De Smaeckkamer

• Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Goed gezellig restaurant
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
leuk en gezellig restaurant met heerlijk en gevarieerd eten en vriendelijke bediening. Voor een gezellige avond samen of met familie.
Suzan K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Onze pre Sint Nicolaas avond was ontzettend gezellig, prettige ambiance en mooie gerechten. Heerlijk gezeten en heerlijk gegeten. Wij komen weer!
Wilfred P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijke plek om te eten. Kinderen kunnen lekker spelen in de speelkamer. Eten was top en ze houden rekening met alle wensen. Heerlijke avond.
Guus Z.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Mooie locatie...heerlijk gegeten.....prima bediening.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten er heerste een gezellig sfeer met leuke gezellige maar ook kundige bediening.zeker een aanrader waard
Bas N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een heerlijke avond gehad. Enige puntje van kritiek is dat het licht misschien iets minder fel kan, voor wat extra sfeer :-)
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Vooral met (kleine) kinderen is deze plek een absolute aanrader. Super bediening in een heerlijk relaxte sfeer.
J. S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Als de saus meer smaakte, was het stuk beter vinden wij allemaal.
Ilona J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gisteren met mijn zus en de kinderen wezen lunchen bij de Smaeckkamer.
In het verleden, hebben wij hier beide best lekker gegeten.
We zijn beide gek op brie dus besloten we daar voor te gaan.
Op de kaart stond dat het werd geserveerd met pompoenhummus.
Na een tijd wachten kregen wij dan ieder 2 sneéén brood die bijna op elkaar lagen met wat plakjes brie en ja wat denk ik moest zijn gegrilde pompoen plakken(wat overigens niet op de kaart stond aangegeven), onderop het brood vonden we de klodders pompoenhummus.
Het was alles behalve lekker, de hummus smaakte totaal niet naar pompoen maar had een vreemde smaak en was moeilijk weg te krijgen.
We hebben het met tegen zin opgegeten.
Ook was het heel druk en rumoerig en liep er naar ons weten maar 1 serveerster rond, die te druk was om ook de gevraagde rekening te brengen.
Wij zijn uiteindelijk zelf opgestaan en naar voren gelopen om af te rekenen.
Al met al een teleurstellende lunch, en daardoor niet aantrekkelijk om dit binnenkort nogmaals te herhalen.
O V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Was erg rumoerig met zaal ombouwen wel lekker gegeten omgeving geschikt om lekker te wandelen ,aan overkant leuke kinderboerderije
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Goede vriendelijke en deskundige bediening. Er heerste een gezellige ontspannen sfeer. Zeker een aanrader waard
tonny T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
slechte bediening. 3x gevraagd of we de kaart mochten inzien, vervolgens ruim anderhalf uur gewacht
op ons broodje. geen sorry, niks
Strandganger .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Superfijne stek, helemaal voor Beverwijk is dit een prachtlocatie met veel groen, een prachtig pand en gave speelplek voor kinderen. De bediening is enorm vriendelijk, net als de eigenaar en het eten is ook erg fijn.
John S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Vandaag heerlijk gegeten met het gezin in het gezellige en sfeervolle restaurant de Smaeckkamer. De sfeer, entourage en gastvrijheid is zeer zeer goed. Het eten is ronduit goed en met zorg bereid, dat is ook te zien aan de manier hoe de koks in het restaurant bezig zijn. Wij gaan er zeker een keer terug!
rien1939 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met mijn vriendinnen heb ik heerlijk gegeten in het sfeervolle restaurant de Smaeckkamer. Wij kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu voor € 29,-- per couvert. Alle gerechten waren heerlijk van smaak en mooi opgediend. Gratis water. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. Deze toplocatie is beslist een aanrader voor een volgend bezoek.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vandaag veel te warm om te koken, daarom gekozen voor een snelle hap buiten de deur.
Gekozen voor De Smaeckkamer in Beverwijk, waar mijn gezelschap en ik allebei de kipsaté bestelden, vergezeld van enkele glazen huiswijn.
Nadat de wijn geserveerd was kregen we een mandje brood met kruidenboter en meteen ook zonder dat we erom hoefden te vragen een fles water met 2 glazen.
Dat is pas goed gastheerschap, zo hoort het en daarom komen we hier graag terug; het zijn die kleine dingen die het doen.
Het hoofdgerecht werd geserveerd op een bananenblad op een plank, omringd door een aantal schaaltjes met friet, mayonaise, atjar en wortelchips. Het vlees was goed gaar en toch sappig doordat gekozen was voor kippendij
JL K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Vorige week vrijdag voor het eerst gegeten in Brasserie de Smaeckkamer en dat viel een beetje tegen. De entourage is prachtig aan het park. De bediening was vlot en zeer vriendelijk, maar er waren wat minpuntjes. Voorgerechten salade riche en de kabeljauw waren lekker, maar de hoofdgerechten vonden we tegenvallen. Zowel de Noordzee harder als de scholfilet lagen op een veel te vol bord met allemaal rustieke (halfgare) groenten. Bedolven onder grote stukken prei, lenteui en paprika, kwamen ze niet tot hun recht. Zeer tegenvallende presentatie. De specialiteiten waar je om kon vragen waren er die dag niet. Na enige tijd wachten bleek onze bestelling zoek te zijn en tot slot konden we niet pinnen, vanwege een storing. Personeel loste het wel keurig op en we kregen een kopje koffie van het huis. Eerste indruk was net aan voldoende.
Juud83 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Vandaag voor het eerst hier geluncht. Zeer vriendelijke en snelle bediening.
Het eten (club sandwich zalm en Smaeckburger mer friet) waren erg lekker. Grote porties ook!
Zeker een aanrader!
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Leuk gebouw en mooie inrichting. Helaas had de bediening weinig oog voor ons als gast en moesten wij lang op ons glaasje wijn wachten. Wat, nadat het leeg gedronken was nog heel lang leeg bleef. Eten was lekker maar niet spectaculair. Onnodig fruit bij de toetjes als decoratie. Al met al moet dat zeker beter kunnen.