De Slak

7,1
Erg voordelig
Germaine S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
De gerechten zijn heerlijk en vol van smaak. Soms iets aan de zoute kant maar wel erg smaakvol. Gerechten zijn van grotere porties, geen kleine tapasgerechtjes. Je kunt het zien als een ruimte aziatische tapasgerechten. We hebben ieder 4 gerechten gegeten en daarna zaten we echt vol. We hebben gedineerd in een bankzitje wat erg knus is. Zit je elders in het restaurant kan het iets kaal overkomen. Wanneer er meer beplanting of scheidingswanden zouden zijn zal het zeker knusser overkomen. Ik ga hier zeker nog een keer terug want er stonden zoveel meer gerechten die ik wil proeven.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Helaas zeer teleurstellend. Na klachten over het eten aangehoord te hebben loopt de bediening met een schaapachtige glimlach zonder een woord te zeggen weg.
Interieur is onverzorgd en versleten, zoals kapotte tafelbladen en kapotte tegeltjes in toilet
DSteen .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Voor het eerst gegeten vandaag. Leuke bediening en vriendelijk. Alleen het eten waar je voorkomt is een stuk minder. Voor de lekker gerechten moet je voorbij betalen. 2 uur later heb ik nog een mega zout smaak in mijn mond. Erg ongzond met zoveel zout en daar betaal je dan 30 euro per persoon voor.
Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Met een bedrijfsuitje gaan eten. We waren daarom met een grote groep en er werden verschillende gerechten op tafel gezet. Meeste gerechten vielen goed in de smaak. Service was goed te noemen. De drank zat erbij en ze kwamen regelmatig nieuwe bestellingen opnemen. Decor is netjes en verzorgd. Locatie aan een vrij drukke straat vind ik iets minder.
Rinus M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Wat ik heb gelezen in de voorafgaande recentie's klopt wel zo'n beetje , veel gerechten met dezelfde saus en wokgroente maar over het algemeen lekker eten . Maar we we stonden versteld over het probleem met een glaasje water uit de kraan , 2 personen van 3 kregen een keer een glaasje voor het innemen van hun pilletjes maar daarna kon echt niet meer , we hebben 2 x een fles wijn besteld , en wij vonden het ronduit belachelijk om geen water meer te serveren . Opdracht van de baas die er niet was !!!!!! . Wij willen nog wel een keer eten bij De Slak maar dan vraag ik bij de reservering of we kraanwater aan tafel krijgen , zoniet komen wij echt niet terug . Rinus Meijer .
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben lekker gegeten en hebben dus ook een leuke fooi gegeven en vroeg of dat voor al het personeel is en ze zegt word gedeelt onder al het personeel maar dat is dus helemaal niet waar.
Dus wil je fooi geven geef het dan persoonlijk aan die gene zelf .
Vind het zeer slecht!!!!!!
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
De kaart is niet erg uitgebreid. Je mag per ronde 1 gerecht kiezen. De kwaliteit is prima. De service aan het begin van de avond was prima, daarna werd het wat drukker en werd de wachttijd langer. Wij hebben ruim drie uur gezeten. Je moet er dus wel een avond voor uittrekken. De drank wordt tijdig opgenomen en komt ook snel aan tafel. Zeker een plek waar je een keer moet gaan eten. Je moet dan wel geen haast hebben.
Iensnl2015 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Heerlijk eten bij De Slak; iedere keer opnieuw. Gisteren voor de vijfde of zesde keer geweest. Helaas is de service traag waardoor je na ieder gerecht gemiddeld 20 minuten moet wachten voor je de volgende ronde kunt bestellen. Het personeel is daarentegen erg vriendelijk (en lieten me gisteren al een uur voor openingstijd binnen om nog wat te werken voor het gezelschap arriveerde). Ik zeg: een aanrader, maar bereid je voor op een lange zit (als je grote honger hebt).
Arianeb .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Ons favoriete restaurant. Alle gerechtjes even smaakvol vers bereid ook al is het druk. Aan speciale wensen word gehoor aangeven bv. pittiger of minder pittig.

X_leintjuh_x .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Het is altijd lekker eten bij De Slak. Ze veranderen zo nu en dan een paar dingetjes op hun menu zodat je toch altijd verrast kunt worden. Sfeervolle ambiance in het modern ingerichte restaurant. Soms zit je door de drukte erg dicht tegen andere tafels aan waardoor je op je bord gekeken kunt worden, weinig privacy wanneer je een avondje met zijn tweetjes uit wilt. De bediening is aziatisch en niet altijd even vriendelijk, kan ze soms niet eens verstaan. Prijs-kwaliteit is prima, omdat je sowieso onbeperkt kunt eten. Het eten is goed op smaak, vooral de maleise saté is een echte aanrader. Drinken volgt de gewone horecaprijzen, iets aan de hoge kant. Vanwege het lekkere eten komen wij hier keer op keer weer terug.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Kom hier regelmatig. Betaalbaar eten, wat net iets meer heeft (lees: een veel hoger niveau) dan al die sushi all you can eat restaurants. Verschillende gerehtjes die bijna allemaal wat speciaals hebben. De Maleisische saté is mijn favoriet.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Ben het eigenlijk met de laatste recensies wel eens. De bediening kan zeker beter, spreken ook niet eens redelijk Nederlands. Borden worden overal neergeknald.
De ruimte is vrij groot en roemoerig, maar het is ook geen sterrenrestaurant.
Kortom: Een aanrader voor mensen die betaalbaar en lekker een bordje willen eten. Wel vaak de zelfde garnering en saus, dit zou toch wel anders moeten kunnen. Zoals ook al eerder gezegd het is jammer dat de bediening niet het niveau van de keuken heeft.
Geert Z.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Mooi modern ingericht groot restaurant met oosters getint all you can eat concept. Deze keer geen zelf afhaal maar bediening aan tafel, die eigenlijk net wat vriendelijker kan. Je kiest van de kaart uit een stuk of 25 gerechten zovaak als je wil een gerecht als garnalen, biefstuk , een bijzondere sate met een saus waar chocolade in zit, een kerriesoepje of eend. Stuk voor stuk goed eten.
Noud H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Eigenlijk jammer dat de heerlijke keuken van de slak wordt benadeeld door de verschrikkelijk slechte bediening. Borden worden lukraak op tafel geknald zonder te vragen wie dit gerecht besteld heeft en op een gegeven moment ging er iets fout met een bestelling en kregen we een enorm grote mond van de ober.

Hoewel ze in de gastvrijheid nog enorm veel kunnen leren, is de keuken echt top. De kip curry is heerlijk in balans, de Maleisische saté heerlijk mals en is de vis met aarbeidensaus een geweldige en onverwachte combinatie. Als je van Aziatisch eten houd en je de bediening kunt tolereren is het zeker een aanrader, het eten is er namelijk heerlijk!
Sluijt78 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
De saté was heerlijk, de kip curry ook. Vlees gerechten zijn smaakvol gekruid, lekker zacht en mals vlees. Gamba's en garnalen gerechten, erg lekker. Veel gerechtjes met beslag/deeg laagje, uit olie/frituur, valt zwaar. Desert van het huis is lekker, mousse is erg zoet. Bediening spreekt amper Nederlands. Ambiance voor groep prima, geen plek om romantisch te tafelen.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Een aardig restaurant mits je Aan de zijkant bij de bankjes zit, anders erg massaal.
De sushi is zeer onder de maat, kant en klare sushi lijkt t, lijkt ook niet vers gemaakt a la minute.
Saté en varkenshaas niet lekker, vlees smaakt niet zoals t hoort, varkenshaas heel zacht en smaakte echt naar vettig varkensvlees
Verder veel uit de frituur.
Bediening zeer kil, wel netjes maar nee voor ons geen "slak"meer
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Voor ons de eerste keer en zeker niet de laatste, een scala aan Oosterse gerechtjes zoals het hoort
je proeft de verschillende invloeden, de huiswijn is perfect zowel de witte als de rode blijft prachtig overeind.
Het bediendend personeel is erg aardig en in voor een grapje dus..........
Wij zijn helemaal niets tekort gekomen kortom een echte aanrader!
Diana1000 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Wij vonden de gerechten die we kregen zeer lekker vooral de huisgemaakte loempia's vielen in desmaak ,net zoals de Thaise king kip. We waren zeer voldaan en het dessert van het huis kregen we amper op,al met al een leuke culinaire avond en het was weer iets anders.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Houd er echter rekening mee dat de nodige gerechten met dezelfde basissaus worden bereid waardoor het wel wat hetzelfde smaakt. Decor: Dit was voorheen een dansschool, grote ruimte met heel veel zitplaatsen en desondanks regelmatig volle bak.
EscoffierDeux .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2014
Een inmiddels bekend concept: voor 23 euro mag je zoveel kleine gerechtjes achter elkaar bestellen als je wilt. Het gaat om gerechtjes gebaseerd op de Aziatische keuken. Er worden vooral goedkope ingrediënten in verwerkt, maar deze zijn wel smakelijk klaargemaakt. Over de gerechtjes dus niets te klagen, al zou ik hier niet te vaak gaan eten, want dan verveeld het al snel. De inrichting is simpel. Als je intiem wilt zitten is het aan te raden een bankje aan de muur te reserveren, anders zit je middel in een grote zaal (het is vroeger een dansschool geweest). De huiswijn, een flesje merlot (19 euro), was redelijk. Een minpunt was het personeel: onpersoonlijk en ongeïnteresseerd. Alles samengevat was ons bezoekje aan dit restaurant aardig voor een keer, maar een volgend bezoek zit er voor ons waarschijnlijk niet in.