De Sniep

Broekwegschouw 211 2726 LC Zoetermeer Nederland Kaart

Over restaurant De Sniep

Prachtlocatie in Zoetermeer

Klassieke gerechten, kwaliteitsgerechten en een sneeuwwit pand zijn de basisingredienten voor het succes van De Sniep. Ondanks de chique uitstraling van het restaurant voelt iedereen zich hier meteen thuis. Gastvrije bediening en een goede kok zorgen voor een avond die in het teken staat van lekker eten en onbezorgd genieten. Heb je zin om lekker te lunchen, maar word je niet warm of koud van een broodje kaas? Daar weten ze wel raad mee. Strijk hier neer na een lange vergadering of wandeling door het Binnenpark en geniet van de exclusieve kookkunsten van de chef. En ook al zit de 5 dan nog niet in de klok, een lunch op dit niveau verdient een mooi glas wijn.

Meer informatie over restaurant De Sniep

- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
JohnWL .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Een teleurstellende ervaring, werden goed ontvangen, maar moesten lang wachten tot er gevraagd werd wat we wilden drinken. Ook tussen de gangen door viel het op (niet allen wij) dat de tafels met de AH actie qua wachttijd achter werden gesteld tov de gewone tafels. Het gerecht van mijn partner was goed (roodbaarsfilet), ik had een wildstoofpotje, een karige portie, maar erger was dat er geen wildsmaak aan zat. Ik heb beklag gedaan bij de ober en deze vertelde dat er drie soorten wild in verwerkt waren, nl. hertenvlees, wild zwijn en haas. Ik heb vaker wild gegeten en heb ervaring met de smaken, dit leek meer op een runderstoofpotje! Hij zou de keuken op de hoogte brengen (wat dat ook mag betekenen). De roseval aardappelen waren ze vergeten, de ober zei dat ze nog niet warm waren ... duuhhh, wat een smoes, zeg gewoon dat ze vergeten waren, nadat we halverwege ons eten op hadden kwamen de aardappelen.
Tevens ging het mis bij het afrekenen, we hebben 15-20 minuten gewacht totdat iemand het geld van de rekening kwam ophalen, maar er kwam niemand terwijl er toch zo'n 8-10 keer een ober langs onze tafel is geweest (ook met lege handen!), teneinde maar zelf naar de kassa gelopen.
Op de vraag of alles naar wens was, heb ik ook daar mijn beklag gedaan. Een dun woordje sorry was het resultaat met een blik vol ongeloof. Nee, al met al een erg teleurstellende ervaring en ga ook niet meer eten, mij zijn ze kwijt als klant!
m.vanbeek1 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Prettige bediening met een duidelijke uitleg over het AH menu .Er werd goed gewezen op de aanvullingen en de eventuele meerprijs om het menu uit te breiden .Wijnarrangement paste goed bij het gekozen menu.
Johanna L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Zalmtartaar had weinig smaak. De saus erbij was heerlijk.
Daarna kreeg ik het stoofpotje. Deze had geen smaak, was heel erg jammer, maar echt niet lekker! Het toetje was juist overheerlijk.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Opzich wel leuk voor een keer eten, maar het ontbrak voor ons wel aan de smaak van het eten (vrij vlakke, universele smaak) en jonge wat afstandelijke bediening. Op onze reactie dat het eten matig van smaak was werd helaas niets gedaan.
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
prima gegeten met de AH-voucher; voldoende keus. Fijne bediening: attent en behulpzaam. Aanrader en we komen zeker terug.
Ies K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk driegangen menu wat heel mooi opgemaakt was en goede service en bediening alleen kleine wijn glazen en wijn komt niet uit een fles maar tap
Ies K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima verzorgde gerechten en heel mooi opgemaakt driegangen menu
Wijnglazen klein en uit een tap kwam de wijn
Bediening was correct
Marian.koster .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Kleine porties, maar genoeg. Prijs/kwaliteit wat aan de dure kant. Leuke keuzemenu's met de AH actie.
Sfeer restaurant is gezellig. Bediening goed. Wij waren met vrienden en hebben heerlijk gegeten.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ik eet iedere maand bij de Sniep met mijn partner. Dit is de derde keer dat ik via IENS gereserveerd heb bij de Sniep en vindt het verder onnodig om recensies te blijven geven. Graag hiermee stoppen. Bij voorbaat dank.
Mirjam .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met mijn familie heerlijk gegeten bij De Sniep. Het personeel zeer vriendelijk en attent. Het AH/Iens-menu was gevarieerd samengesteld. Voor ieder was de keuze van de gerechten snel gemaakt en het smaakte ons allemaal heerlijk. Met zorg klaargemaakt en opgediend. Prima sfeer en gezellig ingericht. Alle tafels bezet en daardoor wel wat rumoerig. Ondanks de drukte hadden wij met 7 personen toch een mooie ruime tafel. Voor ons allen zeer zeker voor herhaling vatbaar om bij De Sniep te gaan eten.
Scheidsrechter .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ondanks de grootte toch een gezellig restaurant!
Een goede kwaliteit aan gerechten en een team dat alles voor je over heeft.
Joke1962 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH bon, voor een redelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening! De kwaliteit van het eten was prima, de bietencarpaccio is zeker een aanrader!
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
wij waren hier ter gelegenheid van mijn verjaardag.
we hadden een ronde tafel, wat erg gezellig was.
het eten en de bediening lieten echt te wensen over
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten, al was mijn tafelgenote niet zo enthousiast over het wildstoofpotje. Het totaalmenu was overigens heel goed.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De gerechten waren zeer goed, zowel qua aanzien als smaak. De bediening was vriendelijk en correct. Lang nagetafeld, in een gezellige sfeer.
Jokevanee13 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Eten was prima, bediening correct en vriendelijk.
Er wordt ook rekening gehouden met glutenvrije gerechten.
Kom beslist weer terug
Booby T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Hier geweest in het kader van de AH-actie.Tsja, wat kan je dan opmerken over een 3 gangen diner wat dan uiteindelijk 16 euro kost. Betaal je de 'gewone' prijs van 32 euro dan is het een ander verhaal. Voor dat geld zijn er namelijk veel betere 3 gangenmenutjes te krijgen.
Wij waren er op een zondagavond en de aanwezige gezinnen met kleine kinderen gaven de zaak een sfeerbeeld die wij kennen van een landelijke keten van restaurants, onrustig dus. Het eten is matig, porties aan de kleine kant, en de menukaart is ook niet helemaal duidelijk. Zo bleken de kersen bij de chocolademousse geen echte kersen maar afkomstig uit een blik of potje. De vis van het hoofdgerecht was smakelijk, maar wel erg gaar. Gedurende vele jaren bezoek ik dit restaurant al in verband met zakelijke afspraken, en ik moet zeggen dat ik vooraf een bepaald hogere pet op had van dit restaurant. Of dat komt door de AH actie of dat men iets te enthousiast de bruto marge probeert te verhogen is me niet bekend. Maar als dit het gebruikelijke niveau is vrees ik voor de toekomst van deze mooie zaak. Vriendelijk en oplettend personeel.
John R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met vrienden gegeten bij De Sniep met de kortingsbonnen van de AH Restaurantactie. Het menu was aangepast aan het jaargetijde dus stond er ook weer wild op het menu naast traditionele gerechten.

Het blijft een restaurant waar je gezellig en in een ongedwongen sfeer een heerlijke maaltijd kunt nuttigen. Alle gerechten in elke gang worden zorgvuldig bereidt en uitgeserveerd, ondanks de drukte in het restaurant. Regelmatig wordt er gevraagd of alles naar wens is en de drankjes worden snel uitgeserveerd.

Zoals gezegd staat er ook wild op het menu en dat werd door ons allen zeer gewaardeerd.
De wilde eendenpaté met cranberry-sinaasappelcompote was een heerlijke combinatie en ook de zalmtartaar smaakte zeer goed.
Het tussengerecht was truffelsoep met kaasvlokken en smaakte goed. Ook de pittige chorizo met tomatensalsa viel goed in de smaak en was niet te pittig.
Het wildstoofpotje met het stamppotje van rucola was heerlijk. DE aparte smaak van wild overheerste niet en de groente die in het stoofpotje zaten hadden de juiste garing. De roodbaars was zeer goed bereidt en had, volgens de mede tafelgenoten, de juiste garing.
Als nagerecht kozen we allemaal voor stoofpeer tarte tatin met kaneelroomijs, gewoon lekker.
Daarna diverse koffie voor de liefhebbers, een mooie afsluiting van een heerlijk avondje uit eten.

Eén ding weten we zeker: we komen zeker terug bij restaurant De Sniep. Met of zonder kaarten van de AH Restaurantactie.
Fornarir .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig, vriendelijke en vlotte bediening, door dat het restaurant vol zat was de wachttijd iets langer, desondanks een fijne avond gehad.
Viveline .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij waren vroeger dan de afgesproken tijd maar konden wel meteen al plaats nemen. Het duurde daarna wel wat lang voordat de drankjes werden opgenomen en de menukaarten werden gebracht. Daarna was de bediening echter vlot. Het eten was heerlijk. Wij hadden er nog extra friet en groenten bij besteld wat eigenlijk niet nodig was geweest omdat het voor- en hoofdgerecht al behoorlijk veel was. Het dessert kon ik daardoor niet meer op en mocht ik ruilen voor een speciale koffie zonder alcohol. Wat ik wel vervelend vond was de herrie in het restaurant. Er waren zoveel mensen aan het praten dat het net een kippenhok was. Wij konden met zijn vieren geen normaal gesprek met elkaar voeren. Een gezellige avond gehad.