De Sloep

Moleneind 5 1241 NE Kortenhoef Nederland Kaart

Over restaurant De Sloep

Schip Ahoy

Aan de jachthaven van Kortenhoef vind je tussen kleine en grote boten een nautisch restaurant. Het interieur van restaurant De Sloep is helemaal aangepast aan het leven op en om het water. Terwijl je wacht op je bestelling ontcijfer je oude zeekaarten of bestudeer je de verschillende scheepsmodellen. De gezelligheid verzamelt zich rond de stamtafel die ooit onderdeel was van een klipperaak. Buiten op het terras geniet je van de zon of een verfrissend briesje. Wat een belevenis.

Meer informatie over restaurant De Sloep

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Sienie .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Leuke ruimte en vriendelijk ontvangst. Er werd goed rekening gehouden, dat wij op een bepaalde tijd een afspraak hadden. Van de voorgerechten was de zalm lekker en de carpaccio te koud. De aspergesoep was heerlijk. De hoofdgerechten vielen wat tegen tegen en hier was ook de sla veel te koud, maar het toetje was weer erg lekker.
Bjnieland .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Smaken niet goed op elkaar afgestemd. Beperkte kaart ivm AC restaurant actie. Geen idee wat er verder nog aangeboden wordt. Derhalve niet direct voor herhaling vatbaar
Smittenaar .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker eten, vriendelijke bediening en goede akoestiek.
Je kunt hier nog gewoon met elkaar in gesprek tijdens het eten.
Simone-b .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het was een fijne ervaring om bij de Sloep te eten. Een sfeervolle ambiance, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Aart L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima restaurant. WIj hadden het AH keuze menu. FIjne bediening, leuke sfeer.
Beetje jammer dat de open haard erg walmde.
Elisabeth L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij vonden het eten heerlijk, de bediening goed en erg aardig ,de zaak heel erg gezellig , ik beveel dit restaurant zeker aan bij vrienden en familie. Wij komen er zeker weer terug.
E. Lesmeister
ArnoldW .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het AH menu in de Sloep is een aanrader! WIJ hebben een heel geslaagde avond gehad: uitstekende gerechten, attente bediening (ook al zat de Sloep vol!), ontspannen sfeer. We komen hier beslist terug!
CWLK .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Samen met mijn vrouw een hele gezellige avond gehad en lekker gegeten! Wij vonden de Sloep sfeervol en de bediening zeer vriendelijk.
Carolinenieboer .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met vrienden bij De Sloep het AH menu gegeten. 4 gangen voor Euro 39,-- met 2 personen is zeer redelijk. Het voorgerecht Vitello tonnato was heel smakelijk. Het tussengerecht maissoep met pulled chicken was ook erg lekker. Als hoofdgerecht had ik de runderzijlende die heel mals was en lekker afgemaakt met een heerlijke saus. Lekkere knapperige groenten erbij. Het nagerecht was ook erg lekker. Er werd een karaf water geserveerd en heerlijk brood met boter en tapenade. Meestal moeten we dat in restaurants apart betalen maar hier doen ze dat gratis. Prima service dus! We zaten gezellig aan een tafel bij de open haard, zeer sfeervol. Weer voor herhaling vatbaar!
Yvonchristina .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij de Sloep. Een 4 gangen menu met AH restaurantbon. Keuze uit 2 voorgerechten, 1 tussengerecht, 2 hoofdgerechten en een dessert. De Sloep is ons bekent en wij eten er regelmatig. De ontvangst is altijd hartelijk en warm zo ook de entourage is warm en gezellig. Ik wil dit zeker een ieder aanbevelen.
Jorica V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Hele fijna avond gehad in het gezellige restaurant de Sloep!
Voorgerechten vonden wij beter dan hoofdgerecht. De kaart is eigenlijk best saai, maar alles is lekker klaargemaakt. Wij misten wel echt een kaasplankje!
De macaroni-salade (naast de frietjes) vonden wij een vreemde combinatie en niet zo geslaagd.
Prima restaurant, wat aan de hoge prijs en zeker nog ruimte voor verbetering!
Het restaurant ziet er heel gezellig uit van binnen, maar buiten zitten is helemaal top!

Aanrader als je een keer in de buurt bent!
Josephine T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
We hebben gegeten maar kunnen we zeggen het was goed ,nee , het personeel was vriendelijk .
vlees taai ,groente te hard niet echt gaar. voorgerecht redelijk maar erg rommelig. kortom het viel tegen!!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Gisterenavond gegeten in de Sloep met een AH kaart. Het eten was eenvoudig maar zeer smakelijk. Het bestond uit een kleine pasta van macaroni een kopje pompoensoep een duo van ossenhaas en kalfsoester op verse groenten een een dessert van chocolade en bananenijs.
Normaal zou zo,n menu €30,= mogen kosten Er werd echter binnen de ah actie 39,= voor gerekend. Om de actie te compenseren?? De wijn chardonnay van de Sligro inkoop €4,= voor €24,75 op de kaart?? De bediening was vriendelijk, je zit er erg lekker buiten, de sfeer is er prima. Veel kansen om er een groot succes van te maken.
Jsalomons234 S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We zijn via de AH restaurant actie hier terecht gekomen.
We hadden dus het AH menu .
Dit was een keuze menu van vlees of vis.
Het voldeed aan onze verwachtingen en het geheel was goed verzorgd met een gezellige sfeer.
Kortom het was een gezellige avond
Esthervanrijsbergen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Prima eten, geen hele spannende keuken. Maar het eten wat je krijgt is goed van kwaliteit en vers! De sfeer is erg gezellig zo wel binnen als buiten!
MFe .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Fantastische locatie en super lekker gegeten met de AH-actie. Leuk keuze menu en absoluut niet bezuinigd op de hoeveelheid. Waterkan op tafel en brood met tapenade zonder dat je hier om hoeft te vragen. Locatie waanzinnig heerlijk buiten aan het water, waar veel boot activiteit is. Kortom een aanrader. Wij komen hier zeker terug.
Lvannieuwenhuizen .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Geweldige locatie, heerlijk buiten van het AH menu genoten. Heel aardige, vlotte bediening, prima wijnen, echte aanrader!
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben lekker gegeten maar eigenlijk was alles een beetje vlak, weinig uitgesproken smaak
Vriendelijke en attente bediening, schitterende ambiance. Straks in de herfst komen we zeker terug want binnen was de ambiance minstens zo mooi.
Repster .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij zaten met het mooie weer buiten op het terras, dat was toverachtig mooi.
Het eten was meer dan smakelijk. Er is niet beknibbeld op het menu. Het is een 4-gangen menu, echt riant en zeer smaakvol.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heel lekker gegeten met AH bon. Direct water op tafel bij aankomst. Brood met boter en tapenade van het huis. Heerlijk 4-gangen menu. Ruim voldoende. Personeel was erg vriendelijk! We gaan zeker nog een keer terug.