De Smaakpannenkoek

Maandag 12:00 - 19:00
Dinsdag t/m Zondag Gesloten

Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Ik kan echt maar 1 ding schrijven, mijden die zaak! Het eten is redelijk, maar voor een pannenkoekenspecialist niet goed! De andere gerechten kan ik niet over oordelen. Het personeel is gewoon onvriendelijk en niet horeca waardig. Om half 7 worden op het terras 8 pannenkoeken besteld met drank erbij. De pannenkoeken arriveren om 10 voor 7 en direct erna begint het personeel rondom te tafels op te ruimen omdat men wilt sluiten. Om 7 uur wordt de groep gewoon weggekeken van het terras... is dat gastvriendelijk????
Dagendauw .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Redelijke pannenkoeken en een uitgebreide menukaart, maar wat zonde van het uiterst onvriendelijke personeel. Een normale vraag van een klant beantwoorden met 'dat lijkt me duidelijk' draagt niet bij aan de sfeer en is voor mij een reden om dit restaurant voortaan te vermijden. Zo simpel kan het zijn.
Vinze O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Hier in augustus doordeweeks in de avond gegeten op het terras. We namen allebei een pannenkoek en deze waren erg lekker en zeer vullend. Personeel was vriendelijk, maar soms wat kortaf. Na ons werden meerdere mensen weggestuurd omdat de keuken bijna ging sluiten (18.45 uur!!). Raar voor een restaurant op zo'n toplocatie.
Tafel .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Met mijn vrouw 30-05-2014 dagje naar Maastricht geweest en bij Pannekoeken & Meer wezen lunchen. Schnitzel + spAHetti Carbonara gehad.
Het eten was niet echt heet - de champignons bij de schnitzel waren ze vergeten en de hoeveelheid frieten was maar matig.

Dikke onvoldoende voor deze zaak - eens maar nooit meer.
Smullerdesmul .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Samen met mijn kleindochter namen we beiden een kop groentensoep op het terras. De soep was zuur. Nadat we dit gemeld hadden kregen we een andere groentensoep, die er heel anders uit zag. Erg waterig en weinig groenten. De vermicelli was niet gaar.
De eerste groentensoep zat vol met groenten en de tweede bestond hoofdzakelijk uit bouillon. Groente was zeker op, terwijl voor ons de wekelijkse (groente)markt nog bezig was.
Als compensatie hoefden we de koffie niet te betalen.
Geen tweede bezoek waard.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
De smaakpannenkoek heet nu "pannenkoeken en meer" en heeft een volledig nieuwe menukaart. We hebben een pannenkoek met kersen en ijs en een pannenkoek met appel kaneel en ijs gegeten. De appel variant was erg lekker en goed in balans. De kersenpannenkoek was naar mijn mening erg zoet en kleverig in de mond en ik had hier wat meer balans in de smaken verwacht. De bediening was correct, geen studentes die maar wat rondhangen zoals eerder dit jaar, maar goed ingewerkte obers.
Huppeltje5 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Er stonden maar liefst 4 verschillende gerechten met aardbeien op de menukaart, (pannenkoeken, ijs etc.), echter toen wij om twee pannenkoeken met aardbeien vroegen, midden in het aardbei seizoen, bleken de aardbeien al op voor 5 uur in de middag!? Andere pannenkoeken waren redelijk, niet echt super. De ananas was helaas warm en ingebakken , ijs en slagroom lag op pannenkoek te smelten i.p.v. netjes in een apart schaaltje opgediend. Hierdoor was alles wel heel erg zoet!
Het ergst vonden we toch wel dat onze zoon zijn rugzak had laten staan met spulletjes erin. (Gelukkig niets waardevols, maar toch jammer!) We merkten dit helaas pas bij thuiskomst. Toen we hierover mailden kregen we geen antwoord, op ons telefoontje 4 dagen later! en een volgende email, werd alleen gereageerd "dat er niets was gevonden, en dat de rugzakdan vast door andere mensen was meegenomen!" Wel erg nonchalant en laat gereageerd en geen reactie die je verwacht in een pannenkoek restaurant voor families! :(
Al met al erg tegenvallend. Al vonden onze zoons de kleine kelder en aparte kranen in de toiletten erg leuk.
Max D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Lekkere seniorenpannenkoek gegeten. Een met knapperige kaas en een met appel en rozijn. Een goede eenvoudige lunch. We wonen niet in de buurt maar je kunt er rustig langs gaan.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2012
Tja, de zaak van Rob Geus. Meer dan een paar leuke gadgets op het toilet en een kraan met gebruikershandleiding was het niet. Niet dat het eten niet goed was en de open keuken ook zeker een bezienswaardigheid is. Het eten was bevredigend, maar ik heb al veel betere pannenkoeken gegeten. Maar goed, niet zeuren. Het was zeker niet verkeerd en je weet dat je op de markt in Maastricht net wat meer betaald dan ergens in een dorp in midden Limburg. De bediening was correct en we zullen hier nog wel een keertje landen wanneer we in Maastricht zijn en zin hebben in een pannenkoek.