de Slimmerick

Hoofdstraat 8162 AN Epe Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant de Slimmerick

Esoj .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteravond hier gegeten.
Erg lekker. Zeer vriendelijke bediening. Het was maar goed dat we gereserveerd hadden, want anders hadden we geen plek gehad. Terwijl wij er zaten hebben zie diverse mensen moeten teleurstellen die er ook wilde eten. Sneu voor die mensen, maar wel een teken dat het eten er goed is. Je wordt ook zeer gastvrij ontvangen.
Een aanrader
Stephan1984 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Wij komen niet uit de buurt en gingen op de gok naar dit restaurant naar aanleiding vd reviews. Eerlijk is eerlijk want men... Wat hebben wij lekker gegeten! We hadden de boeren snitchel en de varkenshaas. Beide perfect bereid en zeker niet droog. Wat me opviel is dat de bediening ook netjes en snel reageert op wat er gebeurt in de zaak. Het is wel ietsje hutjemutje dus echt romantisch eten lukt niet. Maar daarintegen heb je dus wel goed en prettig personeel en (echt waar) heerlijk eten! Een echte aanrader als je in de buurt bent.
Roberto59 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
+Goede prijs-kwaliteit. Ruime keuze. Zeer goede bediening.
+/- te veel lawaai voor romantisch etentje.
- de (huis)wijn was veel te warm; daarom niet lekker.
Zeker om terug te komen als het was rustiger is (buiten weekend?).
Mirandahaha .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Familierestaurant in Epe. Ik vond het er een beetje oudbollig uitzien toen we langsliepen, maar het was er gezellig druk dus het er toch maar op gewaagd. Geen verkeerde keuze we hebben een heerlijk wildmenu gegeten. Zeer attente bediening. Woonde ik dichterbij dan ging er nog eens heen.
Kitty111 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Alles was prima in orde. Het eten was erg lekker en mooi verzorgd, en de bediening bijzonder vriendelijk. Zeker een aanrader!
Nieuwhoff .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Wij hebben een familie feestje bij de Slimmerick gevierd met 13 volwassenen en 4 kleine kinderen.
Van te voren hadden wij onze wensen met de eigenaar besproken en die zijn allemaal keurig uitgevoerd. Iedereen kon gewoon van de kaart kiezen geen probleem met 17 man met bijna 17 verschillende gerechten en alles kwam tegelijk en warm op tafel en de bediening wist ook nog voor wie wat was. De gerechten waren heerlijk en prachtig opgemaakt. Een groot compliment voor de koks en de vriendelijke en betrokken bediening. Dit is meer dan een eetcafe met een goede prijs
kwaliteits verhouding .
Lott .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Heerlijk gegeten op een zaterdagavond. De tonijnsteak was perfect gegrild (niet te gaar) en de gegrilde wildzwijnspies beviel ook erg goed bij mijn vriend. Snelle bediening, niet lang hoeven wachten op het eten. Gezellige sfeer, wel beetje tuttig behangetje/ inrichting.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Wij hebben zowel de lunch als diner genuttigd bij de Slimmerick. Op de lunchkaart staan genoeg heerlijke gerechten. De porties zijn royaal en je gaat met een goed gevulde maag de deur uit. Wij vonden de broodjes erg lekker. 's-Avonds zijn wij terug gegaan voor het diner. De Slimmerick is voor het grootste gedeelte ingesteld op de vleeseter. Voor de vegetarier staan er 2 gerechten op en de viseter 3 gerechten. De menukaart bestaat voor het grootste gedeelte uit vleesgerechten. Vooraf de mosterdsoep, deze was erg goed van smaak en werd met een stokbroodje geserveerd, het hoofdgerecht (vegetarisch was goed maar niet bijzonder) Mijn partner had een vleesspies en dat was prima van kwaliteit. Erbij patat en groente. Wij hebben lekker gegeten en de kwaliteit is prima voor een eetcafe. Een aanrader.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Afgelopen zondag gegeten. De italiaanse tomatensoep is echt een aanrader! De sate was wat droog en leek uit de frituur te komen, jammer want bijgerechten waren erg lekker.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Hele aardige en behulpzame bediening. We hebben alleen een hoofdgerecht op. De Kip Slimmerick was lekker maar niet echt pittig zoals de bediening had aangegeven. Wellicht is mijn niveau van pittig een stuk hoger.
De ossehaaspuntes waren veel te taai. Dat zou zeker een heel stuk malser moeten zijn. Voor de rest leuke zaak met prima bediening.
Stegerman .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Voor een schappelijke prijs lekker eten. Bediening zag dat wij de frietjes snel ophadden en zonder bij te betalen werden er nieuwe frietjes op tafel gezet. Bediening doet haar best en verstaat haar vak. Een aanrader voor een makkelijke hap.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Op basis van de Iens recensies hier geluncht. Is prima bevallen. Uitzonderlijk vriendelijke bediening! Het eten, maaltijdsalade zalm, was ook heerlijk.
Marion A.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Einde van de middag hier heerlijk met zijn vijven gegeten, allereerst genoeg keuze op de kaart! Het eten is heerlijk, er wordt echt aandacht aan besteedt. De bedienining is zeer vriendelijk en komt regelmatig informeren of alles naar wens is en is belangstellend.
Wat naast het eten ook zeer prettig is, is een schoon en mooi toilet waar onze kleine man ook goed verschoond kon worden (er hingen zakjes voor de luiers, echt goed geregeld)! Als we in de buurt zijn komen we zeker nog is terug!
Else F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2012
Ik ben hier bij toeval met een groep van vier aangeschoven en we zijn positief verrast. De bediening was buitengewoon vriendelijk, beleefd en vakkundig, zo kom je het nog maar weinig tegen. We werden als gast echt in de watten gelegd en met plezier geholpen. Het eten was van prima kwaliteit. De kaart is niet heel bijzonder, maar de gerechten waren smakelijk, vers en de hoeveelheden voldoende. Ook de prijzen waren erg schappelijk.
Het restaurant zelf ziet er, naar mijn smaak, erg gezellig uit. Goede stoelen en je ziet dat er aandacht aan het interieur is besteed. Het is dat ik niet in de buurt woon, anders zou dit zeker een van mijn vaste adresjes worden. Een aanrader!
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2012
Hier vrijdag met de hele familie gegeten. Alles was super verzorgd.

Bediening:
Ondanks dat er een aantal relatief nieuwe serveersters waren, werden we super bediend. Alles was mogelijk om het gerecht zo te maken wat de klant wou hebben.

Eten:
Erg lekker en goed op smaak. Er wordt duidelijk met verse producten gewerkt. Hier geen kant en klaar producten die opgewarmd worden, maar eerlijk en lekker eten.

Prijs:
Precies wat je verwacht, ook hier weer een eerlijke prijs.

Al met al erg lekker en gezellig gegeten, komen hier zeker een keer terug.
J V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2012
De Slimmerick is een eetcafe, met een terras aan de doorgaande straat. En daarmee is het enige minpunt genoemd.

De vriendelijkheid, gastvrijheid, en hartelijkheid van de bediening
is een voorbeeld voor andere zaken. Voorbeeld: als bij het welomstgesprek even ons doel aan Epe besproken wordt, en als anderhalf uur later bij het afscheid gerefereerd wordt aan dat doel, dan is duidelijk dat de bediening oprecht geluisterd heeft en gastvrijheid hoog in het vaandel staat.

Dit komt ook tot uitdrukking als bij het opnemen van de bestelling
als dagschotel asperges wordt aangeboden. Als dan blijkt dat deze groente tot mijn favorieten behoort, is het geen enkel probleem om het aantal asperges te verhogen. Over de kwaliteit niets dan lof: geen rommel kwaliteit, maar dikke rechte mooie aaa asperges, met een aangepaste hoeveelheid ham: perfect bereid en boterzacht. Jammer dat het seizoen weer voorbij is.