De Smaak van Afrika

Goudsesingel 342A 3011 KL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant De Smaak van Afrika

Bestek niet nodig

Boordevol kleur, schilderingen, gezelligheid. Dat is letterlijk de Smaak van Afrika! Geen bestek, maar een pannenkoek om al die delicatessen mee op te lepelen. Een drankje erbij? Bananenbier uit een cocosnoot is zeker een aanrader. Voor feesten aan huis is er ook nog Afrikaanse catering.

Meer informatie over restaurant De Smaak van Afrika

Jouw recensie over het restaurant De Smaak van Afrika

bram G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten en de presentatie waren verrassend. De inrichting was echt mooi. Leuk vormgegeven menukaart ook, Ja, echt leuk gedaan.
Valerie A.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de Ful en de vis vind ik erg lekker! Bediening soms een beetje traag maar erg attent. En je kan de hele avond blijven zitten zonder het gevoel te hebben in hoog tempo te moeten consumeren of op te moeten krassen. Weer even de smaak én het gevoel van Afrika. Abaraka!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Er was weinig personeel in de bediening maar ze waren wel erg aardig en attent. Het eten was goed!
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten en vanwege de inrichting echt een Afrikaanse beleving! Vriendelijk personeel en ondanks de drukte een goede service.
Rodney G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het was er bloedheet, maar verder een leuke zaak, leuk personeel en lekker eten met de handjes.
Friedl B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Goede service! Heerlijk gegeten. Krokodil eten....dat is eens wat anders en spannend. Ik heb ervan genoten.
????
jeannette J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij zijn kritische eters. Maar hier hebben we toch erg genoten! Het eten smaakte heerlijk en vers.We werden vriendelijk ontvangen en uitstekend bediend. De lach erbij maakte het allemaal nog aangenamer!
Wij aten de gemengde schotel uit Oost- Afrika, een avontuur voor ons, dit kenden we nog niet.
Wij kunnen niets bedenken wat er niet goed was, zo kan het ook dus!
Karina B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Erg weinig vlees per gerecht. Het duurde lang voordat ze de eerste ronde drankjes kwamen opnemen en het duurde lang voordat het eten kwam. Eten was wel smakelijk.
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk eten. Traditioneel Afrikaans Ethiopisch. Goede smaak en ruim voldoende. Aankleding binnen lijkt een oude bruine kroeg met Afrikaanse accessoires. Buiten was okay met kleine tafels. Bediening was in orde met niet bijzonder. Maar waar het om gaat is het eten en dat is goed tegen een zeer redelijke prijs.
Manon W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijke enjera's!
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Lekker de schotel met verschillende hapjes met zn tweeen gedeeld. Veel eten voor een goede prijs. Nadeel is wel dat het eten vrij snel koud werd. Zeker nadat iemand van het personeel de deuren had opgezet, wat het erg koud maakte in dat deel van het restaurant. Lekker eten, geweldig decor en prima personeel. Aanrader.
jet V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Jammer dat we lang moesten wachten op een drankje of een nagerecht
Chequina N.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Mooi sfeervolle inriching en het eten was echt heerlijk. P.s. Neem een gerecht met struisvogel of krokodil !
Hanjo D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en gezellig druk!
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Erg lekker gegeten. We waren met ons vieren en hadden vier gerechten (2x rund, lam en kip) besteld die in één schaal werden geserveerd (dit werd wel eerst even netjes gevraagd). De exotische drankjes moet je van houden (en hoef je natuurlijk niet te bestellen), maar het eten was erg goed op smaak. Ondanks een drukke vrijdag, maar twee mensen in de bediening en een erg relaxte sfeer hoefden we nooit erg lang te wachten. Met een volle tent is de ruimte wel wat krap en door de drukte en de muziek die wat hard stond was het wel wat rumoerig, maar verder hebben we een prima avondje gehad.
Roselinde K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten bij De smaak van Afrika is vooral een sociaal gegeven. Samen met ieder z'n pannenkoekje de - soms iets te pittige - stukjes stoofvlees en kip plukken is lekker en gezellig. De bediening was vriendelijk maar was niet vaak te zien, waardoor het bord behoorlijk lang op tafel bleef en we slechts één drankje hebben genoten.
Day S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
2 maal gegeten. eerste maal echt een slechte ervaring. super ziek geweest. kreeg na een klacht een 2e etentje aangeboden...dat was goed
Allard V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het was rustig maar dat is begrijpelijk voor een Dinsdag. Het eten was erg lekker en meer dan voldoende.
Marike V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Sfeervol restaurant. De diverse smaken van de gerechten zijn een streling voor de tong. Omdat het restaurant vol zat was het logischerwijs wat rumoerig waardoor je alleen de bas van de muziek hoorde.
Het enige dat een beetje tegenviel waren de standaard theezakjes. Naar ons idee kunnen ze hier meer van maken.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Met een grote groep gegeten bij dit Afrikaanse restaurant/eetcafé. Legendarisch zijn natuurlijk de bananenbiertjes, maar je kunt hier ook gewoon een lekker wijntje drinken. Wij kozen voor een aantal schalen van de combinatieschotel Heweswas, en ook éénmaal de vegetarische variant hiervan. Alles lekker van smaak en voldoende enjera's erbij geserveerd. Na afloop zat het merendeel dan ook goed vol en had bijna niemand nog ruimte voor een dessert. Bediening was vriendelijk hoewel niet altijd even snel. Vooral op de drankjes moesten we steeds vrij lang wachten.