De Smoks

31-314620055

Meer informatie over restaurant De Smoks

P B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Snelle correcte reservering, hartelijke ontvangst, goede voorlichting, gevarieerde kaart, bijzonder lekkere en ruim voldoende dagmenu's, goede prijs kwaliteit, heel Prettige bediening.
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Hier vaker al in de middag van het terras genoten met een heerlijk drankje en hapje, maar nu hadden we een goede vriend uitgenodigd en zijn hier heerlijk, ook op het terras, gaan eten. We hebben alle drie het uitgebreidste voorgerecht genoten, wat bestaat uit een selectie van alle voorgerechten. Dit gekozen omdat het deze dag nogal warm was en we daardoor wat minder trek hadden. Het was heerlijk, een selectie van zowel vlees als vis en lekker brood. Ruim voldoende. Bij dat alles een flesje van de heerlijke rosé (huiswijn) gedronken. Ook de bediening was hartelijk. Wij komen zeker terug.
Jeanne1616 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Gezellig, lekker eten, hele goede service, persoonlijke aandacht, verschillende ruimtes. Wil je rustig eten, vraag dan om de huiskamer!
Adrie J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Alles klopte
Heel lekker eten leuke bediening
Goed ingericht goede prijs
Hele leuke dingen bij het uitserveren
Soep in een potje balletjes appart
Champignons in een bier korstje
2 soorten vlees in een stoofpotje met uien en champignons heerlijk eerlijke prijs lekker goed
druk dus eigenlijk hoef ik niet te zeggen hoe goed het was
Theo_Meijer .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Bij binnenkomst met een gezelschap is het meteen te merken; hier gaat het gezellig worden. Gezellige sfeervolle inrichting zonder dat het te druk of overheersend is, met leuke hoekje zoals een hemelbedzitje voor 4 personen, een verhoogde opkamer en een aparte afgezonderde hoekje voor als men omgestoord wilt zitten. Geen storende achtergrond muziek maar alleen het gezellige geroezemoes van mensen die het naar hun zin hebben.
Een blik op de menukaart met allerlei mooie gerechten met Achterhoekse namen maakt het kiezen moeilijk, alles klinkt verleidelijk en spannend. Dan maar een proeverij van 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten en geef de kok maar de vrije hand want. Geen spijt van deze keuze; de kok gaat helemaal los in de keuken en op het zeer fraaie elegante servies worden mooi opgemaakte fantasievolle verrassende heerlijke schotels opgediend.

We gaan hier zeker vaker afspreken met ons gezelschap.
Geert O.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Goede ontvangst met een voor treffelijke keuken en gast vrij personeel dat ook in is voor een grapje ,en dat dat dan ook snapt en met een weer woord komt.
we hebben genoten en lekker gegeten.
groeten uut Reurle en goa zo deur.
Lianne K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Mijn vriend en ik hebben hier het afgelopen weekend prima gegeten. We wilden eigenlijk naar een ander restaurant, maar dat zat vol en daarom belandden we bij de Smoks. Wij waren echter niet de enigen die zo dachten en daarom zat het restaurant helemaal vol en er was weinig bediening.
Aangezien er geen plek meer was, moesten we aan de bar plaatsnemen. Dat was prima. We bestelden het busbrood als voorgerecht. Een erg leuk gerecht met zacht brood en verschillende dips.
Het duurde echter erg lang voordat onze hoofdgerechten kwamen. Gewokt vlees met rode wijn en een hertenbiefstuk, De kwaliteit van het eten was prima. Het vlees had veel smaak en de bijgevoegde saus was ook lekker.
Omdat we van 19:00 tot 21:00 hadden zitten wachten op ons hoofdgerecht durfde ik het bestellen van een toetje niet aan. Dat was jammer want eigenlijk neem ik altijd een dessert.

Overigens was het personeel wel ontzettend aardig en behulpzaam. Ondanks de drukte bleven ze vriendelijk en goedlachs. Het was alleen jammer dat we zo lang moesten wachten.
Gerben W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Lekker buiten gezeten op een vriendelijk terras. Goede bediening.
Eten: de vegetarische maaltijd was wel zonder vlees maar niet vegetarisch in de zin dat een eiwit ontbrak. Dit als tip meegegeven.
Verder weer de traditionele bijlage met friet etc. Wat ons betreft overbodig, doet afbreuk aan her hoofdgerecht.
Philip J. E.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Wij kwamen bij Ron Schoppers om te lunchen, maar ook om een doos leesbrillen te brengen.
We kozen voor een champignon soepje vooraf en daarna een uirsmijter spek en kaas en ik een pannenkoek met spek, appel en kaas.
Uitmuntende bediening, knusse tafel en lekkere rustig muziek. Helemaal goed voor ons!
We gaan onze doos leesbrillen vrij regelmatig oppoetsen, dat snapt iedereen zeker wel,
Henk0022 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
2 worden! heeeeeeeeerlijk eten!
Wat heb ik hier lekker gegeten zeg, ik had een heerlijk biefstukje gaaring was echt perfect precies zo als ik het wou hebben! Smaak was ook echt bijzonder goed, zo zien wij dat in het westen niet snel! De bediening was ook erg vriendelijk en nam er goed de tijd voor, ik vind dit zeker een aanrader. En als we in beurt zijn komen we zeker terug!
Miep H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Heerlijk gegeten bij Smoks.
Een aparte menukaart in dialect , gelukkig met vertaling.
Ze serveren hun gerechten op een leuke manier en het eten blijft lekker lang op temperatuur.
We hebben genoten van de visschotel die vers en goed van smaak was.
De bediening was attent en alert en last but not least de prijs was zeer acceptabel.
Kortom een plek om terug naar toe te gaan.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2014
Na een vermoeiende wandeling van 16km streken we neer bij de Smok. Na in het zonnetje van een biertje te hebben genoten vroegen we om de kaart. Het op de kaart gebruikte dialect wakkerde de eetlust aan. Uiteindelijk ging ik voor de mosterdsoep en biervleis. De mosterdsoep was uitermate smakelijk. Het hoofdgerecht was prima verzorgd met diverse soorten groente, sla , frietjes en aardappeltjes als bijgerecht. De smaak van het biervleis was goed. Jammer dat er wat taaie stukjes vlees bij zaten.
Hombrepequeno .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Ze noemen zichzelf een eeterij, het lijkt op een mix van grand café en restaurant met de nadruk op grand café. Sfeer is zeer gemoedelijk, bediening is op de achtergrond maar op de gewenste momenten paraat, precies goed. Gevraagd om biefstuk 'rare' bereid, hij was perfect: geschroeid van buiten en mooi rood van binnen. Zo ook de pepersaus waarbij wij vroegen om extra peper. De keuken luistert goed naar de wensen van de klant. Groenten, gebakken aardappeltjes met spek en frietjes werden gereserveerd op de eerder omschreven hete gietijzeren plaat waardoor alles lekker lang op temperatuur bleef.
Alles klopt bij De Smoks!
Camapa .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Opvallend dat de laatste recensie van vorig jaar dateert, want het is een uitstekend restaurant!
De klasse van de bediening maakt het plaatje compleet. Niet allemaal van dat jonge spul, maar eindelijk eens goed, volwassen en deskundig personeel.
Gerechten prima, ook voor grotere groepen. Presentatie erg leuk, mooi servies en voldoende keuze. Keuken heeft de zaken goed op orde dat merk je meteen. Uitstekende mice en place.
Wij kijken nu al uit naar de aspergetijd, want de aspergemenu's hier zijn ook niet te versmaden !
HeDiBo .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
De menukaart van Smoks (een soort krantje) excelleert in variëteit en creativiteit. Onze gerechten heetten resp. Zoadjessoep, Tuutenvleis, Pannebroadset, en Rundjen lessel.
De gerechten zien er ook zo creatief uit. De hete bakplaat is al door een andere recensent gemeld. De rauwkostsalade werd in een longdrinkglas geserveerd.
Bij het "Tuutenvleis" was de kip wel erg droog. Alle andere gerechten waren erg lekker.
De bediening was erg vriendelijk, maar helaas niet foutloos (bij een soepje als voorgerecht moet de lepel toch echt rechts van het bestek voor het hoofdgerecht liggen). Wat erger was: een van de obers heeft in totaal drie kwartier staan praten aan een van de tafels, en was niet voor andere gasten aanspreekbaar.
Dat later de rekening twee glazen wijn teveel vermeldde is illustratief. Kortom heel vriendelijk maar erg slordig.
Het is dus erg jammer dat uitstekende culinaire concepten zo'n slordige afwerking krijgen.
Noel P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Eten was goed verzorgd, smaakte goed. Jammer dat de groente niet helemaal gaar waren. Patatjes waren te kort gebakken. Bediening was in het begin duidelijk aanwezig. Gaandewege het rustiger werd trok de bediening zich steeds meer en meer terug waardoor de wachttijden tussen de gangen steeds langer duurde en zelfs onprettig werd. UIteindelijk maar opgestaan en zelf maar op zoek gegaan naar de bediening.