De Smaak van Afrika

Goudsesingel 342A 3011 KL Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Smaak van Afrika

Bestek niet nodig

Boordevol kleur, schilderingen, gezelligheid. Dat is letterlijk de Smaak van Afrika! Geen bestek, maar een pannenkoek om al die delicatessen mee op te lepelen. Een drankje erbij? Bananenbier uit een cocosnoot is zeker een aanrader. Voor feesten aan huis is er ook nog Afrikaanse catering.

Meer informatie over restaurant De Smaak van Afrika

Jouw recensie over het restaurant De Smaak van Afrika

Erik H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Eten best aardig maar zeer ongeïnteresseerde bediening die meteen aangeeft dat er niets extra’s kan omdat er via IENS gereserveerd is met 20% korting. Waarom bieden ze dat dan aan. Vanaf begin gevoel dat we met de nek aangekeken worden. Hebben niets begrepen van de term gastvrijheid. En dan knap ok volledig af en met mij mijn tafelgenoten. Teleurstellend dus.
Lucia V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Eten was heel lekker, bediening gewoon goed, komen zeker terug.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Gezellig klein restaurantje
Naomi B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten en hun Mongozo bier is een zeker aanrader! Ontvangst en service was erg fijn. Wij hadden vlak na een grote groep onze bestelling doorgegeven, waardoor we wat langer op ons eten moesten wachten. De keuken had mede hierdoor een schaal met wat warm brood en een lekker gekruide linzen(?)dip voor ons gemaakt ter compensatie. We hebben genoten!
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Makkelijk, lekker, anders dan anders en gemoedelijk. Service kan beter, een lach kost niets.
De tafel van Claudia G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Eten was heerlijk! Bediening vriendelijk. Interieur heeft Afrikaanse sfeer, erg leuk! Komen zeker terug
Simone C.
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening!!
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Het was lang geleden dat ik bij De Smaak van Afrika was wezen eten. Ze zitten er nu 15 jaar. Uiteraard een bananenbiertje uit een kokosnoot gedronken. Ik was met mijn dochter en we hadden een voorafje, brood met een heerlijk sausje van feta, bonen, citroen en knoflook (Ful) en als hoofdgerecht de vegetarische schotel voor 2, met handen en pannenkoeken gegeten. Het valt meteen op de de smaken en kruiden uniek zijn. En heerlijk. Je komt ze nergens anders tegen. Ijs met vijgen toe en een doggybag om het overgebleven deel van het hoofdgerecht mee te nemen. En dat alles tegen een zeer schappelijke prijs.
Carmelita S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Sfeervol. Mooie smaken. Geweldige bediening. Een aanrader!
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Sfeervol restaurant met heerlijk vers bereid eten en vriendelijk personeel. Echt in Afrikaanse sferen dineren.
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten, bananenbier uit halve kokosnoten, heel bijzonder. De entourage is geweldig, handbeschilderde tafels en sfeervolle afrikaanse muurschilderingen. De bediening was heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk Afrikaans gegeten en gedronken (bananenbier!) in een Afrikaanse setting. Vriendelijk en gastvrij personeel.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Ik nam het 3-gangendagmenu. Vooraf heerlijk vers brood met een dipje met verschillende smaken. Hoofdgerecht de traditionele Pannekoek met groente's en pittig vlees. Dit eet je met je handen met daarbij een vochtig doekje .om jehanden weer schoon te maken. Als nagerecht een pudding met fruit. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Hartstikke leuk anders-dan-anders restaurant! Vriendelijke ontvangst, lekker eten, erg leuke inrichting.
Kortom: voor herhaling vatbaar.
Jochem G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Lekker eten. Zeker uit een grote schaal. Kan ook met losse hoofdgerechten. Dat is voordelig, gezond en smakelijk. Gezellig plekje
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lekker eten en leuke sfeer
seyen J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Het restaurant voldeed meer dan aan mijn verwachtingen ..

De chef Samson was echt heel vriendelijk , gedienstig en heel spraakzaam.

Het eten was echt smakeijk .. zeker een aanrader
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Eten is prima, maar de bediening is echt niet gemotiveerd, jammer.
bram G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten en de presentatie waren verrassend. De inrichting was echt mooi. Leuk vormgegeven menukaart ook, Ja, echt leuk gedaan.
Valerie V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de Ful en de vis vind ik erg lekker! Bediening soms een beetje traag maar erg attent. En je kan de hele avond blijven zitten zonder het gevoel te hebben in hoog tempo te moeten consumeren of op te moeten krassen. Weer even de smaak én het gevoel van Afrika. Abaraka!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Er was weinig personeel in de bediening maar ze waren wel erg aardig en attent. Het eten was goed!