De Smaak Enzo

Denneweg 59A 2514 CD Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Smaak Enzo

Franse en Italiaanse smaken met een internationaal tintje

Hier aan de Denneweg weten ze als geen ander wat smaakbeleving is. De kaart is gevarieerd en staat vol verrassingen, hier blijf je voor terugkomen. De bediening is zorgzaam en legt je maar al te graag in de watten. Een heerlijk restaurant met een gezellige ambiance.

Meer informatie over restaurant De Smaak Enzo

Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zo, dat smaakte lekker. Ook de wijn. Gezellige, intieme sfeer. Aardige, persoonlijke bediening.
Een plek om te onthouden en terug te komen.
WimStal S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Review DeSmaakEnzo 4 juli 2017

Voor de tweede keer in dit restaurant gegeten omdat de smaak zo goed was.
We bestelden vooraf carpaccio zwaardvisfilet en vitello tonnato .
De carpaccio vond mijn vrouw redelijk lekker en de vitello tonnato vond ik weliswaar te zout, maar toch erg smakelijk.
Als hoofdgerecht nam mijn vrouw de ribeye en ondergetekende de osso buco op een bedje van risotto en met een bedekking van fijne tomatensaus. Het was voor mij de eerste keer dat ik het beroemde gerecht osso buco bestelde en ik vond het buitengewoon lekker. Wel erg zout mijnheer de kok! Mag het een beetje minder? Het zoutvaatje staat immers op tafel.
Hoewel wij in andere restaurants altijd medium gebakken biefstuk bestellen en dan ook medium gebakken krijgen, heeft deze kok er moeite mee. Omdat de lamsrack en de ossenhaas een half jaar geleden wel erg rauw werden opgediend, vroegen we de ribeye weliswaar medium, maar niet te rauw op te dienen. Nu was het helaas een beetje te lang gebakken.
Als dessert bestelden we weer cheese cake met bosvruchtensaus en tiramisu. De flinke portie tiramisu was perfect en de cheese cake met speculaasbodem wederom bijzonder lekker.

Om lekker te eten ben je bij DeSmaakEnzo op het goede adres, maar helaas wordt bij het bestelde gerecht niets bijgevoegd. Als er ribeye besteld wordt, krijg je ribeye en niets meer. De rest moet je bijbestellen en wordt apart in rekening gebracht. Een portie gebakken aardappelen met groente kost hiermee €7,00 extra en ik vind dat niet kunnen! Vrijwel overal, ook in Italië zitten een basis en groenten bij de prijs inbegrepen. De ribeye kost hierdoor geen €23,50 maar €30,40 !
De bediening was prima.

Wim Stal, Den Haag
theovanhilten .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gastvrije bediening, hoge kwaliteit van de gerechten en goede wijn voor zeer acceptabele prijs. Wel aan een relatief drukkestraat, zodat het terrasje rumoerig kan zijn. Op de zondag viel dit erg mee, maar op drukkere dagen is binnen eten te prefereren.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten. Gezellige bediening. Fijn dat we met het mooie weer buiten konden zitten. Er werd snel geschakeld op ons (laat) verzoek dat we weg moesten.
Reina M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Driegangenmenu van 25€. Zeer goede prijskwaliteitsverhouding. Zeer lekker gegeten. Goede bediening en geen lange wachttijden tussen de gangen door
Gloortje64 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst en attente bediening. Menu biedt voldoende keuze. Gerechten keurig geserveerd en goed op smaak. Mooie linnen servetten. Aanrader! Wij komen hier zeker terug, ook zonder AH bon.
fterstegge .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Gezellig klein restaurant, vriendelijke bediening. De salade was een beetje te zout maar verder hebben we heerlijk gegeten. Bij het hoofdgerecht moet je los pasta of friet bestellen, helaas was het niet mogelijk om ook een schaaltje groente of sla te bestellen.
EricVer .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Geweldig restaurant met super bediening ! Biefstuk botermals , elke keer overttreft dit restaurant zichzelf weer ! Absolute aanrader
raffaella G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gezellige zaak met zeer vriendelijk personeel
Pizza vind ik niet echt Italiaans maar wel ok
Tiramisu was heerlijk
3,75 euro voor een cappuccino vond ik erg duur
Maar een erg gezellige avond gehad
369.ysl .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met een Ah bon gegeten en we konden kiezen uit de hele kaart. Goede en lekkere gerechten, porties waren ook ruim voldoende. Ik had zelf de kalfsentrecote en die was goed mals gebakken met weinig vet. we zaten buiten en dat was ook prima te doen ondanks midden op straat. Vriendelijk personeel.
GerdeBaas .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het voorgerecht (Vitello Tonato) was lekker. De Ossobuco en de kalfs entrecote waren redelijk flauwtjes en saai te noemen. De huisgemaakte tiramisu was daarentegen voortreffelijk! Minpunten erg lawaaierig en de prijzen echt buiten proportie (prijs hoeveelheid en kwaliteit). Bediening erg vriendelijk en de wijn was prima.
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben de 18de verjaardag van onze zoon gevierd bij de Smaakenzo. We hadden een reuze gezellige tijd buiten op het terras. Met recht Italiaanse gastvrijheid en hartelijkheid! En het verrassingstoetje met kaarsjes, was subliem.
BasenMarian .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Een gezellige eetgelegenheid aan de Denneweg. Personeel is behulpzaam en vriendelijke. Eten is prima en een mooie kaart met ruime keuze.
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Met de ah-aktie hier gegeten. Het voorgerecht, de carpaccio van zwaardvis, viel door de vlakke smaak wat tegen. Hoofdgerecht en dessert waren prima. Leuk terrasje voor de deur. Ook positief dat je zelf een keuze uit de menukaart kon maken.
Door de aktie goed betaalbaar. Voor reguliere prijzen zou ik een ander restaurant uitkiezen.
Augusta J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hebben samen heerlijk gegeten bij De Smaak Enzo! Vriendelijk en vrolijk personeel, zeer goede wijn bij heerlijke, vers gemaakte Italiaanse gerechten. Absolute aanrader om een avond goed uit eten te gaan!
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Fantastisch gegeten met een spontane bediening. Voor hun gezellig druk wat ze zeker verdienen. Komen zeker terug en een echte aanrader.
IJM D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vanavond met vrienden hier weer heerlijk gegeten. De antipasta was voortreffelijke. De nieuwe menu kaart ziet er erg mooi uit met verrassende gerechten. We hadden de zwaardvis en de mannen ossenhaas en kalfs entrecote. Het was allemaal zeer aangenaam en lekker. Met een heerlijk nagerecht zoals ijs dessert en een kaasplank.
Prijs kwaliteit uitstekend. Kan niet beter. Met dank aan de gastheer en zijn personeel. Geweldig. Tot snel weer.
EricVer .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Deze eigenaar weet je echt in de watten te leggen , wat een superservice ! We waren met zijn vieren en hadden allemaal iets anders gekozen maar alle vier hebben we genoten van zowel de heerlijke vis als het fantastisch bereide vlees . Als je een restaurant zoekt in Den Haag is dit een absolute must !!
Topkwaliteit en toch zeer betaalbaar !
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Bij aankomst moesten we twee keer van plek wisselen omdat er bij het raam en aan de zijkant rechts tocht te voelen is. Op zich maakt het niet uit wanneer de tent leeg is, maar hier had allang wat aan gedaan mogen worden. Voorgerecht antipasti is niet verkeerd maar kon wel iets meer voor die prijs. Pizza Quatro Stagioni was ok maar heb vele malen betere pizza gegeten. Pasta gevuld met truffel saus was ook ok. Hierna twee koffie en de rekening gevraagd van €70. Geholpen door een beetje onvriendelijke dame. Ook niet Italiaans zo ook als het interieur noch de naam van het restaurant. Voor deze prijs had ik toch vele malen beter verwacht. Voor ons niet een terugkomertje.
Loek K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij hebben uitstekend gegeten. Kwaliteit van het eten en zorg van de bereiding waren gewoonweg beter dan wat we een maand eerder kregen bij een vergelijkbaar ander restaurant in zelfde buurt waar de prijzen zelfs iets hoger liggen. Ook de bediening was goed en attent. Wat ons betreft een aanrader.