De Sloothaak

Binnenpad 141 8355 BW Giethoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Sloothaak

Giethoornse romantiek

Gelegen aan de Dorpsgracht, midden in het oude centrum van het waterdorp Giethoorn, vindt je café-restaurant 'De Sloothaak'. Dit is een knus, romantisch restaurant waar je voor een lekkere kop koffie of een drankje terecht kunt. Hun menu wijzigt elk seizoen, een goede plek in omgeving Giethoorn waar je dus om de zoveel tijd iets nieuws uit kunt proberen!

Meer informatie over restaurant De Sloothaak

• Kom je met de auto?
    Niet met de auto bereikbaar zijn, in Giethoorn is dat een charme. Op loopafstand van De Sloothaak is volop parkeergelegenheid (advies voor navigatie: Bartus Warnersweg en voor de laatste meters de routebeschrijving volgen).
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Zaterdag 14:00 - 20:30

• MasterCard , Pin , Visa card
Suzette P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben het verassings menu gehad voor twee personen
En het was heerlijk en voldoende
De bediening was top
Het restaurant is lekker knus
En vanaf mijn tafel kon ik zo de mooie keuken in kijken
Het was een zeer geslaagde Moederdag etentje
gerritenloes .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Met AH dinerbon heerlijk gegeten, we kozen het menu, heerlijk voor z'n twee.
Het was in één woord heerlijk, van alles een klein hapje wat met zorg gepresenteerd werd en tong strelend smaakte.
Bediening is vriendelijk en attent.
roseryniessen .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prettige ontvangst! De gevarieerdheid in gerechten is zeer smaakvol. het hoofdgerecht sprong er nog bovenuit. Top! Voor herhaling vatbaar.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Leuk eetcafé in het hart van Giethoorn. Wij waren er naar aanleiding van de Albert Heijn actie. Eten was kwalitatief goed (gekozen voor het duurdere menu) en voldoende. Bediening vriendelijk en correct.
Minpunt was dat het er de hele avond erg koud was, wij zaten aan een tafel in de buurt van de deur.
Aangegeven bij de bediening. De kachel zou worden aangezet, maar daar merkten wij helaas niet veel van. Door een stom ongelukje stootte mijn partner zijn glas wijn om, het was van de bediening op zijn plaats geweest als het glas gewoon iets was bijgeschonken, maar er moest een nieuw worden besteld. Hierdoor zullen wij, ondanks dat verder alles in orde was, niet snel meer terugkeren.
Inger P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben hier echt heerlijk gegeten. De soep had veel smask, de entrecote was lekker mals, supergoede frtes en sla. De koffie met toeters en bellen was een heerlijke afsluiting. Vriendelijke bediening, er waren weinig gasten dus alles ging vlot.
theo.leferink .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Na een vriendelijke ontvangst werden we begeleid naar het door ons gereserveerde tafeltje.
Een lekker gewoon, gezellig ingericht restaurant.
De bediening was vlot, vriendelijk en correct.
De vrije keuze in de hele kaart om ons AH-menu samen te stellen, was prettig.
Het gekozen menu was goed en werd in een prettig tempo opgediend.
Voor ons dan ook een logisch vervolg om gepast tipgeld te geven.
Nienke S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
We hebben heel erg lekker gegeten. De presentatie van de gerechten was mooi. De bediening was vriendelijk en adequaat. We hebben een leuke avond gehad!
bar.f .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Via AH-actie en vakantieadres hier terecht gekomen. Net na kerst, buiten leuk versierd. Binnen wat teveel van het goede qua oude gebruiksvoorwerpen. Eten boven verwachting goed, verrassend, grote klasse. Bediening heel vriendelijk, op de achtergrond en precies op het juiste moment. Echt een restaurant om van harte aan te bevelen!
wandavanholland .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ondanks dat één van de gekozen voorgerechten niet in de smaak viel, waren alle andere gerechten ontzettend lekker! De service was goed. Ondanks dat er slechts 1 vrouw in de bediening was, had ze alles onder controle. Bravo!
Loes J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het was jammer dat de Tom Tom het niet goed aan geeft . Het ontvangst was heel hartelijk . Vonden de op maak en presentatie heel goed . Waren alle vier dik te vreden . Over al het lekkers dik in orde ????????????????
hildamartens .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij hebben met vier vriendinnen in een gezellige sfeer heerlijk gegeten. Wij hebben genoten van de aan ons voorgeschotelde gerechten, die van een prima kwaliteit waren. Het personeel was vriendelijk, gastvrij en vakkundig. Voor herhaling vatbaar.
Ed F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima restaurant om goed te eten met streekgebonden producten! We komen er vaker maar elke keer zijn we weer aangenamm verrast!
takann .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Fijne bediening, mooie plek en lekker eten! Wij kwamen met de AH actie. Geen gezeur met apart kaartje of kleinere porties, gewoon kiezen van de kaart! Zo hoort het!
Reinaenalbertaarten .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een gezellige avond gehad met heerlijke gerechten, de smaak van de gerechten was super. Vriendelijke bediening die alle tijd voor je neemt. Ook geen last van luidruchtigheid je kon elkaar goed verstaan en geen geroezemoes om je heen! Alleen om een parkeerplek te vinden was moeilijk. En het pad naar het restaurant toe kon beter qua verlichting! Een restaurant voor herhaling vatbaar!
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was al de zoveelste keer dat we hier aten en we werden niet teleurgesteld. We kunnen dit restaurant dan ook zeker aanbevelen.
TSV .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. 3 gangen menu lekker voor 2. Het eten was verukkelijk, de bediening precies zoals het hoort. Sfeer en inrichting gezellig, mooie muziek op de juiste geluidssterkte. Fijn dar er voldoende tijd was tussen de verschillende gangen. Als ik dan toch nog een verbeterpuntje kan bedenken, een warme groente als aanvulling op de lekkere salade zou fijn zijn.
Samengevat: een heerlijk avondje uit, zeker voor herhaling vatbaar!
Frederike B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
verrassende voorgerechten, heerlijk klaargemaakte hoofdgerechten, attente en oprecht vriendelijke bediening. super. alleen de stoelen zitten niet heel erg lekker en de weg ernaartoe mag iets beter aangegeven worden. maar zonder meer de moeite waard
netjes .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Dat was weer een echt avondje uit! Heerlijk gegeten, prachtig verzorgde ambiance.
Tip: aangeven waar je het beste kunt/mag parkeren.
Appiev V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Wij kwamen daar met een zgn ah actiekaart maar bij aankomst bleek er iets verkeerd gegaan te zijn ,maar wij mochten hem wel gewoon gebruiken.
Bediening was vlot en professioneel eten was goed en de prijs ook.
Alles bij elkaar een dikke 8.5
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Verrassend lekker gegeten. Flinke porties, vriendelijke bediening.
Fijne plek in Giethoorn, buiten de toeristendrukte. We hebben genoten.