De Smaak van Afrika

Goudsesingel 342A 3011 KL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant De Smaak van Afrika

Bestek niet nodig

Boordevol kleur, schilderingen, gezelligheid. Dat is letterlijk de Smaak van Afrika! Geen bestek, maar een pannenkoek om al die delicatessen mee op te lepelen. Een drankje erbij? Bananenbier uit een cocosnoot is zeker een aanrader. Voor feesten aan huis is er ook nog Afrikaanse catering.

Meer informatie over restaurant De Smaak van Afrika

Jouw recensie over het restaurant De Smaak van Afrika

Saïda A.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
De ober die ons bediende was vrolijk, vriendelijk en gastvrij
Waarom de ander me aankeek of ik gegeten heb zonder te betalen, is mij een raadsel
Nelly S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk eten, leuke inrichting en prima bediening door bijzonder aardig personeel; voor herhaling vatbaar!
Evelyn S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
We komen hier al jaren en de kwaliteit van het eten is uitmuntend. Elke keer dat we er geweest zijn was het goed en smaakte het fantastisch.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten, goede prijs en vriendelijk bediening. Na het cocktailtje konden wij bijna niet meer rechtlopen maar deze was ook erg lekker!
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk glutenvrij kunnen eten, vriendelijke bediening
Gianna N.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker gegeten en vriendelijk personeel!
Madelon B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
De feest schotel is een echte aanrader!
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Leuke vriendelijke bediening.speciaal om met een soort pannenkoek je eten op te pakken.weer eens wat anders dan met stokjes.en nog smakelijk ook
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Eten best aardig maar zeer ongeïnteresseerde bediening die meteen aangeeft dat er niets extra’s kan omdat er via IENS gereserveerd is met 20% korting. Waarom bieden ze dat dan aan. Vanaf begin gevoel dat we met de nek aangekeken worden. Hebben niets begrepen van de term gastvrijheid. En dan knap ok volledig af en met mij mijn tafelgenoten. Teleurstellend dus.
Lucia V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Eten was heel lekker, bediening gewoon goed, komen zeker terug.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Gezellig klein restaurantje
Naomi B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten en hun Mongozo bier is een zeker aanrader! Ontvangst en service was erg fijn. Wij hadden vlak na een grote groep onze bestelling doorgegeven, waardoor we wat langer op ons eten moesten wachten. De keuken had mede hierdoor een schaal met wat warm brood en een lekker gekruide linzen(?)dip voor ons gemaakt ter compensatie. We hebben genoten!
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Makkelijk, lekker, anders dan anders en gemoedelijk. Service kan beter, een lach kost niets.
De tafel van Claudia G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Eten was heerlijk! Bediening vriendelijk. Interieur heeft Afrikaanse sfeer, erg leuk! Komen zeker terug
Simone C.
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening!!
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Het was lang geleden dat ik bij De Smaak van Afrika was wezen eten. Ze zitten er nu 15 jaar. Uiteraard een bananenbiertje uit een kokosnoot gedronken. Ik was met mijn dochter en we hadden een voorafje, brood met een heerlijk sausje van feta, bonen, citroen en knoflook (Ful) en als hoofdgerecht de vegetarische schotel voor 2, met handen en pannenkoeken gegeten. Het valt meteen op de de smaken en kruiden uniek zijn. En heerlijk. Je komt ze nergens anders tegen. Ijs met vijgen toe en een doggybag om het overgebleven deel van het hoofdgerecht mee te nemen. En dat alles tegen een zeer schappelijke prijs.
Carmelita S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Sfeervol. Mooie smaken. Geweldige bediening. Een aanrader!
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Sfeervol restaurant met heerlijk vers bereid eten en vriendelijk personeel. Echt in Afrikaanse sferen dineren.
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten, bananenbier uit halve kokosnoten, heel bijzonder. De entourage is geweldig, handbeschilderde tafels en sfeervolle afrikaanse muurschilderingen. De bediening was heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk Afrikaans gegeten en gedronken (bananenbier!) in een Afrikaanse setting. Vriendelijk en gastvrij personeel.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Ik nam het 3-gangendagmenu. Vooraf heerlijk vers brood met een dipje met verschillende smaken. Hoofdgerecht de traditionele Pannekoek met groente's en pittig vlees. Dit eet je met je handen met daarbij een vochtig doekje .om jehanden weer schoon te maken. Als nagerecht een pudding met fruit. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.