De Smaak van Afrika

Goudsesingel 342A 3011 KL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant De Smaak van Afrika

Bestek niet nodig

Boordevol kleur, schilderingen, gezelligheid. Dat is letterlijk de Smaak van Afrika! Geen bestek, maar een pannenkoek om al die delicatessen mee op te lepelen. Een drankje erbij? Bananenbier uit een cocosnoot is zeker een aanrader. Voor feesten aan huis is er ook nog Afrikaanse catering.

Meer informatie over restaurant De Smaak van Afrika

Jouw recensie over het restaurant De Smaak van Afrika

Inge L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten, bananenbier uit halve kokosnoten, heel bijzonder. De entourage is geweldig, handbeschilderde tafels en sfeervolle afrikaanse muurschilderingen. De bediening was heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk Afrikaans gegeten en gedronken (bananenbier!) in een Afrikaanse setting. Vriendelijk en gastvrij personeel.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Ik nam het 3-gangendagmenu. Vooraf heerlijk vers brood met een dipje met verschillende smaken. Hoofdgerecht de traditionele Pannekoek met groente's en pittig vlees. Dit eet je met je handen met daarbij een vochtig doekje .om jehanden weer schoon te maken. Als nagerecht een pudding met fruit. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Hartstikke leuk anders-dan-anders restaurant! Vriendelijke ontvangst, lekker eten, erg leuke inrichting.
Kortom: voor herhaling vatbaar.
Jochem G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Lekker eten. Zeker uit een grote schaal. Kan ook met losse hoofdgerechten. Dat is voordelig, gezond en smakelijk. Gezellig plekje
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lekker eten en leuke sfeer
seyen J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Het restaurant voldeed meer dan aan mijn verwachtingen ..

De chef Samson was echt heel vriendelijk , gedienstig en heel spraakzaam.

Het eten was echt smakeijk .. zeker een aanrader
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Eten is prima, maar de bediening is echt niet gemotiveerd, jammer.
bram G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten en de presentatie waren verrassend. De inrichting was echt mooi. Leuk vormgegeven menukaart ook, Ja, echt leuk gedaan.
Valerie V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de Ful en de vis vind ik erg lekker! Bediening soms een beetje traag maar erg attent. En je kan de hele avond blijven zitten zonder het gevoel te hebben in hoog tempo te moeten consumeren of op te moeten krassen. Weer even de smaak én het gevoel van Afrika. Abaraka!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Er was weinig personeel in de bediening maar ze waren wel erg aardig en attent. Het eten was goed!
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten en vanwege de inrichting echt een Afrikaanse beleving! Vriendelijk personeel en ondanks de drukte een goede service.
Rodney G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het was er bloedheet, maar verder een leuke zaak, leuk personeel en lekker eten met de handjes.
Friedl B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Goede service! Heerlijk gegeten. Krokodil eten....dat is eens wat anders en spannend. Ik heb ervan genoten.
????
jeannette J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij zijn kritische eters. Maar hier hebben we toch erg genoten! Het eten smaakte heerlijk en vers.We werden vriendelijk ontvangen en uitstekend bediend. De lach erbij maakte het allemaal nog aangenamer!
Wij aten de gemengde schotel uit Oost- Afrika, een avontuur voor ons, dit kenden we nog niet.
Wij kunnen niets bedenken wat er niet goed was, zo kan het ook dus!
Karina B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Erg weinig vlees per gerecht. Het duurde lang voordat ze de eerste ronde drankjes kwamen opnemen en het duurde lang voordat het eten kwam. Eten was wel smakelijk.
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk eten. Traditioneel Afrikaans Ethiopisch. Goede smaak en ruim voldoende. Aankleding binnen lijkt een oude bruine kroeg met Afrikaanse accessoires. Buiten was okay met kleine tafels. Bediening was in orde met niet bijzonder. Maar waar het om gaat is het eten en dat is goed tegen een zeer redelijke prijs.
Manon W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijke enjera's!
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Lekker de schotel met verschillende hapjes met zn tweeen gedeeld. Veel eten voor een goede prijs. Nadeel is wel dat het eten vrij snel koud werd. Zeker nadat iemand van het personeel de deuren had opgezet, wat het erg koud maakte in dat deel van het restaurant. Lekker eten, geweldig decor en prima personeel. Aanrader.
jet V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Jammer dat we lang moesten wachten op een drankje of een nagerecht