De Sloothaak

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant De Sloothaak

Giethoornse romantiek

Gelegen aan de Dorpsgracht, midden in het oude centrum van het waterdorp Giethoorn, vindt je café-restaurant 'De Sloothaak'. Dit is een knus, romantisch restaurant waar je voor een lekkere kop koffie of een drankje terecht kunt. Hun menu wijzigt elk seizoen, een goede plek in omgeving Giethoorn waar je dus om de zoveel tijd iets nieuws uit kunt proberen!

Meer informatie over restaurant De Sloothaak

• Kom je met de auto?
    Niet met de auto bereikbaar zijn, in Giethoorn is dat een charme. Op loopafstand van De Sloothaak is volop parkeergelegenheid (advies voor navigatie: Bartus Warnersweg en voor de laatste meters de routebeschrijving volgen).
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Zaterdag 12:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant De Sloothaak

Albert V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het ligt verscholen aan het water, maar het is heel goed toeven, ook in de wintertijd.
Heerlijk bereid eten, ruime porties!
genek W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Snelle en vriendelijke bediening, gezellige ambiance en een heerlijk menu !! En dan ook nog eens 50 % !!!
Kortom een heerlijke avond uit eten met vrienden.
Confuscius .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Met de Social deal bon gezocht naar een goed beoordeeld restaurant in omgeving Steenwijk alwaar wij twee dagen verbleven. We kwamen uit bij De Sloothaak in Giethoorn. De dag van tevoren al even gezocht waar het ligt, want met de auto kan niet voor de deur geparkeerd worden. Goed dat we dat gedaan hadden, want in het donker hadden we het vermoedelijk nooit gevonden. We hadden gereserveerd, maar dat was totaal overbodig, want bij binnenkomst zat er één echtpaar te eten en toen zij na enige tijd vertrokken waren we de enig overgeblevenen. Het interieur ziet er smaakvol uit en we worden op gepaste wijze geholpen door een vriendelijke, enigszins gereserveerde dame. Na een goed glas port kiezen we voor 'Leuk voor z'n twee', een driegangenmenu bestaande uit een proeverij van voorgerechten, vlees óf vis als hoofdgerecht en een grand dessert. We wilden vlees voor de één en vis voor de ander, maar dat kan nu blijkbaar niet (eerst nog wel, zie recensie 28 oktober): we kiezen dan maar voor de vis. Alle gangen worden voldoende vlot opgediend en toegelicht. Vrijwel alles smaakt prima. Wel bijzonder is het dat de duo vis bestaat uit 2 delen roodbaars met daarbij één schol, die dus door één van ons in twee delen gefileerd moet worden. Beter lijkt het me te kiezen voor 2 schollen óf 2 scholfilets. Op het dessert is ook niets aan te merken, een leuke verzameling van kleine gerechtjes. Al met al prima gegeten in een sfeervolle ambiance.
Grietje L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
prima, zeker voor herhaling vatbaar!! Complimenten voor keuken. Sfeervol, goede temperatuur in restaurant, alles aanwezig om gezellig daar te zitten!
Gé H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het menu voor 2 personen. Zowel vis als vleesgerecht was heerlijk. Het wordt in een ovenschaal opgediend. Geeft een landelijke uitstraling en is knus. Voorgerecht en nagerecht (proeverij van alle gerechtjes) is een aanbeveling. En meer dan voldoende.
Opa Joop J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
en alweer lekker gegeten hier, ontvangst was leuk, en de bediening nam weer alle tijd voor ons, alles werd tijdig weer aangevuld, weer terug bij de parkeerplaats staat de slagboom open, dus zonder te betalen konden we weer vertrekken. dubbel voordeel dus.
marikesklomp .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gezellige inrichting maar felle verlichting waardoor je het gevoel hebt in een soort eetlokaal te zitten. Des te groter de verassing als de menukaart komt. Geweldig gegeten en superbediening. Een uniek plekje.
hansenconnymeijer .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We aten hier met vrienden via de AH actie. We konden gewoon van de kaart bestellen en hebben alle vier verrukkelijk gegeten! De proeverij vooraf is echt een aanrader maar eigenlijk was alles even heerlijk en van super kwaliteit!
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij zijn met ons gezin hier wezen eten. 3 volwassen en 1 kind.
Was heel gezellig met leuke en vlotte bediening.
Het enige minpuntje vonden wij dat het heel lang duurde voordat het eten geserveerd werd..
Maar buiten dat om was het goed voor elkaar.
marijkekramer1 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben zaterdag 7 oktober met AH restaurantbon bij Sloothaak gegeten, dit was zeer goed, de gerechten werden smaakvol opgediend zeer goede kwaliteit, en erg lekker,wij komen zeker terug, alles was top.
bruinswh .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We werden vriendelijk en gastvrij ontvangen. We zijn hier nu een paar keer geweest en het viel ons op dat er niet veel aan de kaart was veranderd. De gerechten blijven lekker.
K H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was erg goed, helemaal in herfstweer. Je kan er heel gezellig zitten, Erg huiselijk.
We zouden er graag nog vaker heengaan.
A K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Verrassend leuk. Menu voor 2 erg leuk op plank geserveerd.
Ligt wat afgelegen, met auto navigatie nog te ver lopen. Kan dichterbij parkeren.
Echt de moeite waard.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De Sloothaak past haar menu niet aan als het gaat om de restaurant actie van AH, nee gewoon kiezen van de kaart. Wij kozen voor een 3 gangen menu: Leuk voor z'n twee! Alle drie de gangen waren zeer smaakvol, de gerechten werden ook heel fraai getoond, we waren echt onder de indruk.
Een heel gastvrij bedrijf, midden in het prachtige Giethoorn, een uitstekende chef: kortom ga ook eens genieten van de Sloothaak.
g.otter.gijsen .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wij hebben er prima gegeten , bijzonder aardige bediening.Helaas is het voor rolstoelgebruikers een lastige locatie " een brug te ver "
Bodhi R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Een prettig restaurant, zeer goede bediening, fijne sfeer , zachte muziek ook fijn dat je gewoon kan praten en heel lekker eten!
Fam-R .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten en is veel meer dan een eetcafe. Menig restaurant kan aan deze kwaliteit een voorbeeld nemen. Top service en in een prachtige omgeving.
rienjanssen@gmail.com J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Met de actie van AH een heerlijke diner gehad waarbij de keuze uit de volledige menu kaart geboden werd.
Het was een heerlijk menu vollop voldoende voor ons beiden een zeer attente bediening we voelden ons er thuis! het glaasje water kwamen we niet tegen op de rekening! Een aanrader ook als er geen actie is van AH is
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We waren alle 4 erg tevreden heerlijk gegeten en fijne bediening, echt een super restaurant !!!
Heerlijke proeverijen het is echt aan te bevelen , wij wonen helaas tever weg voor een tweede bezoek maar mochten we in de buurt zijn . Gaan we zeker weer naar dit restaurant .
Nelleke T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij kozen voor het "verrassingsmenu voor 2 personen" en dat bleek een voltreffer. Heerlijk gegeten van gerechten, die veelal gemaakt werden van producten uit de omgeving van Giethoorn. We vonden het echt "snoepen".