De Sloothaak

Binnenpad 141 8355 BW Giethoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Sloothaak

Giethoornse romantiek

Gelegen aan de Dorpsgracht, midden in het oude centrum van het waterdorp Giethoorn, vindt je café-restaurant 'De Sloothaak'. Dit is een knus, romantisch restaurant waar je voor een lekkere kop koffie of een drankje terecht kunt. Hun menu wijzigt elk seizoen, een goede plek in omgeving Giethoorn waar je dus om de zoveel tijd iets nieuws uit kunt proberen!

Meer informatie over restaurant De Sloothaak

• Kom je met de auto?
    Niet met de auto bereikbaar zijn, in Giethoorn is dat een charme. Op loopafstand van De Sloothaak is volop parkeergelegenheid (advies voor navigatie: Bartus Warnersweg en voor de laatste meters de routebeschrijving volgen).
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Vrijdag 11:00 - 20:30
Zaterdag 10:00 - 20:30

Hans K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een woord geweldig. Proeverij van voorgerechten was heerlijk. Alles heeft een goede heerlijke smaak. Grand dessert, smullen!!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Proeverij voor 2 personen gegeten. Verrassend en smaakvol. Miste bij het hoofdgerecht wel een warme groente. Bij het hoofdgerecht werd alleen salade gereserveerd ( zelfde als bij voorgerecht) met friet.
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We zijn heel hartelijk ontvangen en de bediening was uitstekend. De wachttijden waren wel vrij lang maar dat hebben we niet als hinderlijk ervaren. We hebben er na een fijne dag uit heerlijk van de rust kunnen genieten.
Ursula S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Prima restaurant.
Alleen erg jammer dat tussen het bestellen van het voorgerecht en het daadwerkelijk ontvangen van het voorgerecht bijna 3 kwartier zat.
Ook miste mijn vriend/collega haar stukje appeltaart wat bij haar nagerecht zou zitten.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prettige ontvangst en bediening. We hebben heerlijk buiten op het terras gezeten. Het vlees was precies medium-rare zoals door ons gewenst.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het is een leuke locatie. Het eten was goed en ook de bediening.
Het duurde alleen wat lang, want we hadden ook kleine kinderen bij ons.
Verder helemaal goed.
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Kwaliteit, presentatie top! Prijs/Kwaliteit prima! Bediening top! AANRADER! Mooie ligging en gezellige inrichting.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij waren blij verrast met de gerechten die we kregen. Het was tongstrelend!
Complimenten voor de kok! Gezelligheid in het centrum van Giethoorn en dus al leuk om er heen te wandelen. Het was mooi weer, dus in dat opzicht zat het ook mee. Kortom het was een gezellig en lekker om bij De Sloothaak te eten!
Hetty O.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, het driegangen menu voor 2 personen liet niets te wensen over! We komen zeker terug om ons nog eens te laten verwennen met al deze kwaliteitsproducten die op ons bord lagen.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
leuke bediening.................................................................................................................................................................................................................................................
J. H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Opmerkelijk goed. Zeker voor herhaling vatbaar. Dat het parkeerterrein niet direct aan de Sloothaak grenst is prettig, de kleine wandeling is uitermate geschikt om de spijsvertering op gang te brengen.
Gertrud Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prima gastvrij en vriendelijk personeel.En natuurlijk heerlijk gegeten. Als ik in de buurt ben zou ik zeker nog eens gaan.
d.dijk .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Hebben div. restaurants in Steenwijk en omgeving bezocht. De Sloothaak is wel de beste tot dusver. Dus gat zo door team, de Sloothaak te Giethoorn.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gewoon van de kaart kiezen ondanks ah.actie. Bediening attent. Eten was zeer goed, alleen jammer dat ons vlees koud was.
miranda S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben een erg gezellige avond gehad met z'n tweetjes. Kinderen niet thuis, dus op het fietsje naar Giethoorn met onze AH-bon. Erg leuk dat je met de AH actie uit de gehele kaart mag kiezen. Lekkere zalmtartaar, rib-eye met frietjes, en een dessert met ijs. Goed verzorgd ( had alleen van mij wel iets kruidiger gemogen). Glutenvrij broodje was ook geregeld. Alternatieve saus werd geregeld. Sfeervol terras , vriendelijke bediening, dus een aanrader!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gezellig restaurant, net buiten de drukste zone van Giethoorn. Het eten was voortreffelijk en de bediening erg vriendelijk. De keuken is niet erg snel, maar als je geen haast hebt en het lekker weer is, is dat geen enkel probleem.
Suzette P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben het verassings menu gehad voor twee personen
En het was heerlijk en voldoende
De bediening was top
Het restaurant is lekker knus
En vanaf mijn tafel kon ik zo de mooie keuken in kijken
Het was een zeer geslaagde Moederdag etentje
gerritenloes .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Met AH dinerbon heerlijk gegeten, we kozen het menu, heerlijk voor z'n twee.
Het was in één woord heerlijk, van alles een klein hapje wat met zorg gepresenteerd werd en tong strelend smaakte.
Bediening is vriendelijk en attent.
roseryniessen .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prettige ontvangst! De gevarieerdheid in gerechten is zeer smaakvol. het hoofdgerecht sprong er nog bovenuit. Top! Voor herhaling vatbaar.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Leuk eetcafé in het hart van Giethoorn. Wij waren er naar aanleiding van de Albert Heijn actie. Eten was kwalitatief goed (gekozen voor het duurdere menu) en voldoende. Bediening vriendelijk en correct.
Minpunt was dat het er de hele avond erg koud was, wij zaten aan een tafel in de buurt van de deur.
Aangegeven bij de bediening. De kachel zou worden aangezet, maar daar merkten wij helaas niet veel van. Door een stom ongelukje stootte mijn partner zijn glas wijn om, het was van de bediening op zijn plaats geweest als het glas gewoon iets was bijgeschonken, maar er moest een nieuw worden besteld. Hierdoor zullen wij, ondanks dat verder alles in orde was, niet snel meer terugkeren.