De Smaak Enzo

Denneweg 59A 2514 CD Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant De Smaak Enzo

Franse en Italiaanse smaken met een internationaal tintje

Hier aan de Denneweg weten ze als geen ander wat smaakbeleving is. De kaart is gevarieerd en staat vol verrassingen, hier blijf je voor terugkomen. De bediening is zorgzaam en legt je maar al te graag in de watten. Een heerlijk restaurant met een gezellige ambiance.

Meer informatie over restaurant De Smaak Enzo

Irma D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Anneke.kint .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Leuk klein restaurant. Prima bediening Daniel. Moet ik plots 120 tekens achterlaten. Antipasti, rode Wijn, ossenhaas en lamsrack in rode wijnsaus en aardbeien toe. Rode vrijdagavond dus. Tot n volgende keer.
Judiedepudie .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben via de AH-actie gegeten. De bediening was redelijk, in eerste instantie erg koel en gereserveerd, maar gedurende de avond werd ze iets vriendelijker. Ik bestelde een spa rood, maar kreeg meteen een hele fles, waar ik na afloop 5 euro voor moest betalen. Raar.... De gerechten waren smaakvol, maar veel te duur voor wat je er voor kreeg. De voorgerechten waren allemaal 11 euro en duurder, maar de porties waren erg klein. Wij bestelden carpaccio en gerookte zalm. Ik heb nog nooit zo weinig op m'n bord gehad... De pizza was lekker. De akoestiek in het restaurant was verschrikkelijk. Er waren maar vier tafels bezet, maar het leek alsof het hele restaurant vol zat. Kortom: de smaak was goed, maar dat was eigenlijk het enige.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen. We waren de eerste gasten die avond en werden snel bediend. Het eten was erg lekker. We waren zeer tevreden.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Door de AH-actie deze locatie met hoge waardering gevonden. Het was helemaal vol op vrijdagavond en daardoor erg druk. Wat ons betreft met een tafeltje in het midden te druk, zoveel geluid. We konden iets later van tafeltje ruilen en toen waren we er inmiddels ook aan gewend. De sfeer en de bediening maken alles goed. Het eten is zeer smakelijk.
Josie08 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Hartelijke ontvangst, prima service, heel vriendelijk personeel. Wachttijd tussen de gerechten was in orde, we kwamen hier bij toeval via de AH restaurantzegelacite en konden tot onze verbazing gewoon kiezen van de kaart. Heerlijk gegeten en we gaan beslist nog eens.
Jammergenoeg erg rumoerig, dus voor een 'goed ' gesprek aan tafel moet je hier niet zijn. Tafeltjes ook dicht opelkaar.
Swas .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heel lekker gegeten. De bediening was attent terwijl het heel druk was die avond. Wij gaan De Smaak Enzo zeker aanbevelen.
Bill W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We zijn gastvrij ontvangen, kregen een prettig tafeltje voor twee en werden meteen getrakteerd op versgebakken brood en tapenade bij ons eerste drankje. Voor- en hoofdgerechten waren voortreffelijk bereid, zagen er mooi uit en ook het dessert was prima! Complimenten!
Fammy H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was erg lekker. We zijn hier terecht gekomen via de ah diner actie. Dit restaurant heeft een uitgebreide kaart waar we van konden kiezen. De eendeborst was erg goed. Ook het voorgerecht en het dessert (zwart truffelijs) was uitstekend. De bediening was keurig en vriendelijk. Een aanrader!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voor de derde maal in dit restaurant gegeten (met AH zegels) en nog steeds helemaal top! Zeer gastvrije ontvangst, deskundig en vriendelijk personeel en keuze uit het gehele à la carte menu. Slechts de akoestiek zou beter kunnen! Aanrader!
Rubily O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten en genoten van de enthousiaste en vriendelijke service. Moesten twee keer erg lang wachten op ons gerecht maar hiervoor kregen we excuses en een gratis drankje naar keuze. Al met al een positieve ervaring!
10J18P .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisteravond uitstekend gegeten bij De Smaak Enzo. Kende het restaurant niet. Verrast door de voortreffelijke bijzondere smaak van alle gerechten. Keuze uit meerdere heerlijke wijnen per glas. Vriendelijke ontvangst, rustige gezellige ambiance. Samen met collega, die net zo enthousiast was over het restaurant en de kwaliteit van de gerechten, AH korting benut. Zeer goed dat we gewoon à la carte konden kiezen, het duurste gerecht werd gerekend per gang. Kom hier zeker terug!
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuk knus restaurant met het echte Italiaanse eten en drinken.Niet vernederlandsd gelukkig.Door de drukte beetje vertraging vanuit de keuken maar niet storend.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
we hebben met zijn vieren een
heerlijke avond gehad! super eten en een fantastische bediening. Wij komen zeker weer terug!
Chrishar .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij hebben een topavond gehad. Dit kwam vooral door de hartelijke bediening. Het eten was heerlijk en dat vonden wij niet alleeen wat het restaurant zat vol. Dit was dan ook het enige nadeel, door de drukte was het ook er ook veel lawaai zodat een rustige conversatie met m'n tafelgenoot onmogelijk was.
Anton J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het was zou voor ons een heerlijke avond worden. De zaak was vol toen wij om 20.00 uurkwamen. we hadden gereserveerd voor die tijd. De ober melde dat hij heel snel een tafel zou hebben. Hij bood ons wel een prosecco aan maar 30 minuten wachten buiten op het terras buiten zijn we naar een andere italiaan gegaan. Waar we wel eenfantastische avond hadden. We vonden het toch jammer. Want alles in de zaak zag er goed uit. Toch een gemiste kans.
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Klein restaurantje met tafels wel heel erg dicht op elkaar. Eten was redelijk, maar de aardappels waren erg knoflook achtig waardoor je van het vlees niet veel proeft. Service was goed, ze waren ons hoofdgerecht vergeten en werd gelijk geregeld met een drankje van het huis. Goede service.
Cadeha .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben hier gegeten met de Albert Heijn restaurantactie. Je mag van de hele kaart kiezen. Hoofd en nagerechten zijn erg duur, rond de 12-15 euro. Als hoofdgerecht hadden we een pizza. Die is niet aan te raden. De bodem was zacht en de pizza was heel vet. Er zat niet veel smaak aan. Geen aanrader!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
TOP! Mijn favoriete restaurant in Nederland. De sfeer en het eten zijn geweldig.

Het is klein maar fijn en perfect voor een lange avond tafelen. Ik kom hiervoor speciaal uit Utrecht, omdat ik geniet van het woonkamereffect i.c.m. romantiek en geweldig eten.
Pjotr K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg goed gegeten hier! Authentiek Italiaans eten, en goed advies over de wijn-spijs keuze. De gerechten zijn erg lekker en de porties zijn goed. De prijs is wat aan de hoge kant, maar met de AH restaurant actie was het uiteindelijk zeer betaalbaar. Aanrader!