De Sniep Zoetermeer

Broekwegschouw 211 2726 LC Zoetermeer Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Bruschetta met brie, paddenstoelen, rucola en balsamico-truffelstroop
      Huisgerookte zalm met crostini, anchoïade en waterkers
      Steak Tartare met Parmezaanse kaas en Caesardressing
  • Hoofdgerechten
    • Naanbrood, gevuld met falafel, geroosterde paprika, gemarineerde aubergine en saus van yoghurt, rode peper, komijn en koriander
      Doradefilet met Fruits de Mer van mosselen, gamba en inktvis met romige saus van kervel, peterselie en knoflook
      Kalfs-Saltimbocca met Serranoham, salie en saus van Madeira
  • Nagerecht
    • Taartje van rood fruit met cassismeringue
      Amaretto bavarois met koffiesaus
      Kopje koffie of thee met bonbons

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant De Sniep Zoetermeer

Prachtlocatie in Zoetermeer

Klassieke gerechten, kwaliteitsgerechten en een sneeuwwit pand zijn de basisingredienten voor het succes van De Sniep. Ondanks de chique uitstraling van het restaurant voelt iedereen zich hier meteen thuis. Gastvrije bediening en een goede kok zorgen voor een avond die in het teken staat van lekker eten en onbezorgd genieten. Heb je zin om lekker te lunchen, maar word je niet warm of koud van een broodje kaas? Daar weten ze wel raad mee. Strijk hier neer na een lange vergadering of wandeling door het Binnenpark en geniet van de exclusieve kookkunsten van de chef. En ook al zit de 5 dan nog niet in de klok, een lunch op dit niveau verdient een mooi glas wijn.

Meer informatie over restaurant De Sniep Zoetermeer

- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant De Sniep Zoetermeer

Jose B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Collin S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Met vriendin uit eten met het ah aktiemenu.
Was prima totdat we bij het hoofdgerecht nog een glaasje rose vroegen.
Een nieuwe serveerster voor ons kwam eerst met de borden aanrennen kijk uit die zijn warm als een wervelwind bij ons maar ok fijn om warme borden te hebben! Toen kwam ze met een fles rose aan met daarin nog een beetje wijn. Ze zei aan tafel dat moet lukken 2 glazen toen ze naar de fles keek. Dat is al heel vervelend en dan kijk je naar de glazen en constateer je van niet. Voor euro 5.75 per glas mag je een goed gevuld glas verwachten anders kan je beter een fles bestellen.Wij zeiden daar wat van en het antwoord was dat ze geen fles meer koud had staan voor ons, en ze ging bijna op haar knieeen om de glazen te bekijken en zei dat het best meeviel!!! Mijn vriendin en ik die veel uit eten gaan waren flabbergasted ongelooflijk we gaven aan dat we het er niet mee eens waren maar dit was het zei ze en eetsmakelijk en weg was ze! Ondanks dat we heerlijk aan het eten waren is dit een teleurstelling. Ook werd er gezegd dat er bij het hoofdgerecht alleen groente was waarop wij een schaaltje patatjes bestelden voor 3,50 en vervolgens ligt er aardappelpuree onder onze vis dus de patatjes zijn bijna in zijn geheel weer terug gegaan.

De volgende dag met de eigenaresse gesproken omdat dit toch echt heel onbehoorlijk was. Zij vond het heel vervelend, op zich goed gesprek totdat ze het gesprek afbrak omdat er mensen kwamen. Daarom plaats ik dit op iens omdat als ik de eigenaresse was ik er iets aan gedaan zou hebben en op zijn minst mijn naam en telefoonnummer had genoteerd. Waar is de service en dienstverlening gebleven, niet in alle restaurants in Nederland maar dit is heel jammer.
Leo A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Gezellig restaurant en en lekker gegeten
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Prima en lekker gegeten.
Het dessert suggereerde merengue maar bleek geen merengue te zijn.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Ondanks de late reservering (5 dagen tevoren) had het restaurant nog een tafel voor acht personen. Sommigen kozen het 3-gangenmenu de overigen het 4 gangenmenu. Ondanks dat ik bij de reservering melding had gemaakt van eenmaal vegetarisch werd er toch bedenkelijk gekeken. Eigenlijk mag zoiets geen probleem zijn en zeker niet als het van te voren is aangegeven. Na deze wat stroeve start kwam het na overleg met dat vegetarische menu toch goed. We hadden een mooi plek in de serre, aanvankelijk wel wat aan de kille kant, maar wel heerlijk privé. Het eten was gewoon goed en de prijs kwaliteit verhouding dik in orde. We kijken dan ook tevreden terug op deze avond in de Sniep.
Els J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
een leuk gezellig restaurant,
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Zag er super netjes uit maar heel gastvrij en heerlijk gegeten, echt een aanrader
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Na vele goede ervaringen waren we dit keer teleurgesteld.
Tomas V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het eten was super!! en wij zijn ook prima geholpen!! kortom, de sniep is een prima plek om lekker en gezellig te eten!! en ook niet onbelangrijk, er is voldoende parkeergelegenheid!
Roelgareman G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Een sfeervol met superleuk personeel Restaurant, niets op aan te merken!!!
Toine M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Het eten is van hoge kwaliteit, en de service is goed, alleen later op de avond werd het lastiger om obers te wenken.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gezellige avond met een goed AH 3 gangen menu!
Debbie M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Echt heerlijk gegeten, mooi opgediend, zeer vriendelijke bediening (vrij en niet opdringerig), niet massaal (rustige plekken met voldoende ruimte). Een aanrader! We plannen snel nog n keer.
C V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We hebben genoten. vlotte bediening, behulpzaam, gezellig praatje erbij. Heerlijke gerechten, voldoende keus.
Cora L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Met 4 vriendinnen heerlijk gegeten bij de Sniep. Top menu. Voldoende keus????????
Renso V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk gegeten °Kaart mag wel iets ruimer
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten van het AH menu/
Margreet G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hadden wat extra groenten en friet besteld. Dit kwam erg laat, we hadden toen al bijna het hoofdgerecht op.
De groene asperges waren redelijk aan de harde kant!
Frans O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het eten was heerlijk van smaak en de bediening was vriendelijk en attent.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Eten was voortreffelijk. Alleen was het wel lang wachten op het hoofdgerecht. Ach ja kan gebeuren????.
Het voorgerecht en nagerecht waren wel snel gereserveerd.
Vriendelijk personeel.