De Smidse

Erg voordelig
Erg kort
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zaterdag middag hier voor de 2e keer geluncht, (nadat de eerste keer zeer goed was bevallen) en weer hebben wij heerlijk genoten van de uitgebreide keuze, vriendelijke bediening en goede service. Het zat helemaal afgeladen vol, maar daar is de bediening duidelijk aan gewent, want alles verliep even vriendelijk en snel. Wij raden het iedereen aan om hier te lunchen als je in Hilversum bent.
M O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Prima terras om even uit te rusten tijdens het winkelen in Hilversum. Het gedeelte dicht bij de ingang zit wat minder comfortabel door onhandige stoelen. Rest terras fijn. Koffie in orde. Uitgebreid aasortiment lunch, waarban nu de tosti's (ham kaas ananas en een met tonijn en allerlei accessoires) uitgeprobeerd, die waren lekker.
Eelco1974 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Heerlijke plek om te lunchen in het centrum van Hilversum.
Prima bediening, vlot en vriendelijk.
Lunch kaart is prima, nu in de winter ook mogelijkheid om onbeperkt pannenkoeken te eten.
In de zomer is het terras echt een aanrader.
Bouke1985 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Ik kom al jaren bijna elke week bij de Smidse, voornamelijk om te lunchen. De salades zijn mijn favoriet, aangezien de prijs-kwaliteit verhouding echt heel goed is. In geen enkel restaurant/ lunchroom in Hilversum krijg je het zo. De snelheid waarmee het eten geserveerd word is ook fantastisch, ik hoef nooit lang te wachten. Het personeel is uitermate vriendelijk en professioneel en de sfeer is prettig.
De drie 10-en zijn wat mij betreft meer dan verdiend. Ik kan de Smidse bij iedereen aanbevelen!
Folkert84 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Wij komen al geruime tijd bij de Smidse en altijd naar volle tevredenheid!! In de zomer een heerlijk zonnig groot terras, maar ook binnen is het zeer sfeervol en gezellig. Het eten is van een geweldige prijs/kwaliteit verhouding en er is een ruim aanbod voor zowel lunch als diner. Valt ook altijd op dat ondanks dat het erg druk kan zijn we eigelijk nooit lang hoeven te wachten op onze bestelling.. Top! Het personeel is vriendelijk en geeft ons altijd een welkom gevoel. Overall zijn wij ontzettend tevreden over alles en dat is dan ook de reden dat we hier bijna elke week wel een keer komen. Voor iedereen een echte aanrader!!
Waarwilisiswerk .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Gisteravond nog gegeten. Niet de eerste keer en zeker niet de laatste. Ook onze receptie van ons trouwen daar gehouden. Zo zie je maar dat leuk, intiem, gezellig en lekker heel betaalbaar kan zijn.

De eigenaren nemen hun tijd voor je, al vinden zij het nog belangrijker dat de inwendige gast, je maag, centraal staat. De werknemers zijn met zorg geselecteerd.

Dat de eigenaar de mening van de gast ook belangrijk vindt, dat wordt getoond door het nieuwe showmodel eettafeltje en stoel. Want die gemiddelde 5 moet omhoog vinden zij dan.

De nieuwe stoel is door ons goedgekeurd. De tafel moet niet op die van een cafetaria lijken, maar mag best wel robuust blijven, want het moet wel de Smidse blijven natuurlijk.

Kyra B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Nu 2 keer wezen lunchen bij de Smidse, wat een gezellig restaurantje in het centrum van Hilversum. De bediening is ontzettend vriendelijk, niet enorm professioneel maar dat past goed bij de locatie. De kaart is niet bijzonder, maar alle gerechten zijn goed gemaakt en een hele goede prijs/kwaliteitsverhouding. Het decor is simpel al proberen ze er wel wat van te maken door versiering onder de glazen tafelbladen te leggen. Je kan hier voor een goede prijs lekker lunchen! Een aanrader is de combinatie, een broodje en een soepje voor een erg vriendelijk prijsje!
Merelise .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Ik kom hier regelmatig. Altijd lekkere lunch, jammer dat er geen dineer mogelijkheden zijn. De broodjes zijn lekker en eenvoudig. Er wordt weinig aandacht besteed aan de opmaak, maar de smaak is prima. Ik heb hier ook een keer een high tea gehad, erg leuk! Locatie is goed in het centrum van Hilversum. De bediening is vriendelijk, tafels en stoelen zijn oud en aan vernieuwing toe.
Tevanes .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Lekker lunchcafe dat vlakbij de winkels zit. Niet hele uitgebreide kaart maar heel veel extra's voor op je pannenkoek, bij je hamburger of onder je uitsmijter. Ook een prima selectie broodjes. Zelf al vaak een Big Ben met 'speciaalsaus' besteld: twee hamburgers op een wit zacht bolletje met gebakken ui en spekjes met een portie friet erbij. Normaal met piccalilly, maar ik eet hem graag met de speciaalsaus. Voor 7 euro is dat een goede lunch. De vriendelijke en vlotte bediening maken de smidse een goede plek voor een lekker hapje tijdens het shoppen, of op een zonnige middag op het terras.
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Ontzettend attente, vlotte en aardige bediening. Kwaliteit van het eten is ook goed. Het zou mooi zijn als de uitstraling (vooral binnen) hier ook recht aan doet. De inrichting vonden wij echt treurig. Tafeltjes met armoedige en kapotte tafereeltjes onder een glazen plaat, neproos erop. Ook aan servies en opmaak van de gerechten wordt weinig aandacht besteed. Onze tip aan de eigenaren: kijk eens door de ogen van een kritische klant naar de zaak en zet wat puntjes op de i. Dat doet meer recht aan prima bediening en goede keuken.
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Samen met mijn dochter 's middags high tea genoten op het terras. De bediening was prima. De thee werd geserveerd in een theepot met heet water en een bakje met zakjes thee. Geen theelichtje zodat het water snel afkoelde. Het bestellen van een nieuwe pot water mocht. Wij hebben liever een pot echte thee die naderhand met dezelfde of andere smaak nog eens wordt bijgevuld en warm gehouden kan worden. De hartige en zoete hapjes leken niet allen huisgemaakt en echt in mini uitvoering. Wel goed van smaak. De clotted cream was slagroom en de jam bestond uit 2 eenpersoons verpakte cupjes.
Als hier iets meer aandacht aan besteed wordt, er een theelichtje staat en het formaat van de sandwiches iets groter is komen we terug om het nog eens te proberen.
Hebben wel heerlijk gezeten op het terras.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2012
Wij hebben hier een poosje geleden een High Tea gedaan en dat was ons goed bevallen. Lekkere zoete en hartige hapjes, heerlijk glaasje verse jus + prosecco erbij. Alle hapjes ter plekke klaargemaakt. Prima voor herhaling vatbaar! Wat ik wel een beetje jammer vond is dat ik €25,- had betaald via Vakantieveilingen en ik er in het restaurant achter kwam dat je daar (zonder Vakantieveilingen) €22,50 betaald voor het arrangement (ook voor twee personen). Maar dan krijg je er echter geen prosecco bij. Al met al mocht dat toch de pret niet helemaal drukken want het was en bleef een prima High Tea. We hebben ervan genoten.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Genoten van een overdadige, heerlijke high tea (met onbeperkt) thee + glaasje prosecco. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader! Gelegen in een zijstraat van de winkelstraat van H'sum, prima te combineren met een middagje shoppen!
Shuki M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Kom hier regelmatig eten voor de lunch (gezellig in het zonnetje op hun best wel grote terras) of na een avondje shoppen (koopavond) even neerstrijken bij de Smidse voor een snelle hap. Ze hebben een kleine kaart, waar voor elk wat wils op staat en de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Bediening is altijd vriendelijk en correct en ze bedienen redelijk snel hier. Voor de lunch is de meatloaf duidelijk favoriet en hun spareribs zijn heerlijk!