdgerecht het vlees zonder zout besteld, waar prima rekening mee gehouden.
Heerlijk gegeten!
Jet L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Hartelijk ontvangst, inrichting gezellig. Het verschil alleen in voorgerecht viel erg op. De Gravad lax, gemarineerde zalm met dille en mosterd, geserveerd met waterkers was in verhouding met de Pulled pork met Romaine sla en Parmezaansekaas dressing erg ielig. Maar daarentegen was de Lamsbout, gebraden en gestoofd, met saus van rozemarijn en rode wijn overheerlijk zo ook de gambaspies. We hebben het nagerecht voor wat het was gelaten en voor de koffie gekozen die goed sterk en heet was. De Sniep is voor herhaling vatbaar.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zeer kort en bondig, prima eten van goede kwaliteit in een goede ambiance. Het was rustig, maar toch gezellig. Ook de bediening was vriendelijk en stond open voor aanpassingen aan het diner.
Jannafrederika .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Met z'n drieen weer eens gegeten bij De Sniep maar nu met een AHbon. we kozen voor een viergangen menu, we namen als voorgerecht zalm, tussengerecht de vissoep en hoofdgerecht, de lamsbout, de lasagne en de gamba's en als extra patat erbij. Als toetje, hangop en 2x de frambozenmousse plus ijs.
Eerst een mandje brood vooraf. Het is ons weer uitstekend bevallen, mooi opgemaakte borden, behoorlijke porties, heel vriendelijk personeel en een gezellige plek bij het raam. Alles was even lekker, heerlijke zalm, goede dikke vissoep met veel vis erin en het hoofdgerecht vond iedereen uitstekend. Het was eigenlijk wel veel maar het toetje ging er nog net in..... We komen hier zeker weer terug, mooie lokatie en makkelijk parkeren.....prijskwaliteit vinden wij goed.
Ellie O.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het is een mooi restaurant op een gezellige locatie. Het eten was erg goed en het personeel erg vriendelijk. Een aanrader om gezellig uit eten te gaan.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen en konden kiezen uit verschillende tafels. Het 4 gangen menu was gevarieerd en smaakte heerlijk. Het was een geslaagde avond! Echt aan te bevelen.
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Elma V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
MJ M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Eten is uitstekend, lekkere gerechtjes. Service is goed. De inrichting is een beetje aan de oubollige kant, dat mag nodig eens gepimpt worden.
goan .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De Sniep is er weer in geslaagd om een heerlijk 3-gangen diner samen te stellen voor de AH-actie.
Genoeg keuze in de gerechten! Zelf genoot ik van de gamba-spiezen en mijn tafelgenoten kozen lamsbout.
Die ook zo lekker was, dat alles is op gegaan. Daar kregen we ook ruim de tijd voor tussen de gangen. De wachttijd vonden we precies goed!
Mooi opgemaakte borden met goede combinaties. Ook in de voorgerechten: Heerlijke vissoep en gerookte zalm.

Het hangop-dessert had ik frisser verwacht.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Bediening heeft haar best gedaan. Was vriendelijk.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Lekker gegeten, alleen niet veel keuze met de AH-kortingsactie. Mijn partner houdt niet van vis en ook niet van lamsvlees. Dan bleef er alleen iets vegetarisch over. Hij heeft toen toch maar voor lam gekozen en wist toen weer waarom hij het niet at. Dat was het enige min-puntje. Verder goede service, vriendelijke bediening.
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en werden prettig geholpen door het personeel. Ondanks de vakantieperiode heerste er toch een prettige sfeer.
Jurjen T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Met 4 personen gegeten. Vegetarische kaart is beperkt maar wel met originele gerechten. Overige gerechten waren verzorgd. Mooie inrichting tafels staan niet te dicht op elkaar.
A K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Eten was goed , bediening goed alleen zou er meer tijd tussen de gerechten mogen zitten. We waren in ongeveer 1,5 uur tijd klaar met ons voor,hoofd en nagerecht. Dat is jammer want als je uit eten gaat wil je juist de tijd nemen dus rustig eten en gezellig tussen de gerechten praten met elkaar. Dit is een aandachtspunt. Maar verder goed.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
hier afgelopen zondag mijn verjaardag gevierd en gebruik gemaakt van de AH actie. We hebben een fantastische middag gehad, een heerlijk menu met voor ieder wat wils, fijne en attente bediening, de gerechtjes zijn super, graved lax, pulled pork, geitenkaas salade, gamba spies, lamsbout, en als dessert de hangop met meloen die fantastisch was ! Kan het iedereen aan bevelen, wij waren hier voor de 2e keer maar zeker niet voor het laatst.
Laci C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We wonen nu 21 jaar in Zoetermeer en hadden nog nooit bij restaurant de Sniep gegeten. We hebben wat gemist, hadden veel eerder moeten gaan. Het was erg lekker.
roelgareman .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Bij Restaurant De Sniep heb je echt het gevoel uit eten te zijn, de aandacht, de vriendelijkheid van het bedienend personeel is bijzonder goed. Het is als een warme deken en daarbij komt dat de gerechten ook heerlijk zijn.
Roelof D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Gezellige ambiance. Prima dineren. Zeer goede prijs/kwaliteit. Absoluut aanrader. Ook voor feesten en partijen.