De Sluis

Schoolstraat 70 7211 BD Eefde Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Sluis

Ed K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Maandmenu geprobeerd. Bloem en frituur zijn de kok's beste vrienden: Ronduit lijmerige sausjes bij de vis en als 'zwembad' voor de champignons in bierbeslag. Minstens even lijmerige witlof, geserveerd met een fantasieloos schaaltje salade en overvet gefrituurde aardappelen. Maffe watermeloenpunt en een aardbei als decoratie bij gepaneerde (!) roodbaars. Kortom: Vrijwel alles mis, totaal gebrek aan zowel creativiteit, smaak als vakmanschap. Vrijwel? Ja, aan het ijs met verse aardbeien was niets te bederven. Hoewel bediening z'n 'best' deed: wij komen hier nooit meer eten en raden het anderen ook zeker niet aan.
Hj T.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Gewoon een biefstukje gegeten. Er heerste chaos in de bediening, met name veroorzaakt door de eigenaresse, die constant kakelt en aangeeft dat "het nieuwe meisje" vorige week veel beter bij de les was, dan nu. Heb ik als gast wat mee te maken. Eigenaresse kwam met tweede schaaltje frietjes aan tafel en moest meedelen "O jullie hebben al". Allemaal niet nodig. De verbouwing heeft er voor gezorgd, dat het erg doorsnee is geworden, maar de biefstuk was prima.
Tibaldi .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
We hebben er twee keer gegeten en beide keren een tegenvaller! Het ziet er best leuk uit en de eigenaar doet zijn best, alsmede de prijzen zijn laag, maar zijn kok kan er niks van. De laatste keer was de botervis nog keihard bevroren! De jonge dame van de bediening ronduit in slecht humeur en ging ook nog fouten maken door een te hoge rekening. Jammer voor de prijs en het geheel zou het een leuke zaak kunnen zijn, maar veel beter zijn best te doen.