De Smulpot

Voordelig
Chantal M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eens en nooit meer!

Wat wij bestelde stond niet duidelijk op de menukaart omschreven. Uiteindelijk kreeg ik een gerecht wat in het vocht dreef en leek als of het uit de blender kwam.

Mocht uiteindelijk een nieuw gerecht kiezen wat ook niet te eten was. Puntje bepaalde bij het afrekenen moesten we beide betalen. Wat niet was aangegeven bij het aanbieden van het nieuwe gerecht, anders waren we gelijk wel weg gegaan.
Wat een slechte service zeg!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Kom regelmatig in dit restaurant er hangt altijd een gezellige warme sfeer, het eten is er fantastisch en de bediening is super
Andy K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wat een topper. Waren per ongeluk hier terecht gekomen omdat het restaurant wat we eerst op het oog hadden geen plaats meer had. Bij binnenkomst vriendelijk te woord gestaan, maar hadden helaas geen tafel meer vrij. Wij mochten plaats nemen aan de bar en kregen stokbrood van het huis. Hoefden niet lang te wachten tot er een tafeltje vrij was. De spare-ribs zijn een echte aanrader en ook de spies van ossenhaas was voortreffelijk! De bediening was goed en erg vriendelijk. Jammer dat De Smulpot niet bij ons in de buurt is, anders kwamen we er zeker vaker!
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Wat een super gave tent. Schitterend gelegen tegenover de kerk. Hele aardige bediening. Lunch was geweldig. Zelfs van een tosti maken ze iets feestelijks. Salade was ook top. Eigen glazen zijn zelfs zo leuk dat ik er 1 heb gekocht. Absolute aanrader om naar toe te gaan!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
We hadden een vvv arrangement voor texel en daar zat een gratis kop soep bij van de smulpot. Deze was al superlekker. Later die dag teruggegekomen en het heerlijke dagmenu gegeten. Lamsrack. Deze was super mals en met heerlijke groenten en saus afgemaakt.
Ook aardige bediening!
Top tent!
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wat een gezellige en goedlopende zaak. Leuke lokatie, vriendelijke en alerte bediening. Het eten was ontzettend lekker. De varkenshaas was zo heerlijk mals, de tournedo was goed, evenals de T-bonestaek. Patat was goed heet van temperatuur en knapperig. PLUSPUNT: (waar vele restaurants een voorbeeld aan kunnen nemen) was, dat je bij elk drankje een glas water kreeg. Echt helemaal TOPPIE!!!! Ook niet onbelangrijk, schone toiletten. Heb met Dave, de eigenaar een fijn gesprek gehad, jij bent een TOPPER!!!!
Marlies O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Vanavond op onze verjaardag van onze dochter hier gevierd! Helaas hadden we niet gereserveerd waardoor wij niet op de mooie ronde bankjes konden zitten. De kinderen kregen een kleurplaat met kleurtjes. De saté was erg lekker en de porties royaal. De bediening was vlot en vriendelijk. Het leukste was toen ze gingen zingen voor onze dochter en een mooi toetje voor haar hadden gemaakt! Echt super leuk! En ze kreeg ook nog n extra verassing! Echt heel gezellig en feestelijk
Rene .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Na het lezen van de goeie recensies hier op Iens gaan eten bij de smulpot. Het was wat druk dus we moesten lang wachten op ons eten.
De spareribs zouden erg moeten zijn, helaas viel dit erg tegen. Het vlees was erg droog en smaakloos. Aangezien er geen marinade opzat en het vlees droog was, was het maar goed dat er bbq saus op zat. Los zat er een bakje knoflook saus en sweet Chili saus bij ( past niet echt bij spareribs...).
De saté was ook niet bijzonder. De bijgerechten was wat mager. 1 klein bakje friet en sla voor twee personen.

Dit is zeker geen aanrader, er zijn hier restaurants die meer kwaliteit leveren voor minder geld!!!!
Fijnproevertx .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijke zaak met gevoel voor gastvrijheid. Meestal voel ik mij niet zo geroepen om iets te 'schrijven' over een zaak. Als een gast terug wilt komen bepaald hij dat zelf wel. En daar hangt het succes van een bedrijf vanaf. Dat blijkt hier uitstekend te gaan blijkbaar. Gezellig druk en no-nonsens eten op tafel. Kaart voor iedere wat wils. Jammer dat er vaak door (vooral) anonieme betweters zo geklaagd word. Wij komen hier al jaren met veel plezier. Ga zo door.
Nancy W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
De Smulpot heeft een make over ondergaan. Terras buiten zit je erg gezellig op bankjes met schapevacht en heater erboven en voorzien van wat tussenwandjes voor de privacy en/of wind.
Eten is nog beter geworden. Zeer smaakvol lamsgerecht en de hamburger was van echt goede kwaliteit. Bediening vlot en aardig. Ook als er niet direct plaats is wordt er gekeken naar een oplossing, zoals even aan de bar zitten waarbij je al heel snel geroepen wordt voor een tafeltje. Top zaak en top bediening. Zit niet voor niets altijd vol!
Marike T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We hebben met ons gezin gegeten bij de Smulpot. We hadden alle 4 een ander gerecht. De gerechten zagen er super uit en ze waren heerlijk! De bediening was erg gastvrij en gezellig! Het restaurant zag er mooi verzorgd uit!
Goede avond Marike,
wat fijn te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. Graag tot eenvolgende keer en alvast bedankt voor het schrijven van jullie ervaring bij ons.

Groeten Dave en team Smulpot
Esseet .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Bediening was redelijk, jaar geleden geweest toen was het beter. Vooral gezelliger en minder opdringerig met keuze maken.Geen aandacht voor lege glazen. Salade met tomaat had weinig inhoud, zeker als je geen olijven lust. Vlees was goed! Service zit in kleine details. Volgend jaar nog een poging;)
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Super heerlijk weekend gehad bij de Smulpot. Zeer genoten.
Mooie hotelkamer, goede, leuke, spontane en snelle bediening en eigenaar die er alles aan doen om hun gasten zo goed mogelijk te verzorgen zodat ze optimaal kunnen genieten van hun verblijf en/of diner.
Ik zit zelf al jaren in de horeca en zoals we daar behandeld zijn wil ik graag overal behandeld worden, maar helaas zie je dat niet overal.
We komen hier zeker nog een keer terug.
#Smulpot personeel en Dave hartelijk dank voor het fijne weekend#
Hofbloem .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De smulpot is een gezellig restaurant / eetcafe waar we in het verleden wel eens eerder waren geweest. Ook nu werden we weer aangenaam verrast door het lekkere eten en de gezellige ambiance. We kozen voor de tonijn en sateh, prima van smaak. De bediening vonden we maar matig, vooral de opmerking dat ivm de drukte de tafel maar tot half 10 voor ons was kwam nogal bot en onvriendelijk over.
Beste familie Hofbloem, de keuken is bij ons geopend tot 2130 uur en de zaak zelf tot middernacht. Wij kunnen ons echter niet herkennen in een tafel die gereserveerd zou staan om 2130 uur. Waarschijnlijk verwisseld met elkaar. Fijn dat jullie het weer gezellig vonden en graag tot de volgend keer.

Groeten van Dave en team Smulpot
Charlottemoen .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Al meerdere malen hier gegeten, gezellige ambiance, goede service van het personeel.
De laatste keer de tonijn gegeten, die was echt uitstekend. Top restaurant!
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Een aanrader. Hoewel de prijzen wat hoog lijken is de prijs-kwaliteitsverhouding dik in orde. Geweldige tomatensoep en lekkere vitello tonato. De sate is lekker en de sparerib (je krijgt één riblengte en denkt die is zo op) zit zo dik in het vlees dat ik hem niet op kreeg. Goede bediening en leuke entourage. Kortom: Gewoon doen!
Wick F.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Prima hotel, we hebben 3 dagen lang genoten van het eten en het hotel. Lekker " relaxt" ontbijt en het diner was heerlijk. Kan geen negatieve dingen bedenken, wij komen zeker terug, voor Texel maar ook voor de Smulpot!!!
Wichers1612 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Vandaag geluncht bij de Smulpot. Ik had een cesar salade en mijn tafelgenoot had een saté. Bij de gerechten waren echt geweldig. Onlangs is binnenkant helemaal gerenoveerd. Ziet er prachtig uit. Absolute aanrader om hier te lunchen of dineren.
Johnny V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Heerlijk gegeten in De Smulpot. Na een hartelijk ontvangst tijdens een koffiebezoek op een drukke marktdag, besloten om een andere dag te komen eten. Het eten was heerlijk. Snelle correcte service in een overvolle zaak. Het was erg druk, maar daar merk je weinig van. Knap ook hoe de keukenbrigade zonder stress met zo een snelheid fantastische gerechten de keuken uit serveerde. Fantastische wijnen op de kaart, jammer genoeg met de auto, anders had ik er graag nog een paar gedronken. Volgende keer ga ik in Den Burg logeren.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Heerlijk gegeten in de smulpot. Grote spies met lekkere varkenshaas, saté ook heerlijk. Frites, lekkere salade maken het af. Vriendelijke bediening. Espresso wordt geserveerd met nougat of fudge, erg lekker!