De Sloothaak

Binnenpad 141 8355 BW Giethoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Sloothaak

Giethoornse romantiek

Gelegen aan de Dorpsgracht, midden in het oude centrum van het waterdorp Giethoorn, vindt je café-restaurant 'De Sloothaak'. Dit is een knus, romantisch restaurant waar je voor een lekkere kop koffie of een drankje terecht kunt. Hun menu wijzigt elk seizoen, een goede plek in omgeving Giethoorn waar je dus om de zoveel tijd iets nieuws uit kunt proberen!

Meer informatie over restaurant De Sloothaak

• Kom je met de auto?
    Niet met de auto bereikbaar zijn, in Giethoorn is dat een charme. Op loopafstand van De Sloothaak is volop parkeergelegenheid (advies voor navigatie: Bartus Warnersweg en voor de laatste meters de routebeschrijving volgen).
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Zaterdag 12:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant De Sloothaak

Fam-R .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten en is veel meer dan een eetcafe. Menig restaurant kan aan deze kwaliteit een voorbeeld nemen. Top service en in een prachtige omgeving.
rienjanssen@gmail.com J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Met de actie van AH een heerlijke diner gehad waarbij de keuze uit de volledige menu kaart geboden werd.
Het was een heerlijk menu vollop voldoende voor ons beiden een zeer attente bediening we voelden ons er thuis! het glaasje water kwamen we niet tegen op de rekening! Een aanrader ook als er geen actie is van AH is
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We waren alle 4 erg tevreden heerlijk gegeten en fijne bediening, echt een super restaurant !!!
Heerlijke proeverijen het is echt aan te bevelen , wij wonen helaas tever weg voor een tweede bezoek maar mochten we in de buurt zijn . Gaan we zeker weer naar dit restaurant .
Nelleke T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij kozen voor het "verrassingsmenu voor 2 personen" en dat bleek een voltreffer. Heerlijk gegeten van gerechten, die veelal gemaakt werden van producten uit de omgeving van Giethoorn. We vonden het echt "snoepen".
Jaao D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. Mooie plek in het oude Giethoorn. Je kunt dichtbij parkeren en hoeft dan niet ver meer te lopen. Een aanrader.
netjes .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Restaurant dat zeer gunstig afsteekt bij de meer toeristisch ingestelde. Je voelt je heel welkom en werden als gast herkend, we waren er nu voor de vierde keer. Aan elk gerecht wordt de grootste zorg besteed, met elementen die de smaakpapillen subtiel raken en bovendien fraai opgemaakt, hulde aan de kok! Qua open wijnen zou er wat meer te kiezen mogen zijn.
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten,
Maar het duurde erg lang voordat je het kreeg. Als het nou erg druk was of een heel moeilijk gerecht maar dat was het niet. Dat was een beetje jammer. Maar we hebben wel erg lekker gegeten en het was vriendelijk personeel.
Ook leuk dat je eerst zo'n stukje door Giethoorn loopt voordat je er bent.
gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
vriendelijke ontvangst,l ieve bediening.Prima bereidde gerechten,uitstekende prijs/Kwaliteitverhouding
voortreffelijk.Authentieke omgeving,echt gastvrij gieters
G. M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prima eetgelegenheid met verrassende gerechten.
Erg aardige bediening.
De houten stoelen passen goed in het interieur maar het zitcomfort laat te wensen over.
Tip: Vraag een kussentje.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
De gerechten waren van prima kwaliteit, de dames van de bediening erg vriendelijk, maar dat woog niet op tegen de wachttijd.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
bediening spontaan, niet ervaren. toch leuk. Eten zeker voldoende qua smaak, aandacht. Leuk opgediende gerechten. Ook mijn partner was erg tevreden met het eten en met mij.
Vivienne S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gisteren ter gelegenheid van het 35-jarig huwelijk gegeten bij de Sloothaak in Giethoorn. Het voorgerecht liet even op zich wachten, maar de uitstekende kwaliteit van het eten maakte dat meer dan goed. Het 'menu voor twee' is echt een aanrader. Complimenten aan de koks! Ook een vriendelijke (jonge) bediening en bovendien een heerlijk terras. Genoten! Zou er zo nog een keer teruggaan, dus echt een aanrader!
Arlette R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gegeten met AH aktie. Vriendelijke bediening, redelijk wat keuze (wel andere kaart) en geen extra kosten voor extra bestelling (service). Alleen de inrichting en het dessert (thee/koffie met lekkers) vonden we tegenvallen...
Lucy W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het werd erg leuk geserveerd. We zaten wel een beetje donker er was weinig licht.
Verder was alles prima. De serveersters legden goed uit wat er op het bord ligt.
Het nagerecht was met 4 soorten leuk op een plankje geserveerd , heerlijk.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten, menu voor 2 personen genomen met een assortiment voor en na gerechtjes.
Erg lekker. De bediening was vriendelijk en professioneel. Enige minpuntje: we misten groenten bij het gerecht, er zat alleen een bakje sla bij.
Zijn van plan om er zeker nog een keer te gaan eten.
Opa Joop J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
was supergezellig, kan ook niet anders met de topbediening die we gehad hebben, ook het eten was geweldig, alleen de wandeling ernaar toe in de regen was niet zo leuk.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten, we konden het eigenlijk niet eens op.
Zeer attente serveerster, ik had abusievelijk de kortingskaarten van vorig jaar meegenomen.
Geen probleem, de volgende keer dat je komt kun je gewoon de nieuwe kaart meenemen en dan krijg je alsnog je korting á contant retour! Geweldig toch; scheelt mij € 33,-.
J. uit Drachten
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een woord geweldig. Proeverij van voorgerechten was heerlijk. Alles heeft een goede heerlijke smaak. Grand dessert, smullen!!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Proeverij voor 2 personen gegeten. Verrassend en smaakvol. Miste bij het hoofdgerecht wel een warme groente. Bij het hoofdgerecht werd alleen salade gereserveerd ( zelfde als bij voorgerecht) met friet.
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We zijn heel hartelijk ontvangen en de bediening was uitstekend. De wachttijden waren wel vrij lang maar dat hebben we niet als hinderlijk ervaren. We hebben er na een fijne dag uit heerlijk van de rust kunnen genieten.