De Smaak Enzo

Denneweg 59A 2514 CD Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Smaak Enzo

Franse en Italiaanse smaken met een internationaal tintje

Hier aan de Denneweg weten ze als geen ander wat smaakbeleving is. De kaart is gevarieerd en staat vol verrassingen, hier blijf je voor terugkomen. De bediening is zorgzaam en legt je maar al te graag in de watten. Een heerlijk restaurant met een gezellige ambiance.

Meer informatie over restaurant De Smaak Enzo

Bill W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
piet H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een zeer goed restaurant we hebben gegeten met de AH korting bon en als hoofdgerecht zeetong genomen die op uitstekende wijze aan tafel gefileerd werd mooie grote tong.
We komen hier zeker terug, aanrader.
Heerlijke wijn, goede kwaliteit prijs verhouding.
aat S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voorgerecht was witlof in kaas/ham. Witlof was met hart er nog in, zo hard als een wortel, kaas niet gesmolten en lauw. Hoofdgerecht was extreem simpel. Groente was een lachertje: half schijfje aubergine onzichtbaar onder de tarbot. nagerecht (cheesecake) was een grote punt met 99% smakeloze room. Had helft zo groot gemogen, maar dan bijv. met een bolletje ijs erbij. Kraak noch smaak. Bediening was gekunsteld grappig en eigenlijk genant.
Patversluis4 V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heel gezellig restaurant, geweldig lekker gegeten en byzonder gastvrij personeel. Bij ontvangst word je jas aangenomen en opgehangen. Zeker voor herhaling vatbaar!????????
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten! Goede grote porties en super mooi opgemaakt. Veel keuze. De lamsrack is erg aan te raden. Bediening erg vriendelijk. Wij komen zeker terug!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goed en rustig intiem restaurant, ideaal voor een romantisch diner voor twee.
pandree .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een gezellig avondje uit bij dit restaurant. We werden op een vriendelijke manier ontvangen. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en met zorg bereid. Een compliment aan de kok voor o.a. de bereiding van de ossebuco.
Voor de ah-actie mochten we alles kiezen van de kaart. Hier komen we nog eens terug.
Amelie V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De Smaak Enzo was echt een fijn restaurant! De eendenborst carpaccio was echt fantastisch, maar ook de hoofdgerechten waren erg lekker. Bediening was vriendelijk en snel, de gerechten kwamen ook snel. De witte huiswijn is echt prima en een aanrader!
De chocolade lavacake is hemels ♥
Marjanka V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Afgaande op de positieve beoordelingen hier gegeten op 31 december ter afsluiting van het jaar. Helaas kon het restaurant zijn goede beoordelingen niet waarmaken deze avond. Het restaurant serveerde op die avond geen pizza's, jammer genoeg kwamen we daar pas achter toen we erom vroegen. Na het voorgerecht hebben we ruim een uur zitten wachten tot de ober kwam vertellen dat het eten er zo aankwam, want de lamsracks zouden erg veel tijd nodig hebben. Een kwartier later kwam het hoofdgerecht, de lamsracks waren nog rauw. Daarna weer een tijd moeten wachten tot de borden werden weggehaald, en dus geen zin meer om nog te wachten op een nagerecht. Met een naar gevoel hebben we betaald en zijn we weggegaan. Jammer, als het restaurant de capaciteiten niet heeft om op zo een avond alle gasten te bedienen van lekker eten, is het raadzaam om de deuren die avond gesloten te houden.
Sieb T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima gegeten.
Heerlijke geitenkaas en vegetarische lasagne en als hoofdgerecht de Dorade.
Het aardbeien toetje was een plaatje.
Ook een uitstekende huiswijn.
Het was een rustige woensdagavond.
Prettige bediening.
Doina B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Erg vrindelijk ,goede service , goede kwaliteit en niet te duur.Je voelt direct een zeer aangename sfeer. Aan de muren gangen veel schilderijen en dat vonden wij erg leuk en gezellig.Wij wensen het tiem een Gelukkig Nieuwjaar Wij komen graag terug.
info495 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Super leuk restaurantje met leuke eigenaar, met een woordje voor iedereen. Dit is het 2e jaar op rij dat wij hier gegeten hebben. Voorgerecht met antipasti is werkelijk super. Aanrader, maar ook hoofdgerecht en nagerecht zijn voortreffelijk
rwarmerdam .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wederom een gezellige avond gehad bij de Smaak enzo! De ontvangst en bediening is alleraardigst en ook het eten was voortreffelijk. De antipasti is een heerlijk begin van de maaltijd en de zwaardvis die daarop volgde ook prima.
Gabrielle B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Prijs-kwaliteit was niet in verhouding. Serveerster kwam in eerste instantie behoorlijk bozig over, trok later wel wat bij. Te lang op alles moeten wachten. Niet voor herhaling vatbaar.
Elly N.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Mooie locatie, prachtig versierd voor de Kerst, goede prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening, we mochten gaan zitten waar we wilden en er werd op gelet dat niet iedereen te dicht bij elkaar kwam zitten.
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
vriendelijke en alerte bediening. geen probleem om een karaf water op tafel te zetten en nog een keer opnieuw te vullen.
de gerechten waren erg lekker, veel keuze en zeer smakelijk. de witte huiswijn was goed.
tijdsduur tussen de gangen was een beetje lang.
akoestiek slecht, erg veel herrie en harde muziek, waardoor iedereen nog harder gaat praten.
voor de zondagavond goed gevuld restaurant
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Gerechten waren eens niet zo standaard. Was wel erg druk; zou liever doordeweeks eens terug komen. Ondanks drukte wel uitstekende service! Mijn enige advies voor het restaurant: betere stoelen, deze vind ik niet heel prettig zitten.
roosenmartin .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Driegangen zelf samenstellen van de kaart. Smakelijke gerechten aantrekkelijk gepresenteerd. Wel wat kleine tafels die soms ook echt te dicht op elkaar staan.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vanavond heerlijk gegeten met vrienden die hier nog niet eerder waren geweest.
Komen binnenkort weer snel eten. De bediening was voortreffelijk en de keuken uitstekend. Dikke pluim verdiend
anneke.kint .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Leuk klein restaurant. Prima bediening Daniel. Moet ik plots 120 tekens achterlaten. Antipasti, rode Wijn, ossenhaas en lamsrack in rode wijnsaus en aardbeien toe. Rode vrijdagavond dus. Tot n volgende keer.