De Smulhoeve

Meer informatie over restaurant De Smulhoeve

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 17:00

Olga B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Zeer kindvriendelijk. Mooi en licht gebouw met uitzicht op de schapen en koeien. Eten is lekker en betaalbaar. Bediening heel lief en open. Wel rekening houden met wat langer wachten dan gemiddeld op je bestelling. En een vriezer met ijs in de kinderhoek was voor onze peuter een te grote verleiding. Misschien een slotje erop om zelfbediening te voorkomen?
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We komen regelmatig bij de Smulhoeve. Het concept is ons bekend en het is geweldig te zien dat mensen met een lichte beperking een mooie rol kunnen krijgen in dit restaurant en dat zij het ook doen op een wijze waar veel mensen zonder lichte beperking jalours op kunnen zijn.
Ze hebben begrepen dat een lach en voorkomendheid veel goed doet bij de klant en dat dit ook een gevoel geeft dt je er echt even uit bent bij de Smulhoeve.

Ook vandaag weer eens geluncht en genoten van de heerlijke koffie waar je standaard een glaasje water bij krijgt en een heerlijk eigen gebakken roomboterkoekje. (De zelfgemaakte truffels zijn ook heerlijk en aan te bevelen.) Een tostie wordt ook met een brede lach geserveerd maar ook de gerechten van de dag zoals de tonijnsalade en/of de zomersalade met kip waar veel verse ingrediënten in zitten.

Je kunt heerlijk buiten op het terras zitten, met uitzicht op de kinderboerderij. Voor de kinderen hadden we tosti's, De borden worden altijd mooi opgemaakt en de hoeveelheid is wat ons betreft ruim voldoende. Kortom, een verblijf, of het nu met alleen koffie of een uitgebreide luch of high tea, je zult altijd tevreden en voldaan naar huis toe gaan.
Evanita .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Vandaag heerlijk geluncht buj de Smulhoeve. Heerlijk gegeten! Producten zujn heel vers. De bediening is geweldig! Goed eten voor een goede prijs.
Suzie Q.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Op woensdagmiddag met een vriendin en drie kinderen geluncht bij de Smulhoeve. We zaten lekker buiten op het terras, met uitzicht op de kinderboerderij. De kinderen hadden het speelgoed van de speelhoek mee naar buiten gesjouwd en vermaakten zich prima.
Voor de kinderen hadden we tosti's, ikzelf had de salade met gerookte kip en mijn vriendin had een sandwich. Mooi opgemaakte borden, lekkere salade al mag van mij de hoeveelheid groenvoer wel wat meer zijn. Vooral de sandwich zag er heerlijk uit, drie dikken geroosterde boterhammen met een mooie prikker erdoor. Mijn vriendin kreeg 'm niet op, dus geschikt voor grote eters.
Enige minpuntje is dat het wel lang duurde voor ons eten er was. Was voor de kinderen niet zo handig, maar dat ligt natuurlijk meer aan de ouders dan aan het restaurant ;-)
Tobeornottobe .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Vandaag deze, in diverse opzichten, bijzondere lokatie voor het eerst bezocht.

Het bijzondere concept van mensen met een verstandelijke beperking in een huiselijke omgeving met goede begeleiding en een voor buitenstaanders aantrekkelijk restaurant met huisgemaakte producten, is een zeer succesvol concept gebleken. Ipse de Bruggen heeft dit concept inmiddels al op 8 lokaties in Nederland neergezet.

Daarnaast zijn pannenkoeken, poffertjes en een boerderij met dieren natuurlijk een onweerstaanbare combinatie voor kinderen én ouders.
Het zit op deze zaterdag dan ook gezellig vol met ouders en kinderen; speelgoed en tekenmateriaal te over. Gezellige muziek op de achtergrond, kinderen rennen rond en in de keuken wordt zelfs even polonaise gelopen! Dit tekent de warme en gemoedelijke sfeer die er hier heerst.

Koffie (Peeze) met mooi koekje en huisgemaakt appelgebak zijn uitstekend. Zelfs een fraai glaasje met water erbij.
Tijdens ons verblijf krijgen we uitgebreide toelichting met documentatie en zelfs de uitnodiging voor een rondleiding door de keuken en meer. Men is hier trots op wat er allemaal te doen en te genieten is. Wát een bijzondere lokatie.

Een winkeltje maakt ook onderdeel uit van het geheel. Men kan hier vergaderen met alle faciliteiten die men maar wenst. Het uitzicht vanuit het restaurant op de omgeving (uitgestrekt/boerderij/dieren) is wijds. Regelmatig komt iemand even praten of we het naar onze zin hebben, nog iets willen gebruiken en vooral: promotioneel! Ongekende gastvrijheid waarbij men bijzonder oplettend is op signalen van gasten.

Bij de bestelling van het appelgebak werd al direct gezegd: 'ik doe er 2 vorkjes bij'. Bekend, maar toch meer dan bijzonder in deze omgeving en hiermee blijkgevend van het vele goede werk dat hier verricht wordt!

Fijn bezoek en dat vinden blijkbaar velen met ons; diverse tafels van 6-8 personen zijn al ingedekt voor de lunch. Allemaal mensen die terugkomen om in de watten te worden gelegd, zo wordt ons verteld. Ik geloof het direct.

Lethe .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Erg leuk restaurant met leuke bediening en lekkere gerechten! De broodjes zijn erg lekker en gevarieerd. Het leuke is dat je zo door kan lopen naar de boerderij.
LiekeO .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Regelmatig gaan wij lunchen bij de smulhoeve. Voor weinig geld krijg je hier heel goed te eten. De soepen zijn altijd vers gemaakt en de specialiteiten zijn meestal erg lekker. De prijzen liggen onder gemiddeld, maar het eten erboven. Wij zijn bereid er meer voor te betalen!
De bediening is erg vriendelijk, je krijgt een briefje waar je zelf gevraagd wordt je bestelling op aan te geven en dit werkt heel goed. De sfeer is altijd gemoedelijk en voor kinderen (die wij niet hebben) is alle ruimte en aandacht.