De Smickel Pannenkoeken

7,1
Voordelig
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Leuk en gezellig pannenkoekenrestaurant. Heerlijke pannenkoeken en gezellige, vlotte bediening.
Vooral de Boeren-Panza is een aanrader!
Douwe K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een pannenkoekenrestaurant zoals je verwacht dat een pannenkoekenrestaurant moet zijn. 'Bruin' ingericht, veel rode boerenzakdoeken. Deze zaterdagavond waren alle tafels bezet. Veel keuze uit pannenkoeken, ook veel verschil in prijs (tot bijna 20 euro). Maar een normale pannenkoek met bv spek en ui kost zo ronde de 10 euro. Als de gewenste pannenkoek niet op de kaart staat kan je ook aangeven wat je er zelf op wenst. Bediening netjes en vlot. Wij waren geheel tevreden.
Fam H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Hier voor de verjaardag van mijn broertje gegeten(hadden zeer goeie verhalen gegoord) die werd 30 na 45 min kregen wij pas wat te drinken waren ze nl vergeten!
We waren met z'n 8e en de eerste 7 hadden de pannekoeken al en tja helaas de jarige vergeten kreeg 'm 10 min later
Geen sorry of een drankje gratis omdat we zolang moesten wachten...... Dessert hadden er weer 7 en weer de jarige vergeten die had koffie kreeg hij dan ook weer later dan de rest!!..... Te dure pannekoeken voor deze slechte service na 2100e werden we toch echt ook de deur uitgekeken echt heel jammer! Voor ons geen smickel meer en ook geen aanrader
Druk zeker maar totaal niet op ingespeeld
Mvg fam hol en fam janse
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Gisteren met 14 personen gegeten bij de
Smickel.
Vriendelijk personeel en heerlijke pannekoeken.
Wij hebben heerlijk in de tuin kunnen zitten.
Iedereen van jong tot oud (de. Jongste was 2 en de oudste was 97) heeft genoten.
Echt een aanrader
Leonie W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De pannenkoek (kaas ham) was lekker, het kinderijsje ook. Leuk dat je een bakje rauwkost kunt bestellen. Wel vind de de prijzen van sommige pannenkoeken absurd (meer dan €20), dat is gewoon bizar hoog.
Jopienn .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Na reservering 1,5 uur moeten wachten op de pannenkoeken en dat met 3 kleine kinderen! Bovendien waren 2 van de pannenkoeken niet helemaal gaar. Bediening vriendelijk, leuke speeltoestellen voor de kinderen in de tuin. Wij vonden de prijzen te hoog!!
Jmpb .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
De Smickel is vaste prik na een boswandeling in de omgeving Soest. Pannenkoeken zijn erg lekker, groot en rijkelijk belegd. Fijn is ook de bierkaart waar verschillende speciaalbiertjes op staan. Het restaurant zelf is leuk aangekleed, met zand op de vloer en oude elementen van het oude gebouw nog intact. Een pannenkoekenhuis zoals een pannenkoekenhuis hoort te zijn!
Embeeee .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Allerhande zoete en hartige pannenkoeken, reguliere varianten en speciale panza's. Standaard smaak, niet bijzonder, gewoon OK. Prijs/prestatie vér over de top, vooral als je met je kinderen gaat. Kleine glaasjes appelsap uit een pak voor € 2,25 en iets specialere, hartiger pannenkoeken gaan al snel richting de € 20,00. Voor veel minder geld eet je elders een fantastische pizza. Wij kregen discussie over een kortingsactie 'tweede pannenkoek gratis', je bespaart omgerekend echter niet meer dan 20%. Geen coulance, geld verdienen is kennelijk belangrijker dan service en klantentevredenheid. Afrader!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Het eten was echt heerlijk! Ik had een panzoni, wat echt voortreffelijk was! Goede bediening, vriendelijk personeel! Na het afrekenen gingen we naar buiten, sta ik daar met een lege accu! Dom natuurlijk, maar de eigenaar was zo attent om te helpen en na een half uurtje kon ik naar huis! Dus reuze dank voor de hulp! En ik kom zeker weer terug!
Hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Nadat we de 8e verjaardag van de jongste hadden gevierd in het Nationaal Militair Museum zijn we hier gaan eten. Het was gezellig druk maar er was nog plek voor ons.
De bediening was vriendelijk en de pannenkoeken kwamen snel en waren lekker.
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Afgelopen dinsdag hier gegeten met 8 volwassenen en ons zoontje die 1 jaar werd.
Lekker en goed gegeten, maar vooral een mega dikke pluim voor de bediening wat reuze attent zijn zij, het was niet erg druk, maar vaak dan gaat het mis in de meeste restaurants. Kleine man kreeg een ballon, mocht n kadootje kiezen en je krijgt ook nog eens 10% korting op de rekening wanneer iemand jarig is. Beste eigenaar, u heeft een top team dat mag gezegd worden !!!
Inge M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Wij komen al een jaar of 6 bij de smickel. Altijd heel erg tevreden geweest en we kwamen hier graag. Het afgelopen jaar een keer of 3 geweest. In december 2014 geweest en toen was de hele teleurstelling. Smakeloze pannenkoeken en slechte bediening. In juni 2015 weer geweest want de vorige keer kan een keer wat minder zijn geweest, we waren altijd tevreden! Deze keer was het weer niks, er werd op een plek in de tuin aangewezen in de volle zon, terwijl we gezegd hadden dat we een plek in de schaduw wilden. Bij het bestellen konden we geen pannenkoek met soyamelk krijgen, dat hadden ze niet, ze konden wel een pannenkoek met water maken. Niet onze voorkeur, maar je moet toch wat... Totaal smakeloos weer... Mijn man koos de "zomer", een pannenkoek met aardbeien, vanille-ijs en slagroom, ik had een pannenkoek met alleen aardbeien gekozen vanwege mijn koemelkallergie. Bij betalen bleek mijn pannenkoek duurder te zijn dan die met vanille-ijs en slagroom erbij. We hadden toen al betaald en konden geen geld terugkrijgen. Wel een tegoedbon. Dat maar aangenomen.
Gisteravond vanwege deze tegoedbon toch de smickel een laatste kans gegeven. Nu hadden ze wel soyamelk. Deze keer een spek pannenkoek genomen. Deze heb ik niet opgegeten, hij was echt vies! Veel te vet, smakeloos en echt flinterdun. Als compensatie boden ze me een kopje koffie aan. Leuk geprobeerd, maar ik zat toch nog met een rammelende maag. Bij betalen vroeg de gastheer of het had gesmaakt. Ik heb eerlijk gezegd wat ik ervan vond en dat ik het jammer vind dat het zo veranderd is sinds 4-5 jaar geleden. Volgens die beste meneer kon het echt niet anders zijn want er was niks veranderd en het zou wel aan ons liggen... Nou mijn excuses, maar dat zeg je niet tegen een klant... Wij komen hier nooit meer terug. Pannenkoeken zijn flink duur, dat hadden we er een aantal haren terug voor over maar nu zeker niet meer! Prijs-kwaliteit verhouding is hier echt ver onder de maat!
Wanja M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Het eten en de sfeer/uitstraling zijn prima maar de bediening en service zijn gewoon slecht! Bediening loopt als een kip zonder kop rond, zit geen goede organisatie in. En bij weggaan is er ook niemand, ondanks 3 personeelsleden die bij deur staan, die goedendag zegt of tot ziens. Valt nog veel te leren!
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Eten was prima. Bediening vriendelijk. Het was kennelijk een populaire plek, want omdat we niet hadden gereserveerd, konden we alleen nog in de tuin zitten. We waren met z'n 2-en en mochten absoluut niet aan een 4-persoonstafel zitten. De tuin was op zich prima, maar de wespen niet. Bij het nagerecht mochten we gelukkig naar binnen. Er staan nog wat slechte recensies over dit restaurant, maar ik heb daar zelf niets van terug kunnen vinden. Ik vind de prijzen van de pannenkoeken wel aan de hoge kant.
Bertvdberg .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Pannenkoeken waren heerlijk. Jonge bediening, ging niet vlekkeloos... moeten zeker nog wat leren maar ze doen hun best!! Heel gezellig boerderij sfeertje met zand op de grond en een springkussen achter in de tuin.
Meesie .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Wat een geweldig pannenkoekenrestaurant. Ga hier zeker weer heen met de kids. Heerlijke pannenkoeken, die ouderwets in de pan worden gebakken. De sfeer is top, aangezien het een oude boerderij is, waar gewoon nog zand op de grond ligt en een vijver met vissen midden in het restaurant. Buiten een springkussen en nog meer speelgelegenheid voor de kids. Aardige meisjes in de bediening. Al met al een leuke avond gehad!
Tineke T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Slechte pannenkoeken die veel en veel te duur zijn.klachten worden niet serieus genomen.wij zijn hier gisteren geweest en hadden pannenkoeken besteld een met kaas en annnas en het was totaal smakeloos de pannenkoeken mix zat totaal geen smaak aan en de kaas was jong en smakeloos .dit hebben wij gemeld omdat mijn vrouw nog geen kwart pannenkoek op had.
Er werd gevraag of alles gesmaakt had en toen zeiden wij nee niet echt.Met deze klacht waren wij ook bij de kassa en daar werd er gezegt dat smaken verschillen en dat het aan ons lag ! Nou sorry ik zeg NIET DOEN!!!!!
Abel V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Bediening was erg slecht mijn best moeten doen voor aandacht van de bediening. Erg lomp aangesproken en een half uur voor een tafel moeten wacht ondanks dat we gerserveerd hadden. De pannekoeken waren lekker maar de appeltaart hebben we terug gestuurd, omdat die nog bevroren was. Leuke plek om te zitten maar eten en bediening afschruwelijk.
Rik47 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Ons eerste bezoek aan de Smickel is tevens het laatste.
Gedurende meer dan 25 jaar bezochten wij veel pannenkoekenhuizen, waar we steevast een pannenkoek spek bestellen, om de vergelijking zuiver te houden. Zo laag als de Smickel had nog niemand gescoord!!
Flinterdun, taai (mes kwam er bijna niet doorheen). Onze tafelgenoot bestelde spek en ananas. Die ananas bestond uit fantasieloos enige plakjes koude ananas zo uit het blik er bovenop gelegd tegen een meerprijs van 2,35.
Hier staat werkelijk een koekenbakker die er niets van bakt...
Jammer, want de entourage belooft veel, het ziet er gezellig uit. Het meisje dat ons bediende was aardig, en vroeg na afloop of het smaakte. Ze krijgt kennelijk meestal geen eerlijk antwoord, hoorde niet eens dat we teleurgesteld waren over de kwaliteit.
Daarbij komt nog dat het de duurste spekpannenkoek was die we ooit besteld hebben. (8,80)
Marrie543 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Heerlijk gegeten dit keer. Kritieken van andere gasten waren herkenbaar van andere keren dat we er waren, maar nu echt positieve ervaring gehad. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Het was gezellig druk en toch een vlotte, keurige bediening. Sfeer is precies wat hoort bij een pannenkoekenhuis, oud Hollands, gericht op de kinderen, leuk! Pannenkoeken ook lekker, ze waren gaar en niet verbrand. Top!