De Smaak Enzo

Denneweg 59A 2514 CD Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Smaak Enzo

Franse en Italiaanse smaken met een internationaal tintje

Hier aan de Denneweg weten ze als geen ander wat smaakbeleving is. De kaart is gevarieerd en staat vol verrassingen, hier blijf je voor terugkomen. De bediening is zorgzaam en legt je maar al te graag in de watten. Een heerlijk restaurant met een gezellige ambiance.

Meer informatie over restaurant De Smaak Enzo

Loek K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij hebben uitstekend gegeten. Kwaliteit van het eten en zorg van de bereiding waren gewoonweg beter dan wat we een maand eerder kregen bij een vergelijkbaar ander restaurant in zelfde buurt waar de prijzen zelfs iets hoger liggen. Ook de bediening was goed en attent. Wat ons betreft een aanrader.
Cornelis H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
We zijn er nu 3 x geweest. Waarschijnlijk komen we er niet weer, er stond bijv bij de menu's, wordt geserveerd met groente en krielaardappelen. Nou die wordt er niet bij geserveerd. Mijn vrouw had kalfsvlees en die moest rennen naar de wc. Nee dit was voor t laatst.
Interieur is krap en oud. Zomers zal t erg benauwd zijn . De smaak is niet onaardig, maar t geheel is karig.
IJM D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gisteravond heerlijk 3- menu gegeten. De tong was weer voortreffelijk. Dit restaurant is hiermee de beste.
Tot gauw weer.
Bill W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Hoewel het al weer een paar weken geleden was, werden we toch herkend en ontvangen als goede vrienden! Ik nam dit keer een ander voor- en nagerecht en hetzelfde hoofdgerecht. Mijn partner nam hetzelfde voorgerecht en ander hoofd- en nagerecht. Het was wederom uitstekend van smaak en opmaak! Verse ingrediënten en precies goed bereid. Ik ben vergeten wat er werd geschonken als huiswijn, maar die was prima! We komen hier zeker terug!
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bijzonder goed ontvangen, erg lekker gegeten!
Inrichting wat gedateerd, en je moet geen tafeltje op de tocht bij de deur treffen...
WimStal S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We werden ontvangen door Daniël, een jonge ober die je tegemoet treedt alsof hij je al jaren kent. Heel vriendelijk. De jassen werden aangenomen en we konden een tafeltje kiezen. De ober vroeg meteen of we alvast lekker wat water wilden, waarop een fles plat water op tafel werd gezet. Aanvankelijk dachten we dat het water gratis was, wat niet zo bleek te zijn, anders hadden we liever koolzuurhoudend water gehad.
Als voorgerecht namen we carpaccio van eend en vitello tonnato, dungesneden kalfsvlees met tonijnsaus. Mooi opgemaakte borden met lekker wat sla erop. Heel smakelijk.
Als hoofdgerecht kozen we ossenhaas en lamsrack. Erbij kregen we een schaaltje gezouten aardappelpartjes in de schil. Groenten waren er eigenlijk niet, als je het ene plakje aubergine en het ene plakje paprika niet meetelt. Toen ik achteraf zei dat er jammer genoeg geen groente bij was, zei Daniël dat we om extra groenten hadden kunnen vragen zonder dat dat in rekening gebracht zou worden. Dus vraag er gerust extra groenten bij, dat wordt niet in rekening gebracht!
De lamsrack was erg lekker, mals en goed van smaak, maar nog wel erg rauw. Mag die lamsrack drie minuten langer in de oven a.u.b.? De wijnsaus was erg lekker, lekkerder dan ik thuis maak en zo hoort het.
De medium gebakken ossenhaas was in tournedosvorm en nog erg rauw van binnen. Mag de ossenhaas 2 minuten langer a.u.b.? Hoewel deze gerechten erg lekker waren, waren ze niet zoals het hoort gebakken. Ik noem de gaarheid "rare", geen medium-rare en zeker geen medium.
De toetjes tiramisu en cheesecake waren erg lekker. De tiramisu was perfect.
De wijn werd in grote glazen geserveerd, wel erg weinig voor de prijs waar je in een winkel een hele fles voor hebt.
Voor een diner wat wij hadden betaal je incl. 2 wijn en een fles water over de €100,00!
Sieb Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Dit was ons laatste AH gang,de laatste bon.Leuke zaak en prima eten.
Het was wel het duurste restaurant in ons AH avontuur.Duurdere gerechten gezien de andere restaurants.Ook de locatie denk ik?!
bediening wel oké! wel begonnen we met een zeer verouderd biertje.
Foutje(?)Bediening was verder oké.Wat ons opviel in de recensies en ook op deze avond.De tafeltjes bij de deur is wel een minpuntje,veel tocht en nogal krap als er gasten binnenkomen.Dat kan toch anders,maar ze laten ze toch staan,ook al wordt het in de recensies als minpunt genoemd.We denken dat de winst/geld belangrijker is dan het gemak voor de gasten.Scheelt toch twee tafeltjes elke keer op een avond.Dus reserveren om niet bij de deur te hoeven zitten!!!
L_de_jager D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eten heerlijk, bediening goed. Inrichting liet te wensen over. Te veel tafeltjes, te dicht op elkaar. Tot vlak bij de ingang.
Helene V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijke bediening, goede wijn, met zorg klaar gemaakte gerechten. Zeer smaakvol. Leuk eettentje aan de nog steeds gezellige Denneweg.
Susan M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een gezellig restaurant met vriendelijk en enthousiast personeel en een top kok. Wat hebben wij heerlijk gegeten. Goede smaak, mooie opmaak en de juiste hoeveelheid met fijne prijs.
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heel erg gezellig. Prima gegeten en erge vriendelijke bediening. Een een karafje kraanwater gekregen, wat je ook niet overal krijg, want bij veel zaken is de waterkraan defect en smeren ze je een fleswater aan voor minimaal soms € 5
kosterhans .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Op zich een gezellig en goed restaurant, maar niet goedkoop. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. We hadden een leuke avond
Josie08 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. We waren hier in het kader van de restaurant aktie van Albert Heijn. Het werd goed uitgelegd. Het voorgerecht kwam redelijk snel, maar het hoofdgerecht liet 50 minuten op zich wachten. Dit kan echt niet, temeer daar wij het nu naar binnen moesten 'proppen' omdat wij naar het theater gingen (we waren ruim 2 uur van te voren in het restaurant) en niet al te veel tijd hadden. Het werd niet uitgelegd hoe dit kwam.
. Het nagerecht kregen we daarom mee in een doosje, wat we op weg naar het theater in de auto hebben gezet. Kortom, denk niet dat we hier snel nog een keertje naartoe gaan.
evdstelt222 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Als voorafje kregen broodjes met olijven-tapenade . De tapenade was gratis, van het huis en was erg lekker.
We kozen beide als voorgerecht : vitello tonnato. Heerlijk !
Weer eensgezind kozen we als hoofdgerecht : Zwaardvis. Precies goed klaargemaakt, we hebben gesmuld !
Als nagerecht hadden we beiden : scropino, dat was een perfecte afsluiting.
We zullen dit restaurant zeker aanbevelen.
Mathieu T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We werden heel gastvrij ontvangen en hadden vrije keuze uit het menu.
We hebben heerlijk gegeten en super genoten van de gezellige drukte om ons heen.
Smaak &zo is een aanrader, maar ook wel van te voren reserveren.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten in dit gezellige restaurant. Leuke kaart met zeer ruime keuze. De gerechten waren mooi opgemaakt. ! Tips: voordeur dichthouden met deze kou. Elke keer als tussendeur opengaat werd het enorm koud. Het sanitair moderniseren om de uitstraling overal even mooi te hebben.
Aanrader!
Thea F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Was in een woord geweldig. Wij hebben genoten. Eten was smaakvol. Ontvangst prima.
Dankbareeter .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Één van de beste restaurants van Den Haag en omstreken! Prettige ontvangst door Italiaanse gastheer en sympathieke gastvrouw die werkelijk alles weten over hun gerechten en welke heerlijke door hen geschonken wijnen daarbij passen. Als voorgerecht kozen wij de antipasti voor 2 personen met o.a. verse gamba's, verschillende soorten malse carpaccio's, meloen en gerookte zalm. Onze hoofdgerechten waren een overheerlijke verse pasta en de pizza speciale met o.a. verrukkelijke truffelsaus. Als dessert namen wij superlekkere cheesecake en geweldig truffelijs met een glaasje amaretto. Het restaurant zat helemaal vol en wij begrijpen waarom. Wij komen zeker snel terug!
Bill W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Onze voorgerechten waren mooi opgemaakt en smaakten goed. Als hoofdgerecht had ik een fantastische ossehaas, precies goed bereid en héél erg mals! Mijn partner had een verse pasta met heerlijke saus. Als nagerecht hadden we allebei tiramisu, ook weer erg lekker. We dronken er een fijne fles Valpolicello bij. Ons tafeltje stond vrij dicht tegen dat van onze buren aan, maar die hebben zeker bijgedragen aan het plezier van onze avond, omdat we op een leuke manier over van alles en nog wat in gesprek raakten. Het is al met al een avondvullende maaltijd geworden, net zoals dat in Italië ook zo vaak gebeurt! Complimenten, dus!
piet H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een zeer goed restaurant we hebben gegeten met de AH korting bon en als hoofdgerecht zeetong genomen die op uitstekende wijze aan tafel gefileerd werd mooie grote tong.
We komen hier zeker terug, aanrader.
Heerlijke wijn, goede kwaliteit prijs verhouding.