De Smickel Pannenkoeken

6,7

Jouw recensie over het restaurant De Smickel Pannenkoeken

Renee D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Vroeger kwam ik hier als kind met mijn ouders eten,en nu als volwassene. En het is voor mij nog steeds genieten, de pannenkoeken en panza's zijn heerlijk. Het restaurant is erg knus aangekleed en dat is al jaren zo. Met grote gezelschappen kunt u hier ook goed terecht. Het enige nadeel is dat wij doordat wij altijd wat later zijn, de boerenijstaart altijd op is. Noem het een luxeprobleem, verder geniet ik hier al 20 jaar van mijn pannenkoek.
Edith-José W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prima gelegenheid om te eten met kinderen, heerlijke pannenkoeken vooral de appel kaneel poedersuiker was weer erg lekker. Ook de Gourmet Panzoni was een erg lekkere variatie en meer dan genoeg voor een grote eter.
kezeman .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gisteren voor het eerst hier voor een pannenkoek en meteen voor het laatst! De koffie is matig van smaak vergezeld door een muf smakend koekje. Mijn pannenkoek was redelijk warm maar koelde snel af. Die van mijn partner was te koud. Waarschijnlijk komt dat door niet verwarmde borden. Jammer! Ik hoorde nl bij een tafel verderop dat de gast aarzelend naar het bod taste (de borden werden geserveerd met theedoeken) , nee hoor de borden zijn niet heet. De smaak is gemiddeld.
kezeman .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
jlbarten3832 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Vanavond geweest met 3 kleinkinderen en schoondochter, heerlijk gegeten en voor de kinderen een feestje, ze hebben genoten. De pannenkoeken waren heerlijk. De prijs vond ik prima en de ambiance ook. Heel vriendelijk personeel, kom er zeker nog een keer terug!!
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Leuk restaurant, sfeervol ingericht. Voor kinderen ideaal omdat ze lekker buiten kunnen spelen. Pannekoeken vielen zwaar tegen. Niks bijzonders maar zwaar aan de prijs. Voor een goed gevulde pannenkoek betaal je zo € 17,-. Biertje 35cl € 3,50. Kortom; prima tent maar geen culinair feestje en veel te duur.
Wel vriendelijk personeel.
Dean V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Met een groep van 22 personen gegeten, op de 1e etage. De Smickel is gewoon een gezellige locatie. Pannenkoeken werden keurig per tafel super warm opgediend. Mooie garing, goede smaken, veel keuze. Respect voor de uitstekende service van de bediening en Jos om onze groep te verzorgen. Ondanks de grote groep konden we een half uurtje eerder aanschuiven al. Bedankt!
Debora D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Slechte bediening en pannenkoeken, Niet voor herhaling vatbaar. Gelukkig zit er in Baarn een super goed restaurant. De enige reden om te gaan is het springkussen. Een hoop lucht. Dat is wat je krijgt voor je geld
Binnenpretje .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Pannenkoeken. Maar niet alleen dat, dit restaurant maakt zogenaamde 'Panza's', pizza & pannenkoek in 1. Heerlijk, met verse ingredienten en met liefde bereid. Ik heb een glutenallergie maar dat was geen enkel probleem. De kwaliteit was geweldig: nog nooit hebben we zulke lekkere pannenkoeken gegeten. Goed gebakken en niet taai of zompig. De Soester Panza is een aanrader! Leuke speelruimte voor de kinderen en luchtkussen buiten. De toiletten waren blinkend schoon. Wij komen zeker terug!

Ik weet dat er recensies zullen komen over de 'hoge prijs' voor pannenkoeken maar als je op 2e kerstdag in een ander restaurant uit gaat eten zul je nooit voor 4 personen onder de 50 euro uitkomen. Top Smickel, ga zo door!
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Leuk en gezellig pannenkoekenrestaurant. Heerlijke pannenkoeken en gezellige, vlotte bediening.
Vooral de Boeren-Panza is een aanrader!
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een pannenkoekenrestaurant zoals je verwacht dat een pannenkoekenrestaurant moet zijn. 'Bruin' ingericht, veel rode boerenzakdoeken. Deze zaterdagavond waren alle tafels bezet. Veel keuze uit pannenkoeken, ook veel verschil in prijs (tot bijna 20 euro). Maar een normale pannenkoek met bv spek en ui kost zo ronde de 10 euro. Als de gewenste pannenkoek niet op de kaart staat kan je ook aangeven wat je er zelf op wenst. Bediening netjes en vlot. Wij waren geheel tevreden.
Fam H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Hier voor de verjaardag van mijn broertje gegeten(hadden zeer goeie verhalen gegoord) die werd 30 na 45 min kregen wij pas wat te drinken waren ze nl vergeten!
We waren met z'n 8e en de eerste 7 hadden de pannekoeken al en tja helaas de jarige vergeten kreeg 'm 10 min later
Geen sorry of een drankje gratis omdat we zolang moesten wachten...... Dessert hadden er weer 7 en weer de jarige vergeten die had koffie kreeg hij dan ook weer later dan de rest!!..... Te dure pannekoeken voor deze slechte service na 2100e werden we toch echt ook de deur uitgekeken echt heel jammer! Voor ons geen smickel meer en ook geen aanrader
Druk zeker maar totaal niet op ingespeeld
Mvg fam hol en fam janse
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Gisteren met 14 personen gegeten bij de
Smickel.
Vriendelijk personeel en heerlijke pannekoeken.
Wij hebben heerlijk in de tuin kunnen zitten.
Iedereen van jong tot oud (de. Jongste was 2 en de oudste was 97) heeft genoten.
Echt een aanrader
Leonie W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De pannenkoek (kaas ham) was lekker, het kinderijsje ook. Leuk dat je een bakje rauwkost kunt bestellen. Wel vind de de prijzen van sommige pannenkoeken absurd (meer dan €20), dat is gewoon bizar hoog.
Jopienn .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Na reservering 1,5 uur moeten wachten op de pannenkoeken en dat met 3 kleine kinderen! Bovendien waren 2 van de pannenkoeken niet helemaal gaar. Bediening vriendelijk, leuke speeltoestellen voor de kinderen in de tuin. Wij vonden de prijzen te hoog!!
jmpb .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
De Smickel is vaste prik na een boswandeling in de omgeving Soest. Pannenkoeken zijn erg lekker, groot en rijkelijk belegd. Fijn is ook de bierkaart waar verschillende speciaalbiertjes op staan. Het restaurant zelf is leuk aangekleed, met zand op de vloer en oude elementen van het oude gebouw nog intact. Een pannenkoekenhuis zoals een pannenkoekenhuis hoort te zijn!
Em B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Allerhande zoete en hartige pannenkoeken, reguliere varianten en speciale panza's. Standaard smaak, niet bijzonder, gewoon OK. Prijs/prestatie vér over de top, vooral als je met je kinderen gaat. Kleine glaasjes appelsap uit een pak voor € 2,25 en iets specialere, hartiger pannenkoeken gaan al snel richting de € 20,00. Voor veel minder geld eet je elders een fantastische pizza. Wij kregen discussie over een kortingsactie 'tweede pannenkoek gratis', je bespaart omgerekend echter niet meer dan 20%. Geen coulance, geld verdienen is kennelijk belangrijker dan service en klantentevredenheid. Afrader!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Het eten was echt heerlijk! Ik had een panzoni, wat echt voortreffelijk was! Goede bediening, vriendelijk personeel! Na het afrekenen gingen we naar buiten, sta ik daar met een lege accu! Dom natuurlijk, maar de eigenaar was zo attent om te helpen en na een half uurtje kon ik naar huis! Dus reuze dank voor de hulp! En ik kom zeker weer terug!
Hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Nadat we de 8e verjaardag van de jongste hadden gevierd in het Nationaal Militair Museum zijn we hier gaan eten. Het was gezellig druk maar er was nog plek voor ons.
De bediening was vriendelijk en de pannenkoeken kwamen snel en waren lekker.
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Afgelopen dinsdag hier gegeten met 8 volwassenen en ons zoontje die 1 jaar werd.
Lekker en goed gegeten, maar vooral een mega dikke pluim voor de bediening wat reuze attent zijn zij, het was niet erg druk, maar vaak dan gaat het mis in de meeste restaurants. Kleine man kreeg een ballon, mocht n kadootje kiezen en je krijgt ook nog eens 10% korting op de rekening wanneer iemand jarig is. Beste eigenaar, u heeft een top team dat mag gezegd worden !!!