De Smaeckkamer

Westerhoutplein 6 1943 AA Beverwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Smaeckkamer

Rien1939 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met mijn vriendinnen heb ik heerlijk gegeten in het sfeervolle restaurant de Smaeckkamer. Wij kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu voor € 29,-- per couvert. Alle gerechten waren heerlijk van smaak en mooi opgediend. Gratis water. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. Deze toplocatie is beslist een aanrader voor een volgend bezoek.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vandaag veel te warm om te koken, daarom gekozen voor een snelle hap buiten de deur.
Gekozen voor De Smaeckkamer in Beverwijk, waar mijn gezelschap en ik allebei de kipsaté bestelden, vergezeld van enkele glazen huiswijn.
Nadat de wijn geserveerd was kregen we een mandje brood met kruidenboter en meteen ook zonder dat we erom hoefden te vragen een fles water met 2 glazen.
Dat is pas goed gastheerschap, zo hoort het en daarom komen we hier graag terug; het zijn die kleine dingen die het doen.
Het hoofdgerecht werd geserveerd op een bananenblad op een plank, omringd door een aantal schaaltjes met friet, mayonaise, atjar en wortelchips. Het vlees was goed gaar en toch sappig doordat gekozen was voor kippendij
JLKrop .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Vorige week vrijdag voor het eerst gegeten in Brasserie de Smaeckkamer en dat viel een beetje tegen. De entourage is prachtig aan het park. De bediening was vlot en zeer vriendelijk, maar er waren wat minpuntjes. Voorgerechten salade riche en de kabeljauw waren lekker, maar de hoofdgerechten vonden we tegenvallen. Zowel de Noordzee harder als de scholfilet lagen op een veel te vol bord met allemaal rustieke (halfgare) groenten. Bedolven onder grote stukken prei, lenteui en paprika, kwamen ze niet tot hun recht. Zeer tegenvallende presentatie. De specialiteiten waar je om kon vragen waren er die dag niet. Na enige tijd wachten bleek onze bestelling zoek te zijn en tot slot konden we niet pinnen, vanwege een storing. Personeel loste het wel keurig op en we kregen een kopje koffie van het huis. Eerste indruk was net aan voldoende.
Juud83 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Vandaag voor het eerst hier geluncht. Zeer vriendelijke en snelle bediening.
Het eten (club sandwich zalm en Smaeckburger mer friet) waren erg lekker. Grote porties ook!
Zeker een aanrader!
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Leuk gebouw en mooie inrichting. Helaas had de bediening weinig oog voor ons als gast en moesten wij lang op ons glaasje wijn wachten. Wat, nadat het leeg gedronken was nog heel lang leeg bleef. Eten was lekker maar niet spectaculair. Onnodig fruit bij de toetjes als decoratie. Al met al moet dat zeker beter kunnen.
CatelijneM .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Een gezellig huiskamergevoel met (h)eerlijk eten in een prachtig, monumentaal pand met een originele, knusse inrichting. Voor de kinderen is er een aparte speelkamer, ideaal om met je gezin te gaan eten, maar ook met vrienden en vriendinnen. Een aanwinst voor de regio! Bediening was attent en aardig, de hertsukade met seizoensgroenten heerlijk. Ik was er met vriendinnen maar ga er zeker ook nog eens met mijn gezin naartoe! Bij mooi weer buiten een groot fijn terras met een grasveld/speelveld erbij.
Marjolein0612 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Dit heeft Beverwijk nodig! Dit miste ik, als werkende jonge moeder; een plek waar ik na een bezoekje aan de kinderboerderij even wat kon drinken en relaxen. Voor zowel moeders een fijne plek maar ook voor de kinderen! Op mooie dagen kunnen zij lekker in de grote (afgesloten) tuin spelen en bij slecht weer in de speciale kinderkamer. Want zeg nou zelf: niets is zo irritant als jengelende kinderen als jij aan je perfecte cafe lattee nipt, en ja ook die van mij zitten dan prima in de speelkamer!
Ook laatst een kinderpartijtje gehad. In een woord i-de-aal. Hierbij een oproep aan alle ouders: kwel je zelf niet langer, huur de tent af en heb geen stress op kinderverjaardagen. Graag gedaan!
Ilse2016 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Heerlijk gegeten, maar we hebben het ontzettend koud gehad. Het personeel was bezig om de tuinstoelen binnen te halen, daardoor stonden alle deuren open. Ook in de speelkamer was het daardoor erg koud, wat niet prettig was voor onze kinderen. We hebben het meerdere malen aangegeven bij het personeel, maar die deden er niets mee. Misschien is een dranger op de deur een idee.
WenCo .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Hele gezellig inrichting in een prachtig pand. Vriendelijke bediening. Kleine maar goede kaart.
Je kan in de omgeving nog lekker wandelen. We hebben heerlijk gegeten, gezeten en lekker gelachen.