De Smittenberg

Arnhemseweg 537 7361 CJ Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant De Smittenberg

Lekker eten midden in de Veluwe!

Prachtig gelegen middenin de natuur van de Veluwe ligt het restaurant De Smittenberg. De chef zet elke dag de heerlijkste gerechten op tafel en biedt een gevarieerde menukaart. En dat zelfs nog voor een vriendelijke prijs. In dit restaurant dineer je in een persoonlijke en ongedwongen sfeer, en dat heb je soms gewoon nodig! Schuif aan en kom even ontspannen eten.

Meer informatie over restaurant De Smittenberg

- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Smittenberg

Melle V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Bij de Smittenberg kun je lekker en ongedwongen eten in een rustige ambiance. Tafels staan ver van elkaar, stoelen zitten comfortabel. De kaart biedt een verscheidenheid aan gerechten, heel gewoon zoals je in een dorps restaurant mag en kunt verwachten: onder andere schnitzel, saté, biefstuk, vis, salade en wild. Geserveerd met gebakken aardappel, dikke frieten en sla, Op het bord weliswaar een (lekker) taartje van rode kool, maar een extra schaaltje groente zou welkom zijn geweest. Vriendelijke gastvrouw, weinig gedoe en lekker eten voor een aantrekkelijke prijs.
tristank93 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Heerlijk gegeten vanavond bij de Smittenberg. Vaak langs gereden maar nooit naar binnen gegaan, echt een aanrader voor iedereen. Carpaccio goede portie en heerlijke Spare Ribs, mijn partner had de Toscaanse tomatensoep met spekjes en de big schnitzel, echt heerlijk gegeten voor een goede prijs. Komen zeker nog eens terug!
Henneke D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Wij sliepen een aantal dagen in hotel-restaurant de Smittenberg en hebben hier ook een avond gedineerd. De bediening is jong maar komt ervaren over en is erg attent en vriendelijk. We hebben alleen hoofdgerechten gegeten, mijn vriend had een duo van hertenbiefstuk en wild zwijn. Deze waren perfect gebakken en erg lekker. Ikzelf had een stoofpotje van hert, ook deze was goed. Garnituren waren lekker en divers.

De inrichting is wat donker en zou iets moderner kunnen. Wel is het zo dat veel van de restaurants op de Veluwe waar we geweest zijn een vrij ouderwetse inrichting hebben, dit kan dus ook de stijl zijn waarnaar gestreefd wordt.
Agnita G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Wij hebben hier al een aantal maanden geleden gegeten. En het eten was echt uitstekend. Zo goed dat ik nu een paar maanden later daarom nu een recensie schrijft. Het was gewoon af de soep was lekker. het hoofgerecht ook. En van een simpel nagerecht iets exclusiefs te maken.