De Sloothaak

Binnenpad 141 8355 BW Giethoorn Nederland Kaart

Over restaurant De Sloothaak

Giethoornse romantiek

Gelegen aan de Dorpsgracht, midden in het oude centrum van het waterdorp Giethoorn, vindt je café-restaurant 'De Sloothaak'. Dit is een knus, romantisch restaurant waar je voor een lekkere kop koffie of een drankje terecht kunt. Hun menu wijzigt elk seizoen, een goede plek in omgeving Giethoorn waar je dus om de zoveel tijd iets nieuws uit kunt proberen!

Meer informatie over restaurant De Sloothaak

• Kom je met de auto?
    Niet met de auto bereikbaar zijn, in Giethoorn is dat een charme. Op loopafstand van De Sloothaak is volop parkeergelegenheid (advies voor navigatie: Bartus Warnersweg en voor de laatste meters de routebeschrijving volgen).
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Zaterdag 12:00 - 20:30

Voordelig
Hildamartens .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij hebben met vier vriendinnen in een gezellige sfeer heerlijk gegeten. Wij hebben genoten van de aan ons voorgeschotelde gerechten, die van een prima kwaliteit waren. Het personeel was vriendelijk, gastvrij en vakkundig. Voor herhaling vatbaar.
Ed F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima restaurant om goed te eten met streekgebonden producten! We komen er vaker maar elke keer zijn we weer aangenamm verrast!
Takann .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Fijne bediening, mooie plek en lekker eten! Wij kwamen met de AH actie. Geen gezeur met apart kaartje of kleinere porties, gewoon kiezen van de kaart! Zo hoort het!
Reinaenalbertaarten .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een gezellige avond gehad met heerlijke gerechten, de smaak van de gerechten was super. Vriendelijke bediening die alle tijd voor je neemt. Ook geen last van luidruchtigheid je kon elkaar goed verstaan en geen geroezemoes om je heen! Alleen om een parkeerplek te vinden was moeilijk. En het pad naar het restaurant toe kon beter qua verlichting! Een restaurant voor herhaling vatbaar!
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was al de zoveelste keer dat we hier aten en we werden niet teleurgesteld. We kunnen dit restaurant dan ook zeker aanbevelen.
TSV .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. 3 gangen menu lekker voor 2. Het eten was verukkelijk, de bediening precies zoals het hoort. Sfeer en inrichting gezellig, mooie muziek op de juiste geluidssterkte. Fijn dar er voldoende tijd was tussen de verschillende gangen. Als ik dan toch nog een verbeterpuntje kan bedenken, een warme groente als aanvulling op de lekkere salade zou fijn zijn.
Samengevat: een heerlijk avondje uit, zeker voor herhaling vatbaar!
Frederike B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
verrassende voorgerechten, heerlijk klaargemaakte hoofdgerechten, attente en oprecht vriendelijke bediening. super. alleen de stoelen zitten niet heel erg lekker en de weg ernaartoe mag iets beter aangegeven worden. maar zonder meer de moeite waard
Netjes .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Dat was weer een echt avondje uit! Heerlijk gegeten, prachtig verzorgde ambiance.
Tip: aangeven waar je het beste kunt/mag parkeren.
Appiev V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Wij kwamen daar met een zgn ah actiekaart maar bij aankomst bleek er iets verkeerd gegaan te zijn ,maar wij mochten hem wel gewoon gebruiken.
Bediening was vlot en professioneel eten was goed en de prijs ook.
Alles bij elkaar een dikke 8.5
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Verrassend lekker gegeten. Flinke porties, vriendelijke bediening.
Fijne plek in Giethoorn, buiten de toeristendrukte. We hebben genoten.
Helenenbob T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het hoofd gerecht was koud dat er op dat paste er niet bij en dan de als was lekker maar niet met het vlees je moest lang wachten was niet gezellig de zaak voelde koud aan wij gaan daar nooit meer naar terug
Frits M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Erg vriendelijke serveerster, mooie omgeving en keuze uit gehele menukaart! Prima keuze om hier een leuke en lekkere avond door te brengen
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het restaurant ziet er authentiek en verzorgd uit en heeft een prachtig terras. De bediening is snel, correct en behulpzaam. Voor de kids is er best veel keus maar ze mochten deze keer friet met kipnuggets: goedgekeurd. Mijn vrouw en ik hadden een hamburger en varkenshaasmedaillons. Garnituren bij het vlees waren zeer smakelijk, evenals de varkenshaas zelf. De burger was ook mooi opgemaakt, divers belegd en lekker. Dit restaurant steekt er voor mij met kop en schouders boven uit in Giethoorn. We komen graag terug!
Joke-ven .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Eten was goed verzorgd en heerlijk van smaak.
De ligging is ideaal, even weg van het drukste deel van Giethoorn, mooi gelegen.
Zijspan .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Via AH actie naar dit restaurant. Goed gegeten, jammer dat de kaart beperkt is als je via AH boekt.
Goede service en vlotte bediening.
Vandijkrouveen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
eten was sober en gewoon, vis met name de heak was niet lekker . bediening was keurig, stoelen zitten niet fijn. was niet druk duurde erg lang.
Jeliazkov .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Eten was redelijk eenvoudig. Aardappelgarnituur was patat en seizoensgroenten wat aangelengde sla. Eten was wel goed bereid maar eigenlijk te duur voor wat je krijgt. Maar ja het is giethoorn. Zou er niet weer naar toe gaan.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Prima gegeten van het keuzemenu. Als eerste gang konden we kiezen uit enkele smaakvolle voorgerechten die als een soort van "tapas" werden opgediend. Leuk en lekker. Het hoofdgerecht en het heerlijke toetje maakten dat we tevreden naar huis gingen.
Barrykirsten .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het eten was niet helemaal ok. Het voorgerecht was goed, de sliptong smaakte naar "ijzer" en het toetje (bosvruchten) smaakte naar lijm.
De bediening was wel heel aardig en vlot.
Gd.van.ewijk .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
De sfeer was goed en de bediening net zo. Geen aanhoudend gevraag of we weer wilde drinken maar precies genoeg aandacht. Het eten was heel lekker en er wordt goed gelet op details wat betreft opmaak van het eten en de tafel. Dit alles voor een normale prijs.
Al met al een aanrader.