De Sniep

Broekwegschouw 211 2726 LC Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Sniep

Prachtlocatie in Zoetermeer

Klassieke gerechten, kwaliteitsgerechten en een sneeuwwit pand zijn de basisingredienten voor het succes van De Sniep. Ondanks de chique uitstraling van het restaurant voelt iedereen zich hier meteen thuis. Gastvrije bediening en een goede kok zorgen voor een avond die in het teken staat van lekker eten en onbezorgd genieten. Heb je zin om lekker te lunchen, maar word je niet warm of koud van een broodje kaas? Daar weten ze wel raad mee. Strijk hier neer na een lange vergadering of wandeling door het Binnenpark en geniet van de exclusieve kookkunsten van de chef. En ook al zit de 5 dan nog niet in de klok, een lunch op dit niveau verdient een mooi glas wijn.

Meer informatie over restaurant De Sniep

- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Ik heb hier met een vriendin heerlijk gegeten. Verrassend om het 3-gangen menu uit te proberen. Goede producten, mooie presentatie en het eten was licht verteerbaar. Een echte aanrader.
Bediening perfect, ambiance super. Ik kan iedereen aanraden om een avondje Sniep te plannen!
Sakoen B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Bij aankomst vriendelijk ontvangen.naar ons plaats begeleid.
Korte wachttijd, bediening erg lief . Het eten erg lekker.
We komen hier terug
Tanya B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Wij zijn met een groep van 7 ex collega's wezen eten bij de Sniep.
Dit is ons tweede bezoek.
Net als vorig jaar ook weer gebruik gemaakt van het Iens menu.
Leuk dat je kan kiezen voor een 3,4,5 gangen keuze diner.
Wij hebben weer ontzettend genoten en komen volgend jaar graag weer terug.
hesselmannzoetermeer .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
De kaart voor de A.H. actie is beperkt.
De patat was te lang gebakken.
Toen wij daar een opmerking over maakte werd deze op de rekening in mindering gebracht.
Netjes opgelost dus.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
eten wat goed, de bediening liet te wensen over. Na het voorgerecht duurde het 5 kwartier voordat het hoofdgerecht kwam. Er was boven een bruiloft en het was dus druk, was het excuus! Maar de kelner zou het goedmaken met de rekening. Helaas was de kelner bij de rekening niet in de buurt en werden we door een dame geholpen. Kregen nog een opmerking dat we hadden moeten aangeven dat het om de AH actie ging, terwijl we dit vantevoren aan de kelner hadden doorgeven en deze zei dat we hem bij het afrekenen moesten geven! Iets van: heeft het gesmaakt of was alles naar wens, kregen we ook niet te horen van de dame. Mopperend gaf ze een nieuwe rekening met AH korting. Iets extra's of een flink excuus kon er niet van af voor het lange wachten. Wat ook erg hinderlijk was, was dat de tafel naast ons waarschijnlijk bekende waren van de gastdame, deze kregen namelijk wel de hele avond volop aandacht!
m.rees .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Genoten van een gezellig, smaakvol diner, met als bijpassende wijn een heerlijke Riesling!! Prettige bediening!
We komen zeker nog eens terug.....
Niek T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
prima gegeten voor een redelijke prijs
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Fijne gelegenheid en het eten was goed. Alleen de wachttijd tussen voorgerecht en volgende was erg lang.
Bediening vriendelijk en goed eten goed zeer smakelijk.. genoeg keus uit het menu.
van_der_vlist .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het was fantastisch, we misten alleen een koekje bij de cappucino na het eten. Dat was jammer. Misschien stom dat we er niets van gezegd hebben.
Mariette P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten met zes personen. Daardoor diverse gerechten die allemaal heerlijk waren. Restaurant is een aanrader. Gratis parkeergelegenheid voor de deur.
jenny D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
het eten was lekker en smaak vol.Alleen vond ik de garnalen (op de kaart stond gamba`s) iets minder,helaas.
Ik heb wel `n heerlijke avond gehad.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Weer eens gekozen voor de Sniep. Dit keer in het kader van de AH/Iens actie. Keuze uit een verrassend 3 of 4 gangen menu! Verwelkoming erg vriendelijk, gerechten prima en mooi verzorgd. Kortom , genoten
netty S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Een uitstekende keuken en vriendelijk personeel. De keuzes uit het IENS menu worden met zorg en smakelijk geserveerd: voor-, tussen- en hoofdgerecht en dessert. Het is een leuke actie van AH en IENS om uit eten te gaan.
jonnyh .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Deze keer 50 min. moeten wachten alvorens voorgerecht gebracht werd.
Verder alles goed verzorgt en zeer vriendelijke en nette bediening.
Het eten was heeeerlijk van smaak.
Anoniem891234567 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Op dinsdagavond hier met 3 personen gegeten met de AH restaurantactie. De kwaliteit van het eten was ver beneden maat. Het voorgerecht, Grad Lavax, was ok. Het hoofdgerecht, gamba's van de grill met basmatirijst, was niet te doen. De gamba's leken wel gekookt of gestoomd aan een spies, geen grill strepen te zien, zagen er rauw uit en de textuur rubberachtig. Toen ik de bediening (manager?) hierop attendeerde pakte ze mijn bord en liep naar de keuken. Even later kwam ze terug: nou, ze zijn wel gaar hoor! Maar wilt u misschien iets anders? Ik heb toen gekozen voor de vegetarische lasagne met Gorgonzola en noten: niet te eten! Ten eerste omdat het gerecht veel te heet was, de lasagne lag in een grote plons tomatensaus, en de smaak was erg flauw. Als nagerecht gekozen voor de frambozenmousse, dat was wel lekker (wel iets te zoet naar mijn mening). Mijn vriendin had overigens wel een wat beter hoofdgerecht: de gestoomde/gegaarde lam in rode wijnsaus. Dat was een lekker stukje vlees. Daar had zij patat met mayonaise bij, die overigens ook wel lekker was. Met zijn drieën hebben wij 90 euro afgerekend, wat het eten en de service absoluut niet waard waren!!!! Al met al komen wij hier absoluut niet meer terug!!
kaatjo .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk gegeten, 4 gangen menu restaurantactie. Er was ook de mogelijkheid voor 3 of 5 gangen. Het tussengerecht, de vissoep was heerlijk.
menjpaling .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
wij hebben bijzonder lekker gegeten. De kwaliteit van het driegangendiner was bijzonder goed. Precies wat we verwacht hadden. Een volgende bezoek zit er zeker in
RitaND N.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Het eten was voortreffelijk.
Evenzo bediening.
Met wensen was er rekening meegehouden.
Kan het zeer aanbevelen.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
lekker eten, goed prijs kwaliteit verhouding, leuke sfeer. klein minpuntje was dat de bediening niet wist wat er op ons bord lag. Maar ze waren wel erg vriendelijk.
Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Kom er graag regelmatig, leuke sfeer, goede bediening, Prijs kwaliteit verhouding vind ik bijzonder goed. Leuke om zomaar te gaan eten, maar ook voor speciale gelegenheden. In de zomer nog heerlijk even natafelen buiten met een heerlijk vuurtje en een lekker drankje.