De Sissende Sampan

Meer informatie over restaurant De Sissende Sampan

7,2
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Kijk, dit is nu de plek waar je naartoe gaat als je geen zin hebt om te koken maar ook weer niet "uit eten" wil gaan. Gewoon aanschuiven, lekker eten en niet teveel betalen.
Geen gebakken bluf of rariteiten met een sausje. Niets overdreven. Vond het ook wel fijn om niet te hoeven bedenken wat te eten, het verscheen vanzelf. De soep was lekker, zo ook de rest. In één woord: relaxed!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Bij de sampan is alles goed : eten heerlijk, sfeer prima, bediening zeer vriendelijk. Gewoon lekker Thais eten en ook nog voor een heel schappelijke prijs. Binnenkort zien ze ons weer terug !
A-hols .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk vegetarisch gegeten, goede prijs kwaliteitverhouding, zeer vriendelijke bediening, zal zeker weer terug komen!
Aveen65 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Eindelijk weer eens bij de Sissende Sampan gegeten. Blijft een goed concept, vast menu, vaste prijs. Heb wel gekozen voor de vegetarische variant, was geen enkel probleem. Heerlijke groenten en vegetarische saté. Aardige mensen en ongedwongen sfeer. Aanrader!
Tommy88 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Een simpel Thais restaurant met een ongedwongen huiskamersfeer. Het eten is uiteraard niet spectaculair, maar voor de prijs is het zeker prima. Er is geen menu, aangezien je hier eet wat de pot schaft. Dit voegt toe aan de ongedwongen sfeer. Je gaat gewoon lekker zitten, bestelt wat drinken, en je krijgt een aantal lekkere Thaise gerechtjes geserveerd. Verwacht geen haute cuisine, maar voor een snelle simpele hap is de Sissende Sampan een goede keus.
Jakkie13 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Na goede ervaringen hier weer eens een dagmenu gegeten. Dit viel helaas tegen. Tom kah kai soep, met mais? Bij het hoofdgerecht waren de Thaise smaken ver te zoeken behalve de salade. Verder was er een kippenpootje in een scherp Indiaas aandoend waterig kerriesausje, een schaaltje met rul gebakken en smakeloos gehakt en een stukje gefrituurde vis met te veel deeg en Thaise saus uit een flesje. Ondanks dat het menu scherp geprijsd is moet er toch wel iets meer van te maken zijn. En een toetje, een mini bolletje ijs met veel room en een scheutje siroop. Jammer van dit voorheen favoriete restaurant.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Eerste keer Sissende Sampan
Geen uitleg over menu
Op eens soep op tafel.
Soep was met kip, maar smaakte, op eeen paar koriandeeblaadjes na, totaal niet thais. Niet slecht, maar de hollandse kipppensoep van mijn moeder.
Hoofdgerecht bestond uit rijst met 4 verschillende gerechtjes. De "kip" sateh was een of ander sponsachtig iets.
Groenten voldoende, maar geen thaise smaak. Wel lekker thais vleesgerecht masr erg weing vlees.
Een ondefinieerbaar iets met wortel en vermicelli?
Toetje hebben we masr overgeslagen. Op aanmeekingen van ons werd nauwelijks gereageerd
Estherdevries62 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Erg vriendelijke bediening en onwijs lekker thais eten. Leuk dat je niet persé een kaart krijgt en dat je voorgeschoteld krijgt wat het menu van de dag is. In de afgelopen jaren hier al een aantal keer geweest en het blijft top! Ga zo door.
S1978 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Gewoon een fijne plek om te komen.
Menu staat vast en wordt elke avond vers bereid.
Geen overdreven liflafjes, maar gewoon lekker eten. Love it!
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
De kracht van de eenvoud. Gewoon lekker eten hoeft niet duur en spannend te zijn. De Sissende Sampan heeft een krachtig concept in mijn optiek. 3 gangen voor 14,50 per persoon en geen moeilijke menukaart. Je eet wat er is. In ons geval een heldere groentensoep vooraf, gevolgd door rijst met gegrilde groenten, zeer smakelijke kip, een eiergerecht en sparerib met een krokant laagje. Prima hoeveelheid per persoon en smakelijk. Als nagerecht een bolletje vanille-ijs, mag iets origineler. De bediening is prettig, niet opdringerig. Het decor is eenvoudig en past bij het concept. Geen zaakje voor je eerste date, maar prima om lekker een hapje te eten. Ik ga zeker nog vaker terug.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Mijn schoonvader nam ons hiermee naar toe. Dit moesten we een keer doen, zei hij.
Het was een belevenis. Er werd niks gevraagd wat we wilden eten of waar we van hielden, ze hebben nl één menu en dat is het. Leuk concept.
Op de website zag ik dat je wel nog los viskoekjes erbij kunt bestellen, dus dat deden we dan ook.
Soep vooraf (prima!) daarbij die zalige koekjes, het hoofdgerecht bestond uit een grote bak rijst met voor ieder 4 kommetjes me verschillende gerechten. Erg lekker, niets op aan te merken. Alles vers en ruim voldoende. Toe vers fruit.
De huiswijn was leverbaar in een literkaraf, water kregen we erbij.
Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs.
We komen graag nog eens terug.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Vriendelijke en snelle bediening. Net ingericht restaurant en heerlijk eten. Ik kom hier graag terug. De tofu en de viskoekjes zijn een aanrader.
Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Ik had een cadeaubon gekregen voor dit restaurantje, en deze heb ik met veel plezier afgelopen vrijdag ingewisseld. Een heerlijke soep vooraf, en daarna een aantal kleine gerechtjes voor bij de rijst. Het is iedere keer wat anders, lekker gevarieerd dus, en goed te eten. Niet heel vettig, de smaken zijn duidelijk, en helemaal niet pittig. De gebakken vis was echt heel erg lekker! Het toetje heb ik overgeslagen, en heb in plaats daarvan nog een kommetje soep gekozen. Ik vind het wel jammer dat er geen typisch Thaise desserts geserveerd worden, maar voor de rest een heel leuk restaurantje!
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
We hebben hier lekker gegeten en absoluut niet duur. Bij de wijn eerst kroepoek met een soort sambal die er heet uitziet maar het beslist niet is. Je proeft alleen een zoete smaak. Vooraf soep met een wonton erin. Toen het hoofdgerecht met varkensvlees in zoetzure saus, kipcurry, een soort bami, gemengde groente en rijst. En een stukje watermeloen toe. Het eten was gevarieerd en voldoende. Voor mij had het iets pittiger gekund maar dat is persoonlijk. Enige minpuntje was dat je niet zo heel veel van die 'echte' Thaise smaken proefde. Bediening was snel en vriendelijk. Niet alleen gaven ze ons een hartelijke ontvangst, het eten stond ook snel op tafel en ook op de drankjes hoefde je niet lang te wachten. Ik vind het wel een aanrader als je toch in de buurt bent of woont (maar zou er niet voor uit Rdam komen). Ik wil er nog wel aan toevoegen dat hier met veel meer respect met voedsel wordt omgegaan dan bij de all-you-can-eat varianten.
LinaGeeve .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Hier betaal je voor een kersvers en gevarieerd 3 gangen menu 14,50 euro. Vergelijk dit eens met de prijs van een Chinees! En dan krijg je toch hier vers bereid en gevarieerd eten! Niet voor lang tafelen maar wel voor snel, vers en smakelijk eten.
De prijs kan zo laag gehouden worden, omdat er geen menu kaart is. Je eet wat de pot schaft die dag! Maar dat is zo gevarieerd en ik kom hier al jaren en nog nooit iets met tegenzin gegeten. En je kan hier dus gerust drie dagen achter elkaar eten, dan heb je nog niet hetzelfde eten als de dag ervoor. Ik heb echt getest.
Vooraf is er 9 van de 10 keer een smakelijke soep. Dan 4 hoofdgerechtjes (waarvan 1 altijd vers gewokte groente), en 1 toetje na (meestal vers fruit, een heel enkele keer gebakken banaan in kokosmelk). Lust je 1 van de hoofdgerechtjes niet, bijvoorbeeld omdat het uit varkensvlees of vis bestaat, dan mag je het om wisselen met een ander hoofdgerechtje.
Het is mijn lievelingsrestaurant voor als ik geen zin heb thuis te eten of te koken.
Maar je kan het ook als afhaal menu krijgen. De hoeveelheden zijn ruim voldoende voor 2 personen, dus dan ben je p.p. 7,25 euro kwijt! Geen vuile pannen en keuken voor dat geld, wel een klein afwasje. Je snapt dat wij tegenwoordig veel Thais thuis eten. Eigenlijk het liefst elke dag

Lina Geeve
Mrskaizer .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Laatst weer eens gegeten bijdehand sampan. Het was weer heerlijk en de bediening was vriendelijk. Het is af en toe leuk om te gaan zitten en je iets lekkers te laten voor zetten waar je niet over hoeft na te denken. Absoluut goede prijs kwaliteit verhouding.de enige min puntjes waren dar het ietsjes te zoutig was en dat de salade erg veel dressing had. Maar ja een kniesoor die daar over valt.
AnnabelleDeVries .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Gisteravond heb ik zoals meerdere keren weer heerlijke gegeten bij de sampan. Groenten die lekker vers is, lekkere rode kerrie zoals je het verwacht. De bediening erg vriendelijk en geintresseerd. Restaurantje om vaker naar toe terug te komen. Leuke sfeer!!
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Leuke ontdekking dit restaurant. Een menu voor 14,50 met dagverse producten. Vooraf kon ik doorgeven wat ik niet at en daar werd het menu op aangepast. Ik kreeg een lekker soepje (vega). Daarna bakje rijst, bakje groente, bakje tofu, bakje ei en bakje vis. Allemaal verschillende smaken. Chocolademousse met slagroom toe en een singha biertje erbij. Gewoon lekker eten voor weinig geld. Wil je hoogstaande Thaise cuisine moet je hier niet zijn. Ik kom hier terug. Vriendelijke bediening. Net decor en om de hoek. Helemaal goed.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
De kroepoekjes, een beetje taai met een dipje, iets minder van smaak dan anders, voorafgaand aan een kopje jasmijnthee uit een zakje.
Een groentesoepje, jammer dat er geen Thaisse smaak aan zat maar de groenten waren knapperig.
Volgend met een Singha (smakelijk passend bij de 4 gerechtjes, waaronder rode curry, erg heet, prima vers en knapperige groenten, een niet spannende eisalade en gepaneerde, gebakken vis die qua knapperigheid achteruit holde en prima rijst.
Toe, nooit eerder gekregen bij de Sampan, vanille ijs met iets van een soort slagroom.
De bediening was bij tijd en wijlen vriendelijk maar weinig geïnteresseerd.
Ik heb wel eens spannender bij de Sampan gegeten, dus kom op keukenbrigade en maak er weer iets avontuurlijks van.
JacobvdW .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Heerlijk gegeten. Leuk en gevarieerd samengesteld menu. Fijn om niet te hoeven kiezen uit een menukaart. Heerlijke Singha biertjes gedronken. Vriendelijk en attent personeel. Ik ga er snel weer naar toe.