De Slufter

6,7
Kan beter
kreuk .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Wij zijn twee weken geleden in restaurant de slufter gaan eten.mijn man bestelde een entrecote van 300 gram.Toen deze geserveerd werd zagen we meteen dat er iets niet goed was met het vlees.Het had een rare grijze kleur en bij het aansnijden van het vlees kwam je er niet doorheen met je mes.Ober kwam erbij en bevestigde dat er inderdaad iets niet goed was met het vlees.Er zou een nieuwe komen.Ondertussen werd de rest van het eten koud omdat mijn man geen boord meer had.Het was niet druk in het restaurant.Ondertussen hoorden we nare opmerkingen over ons omdat we het vlees hadden teruggeven.We hebben 35 minuten zitten wachten en toen besloten te gaan.Toen de ober aan tafel kwam vertelde hij ons dat het vlees echt bijna klaar was maar na zo lang te hebben moeten wachten en koud eten besloten we toch te vertrekken.
Gisteren hebben we het restaurant opnieuw een kans willen geven.Netjes gereserveerd voor een tafeltje bij het raam en binnen in het restaurant en absoluut niet in de ongezellige serre.Geen probleem volgens degene die de reservering aannam..Toen we aankwamen herkende de jongeman ons van de keer ervoor. We
werden zeer onvriendelijk ontvangen door de jongeman die de reservering gemaakt had en er werd ons gezegd dat we genoegen moesten nemen met de serre,iedereen wilde immers binnen in het restaurant zitten vertelde hij op een zeer onvriendelijke manier.Nadat wij dat weigerden ging hij mopperend op zoek naar een ander plekje.Een piepklein tafeltje midden in het looppad van de obers en gasten.We zijn weggegaan en voor ons was dit echt de laatste keer.Wat een onbeschoft personeel.
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gisteren hier gaan lunchen. Heel vriendelijk personeel. Het eten is hier grotendeels van een veredelde snackbar zal ik maar zeggen maar ook heel goed voor deze locatie. Mensen zijn actief geweest met fietsen wandelen en willen hier iets eten en drinken. We hadden de hamburger met patat. Lekker wijntje en biertje erbij. Goed om bij te tanken en weer verder te gaan.
Rachel G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
De slufter is een super restaurant in een heel mooi gebied het zat zo'n 200 meter van ons vakantiehuisje af dus we konden er fietsend of zelfs lopend heen! Het decor is vrij basic en heeft wel iets gezelligs maar is niet echt bijzonder maar persoonlijk maakt mij dat niet uit. Het eten.. Ik heb hier 2 x in 1 week gegeten en was alle twee de keren super tevreden.. De eerste keer nam ik een varkenshaas sate en de keer erna de sliptongen, de service is snel en personeel is leuk en gezellig! Een aanrader! Ook met kinderen want je kan er ook patatje met een snack eten !
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Voor intimi het SlufterCafe. Je gaat hier naar toe voor het lekkere en basic goede eten. Ik had de halve kip. Mooi gekruid, lekker mals en mijn tafelgenote de lamsbiefstukjes. Het komt met een uitgebreide garnituur (ouderwets goed), groentes, salade, frietjes, gebakken aardappels en 2 verdwaalde peren. Skuumkoppe erbij en in het zonnetje eten. Verwacht geen opgeprikt terras, maar wel veel mensen van Texel zelf die weten hoe lekker je hier kan eten.
Be S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Heerlijk gegeten, vlotte bediening en aardig personeel.
De kabeljouwfile met remouladesaus gebakken aardappels en frietjes en diverse groenten was heerlijk, ook de grote snitsel met champignons, gebakken aardappels en diverse groente was overheerlijk, tot overmaat van ramp kwam mijn vrouw te vallen, had diverse schaafplekken in het gezicht en op de arm, ik werd direct door een medewerker geholpen om haar weer overeind te krijgen, er werd een ehbo trommel bij gehaald, de arm werd verbonden en haar gezicht werd schoon gemaakt, het drinken wat we hadden besteld kwam voor rekening van de zaak voor de schrik, al met al is het een aanrader om hier te gaan eten, verder wil ik de medewerkers van de Slufter nog hartelijk bedanken voor de goede service en de hulp die we hebben gehad
Gr. Fam: Stratingh
Appingedam
zonnetje62 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Goed eten vooral heerlijke schnitsel met veel verse champignons de bediening was vlot en vriendelijk.
De inrichting is oubollig; beetje saai maar de sfeer is prima.
Anne F.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
De bediening loopt door elkaar heen en verschillende vragen of we wat willen drinken, terwijl we al besteld hebben. Het eten is redelijk, maar de prijzen ook. De gebakken vis vond ik vet. De schnitzel was goed. Bijgerechten zijn prima. Dame blanche na was prima
Inrichting is inderdaad vrij gedateerd, maar dat maakt ons niet zoveel uit. Kortom; niet echt bijzonder, maar goed te doen.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2014
De inrichting doet denken aan decennia terug. De bediening is prima, aardige mensen daar. Waar het ontbreekt is de regie.

De communicatie tussen keuken en bediening werkt niet goed. Personeel dat ook geen raad weet met de gerechten die geserveerd worden. Wat is voor wie en de bestelde gerechten blijken ook niet te kloppen met dat wat besteld werd.

Graag een schintzel zonder poespas. Ja hoor, vervolgens een bord vol spek, uien enz. waar je juist NIET om gevraagd hebt.

Het is Texel en het is gezellig.
angelika6 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
Wij waren de enige gasten voor het diner, maar we hebben ons geen moment ongemakkelijk gevoeld. Je kunt de inrichting gedateerd noemen, maar ik noem het doorleefd en vertrouwd. Onze gastheer was gezellig en belangstellend en gaf ons echt het gevoel te gast te zijn.
Het eten (lam en spareribs) was smakelijk, mals en rijkelijk. Alles lekker klaargemaakt zonder malle fratsen. De koffie werd ons van het huis aangeboden en dat is lang geleden dat we dat hebben meegemaakt. Prima tent. We zeggen het voort.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Een beetje afgelegen, maar ze kunnen hier geweldige hollandse kost koken! Niets ingwikkelds, de standaard ossehaas, schnitzel, kabeljauw, etc. Maar dat kunnen ze dan wel geweldig goed. De beste van Texel wat mij betreft. Vlotte, vriendelijke bediening. Het decor is gezellig maar iets gedateerd met schrootjes en zo, maar dat draagt ook wel bij aan de gezellige sfeer. Met de schoonouders hier gaan eten, en iedereen was vol lof. Geweldige ervaring, we komen hier zeker weer terug. En niet duur!
W.S. W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Hier hebben we gelunched na een wandeling in het natuurgebied 'de Slufter'.

Tijdens ons bezoek aan Texel zijn we steeds verrast met de hoge kwaliteit van de eetgelegenheden. Alweer is het hier boven verwachting goed.

Ik bestel een pannenkoek en Texelse lamsham en Texelse boerenkaas. Dit is een voorbeeld hoe een pannenkoek moet zijn! Onlangs heb ik nog in een pannenkoekenrestaurant nog een beroerde kaaspannenkoek gegeten, een enorm contrast.

Een aanrader voor het hele gezin.
vrijheidblijheid .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Na een lange periode gingen we hier weer eten en werkelijk waar, het is hier fantastisch en lekker relaxed. We begonnen met een heerlijk soepje vooraf (tomaten en champignons) heerlijk flesje wijn en mineraalwater erbij en de gerechten werden ouderwets opgediend met lekkere gebakken aardappeltjes, frisse sla met een heerlijke dressing, bloemkool en spercieboontjes, frietjes met mayonaise, overheerlijke peertjes met boerenjongens, als hoofdgerecht kreeg ik een flinke kabeljauwfilet met remouladesaus. Prijs, kwaliteit, service en gastvrijheid staan hier in een zeer goede verhouding. De inrichting is netjes en schoon, vriendelijk personeel en vooral de gastheer was zeer attent. Wat een feest was het gewoon en we kunnen het iedereen aanbevelen en komen zeker weer terug.
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
Na een prachtige wandeling door natuurgebied de slufter hebben wij hier een heerlijke kaas pannenkoek gegeten. Vriendelijke meneer in de bediening en een formaat pannenkoek waar je wel zin in hebt na 10 km lopen, goed belegd voor een prima prijs. Aanrader!