De Smittenberg

Arnhemseweg 537 7361 CJ Beekbergen Nederland Kaart

Over restaurant De Smittenberg

Lekker eten midden in de Veluwe!

Prachtig gelegen middenin de natuur van de Veluwe ligt het restaurant De Smittenberg. De chef zet elke dag de heerlijkste gerechten op tafel en biedt een gevarieerde menukaart. En dat zelfs nog voor een vriendelijke prijs. In dit restaurant dineer je in een persoonlijke en ongedwongen sfeer, en dat heb je soms gewoon nodig! Schuif aan en kom even ontspannen eten.

Meer informatie over restaurant De Smittenberg

- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Tristank93 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Heerlijk gegeten vanavond bij de Smittenberg. Vaak langs gereden maar nooit naar binnen gegaan, echt een aanrader voor iedereen. Carpaccio goede portie en heerlijke Spare Ribs, mijn partner had de Toscaanse tomatensoep met spekjes en de big schnitzel, echt heerlijk gegeten voor een goede prijs. Komen zeker nog eens terug!
Henneke D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Wij sliepen een aantal dagen in hotel-restaurant de Smittenberg en hebben hier ook een avond gedineerd. De bediening is jong maar komt ervaren over en is erg attent en vriendelijk. We hebben alleen hoofdgerechten gegeten, mijn vriend had een duo van hertenbiefstuk en wild zwijn. Deze waren perfect gebakken en erg lekker. Ikzelf had een stoofpotje van hert, ook deze was goed. Garnituren waren lekker en divers.

De inrichting is wat donker en zou iets moderner kunnen. Wel is het zo dat veel van de restaurants op de Veluwe waar we geweest zijn een vrij ouderwetse inrichting hebben, dit kan dus ook de stijl zijn waarnaar gestreefd wordt.
Proever21029 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2013
Ik bestelde een lekker voorgerecht, en van de rechterpagina van het menu de eendenborst, er vanuit gaande dat dit een hoofdgerecht was. Niet dus. Op de 'specials' pagina staan blijkbaar voor-, hoofd- en nagerechten door elkaar. Hoewel dit van sommige gerechten duidelijk is geldt dit zeker niet voor allemaal.
In plaats van dat de bediening mij dit zegt ('Oh u bestelt twee voorgerechten? Dat kan hoor!') kreeg ik als enige van een stel van 10 een koud 'hoofdgerecht'. Gemiste kans. Tip: vernieuw de lay-out van het menu en maak de verschillen bij de specials duidelijker!!!
Agnita G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Wij hebben hier al een aantal maanden geleden gegeten. En het eten was echt uitstekend. Zo goed dat ik nu een paar maanden later daarom nu een recensie schrijft. Het was gewoon af de soep was lekker. het hoofgerecht ook. En van een simpel nagerecht iets exclusiefs te maken.
MieKop .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Vanavond een hapje gegeten, maar was niet enorm onder de indruk. Een ontzettend uitgebreide kaart, wat zich echter niet uitte in verrassende gerechten. Een schol hier, een sate daar. Beter zou zijn als de kok zou focussen op een paar dingen goed doen.

Van binnen wel sfeervol, maar enigszins donker. Service was goed. Jonge bediening, maar desalniettemin attent.