De Smaeck van Hellevoet

Meer informatie over restaurant De Smaeck van Hellevoet

Jouw recensie over het restaurant De Smaeck van Hellevoet

Romy H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gisteren bij de Smaeck gegeten en net als de vorige keer - toen ik er voor het eerst kwam - was het voortreffelijk. We hebben met de hele familie de hele avond zitten uitgebreid en op het gemak zitten tafelen. Het restaurant is fijn, knus en warm en de tafels staan niet te dicht op elkaar. De bediening is zeer vriendelijk en had goede kennis van de gerechten op de kaart. Het eten smaakte heerlijk en zag er prachtig uit; niet alleen een feestje om te eten, maar ook inspiratie om zelf mee aan de slag te gaan! Kortom: een zeer fijne avond gehad waar we allemaal met heel veel plezier op terug kijken! :)
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Op een woensdagmiddag zit het restaurant voor driekwart vol. Dat is een goed teken! De hartelijke gastvrouw legt ons uit hoe het lunch-menu werkt: je kiest 2 gerechten uit een totaal-menu van 4. Wij kozen voor soep (nee we zeggen niet welke, want het was een overheerlijke verrassing!) gevolgd door een heerlijke stukje vis op een mooi opgemaakt bord.
Lekker wijntje erbij (glazen worden hier niet karig gevuld) en koffie na. De Smaeck is een van de betere lunch-gelegenheden in de omgeving van Hellevoetsluis.
PS de chefkok was er weer hoor
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker met z'n vijven gegeten. Hoofdgerechten (eend, diamant biefstuk, entrecote, millefeuille, lamsrack) en toetjes (cheesecake, Eaton mess) waren lekker, maar kleine dingetjes (diamant biefstuk met je té rare, alles niet heel warm, Jopen biertje rare smaak - wél gratis omgewisseld voor lekkere Chouffe - brengen beoordeling omlaag.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Tja, jaren bij de smaeck regelmatig uit eten
geweest tot enige tijd geleden.Bediening
ongeïnteresseerd en een chef chef die geen kwaliteit uit de keuken laat komen ( niet de vaste chef ).
Helaas een afknapper geweest en zeker voor ons de laatste keer geweest.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gister met het gezin bij de Smaeck van Hellevoet wezen eten. Mijn vrouw en ik hadden het vier-gangen menu. Onze zoons ook, maar die wilden de veganistische variant. Bij de reservering was al aangegeven dat er een veganist in het gezelschap was en daar kon rekening mee gehouden worden. Bij het voorgerecht ging het even mis omdat de serveerster het verschil tussen vegetarisch en veganistisch niet wist, maar dat is daarna keurig opgelost. De bediening was trouwens de hele avond professioneel, gastvrij en zeer klant gericht. Wij voelden ons echt op een prettige manier te gast. De gerechten waren ook heerlijk. Zelf ben ik geen vis-eter en daarom heb ik voor het voorgerecht (garnalen en zalm salade) een alternatief gevraagd. De iberico-ham met meloen salade was voortreffelijk. Dat gold ook voor de mosterdsoep. De runderbiefstuk was heerlijk mals en de afwerking met tappenade en verfijnde (gegrilde) groente maakte het tot een perfect geheel. Het dessert was een prima sluitstuk van de avond.
Ondanks de misser met het voorgerecht waren mijn zoons ook erg enthousiast over het veganistische menu. Meestal sluiten zij een etentje af met koffie, omdat er geen veganistisch dessert wordt aangeboden, maar bij de Smaeck werd er een goed smakende vers fruit combinatie geserveerd.
Jalermo 1.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zondag jongstleden weer eens wezen eten bij de smaeck.Heerlijk 4 gangen dagmenu gegeten met als tussengerecht een soepje van wortel en gember.Erbij een heerlijke fles wijn gedronken,Kortom een heerlijke avond.graag zouden wij wel zien dat de bediening iets losser zou zijn,dit is in onze ogen iets te formeel.
Buijs1 B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Wij zijn zondagavond 25 september met 4 personen wezen eten. Kwamen laat aan maar geen probleem. Heerlijk gegeten 4 gangen diner, complimenten, vooral de soep was goed.
T.E H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
ben gisteren,11 september wezen lunchen in dit restaurant. Mijn vrouw koos voor de sandwich smaeck, die zag er goed uit en smaakte prima, ik koos voor de burger smaeck. De bijgeserveerde frites waren prima, alleen de angusburger was veel te veel goor gebakken waardoor hij erg droog was en veel smaak had verloren Jammer
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij dit restaurant. Gerechten waren top, bediening professioneel en zeer vriendelijk. Echt een avondje uit.
Jalermo 1.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Vanavond weer smakelijk gegeten in dit leuke restaurant.
Dagmenu bestond uit:een kleine salade met gedroogde ham en truffelmayonaise,een overheerlijk aspergesoepje,gebraden speenvarken(had voor ons iets meer rose mogen zijn).En een huisdessert.
We dronken hierbij een heerlijke Chardonnay uit California.
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Bij mijn verjaardag een dinerbon van een vriend ontvangen voor dit restaurant waar we geregeld gaan lunchen of dineren, maar omdat elke eetervaring weer anders is, ook vandaag een eerlijke beoordeling. Een broodje om te beginnen.mGekozen voor het viergangenmenu voor de de schappelijke prijs van € 29,50. Als voorafje runderstaart dun gesneden met kerriemayonaise en een aspergesoepje met beenham. Mijn vrouw koos voor schelvis met puree gelardeerd met schaaldierensausje en groente en ik een bavette met amarin aardappelen. Heerlijk en fijn opgediend. De timing tussen de gerechten is perfect. De bediening niet te formeel en zeker niet opdringerig. Twee karafjes water uit eigen beweging gebracht.m Hulde, dat is service die je niet overal ziet. Als dessert een zoete verrassing bestaande uit witte chocolade ijs met een taartje van banaan met chocolade ondergrond. Opnieuw keurig opgemaakt. Afgesloten met koffie. Ik kan iedereen aanbevelen hier te dineren. Wel reserveren, want er zijn circa 40 stoelen. Het was zeker niet ons laatste bezoek.
GHHeijden .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Tussen de middag kon ik zonder afspraak terecht voor een lunch in de Smaeck van Hellevoet. Vlotte en attente bediening. Ik had de kalfskroketten en mijn tafelgenoot het stokbroodje brie. Beiden waren we enthousiast over de smaakvolle lunch. Een zeer plezierige en sfeervolle locatie ook, waar ik beslist vaker ga lunchen
Tom C.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Ik heb hier een tijdje geleden gegeten omdat we iets te vieren hadden.
het was de eerste keer dat hier zelfs was als had ik wel goede verhalen over gehoord.
Toen ik binnen kwam zag ik al gelijk dat het super gezellig is ingericht.
Als voorgerecht had ik de Rundercarpaccio die heerlijk was
Daarna had ik de Kreeft Thermidor waar ik echt van genoten heb.
overigens is de bediening ook nog eens super aardig en behulpzaam.
zeker een aanrader als je keer echt lekker wilt eten in Hellevoetsluis

Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Ditmaal gaan lunchen bij De Smaeck. Heel plezierige bediening, maar het gaat toch vooral om de kwaliteit. Die is prima verzorgd. Heerlijk briochebrood met rivierkreeftjes en krabsalade, met zalm en carpaccio. Ook de 'mede-eters' hebben genoten van hun broodje tonijn en brie. Niet alleen smaakvol dineren, maar ook goed lunchen is hier mogelijk. Fijn adres.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Voor het eerste gegeten in dit erg sfeervol ingerichte restaurant. De jongeman die ons bediende deed dit uitstekend; kundig, met voldoende egards, maar niet te stijf. Precies zoals we het wilden.

We hebben echt heerlijk gegeten voor een nette prijs. De gerechten zijn smaakvol, mooi opgemaakt en fors, dus achteraf toch weer teveel brood gegeten.
We vroegen of de keuken het eten van onze 1-jarige kleinzoon even op wilde warmen. Erg leuk dat het eten vervolgens opgewarmd en haute cuisine gepresenteerd op een bord terug kwam. De vriendelijkheid van al het personeel, ook dat van de in open keuken werkende brigade, was opvallend.

Al met al echt een aanrader als je op zoek bent naar een goed restaurant in Hellevoetsluis.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Meerdere keren wezen lunchen bij de smaeck van Hellevoet. Producten zijn echt van kwaliteit en aan de opmaak wordt aandacht besteed. Voor de uitgebreide lunch is er ook een 2 of 3 gangen lunch menu, wat ons erg goed bevallen is! Ook de cappuccino is van goede kwaliteit, een dikke laag schuim die tot de laatste slok nog in je kopje zit, heerlijk! Ook is het erg leuk dat het een half open keuken is. Je kunt wel kijken hoe het er in de keuken aan toe gaat, maar zonder al te veel geluiden. Nadeel is dat je als je buiten wilt zitten, dicht op de straat zit.
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Het voorgerecht ,de courgette-currysoep verrassend lekker van smaak ,de bediening heel relaxed en goed kennis van menukaart .Mijn uitzicht was de keuken in,de manier waarop de chef en koks bezig waren straalde rust en zekerheid uit ,opmaken van de borden gebeurde heel zorgvuldig tot aan het laatst toe ..In ieder geval een heerlijke avond gehad .. Tot ziens ...
RStelt .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Al meerdere keren gegeten bij de Smaeck van Hellevoet en alle keren gekozen voor het 3- of 4-gangen menu. Er wordt door de bediening goed uitgelegd waar het menu uit bestaat en werkelijk waar, elke keer smaakt het uitmuntend. Veel verrassende maar erg lekkere smaken. 4 gangen menu betaal je 30 euro voor en dit is het ook zeker waard. Voor de rest mooie locatie welke niet vol gestouwd is met tafels. Echt het gevoel dat je uiteten ben. Tevens is er een open keuken waar je kan zien dat er met veel plezier en liefde voor het vak gewerkt wordt. Proficiat en tot snel!
MarcelvdNieuwendijk .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Op donderdag 10 September weer mogen eten in dit zeer goede restaurant ! Wij zijn er al iets vaker geweest ook voor bv de lunch en vinden de ervaring altijd van constante kwaliteit. De jonge bediening , waarvan ik begreep dat de jonge dame pas net in dienst was is ontzettend beleefd en alert en het stukje extra service waar wij om vroegen werd uitstekend uitgevoerd. Het belangrijkste, het eten was ontzettend lekker, wij kozen voor de carpaccio en de zalmtompouce vooraf en hadden allebei de tournedos als hoofdgerecht, om te smullen !! Het frambozendessert is van uitzonderlijke kwaliteit en tevens dus een geweldige afsluiting van een bijzondere avond.
Franzje .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
ja hoe moet het benoemen het geheel heeft mij niet erg verrast als je de andere recensies leest dan kan ik mij hier niet in vinden. de gerechten waren niet uitzonderlijk bijzonder te noemen eigenlijk kan je dit overal eten, als ik uit eten ga wil ik verrast worden dat is helaas niet zo de carpaccio is bedolven onder een niet aangemaakte hoop sla en de zogenaamde gerookte kalfslende was doorbakken en qua smaak niet uitzonderlijk. tevens was de zaak hinderlijk voorzien van een hoeveelheid vliegen wat ik ook niet prettig vind tijdens het eten. wat wel bijzonder is dat de jonge brigade perfect bedient een prima uitleg geeft betreft de aangeboden gerechten en wijnen.
sorry dat ik geen betere recensie kan geven het heeft mij niet gebracht wat ik ervan had verwacht
gezien de prijs kwaliteit verhouding al;snog voor mij geen herhaling waardt